NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علامه حسن زاده آملی پاسخ می دهد

ظهور اتفاق افتاده است؟

به گزارش رزمندگان شمال، اوایل روزهای سال 1380 با جمعی از دوستـــان عازم شهر مقدس قـــم شدیم در ایام حضور در قم با محقق بزرگواری آشنا شدیم که در مورد ظهور و نشانه‌های آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داده بود و با استدلال‌های روایی جالب معتقد بود که ظهور بسیار نزدیک است  نکات علمی سخنان ایشان، هر شنونده‌ای را به تفکر وامی‌داشت و قضیه فراتر از یک ادعای احساسی و بی‌بنیان بود تا این که در همان ایام توفیق، یارِ جمع دوستان شد و در صبح یک روز بهاری موفق به حضور در بیت علامه حسن‌زاده آملی (حفظه الله تعالی) شدیم و از نزدیک این دانشمند گران‌قدر را زیارت کردیم داستان چگونگی حضور در محضر ایشان و ساعتی که در خدمت معظم له بودیم خود جریانی شیرین و درس‌آموز است که وقت مستقلی برای بیان می‌خواهد که در این مقاله مختصر نمی‌گنجد.اما آنچه باعث شد آن جلسه برای این حقیر به‌یادماندنی و سرنوشت‌ساز شود مطرح‌شدن ماجرای تحقیق برادر محققمان در مورد ماجرای ظهور و نشانه‌های آن بود آن طلبه فاضل به تفصیل موضوع را برای حضرت علامه شرح دادند و ایشان باادب و حوصله مثال زدنی به دقت به سخنان ایشان گوش دادند همه دوستان حاضر در جلسه لحظه‌شماری می‌کردند تا عکس‌العمل علامه حسن‌زاده را در قبال مسائل مطرح‌شده مشاهده کنند بعد از پایان سخنان برادر بزرگوار، استاد لحظه‌ای تأمل کردند و سپس با خنده شیرین و معناداری به جمع نگاه کرده و با آن لهجه شیرین فرمودند خلاصه عرایض حضرات این است که می‌خواهید بفرمایید که ظهور حضرت نزدیک است؟ با تأیید دوستان ایشان فرمودند: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بانیان «شارلی» زیر پای انقلابیون تهرانی

تصاویر/ تپش قلب ایرانی برای رسول مهربانی

اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی دانشگاه های تهران در اعتراض به هتک حرمت نبی گرامی اسلام(ص) توسط یک نشریه فرانسوی و حمایت وقیحانه سران غرب از این هتاکی، بعد از ظهر امروز با دعوت سازمان بسیج دانشجویی مقابل سفارت فرانسه در تهران برپا شد.

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نان که خاک را به نظر کیمیا کنند /شهید عبدالعلی کاظمی

مگر در جبهه نان و حلوا پخش می کنند؟

مادرش برایش زن گرفت تا سرش به زندگی گرم شود و فکر جبهه رفتن از سرش بیفتد؛ اما عبدالعلی آن قدر شیفته ی جبهه رفتن بود که بعد از ازدواج هم دست برنداشت. مدتی از خدمت سربازی اش در گیلانغرب سپری می شد که فرمانده اش به او گفت:

رزمندگان شمال / مادرش برایش زن گرفت تا سرش به زندگی گرم شود و فکر جبهه رفتن از سرش بیفتد؛ اما عبدالعلی آن قدر شیفته ی جبهه رفتن بود که بعد از ازدواج هم دست برنداشت. مدتی از خدمت سربازی اش در گیلانغرب سپری می شد که  فرمانده اش به او گفت:

-« کاظمی! خدمت سربازی ات تمام شده، می توانی به خانه ات برگردی.»

عبدالعلی در جواب فرمانده گفت:

-« اگر اجازه بدهید می خواهم در جبهه بمانم.»

فرمانده، لبخندی زد و گفت:

-« چرا دوست داری اینجا بمانی؟ مگر در جبهه نان و حلوا پخش می کنند؟»

نگاهی به فرمانده انداخت و گفت:

-« آقا! دشمن در خانه ی ماست؛ چگونه انتظار دارید به رختخواب بروم و با خیال آسوده بخوابم؟ ! در جبهه می مانم؛ یا شهید می شوم یا جنگ را پیش می برم.»

راوی : علی کاظمی ابوخیلی پدر شهید عبدالعلی کاظمی اعزامی از ساری


[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس یادگاری شهید جهاد مغنیه و فرزندان فرماندهان شهید ایرانی/ ابوذر شیرودی فرزند شهید علی اکبر شیرودی، علی ساجدی فرزند شهید هاشم ساجدی، محمد مهدی همت فرزند شهید همت،جهاد مغنیه فرزند شهید مغنیه، رسول عاصمی فرزند شهید عاصمی، احسان باکری فرزند شهید حمید باکری و داوود کریمی فرزند شهید کریمی در این تصویر دیده می شوند


[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزرای دفاع ایران و روسیه بر حل مشکل سامانه اس 300 توافق کردند.
به گزارش عصرامروز،وزرای دفاع ایران و روسیه صبح امروز طی مذاکراتی که در ستاد وزارت دفاع کشورمان برگزار شد، توافقنامه نظامی امضا کردند.

