NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علی اکبر محتشمی‌پور که تا 9 ماه بعد از فتنه نیز دبیرکل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین بود و در زمینه مسائل مربوط به فلسطین مدعی است، در گفت‌وگویی به‌جای تقبیح افتضاح فتنه‌گران روز قدس 88، بعد از دو سال یک توجیه بی‌ربط  برای این ماجرا بیان کرد.

وی که مسئول کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم بود و نقش مهمی در فراگیر شدن ادعای دروغ تقلب داشت، در این گفت‌وگو مدعی شده است که طرح شعار "نه غزه نه لبنان" واکنش طبیعی به خس و خاشاک نامیدن مردم بود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 8:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 پرونده اتهامی سرپرست روزنامه ایران با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد، در این کیفرخواست برای سرپرست روزنامه ایران به لحاظ نشر مطالب مخالف موازین اسلامی، انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و نیز استفاده ابزاری از تصاویر و تحقیر و توهین نسبت به جنس زن، در ویژه نامه منتشره با استناد به قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات از دادگاه درخوست مجازات شده است.
بر اساس این گزارش‌، پیش از این دادستان تهران به عنوان مدعی العموم علیه سرپرست روزنامه ایران اعلام جرم کرده بود که متعاقبا پس از استماع اظهارات سرپرست روزنامه ایران و انجام تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست یاد شده صادر شد.

[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 8:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 روزنامه کیهان نوشت:

هرچند که الهه هیکس چند سال پیش خبر داده بود عبادی از طریق عبدالکریم لاهیجی (یکی از همراهان گروهک منافقین و همکار استخبارات صدام) به وی معرفی و از آن طریق برای دریافت جایزه صلح نوبل پیشنهاد شده، اما عبادی از ارتباط بیشتر با منافقین خبر داده است. او در مصاحبه با یکی از رسانه های ضدانقلابی فاش کرد برادرشوهرش جزو اعدامی های گروهک منافقین بوده است.

این سلطنت طلب فراری با شهید! خواندن منافق مذکور مدعی شد نامبرده هیچ جرمی مرتکب نشده و صرفا روزنامه مجاهدین (منافقین) را به فروش می?رسانده است.

چند سال پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گروهک موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر در هماهنگی با دفتر معاون جنگ طلب جرج بوش (دیک چنی) تاسیس شده است. عبادی رئیس این گروهک منحله در زمان حضور در ایران بود و در واقع به واسطه این گروهک، اقدام به جعل سند نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی می?کرد. این جعلیات معمولا توسط گروهک منافقین به دولت آمریکا تحویل داده می شد تا مقدمات تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی فراهم شود.


[ یکشنبه 90/6/6 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جلیقه ضد گلوله بر تن محاقظان!
تفاوت حضور آیت الله هاشمی و دیگر مسئولین در راهپیمایی+تصاویر

حضور برخی از مسئولین در این راهپیمایی جالب توجه به نظر می رسید اما در این میان هر کدام از آقایان! به شکل خاصی بین مردم حاضر شدند. 
رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس خبرگان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان صدا و سیما، دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی به راحتی و به شکل کاملا عادی به راهپیمایی پرداختند اما هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حلقه محافظانش که جلیقه ضد گلوله بر تن داشتند به راهپیمایی آمده بود! 

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/5 ] [ 2:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بهزاد فراهانی اخیراً یادداشتی برای نشریه "چلچراغ" نوشته است و ضمن یاد کردن از بچه هایی که ایران نیستند راهی برای بازگشت گلشیفته فراهانی به عنوان یک هنرمند جستجو کرده است.
فراهانی اگر چه در این نوشته سعی کرد با اشاره ای کوتاه از علت حضور برخی از هنرمندان ایرانی در محافل هنری غرب بگذرد و به دنبال حقیقت نباشد اما غربتی را که این گروه از هنرمندان در غرب بدان دچار شده اند خوب تشریح می کند.
وی می نویسد:
"این روزها بیش از هر چیز به یاد بچه هایی هستم که ایران نیستند و در خارج از کشور فعالیت می کنند، نقاشان، موسیقی دان ها، بازیگران، کارگردانان و... همه هنرمندانی که ایران را ترک کرده اند و دور از اینجا مشغول کارهای هنری شده اند، دلیل آنها برای ترک ایران هر چه باشد،ما باید به این فکر کنیم که چه راهی برای آنها وجود دارد. ما غربت را نمی شناسیم و وقتی از آن دور هستیم، درکی از آن نداریم، اما وقتی در آن قرار می گیریم، می فهمیم خیلی سخت تر از آن چیزی است که تصور می کرده ایم. من وقتی که در پاریس سکته کردم و چند روزی خوابیدم. ایرانی های مقیم آنها به دیدنم آمدند و بسیار به من لطف کردند. وقتی به این اتفاقها نگاه می کنم، می بینم جوانانی که ساکن خارج از ایران هستند،عاطفه شرقی شریف خود را دارند، اما غصه ناهنجارغربت هم در دلشان هست و آنها را رنج می دهد. وقتی از دور به آنها نگاه می کنیم، می بینیم دارند زندگی می کنند، کار می کنند و... اما غصه هایشان را نمی بینیم، چرا شرایط باید طوری باشد که هنرمندان اهل فکر ما ترجیح بدهند جای دیگری زندگی کنند؟ این موقعیت باید سامان داده شود. دولت باید با کسانی که از اینجا رفته اند، برخورد موجهی داشته باشد، چون هنرمندان ما، انسان های شریفی هستند. انسان هایی اهل فکر که به امور ناهنجار اشتغال دارند، بلکه اهل فکر و فرهنگ هستند. هم دولت و هم ما باید شرایطی را فراهم کنیم که هنرمندانمان برای بازگشت احساس امنیت کنند و به فکر برگشتن باشند. اما این اتفاق نمی افتد و این تلخ است... خیلی تلخ است."
لازم به توضیح است گلشیفته فراهانی زمانی سوپر استار سینمای ایران بود که با در پیش گرفتن روند غیر معمول و منافی با عرف و اخلاق جامعه مسلمان ایرانی کم کم با میل شخصی فضای مدرن و بی اخلاق غرب را به فضای اسلامی کشورش ترجیح داد و این نوع نگاه در بازی اخیرش در یک فیلم با مدل رفتار بسیار بی پروای فرانسوی و همچنین حضور در یک مجله مدل سطح پایین، اهل فکر بودن خود را به وضوح نشان داد.

