NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگر به 17 بیانیه موسوی نگاه کنیم، در 13 بیانیه اول می گوید بیایید همه با هم باشیم و مواظب باشیم که غیرخودی وارد صفوفمان نشود. یعنی قائل بود به نوعی صف بندی و درجه بندی خودی و غیرخودی...

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، کارشناسان سیاسی شبکه اندیشه، پنجشنبه 22مارس (3فروردین) مروری گذرا بر پرونده جنبش سبز داشتند.
"فرهنگ هلاکویی" در این رابطه اظهار داشت: «در جریان اعتراضات، موسوی و کروبی مرکزیت داشتند اما رهبر نبودند چراکه آن ها مردم را به صحنه نیاوردند بلکه جنبش آن ها را به صحنه آورد.»
"حسین لاجوردی" دیگر کارشناس شبکه نیز گفت: «اگر به 17 بیانیه موسوی نگاه کنیم، در 13 بیانیه اول می گوید بیایید همه با هم باشیم و مواظب باشیم که غیرخودی وارد صفوفمان نشود. یعنی قائل بود به نوعی صف بندی و درجه بندی خودی و غیرخودی...»
وی در قسمت پایانی سخنانش عنوان کرد:
«سال گذشته عده ای فکر می کردند که اگر موسوی و کروبی دستگیر شوند چه فاجعه ای به وجود می آید. اما هیچ فاجعه ای به وجود نیامد و دیدیم که بود و نبود موسوی و کروبی برای مردم تفاوتی ندارد.»


[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 12:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طبق آخرین اعلام قرار است تا پایان تعطیلات فروش فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" اعلام نشود اما بنابر گزارش ها فروش این فیلم پس از 7 روز در سینماهای تهران از مرز 240 میلیون تومان گذشته است.
به گزارش جهان، فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی در حالی اکران نوروزی خود را پشت سر می‌گذارد که نمایش این فیلم شب گذشته و برای چندمین بار در سینماهای نمایش دهنده به سانس‌های ویژه و فوق‌العاده رسید.
بنا بر گزارش فارس در حالی که آخرین سانس نمایش «قلاده‌های طلا» در سینما آزادی 23.30 اعلام شده بود به دلیل استقبال زیاد مردم یک سانس ویژه نیز در ساعت 1.30 برای این فیلم در نظر گرفته شد.
در سینما استقلال نیز آخرین سانس نمایش فیلم 22.30 بود که این سینما نیز مجبور به اضافه کردن سانسی ویژه در ساعت 30دقیقه بامداد شد تا علاقه مندان بتوانند این فیلم را در اولین ساعات بامداد صبح جمعه تماشا کنند.
احتمال ثبت رکورد فروش
در همین حال، تهیه‌کننده "قلاده‌های طلا" اظهار داشت: این فیلم در استان‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده‌است و می‌تواند با شکستن رکورد فروش در گیشه‌ها پرفروش‌ترین فیلم سال 91 شود.
محمد خزاعی در این باره به مهر گفت: فروش چند روز گذشته "قلاده‌های طلا" ما را شگفت زده کرد. فکر می‌کنم با این روند بعد از اتمام تعطیلات نوروز فروش بیشتر هم می‌شود. با این روند استقبال فکر می‌کنم فیلم رکورد فروش سال 91 را بزند و پرفروش‌ترین فیلم سال شود. از نظر من این وضعت بسیار راضی‌کننده است.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 12:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ترسیم آینده جریان اصلاح طلبی گفت: این جریان باید مرز خود را با مخالفان نظام مشخص کند حتی اگر سران اصلاحات در صحنه نباشند.
به گزارش جهان، محمد علی ابطحی در گفتگو با مهر،  در پاسخ به این سوال که وضعیت اصلاح طلبان در سال گذشته را چگونه ارزیابی می کنید گفت: اصلاح طلبی یک واقعیتی درون جامعه ایران است که تحولات گذرا بر آن اثر ندارد اما در سال 90 خیلی فرصت بروز نداشت.
این فعال اصلاح طلب بازتاب زیاد خبر شرکت خاتمی در انتخابات را به بالا بودن میزان مخاطبان جریان اصلاحات تعبیر کرد و گفت: رای خاتمی در افکار عمومی دنیا از نظر برد خبری با کل اخبار مربوط به انتخابات مجلس برابری کرد و این نشان دهنده این موضوع است که این جریان آرام چقدر مخاطب دارد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 12:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با آغاز فصل بهار شکوفه ها و فضای سبز جنگل ها و مراتع استان مازندران جلوه ای از زیبایی های طبیعت را نمایان کرده است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/1/6 ] [ 12:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1161
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424503