NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک عقرب جان زایران حسینی(ع) را در مسیر کربلا نجات داد.
به گزارش جهان به نقل از المدینة نیوز، زایران ایرانی که امسال در مسیر عشق حسینی حرکت می کردند، گزارش دادند: یک زن که به نظر می رسید خسته است، برای استراحت وارد یکی از خیمه ها شد و در خواب عمیقی و طولانی فرو رفت.
طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا دیگران را متوجه خودش کنند، به همین دلیل به سمت زن آمدند و او را صدا زدند اما جوابی نداد و اینگونه متوجه شدند که وی مرده است و در کنارش عقربی را پیدا کردند که آن نیز مرده است و متوجه شدند که این زن توسط نیش عقرب مرده است.
زنان وقتی تلاش می کردند که جسد وی را به خیمه کناری ببرند، احساس کردند که جسم عجیبی در وسط بدن زن است وفتی لباس وی را کنار زدند کمربندی انفجاری را دیدند که به دور کمرش بسته شده بود.
پس از کشف کمربند انفجاری، نیروهای امنیتی خود را به محل رساندند و به راحتی و بدون هیچ تلفاتی آن را خنثی کردند.

[ شنبه 92/10/7 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حال یک سوال جدی پیش می آید که چرا پس از حصر سران فتنه پس از سال 88 کشته شدن مخالفین و موافقین این فتنه گران متوقف شد؟ اگر علت این کشتار اینها بودند پس علت این توقف هم روشن است.
چرا پس از حصر کشته‌شدن مردم متوقف شد؟
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش طی یادداشتی به نقش سران فتنه و در ناامنی و شهادت تعدادی از جوانان حامی انقلاب اسلامی پرداخت.
متن کامل این یادداشت به این شرح است:
فتنه‌گران برای پیشبرد مقاصد خود در هر جامعه‌ای از جمله جامعه ما دو کار را توامان انجام می دهند:
1- کشته شدن مخالفین با هدف از بین بردن مخالفین
2- کشتن برخی موافقین با هدف مظلوم نمایی
1-کشتن کسانی که در سر راه اهداف شوم فتنه گران قرار دارند و سعی می کنند نگذارند فتنه گران به اهدافشان برسند برای آنها یک امر عادی است آن هم با هدف رعب و وحشت در مردم. کشتن افرادی که سعی می کنند از کیان مردم مظلوم و کشور عزیزشان دفاع کنند برای این قاتلان آدم های بی گناه و قاتلان حقیقت، یک کار بسیار عادی در سر راه اهدافشان است. کافی است یک نگاه به عملکرد سازمان مجاهدین(منافقین) داشته باشیم می بینیم که به چه راحتی افراد را با هدف حذف مخالفین و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم، حذف فیزیکی و به شهادت می رساندند و این جانشینان شایسته اینها نیز از این امر فروگذار نمی کنند. جان انسانها مانند رفقای تکفریشان هیچ ارزش و بهایی در مقابل اهداف آنها ندارد.
2-کشتن برخی همفکران و بعضاً همراهان آنها لااقل در ظاهر با هدف مظلوم نشان دادن خود و اهداف خود. این جماعت برای رسیدن به اهداف پلید خود از کشتن همراهان خود نیز ابایی ندارند و این کشتار را با هدف پیشبرد نهضت خود توجیه می کنند.این جماعت و موجودات عجیب و غریب زمانی که از پشتوانه اجتماعی تهی می شوند و نیاز به بازسازی و جمع آوری یار و نفر دارند رو به یک چنین کارهای پلیدانه می زنند که جماعتی را با تحریک احساساتشان با خود همراه نمایند و مدتی با فضاسازی به نان و نوایی برسند.
حال یک سوال جدی پیش می آید که چرا پس از حصر سران فتنه پس از سال 88 کشته شدن مخالفین و موافقین این فتنه گران متوقف شد؟ آیا علت این کشتار اینها بودند که پس علت این توقف هم روشن است. آیا این طور نیست؟