در این توافقنامه که به امضای سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان و ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه رسید، بر مقابله با تروریسم، تجزیه طلبی و افراط گرایی، منافع دو کشور و ارتقا و بسط سطح همکاری ها برای تامین صلح و امنیت منطقه تاکید شده است.

وزرای دفاع ایران و روسیه همچنین بر حل مشکل سامانه اس 300توافق کردند.

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دختر سه ساله ایرانی با ضریب هوشی 155 به عضویت انجمن بین‌المللی تیزهوشان (Mensa) درآمد. «نفس» اولین کودک ساکن ایران است که در نوامبر 2014 به عضویت این سازمان درآمده است.




نفس - دختر خردسال ایرانی عضو منسا


[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زنده کردن میراث هاشمی در سال 88/ "یا ما پیروزیم یا حتما تقلب شده" بازهم کلید خودرده است؟
میزان توجه به سلامت انتخابات با معیار قراردادن پیروزی یا عدم پیروزی اصلاح‌طلبان، در شرایطی روز به‌روز افزایش می یابد که چند ماهی است، رسانه‌های اصلاح‌طلب به‌ مانور رسانه‌ای حول کلیدواژه‌ «سلامت انتخابات» می‌پردازند.
زنده کردن میراث هاشمی در سال 88/ "یا ما پیروزیم یا حتما تقلب شده" بازهم کلید خودرده است؟
به گزارش عصر امروز، وزیرکشور در همایش تخصصی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با مورد توجه قراردادن انتخابات مجلس سال آینده، گفت: «کلید انتخابات آینده در وزارت کشور با هدف صیانت از حق‌الناس و مراقبت از اجرای دقیق قانون و رفتارهای خودمان از هم‌اکنون زده شده است.»

عبدالرضا رحمانی‌فضلی تاکید کرد: «در دولت تدبیروامید انتخابات باید به‌صورت کاملا قانونی، کاملا آزاد و کاملا سالم و باشکوه برگزار شود و ما به‌عنوان مجریان انتخابات باید بدانیم که وظیفه صیانت از حق‌الناس را بر دوش داریم و نباید اقدام یا فعالیتی انجام دهیم که در باور و اذهان عمومی خدشه‌ای وارد شود و همچنین در بین فعالان سیاسی شبهه و ابهامی شکل بگیرد.»(1)

اظهارنظر وزیرکشور درباره صیانت از حق‌الناس به عنوان مجری انتخاباتی در حالی بیان شد، که در چند ماه گذشته، سالم بودن انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی، یکی از تکیه کلام‌های اصلی برای چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب بود و در مصاحبه‌های خود عموما به این نکته تاکیدکردند که اگر انتخابات سالم برگزار شود، اصلاح‌طلبان به پیروزی می‌رسند.

هرچند بنا به شهادت آرشیو روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، چهره‌های مصاحبه‌شونده، نسبت به نتایج انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری معترض بودند اما این اشخاص در انتخابات سال‌گذشته ریاست جمهوری نسبت به نتیجه انتخابات اعتراضی نکردند و همچون بسیاری از گروه‌ها و سلایق دیگر سیاسی، به نتیجه آراء تمکین کردند.

آقای هاشمی‌رفسنجانی تنها سه‌روز بعد از پیروزی روحانی در انتخابات سال 92، در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حضور حماسی و پرشور آحاد مردم در داخل و خارج کشور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تقدیر‌‌ کرد و گفت: «اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند.»

پیروزی روحانی در انتخابات باعث شد، آقای هاشمی این انتخابات را دمکراتیک‌ترین انتخابات دنیا بنامد



[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام رستگار‌مقدم از آن آدم‌های متفاوتی است که این روزها سخت نمونه‌شان پیدا می‌شود. یک طلبه درس‌خوانده که با معدل بالای 19 دکترا گرفته و در عین حال ابایی ندارد که تن به هر کار ی سخت و جانانه‌ای بدهد. گفتگوی ما را با او از لابه‌لای سروصداهای یک خانه پرسروصدا و شلوغ می‌خوانید.
زندگی شگفت انگیز یک طلبه نخبه با 8 فرزند!
به گزارش عصر امروز، حجت‌الاسلام رستگار‌مقدم از آن آدم‌های متفاوتی است که این روزها سخت نمونه‌شان پیدا می‌شود. یک طلبه درس‌خوانده که با معدل بالای 19 دکترا گرفته و در عین حال ابایی ندارد که تن به هر کار ی سخت و جانانه‌ای بدهد. گفتگوی ما را با او از لابه‌لای سروصداهای یک خانه پرسروصدا و شلوغ می‌خوانید.
* * *
بچه و زندگی پرجمعیت
* حاج آقای رستگارمقدم، اگر ممکن است خودتان را بیشتر برای ما معرفی کنید.
من جواد رستگار‌مقدم هستم؛ متولد 1351، محله طلاب مشهد.