یکی از عکس های فراهانی در مجله فشن ووگ 

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/5 ] [ 2:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جریان انحرافی دستورالعملی را برای ورود به دور جدید سفرهای استانی طراحی کرده است.

 جوان آنلاین نوشت :جریان انحرافی که مدت هاست اقدامات تبلیغاتی خود را با بهره برداری از بیت المال آغاز کرده،جدیدا و در آخرین تلاش های خود بر بهره برداری از سفرهای استانی تاکید کرده است.
بنا بر اخبار بدست آمده این جریان با تاکید بر اینکه سفرهای استانی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم بستر مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی می باشد تاکید کرده اند که در دور جدید سفرهای استانی که بنا است پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد،باید چند نکته را مورد تاکید قرار داد. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/5 ] [ 2:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس حضور یافت.
به گزارش فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز ‌به جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس پیوست.
وی از میدان فردوسی تا چهارراه کالج (تقاطع خیابان حافظ و خیابان انقلاب) راهپیمایی کرد.
راهپیمایان تهرانی با مشاهده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعارهایی از‌جمله "درود بر خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند.
‌مردم روزه‌دار ایرانی از ‌دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم" ‌حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم ‌کردند.

[ شنبه 90/6/5 ] [ 2:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 * شما و برخی از چهره های شاخص جریان اصلاحات از جمله آقای خاتمی شرایطی را برای حضور در انتخابات آینده مطرح کرده اید. با توجه به اینکه شما چند دوره مجری انتخابات بودید، آیا در زمان خودتان این شرایطی که امروز مطرح می کنید، فراهم بوده است؟
من با خبرگزاری فارس گفت و گویی کردم و گفتم آنچه ما مطرح می کنیم، شما آن را شرایط می نامید. حرف ما این است که اینها واقعیتی است که باید برای برگزاری یک انتخابات آزاد وجود داشته باشد؛ به این معنا که منهای اینها انتخابات آزادی وجود نخواهد داشت. من بحث شرط گذاری را با این کلمات مطرح نمی کنم و معتقد نیستم که آقای خاتمی برای حضور در انتخابات شرط گذاشته است. آقای خاتمی گفته که مگر شما به دنبال انتخابات آزاد نیستید؟ ادامه مطلب...
[ شنبه 90/6/5 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
* آقای موسوی لاری! شما از جمعه 29 خرداد ساعت یک بعدازظهر تا شنبه 30 خرداد ساعت دو بعدازظهر فرصت داشتید بیانیه خود را پس بگیرید.
بیانیه نداده بودیم، درخواست قانونی برای ابراز اعتراض به مرجع قانونی داده بودیم و آن مرجع شنبه به ما جواب داد.

* من میگویم حدود ساعت یک بعدازظهر جمعه رهبر معظم انقلاب این مساله را مطرح کردند و تاکید ایشان بر این بود که اردوکشی خیابانی نکنید.

این را قبول دارم اما اولا در تشکلهای سیاسی و عمومی هر تصمیمی باید با نظر جمع باشد، ساعت یک و نیم بعدازظهر که امکان تشکیل جلسه ای نبود و هیچ فردی هم نمی توانست از طرف جمع تصمیم بگیرد، ثانیا وقتی ما از یک مرجع قانونی تقاضای راهپیمایی قانونی و رسمی کردیم، اگر آن مرجع قانونی به ما مجوز داده بود، ما باید پاسخگو باشیم یا آن مرجع قانونی؟ ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/5 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
برداشت من این است که خواسته های موسوی و کروبی خارج از چارچوب قانون اساسی نبود. خواسته های آنها مبتنی بر قانون اساسی بود.
 سنت گفت و گوی رسانه های اصولگرا با نیروهای مخالف یعنی اصلاح طلبان برعکس سنت گفت و گوی رسانه های اصلاح طلب با اصولگرایان چندان سابقه ای ندارد. شاید تقصیر از دو طرف باشد. از سویی شاید رسانه های اصولگرا تمایلی به این گفت وگو نداشته باشند و از سوی دیگر شاید اصلاح طلبان از این گفت و گوها واهمه دارند. هرکدام از این دو فرضیه درست باشد، فرقی در نتیجه نخواهد داشت. سوالات انبوه، چالشی و البته انتقادی رسانهه ای اصولگرا از اصلاح طلبان کمتر با آنها در میان گذاشته شده؛ درحالی که خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب تقریبا به راحتی سراغ اصولگرایان را می گیرند و با آنها گفت و گو می کنند. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/6/5 ] [ 11:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 198
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450968