[ شنبه 92/10/7 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موضع مشاور رئیس‌جمهور که متضمن عذرخواهی و قبول مسئولیت از سوی موسوی و کروبی برای خاتمه حصر است، با مخالفت‌ها و واکنش‌های حامیان فتنه مواجه شد.
واکنش حامیان فتنه به اظهارات مشاور روحانی درباره رفع حصر
به گزارش جهان به نقل از کیهان، حسام‌الدین آشنا در مصاحبه‌ای گفته است: اگر تصور شما این باشد که آقای موسوی مظلومی است که تحت حصر است، یک‌جور راهبرد می‌طلبد، و اگر تصور این باشد که او از باب رافت اسلامی در خانه‌اش حصر شده، یک جور دیگر درباره موضوع فکر می‌کنید. بین این دو فاصله زیادی است که تا وجه مشترکی میان نگاه مظلوم و ظالم‌بین پیدا نکنید و یک مصالحه اتفاق نیفتد، همیشه سوال باقی خواهد ماند.»
وی افزوده بود: همه جوانب را که شما حل کنید باز یک جانب باقی می‌ماند و آن کسی است که تحت حصر است. او باید تصمیماتی بگیرد. اگر او نتواند و یا نخواهد تصمیم بگیرد، کار برای همگان دشوار می‌شود.
حسام‌الدین آشنا همچنین به موضوع حصر خانگی منتظری اشاره کرده و گفته که این حصر زمانی شکسته شد که خود آقای منتظری «قبول مسئولیت» کرد.
رئیس‌جمهور آخرین بار در سال 89 و پس از فتنه 25 بهمن، این حرکت را حرکتی ضد انقلابی که باعث بهره‌برداری آمریکا و اسرائیل شد معرفی کرده و خواستار برخورد قوه قضائیه شده بود.
اظهارات مشاور رئیس‌ با اعتراض‌هایی از سوی حامیان فتنه سبز مواجه شده به نحوی که حسین - د سازنده کلیپ نو سفر در فیس‌بوک از این مطالب عذرخواهی و ابراز ناخرسندی کرده و به کنایه نوشته؛ « راستش حالا و با تفاسیر اینجورکی، توقع پیگیری رفع حصر آن هم با این رفقای آشنا و ناآشنایی که ما داریم، حرف مفت است».
گفتنی است پسر آقای منتظری نیز از اظهارات حسام‌الدین آشنا که مضمون رأفت اسلامی را پیش کشیده، شاکی شده است.

[ شنبه 92/10/7 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درنظرسنجی که اخیراً در شهر تهران انجام شده است «71 درصد از مردم مسببان حوادث سال 88 را مجرم می‌دانند».
71 درصد مردم مسببان فتنه سال 88 را مجرم می‌دانند
به گزارش جهان به نقل از فارس، در نظرسنجی که اخیراً در شهر تهران انجام شده است «71 درصد از مردم مسببان حوادث سال 88 را مجرم می‌دانند» و درخصوص نحوه برخورد با آنها «62 درصد» معتقدند : «مسببان حوادث سال 88 مجرمند و باید طبق قانون با آنها برخورد شود». «9 درصد» بقیه نیز اگر چه آنها را در هر صورت مجرم می‌دانند اما معتقدند: «بهتر است بخشیده شوند».
این نظرسنجی توسط انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران به روش تلفنی و در شهر تهران در روزهای 4 تا 6 دی ماه 92 انجام شده است و حجم نمونه آن 126 نفر از شهروندان تهرانی بالای 18 سال بوده‌اند.
یافته‌های این نظرسنجی عبارتند از:
سئوال اول: «به نظر شما در حوادثی که پس از انتخابات سال 88 اتفاق افتاد بیشترین تقصیر متوجه چه کسانی بود؟»
56 درصد معتقدند نامزدهای معترض انتخابات (موسوی و کروبی) بیشترین تقصیر را داشته‌اند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/7 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سردار نقدی روایت کرد؛
ماجرای دیدار نفر دوم فتنه و رئیس دفترش با دو پادشاه منطقه
سران فتنه مفسدفی‌الارض هستند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سران فتنه که سبب التهاب در کشور، ایجاد ناامنی در شهرها، حمله به مساجد، کشته شدن جوانان، تخریت پایگاه بسیج و ... شدند بدون شک مفسد فی الارض هستند و باید مجازات شوند.
ماجرای دیدار نفر دوم فتنه و رئیس دفترش با دو پادشاه منطقه
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 150 شهید محله شهادت و شهید غلام کبیری از شهدای مقابله با فتنه 88 در شهر ری که با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در فرهنگ‌سرای ولاء برگزار شد، گفت: عزت، کرامت شرافت، استقلال، آزادی و اهتزاز پرچم اسلام در ایران مدیون ایثار شهداست.
سردار نقدی والدین و خانواده شهدا را سبب مضاعف شدن حماسه شهدا دانست و تصریح کرد: والدین و خانواده شهدا با الهام از مکتب زینب کبری سلام الله علیها پیام شهدا را با همه وجود درک کرده و از همه وجود برای رساندن پیام شهیدان به آینده مایه گذاشتند و پیام شهدا را جهانی کردند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/7 ] [ 8:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار دیدار وی با خانواده شهدا و جانبازان مقابله با فتنه 88 در آستانه 9 دی شد.
 به نقل از تسنیم، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان، اعلام کرد: با عنایت به فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان مقابله با فتنه 88 تسکین مجددی بر قلوب ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی خواهد بود.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم،