* درباره خانواده پدری‌تان هم کمی صحبت می‌کنید؟
ما مثل همه قدیمی‌های محله طلاب یک خانواده معمولی بودیم با سطح پایین اقتصادی. شش تا برادر بودیم و دو خواهر.

* چند سالگی ازدواج کردید؟
20 سالگی.

* یکی از چیزهایی که درباره شما شنیده‌ایم این است که شما یک جورهایی «ابوالمشاغل» بوده‌اید. درست است؟
بله. من شغل‌های زیادی را تجربه کرده‌ام. اولین کارم موتورسازی بود. یعنی کنار خانه‌مان یک موتورسازی قرار داشت که من کنار همان «اوستا» تبدیل به یک آدم فنی شدم. بعد هم همان نوجوانی رفتم بقالی و بنایی.

* کار بنایی برای یک نوجوان خیلی سخت نبود؟
14 یا 15سالم بود که رفتم بنایی. رفتم سرگذر چهارراه برق. البته نیازی به پول نداشتم، ولی دوست داشتم که خودی نشان بدهم و بگویم که من هم می‌توانم پول دربیاورم. یادم نمی‌رود بنده‌ خدا آمد کارگر ببرد، از من پرسید: «سرند یاد داری بزنی؟» نفهمیدم سرند چی هست. گفتم: «بله که یاد دارم.» راستش را بخواهید بعد فهمیدم سرند یعنی چه!

* پول‌هایش را چه کار می‌کردید؟
اولین روزی که رفتم سرکار، صاحب‌کار پول را به من داد و من را رساند چهارراه برق. برگشتم و رفتم قصابی. پول را گذاشتم جلوی قصاب. قصاب به من گوشت داد. گوشت را دادم به مامان. مامان به من آبگوشت داد. (می خندد)

* بعد چه کاره شدید؟
بعد از آن گذرم افتاد به داروخانه؛ نسخه پیچی. هنوز 18 ساله نشده‌بودم که توی نسخه‌پیچی استاد شدم. بعد هم رفتم پیش یک پیرمرد که استاد صابون‌سازی سنتی بود. البته ساخت صابون‌های محلی که امتیازش طبیعی‌بودن آن است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درخواستی که بارها مردم ایران اسلامی در مجامع مختلف بیان نموده اند ولی بدلیل رافت نظام مورد توجه قرار نگرفته و به همین خاطر فتنه گران با توهم اینکه هرکاری بکنند مورد بخشش نظام قرار می گیرند اقدامات خود را برای ایجاد فتنه ای دیگر در انتخابات سال آینده آغاز کرده اند.
هزینه های تحمیلی بر مردم را با اعدام سران فتنه خاتمه دهید
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت ضد انقلاب جرس نوشت: " وزیر بهداشت چشم مهدی کروبی را معاینه کرد. " 

بنا بر این گزارش مهدی کروبی که در سال 88 در رقابت با آرای باطله هم شکست خورد و ادعای تقلب نمود و به سبب جلوگیری از فتنه ای جدید در حصر خانگی به سر می برد، دو روز پیش در کلینیک تخصصی نور مورد معاینه ی چشم قرار گرفت.

به گفته حسین کروبی، فرزند ارشد کروبی دکتر هاشمی، وزیر بهداشت و درمان وی را معاینه کرده است که ظاهرا چشم کروبی دچار آب مروارید شده که فعلا دارو تجویز شده است.

به گفته کروبی وزیر بهداشت و درمان اعلام کرده که پس از استفاده ی دارو، در زمان مناسب عمل خواهد شد.

به گزارش عصر امروز این رافت نظام اسلامی در مورد رسیدگی و درمان سران فتنه که در این چند سال با هزینه های سرسام آور بر ملت تحمیل شده است باعث پروریی و توهم آنان و اطرافیانشان شده است که باید با اشد مجازات این خیانتکاران و اعدام آنها به پایان برسد.

درخواستی که بارها مردم ایران اسلامی در مجامع مختلف بیان نموده اند ولی بدلیل رافت نظام مورد توجه قرار نگرفته و به همین خاطر فتنه گران با توهم اینکه هرکاری بکنند مورد بخشش نظام قرار می گیرند اقدامات خود را برای ایجاد فتنه ای دیگر در انتخابات سال آینده آغاز کرده اند.

سخنانی از این دست که "یا ما پیروزیم یا حتما تقلب شده" بازهم در ادبیات تندروهای جریان افراطی اصلاح طلبان کلید خودرده است جریاناتی که در انتخابات سال 88 هم از یک سال قبل با همین الفاظ و تحریک عواطف مردم برنامه کودتای آمریکایی صهیونیستی خود در سال 88 را رقم زدند.

[ سه شنبه 93/10/30 ] [ 3:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391420