NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که کمک خلبان پرواز MH-370 خطوط هوایی مالزی که از حدود یک ماه پیش ناپدید شده در طول پرواز یک تماس تلفنی برقرار کرده است.

خبرگزاری فارس: کمک خلبان هواپیمای ناپدید شده مالزی در طول پرواز تماس تلفنی برقرار کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که کمک خلبان پرواز MH-370 خطوط هوایی مالزی که از حدود یک ماه پیش ناپدید شده در طول پرواز یک تماس تلفنی برقرار کرده است.

در حالیکه بیش از یک ماه از مفقود شدن هواپیمای مالزی می‌گذرد جست وجوها برای یافتن اثری از آن در جنوب اقیانوس هند ادامه دارد.

در حال حاضر کشتی‌هایی مجهز به سیستم سینگال یاب جعبه سیاه هواپیما در حال گشت زنی برای یافتن آن هستند. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/23 ] [ 5:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

انگار خفقان دوران هاشمی رفسنجانی در سرکوب رسانه‌ها و آزادی بیان به حدی بوده است که این روزها هر آنکس که قصد آوردن مصداقی برای خفقان می باشد؛ ناخودآگاه ذهنش به آن برهه تاریخی موج می زند. 

به گزارش بی باک، در همین راستا احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی ضمن انتقاد از عدم پایبندی دولت به ادعای تحمل منتقدان و استقبال از نقد توافق ژنو اظهار داشت: آقای روحانی در سخنرانی‌های خود از نقد استقبال می‌کند ولی متأسفانه احساس می‌شود تحمل وی و کابینه‌اش دربرابر انتقاد کم‌تر شده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درباره پیشنهاد اسحاق جهانگیری؛
با توجه به این که اعتماد متقابل ملت-دولت، مهمترین پیش‌شرط اجرای موفق هر...
گروه اقتصادی مشرق -در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، تلاش تبلیغاتی دولت برای متقاعد کردن مردم از دریافت یارانه، دوچندان شده است.

در چند روز گذشته، شبکه‌های مختلف تلویزیون به طور تمام‌قد در اختیار دولتمردان قرار گرفته‌اند تا مردم را به عدم ثبت‌نام برای دریافت یارانه، ترغیب کنند. میزان جلسات، سخنرانی ها و توصیه‌های دولتمردان نیز در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است.

در یکی از این موارد، اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی، با هدف جلب اعتماد مردم برای انصراف از دریافت یارانه ها، اظهار داشته است: «با توجه به بررسیهای صورت گرفته خانوارهایی که از میزان درآمد مناسبی برخوردارند، با انصراف از دریافت یارانه تنها حدود 5 درصد از درآمد ماهانه خود را از دست می دهند و قادر به مدیریت هزینه های زندگی خواهند بود. دولت به این افراد اطمینان می دهد که با اقداماتی که برای کاهش تورم در دستور کار است این 5 درصد هم جبران خواهد شد و هزینه های زندگی مردم کاهش خواهد یافت.» ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمپانی گوگل دفتری در ایران ندارد، اما گویا خیابانی در شهر تهران را توانسته به نام خود کند. 

شرکت بین المللی که دفتری در ایران ندارد، اما خیابانی در شهر تهران هم نام آن وجود دارد، گوگل یکی از معروف ترین موتور های جستجو در اینترنت است که روزانه میلیون ها نفر برای پیدا کردن مطالب مختلف در دنیای وب به آن سر می زنند. 

اما خیابان گوگل در تهران قدمتش بسیار بیشتر از این حرف هاست، پیش از اینکه لری پیج (بنیان گذار گوگل) به همراه دوستانش ایده ی موتور جستجوی وب هوشمند به ذهنشان برسد؛ اهالی شمیرانات با گوگل سر و کار داشتند، هرروز از این خیابان می گذشتند و یا در آن سکونت داشتند، نام این خیابان در حقیقت گوگِل نیست بلکه گوگَل(googal)، یعنی جایی که گله داران گاو باشند، این خیابان نزدیک میدان تجریش است.
ماجرای خیابان گوگل در تهران +عکس