اقدام ارزشمند و به جای جنابعالی در دیدار ماهانه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حرکتی در خور توجه و قابل تقدیر و تشکر است.

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران همان تعبییری است که امام خامنه‌ای فرمودند"زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" اما در این بین دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اقلیت‌های مذهبی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی نیز اقدامی قابل ستایش بود و حتما در درگاه خداوند ماجور است.

علی‌ایحال با عنایت به فرا رسیدن یوم الله 9 دی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان مقابله با فتنه 88 تسکین مجددی بر قلوب ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی خواهد بود.


[ جمعه 92/10/6 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی از رسانه های اصلاح طلب و زنجیره ای در جلسه ای تصمیم گرفتند رخداد ها و مواضع مسولین را پیرامون حماسه عظیم مردمی نه دی به حاشیه برده و آن را مسکوت بگذارند.
توافق برای بایکوت سالگرد 9دی/ سخنرانان احتمالی مراسم امسال
به گزارش جهان، دیدبان نوشت: در این جلسه که برخی از مسولان نیز در آن حاضر بودند تصریح شد، به خاطر تلاش هایی که در گوشه و کنار برای رفع حصر سران فتنه صورت گرفته و شیفتگی اصلاح طلبان و روشن فکران از احتمال این موضوع، عملا پرداختن به حماسه نه دی و پوشش مطالبات مردم، سبب شکست تلاش های آنها خواهد شد.
با توجه به این اقدامات از رییس جمهور محترم و مسولان دولتی انتظار می رود نسبت به گرامیداشت و تکریم حماسه نه دی اقدام کرده و مانع از سوء استفاده رادیکال های افراطی در این مقطع شوند.
شنیده های خبرنگار دیدبان حاکی از اینست که حجج اسلام مصلحی و اژه ای از گزینه های مطرح شده جهت سخنرانی این مراسم هستند. گرچه برخی هم از حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان گزینه نهایی نام می برند.