ماجرای خیابان گوگل در تهران +عکس

[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
افزایش نگرانی ها از منابع آماری و اطلاعاتی علی مطهری:
تکذیب مرگ داماد مولوی عبدالحمید در جریان آزادی مرزبانان این سوال را در ذهن مخاطبین شکل می دهد که چگونه می شود علی مطهری که همیشه در موضوعات حساس و امنیتی کشور از تریبون علنی مجلس نطق های تند و انتقادی را نسبت به دستگاه های نظام بیان می دارد تا این حد اطلاعات غلط و تاریخ گذشته را باور و بیان می دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، علی مطهری در تذکر آیین نامه ای در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در اعتراض به سخنان برخی از نمایندگان در خصوص بازی سیاسی برخی از جریانات در ماجرای آزادی مرزبانان ربوده شده به دفاع از مولوی عبدالحمید پرداخت. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دوره اصلاحات شعار تساهل و تسامح را دادند و سرانجام فتنه 88 رقم خورد، اگر امروز هم این رویه را در پیش بگیریم فتنه‌ای بزرگ‌تر را شاهد خواهیم بود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی چهارشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر که در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر احیا شود منجر به زنده شدن دین خواهد شد و با مرگ این فریضه، دین از بین می‌رود، این یک واقعیت است که در هر گروه و امتی اگر امر به معروف و نهی از منکر نشود و همگان سکوت کنند، آن جمعیت ماندگار نخواهد بود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فناوری باعث می‌شود زندگی شما آسان‌تر دنبال شود. این روزها با استفاده از گوشی هوشمند همه قابلیت‌های رایانه‌های رومیزی بزرگ و سنگین را در جیب خود می‌گذارید، ساعت مچی شما می‌تواند به اینترنت متصل شود و برنامه‌های تلویزیونی را پخش کند، عینک آفتابی شما می‌تواند همه قابلیت‌های الکترونیکی مورد نیاز شما را ارایه دهد و صورتحساب‌های ماهانه با چند کلیک پرداخت شود. این‌ها مزایایی است که هر کاربری را به استفاده از فناوری ترغیب می‌کند. اما به نظر شما فناوری روی دیگر خود را هم به ما نشان می‌دهد؟
به گزارش جهان به نقل از ایران،کارشناسان مرکز HowStuffWorks بر اساس آخرین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که فناوری‌ علاوه بر کاربردهای بیشمار خود می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را شامل شود و در بسیاری از مواقع کاربران را دچار نگرانی کند. این مشکلات انواع ناامنی‌ها و اختلالات را شامل می‌شوند، اما مرکز یاد شده فهرست 10 فناوری مدرن ترسناک و وحشت‌آفرین را که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد، منتشر کرده‌ است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل از خط قرمزهای انقلاب و نظام گذشته‌اند، گفت: چرا باید عده‌ای از وزرا و مدیران به اسم اعتدال به دیدار خاتمی بروند که این توهین به ملت است.
به گزارش جهان به نقل از فارس از مشهد، جواد کریمی قدوسی شامگاه چهارشنبه در همایش «هسته‌ای بهانه است» با اشاره به بیستم فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: دستاوردهای مهمی مثل فناوری هسته‌ای در بسیاری از کشورهای دنیا اتفاق افتاده اما باید دید چرا این مسئله از دید دشمنان انقلاب دارای اهمیت شده که این موضوع نشان از مسئله‌ای فراتر از مسئله هسته‌ای دارد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: مشکل این است که غرب نمی‌فهمد که قصاص با اعدام فرق می‌کند، در واقع حکم قصاص متعلق به شاکی است که می‌تواند اجرا کند و یا محکوم را مورد بخشش قرار دهد تا قصاص نشود.
به گزارش جهان به نقل از فارس از قزوین، محمدجواد لاریجانی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان قضایی استان قزوین که در سالن جلسات دادگستری این استان برگزار شد، اظهار داشت: طرح شتابگر ملی از بزرگترین پروژه‌های علمی منطقه خاورمیانه است که با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال در قزوین احداث می‌شود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/1/21 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451425