[ جمعه 92/10/6 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طراحی فتنه 88 توسط قدرت‌طلبان بود
نماینده ولی فقیه در سپاه، فتنه 88 را حادثه‌ای بسیار تلخ و چالش‌برانگیز دانست که توسط برخی عناصر قدرت‌طلب و هنجارشکن طراحی شد.
عناصر پشت صحنه فتنه دوباره فعال شده‌اند/ طراحی فتنه 88 توسط قدرت‌طلبان بود
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز جمعه در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه آل‌الله بر این نکته تأکید کرد که باید همگان برای شناخت حق بکوشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه سال 88 را یکی از حوادث بسیار تلخ و چالش‌ برانگیز کشور دانست و گفت: این فتنه توسط برخی عناصر قدرت‌طلب و هنجارشکن طراحی و به مرحله اجرا درآمد.
وی با اشاره به خلق حماسه 9 دی از سوی ملت ایران تصریح کرد:‌ ملت ایران مانند همیشه در واکنش به این فتنه حماسه 9 دی 88 را خلق کردند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/10/6 ] [ 9:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مردم در 9 دی نشان دادند که چقدر به نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند و همیشه پاسخ قانون شکنان و ساختارشکنان را خواهند داد.
حماسه 9 دی وفاداری مردم به نظام و مقام معظم رهبری را ثابت کرد
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس افزود: امیدوار بودیم که حماسه غرور آفرین مردم در 9 دی فتنه گران را متوجه اشتباه خود کند ولی متاسفانه آنها برایشان قبول واقعیت سخت شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: مگر می‌شود عده‌ای هر وقت در انتخابات یا هر جای دیگر شکست خوردند، بخواهند اینگونه اعتراض کنند و آرای ملت را زیر سئوال ببرند و به نظام اتهام دست بردن در انتخابات را بزنند.
وی خاطر نشان کرد: فتنه گران کسانی بودند که همیشه از قانون مداری دم می‌زدند ولی خیلی زود چهره واقعی خود را به مردم و نظام نشان دادند و بجای اینکه از طریق قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند با دسته کشی خیابانی و به زور قصد داشتند خواسته ناحق خود را طلب کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین پیام‌های حماسه 9 دی این است که هرکسی که بر خلاف آحاد مردم حرکت و به جای اتکا به قانون بخواهد با زور و ساختار شکنی مطالبات خود را طلب کند، اولین چیزی را که در مقابل خود خواهد دید خشم، عصبانیت و انزجار مردم و ملت ایران اسلامی است.

[ جمعه 92/10/6 ] [ 9:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جواد کریمی قدوسی در گفتگو با پایگاه 598 مطرح نمود:
جلسه خانواده سران فتنه با آقای هاشمی و روحانی
وی افزود: آقای روحانی باید بدانند در جایگاه قرار گرفته اند که جایگاه حقوقی ملت است و آزادی سران فتنه خلاف حقوق شهروندی است و به کارگیری افراد موثر در فتنه در بدنه دولت عملا حقوق شهروندی مردم خدشه دار می شود. سوال ما این است که شما که دم از حقوق شهروندی می زنید چگونه از کسانی استفاده می کنید که بزرگترین ضربه را به حقوق شهروندی ملت وارد کرده اند و اموال را به آتش کشیده اند و خون ریخته اند

 

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه  598در خصوص نامه سران اصلاحات برای آزادی سران فتنه بیان داشت: خانواده های سران فتنه چند جلسه با آقای روحانی و آقای هاشمی داشتنه اند که آقای هاشمی در این جلسات به خانواده این افراد امیدواری داده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی باید بدانند در جایگاه قرار گرفته اند که جایگاه حقوقی ملت است و آزادی سران فتنه خلاف حقوق شهروندی است و به کارگیری افراد موثر در فتنه در بدنه دولت عملا حقوق شهروندی مردم خدشه دار می شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: سوال ما این است که شما که دم از حقوق شهروندی می زنید چگونه از کسانی استفاده می کنید که بزرگترین ضربه را به حقوق شهروندی ملت وارد کرده اند و اموال را به آتش کشیده اند و خون ریخته اند و یک نقطه نورانی را تبدیل به نقطه ضعف کرده اند و این عمل با حقوق شهروندی در تعارض است.

کریمی قدوسی اظهار داشت: فردا اگر دوباره حادثه در کف خیابان ها به پیش بیاید این افراد چه جوابی دارد و شعار اعتدال با حمایت از افراطیون نمی خواند. اینها از روز اول هم حرفشان این بود که فتنه، فتنه نیست.


[ جمعه 92/10/6 ] [ 9:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7703
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4465026