NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حمله‌ یک‌محافظ به‌خودروِ روحانی‌مشهور/ ضرغامی: آقایان! مطمئن باشید هیچ آسیبی به شما نمی‌رسد!
روز گذشته دو چهره مشهور فرهنگی، به یک موضوع در صفحه اینستاگرام خود پرداختند؛ حفاظت از مسؤولان در جمهوری اسلامی.
 حجت الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه‌ای ماجرایی از برخورد بد و ناپسند تیم حفاظت یکی از مسئولین را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. متن زیر عینا از صفحه این روحانی استخراج شده است:

"امشب و ساعتی پیش، وقتی از منبر برمی گشتم، وسط خیابان ناگهان کسی وحشیانه با چیزی که در دست داشت به شیشه ماشین کوبید و فریادی کشید، نزدیک بود شیشه ماشین خرد شود.

وحشت زده ترمز کردم و تازه متوجه شدم اینها محافظان تیم اسکورت کسی هستند و احتمالا هشداری داده اند که نشنیده ام و بعد دیدم سه ماشین پژو به سرعت ویراژ دادند و رفتند. بعد هم از در ورودی یک ساختمان متعلق به [...] داخل شدند. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .
به گزارش جهان، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» امروز در حالی افتتاح شد که بخش عمده‌ای از مهم‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات نمی‌روند.

امروز و در حاشیه این نمایشگاه؛ (خبرگزاری دانشجو) یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت . ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزارت خارجه عراق با شایعه خواندن لغو روادید برای زیارت اربعین 94 میزان هزینه آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نمایندگی ولی فقیه در حج، رسانه های عراق گزارش دادند وزارت خارجه عراق اعلام کرد: هزینه صدور روادید برای زائران ایرانی، 40 دلار است و شایعات لغو آن صحت ندارد.

بر اساس گزارش الفرات، وزارت خارجه عراق شایعه لغو روادید زائران ایرانی به عراق را تکذیب کرد.

این وزارت در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت خارجه، شایعات لغو روادید برای زائران ایرانی یا دیگران را تکذیب و تاکید می کند هزینه روادید از هر زائری دریافت می شود و هرگز اجازه ورود هیچ زائری به خاک عراق بدون دریافت روادید و پرداخت هزینه آن داده نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است هزینه صدور روادید برای هر زائر، چهل دلار است.

وزارت خارجه عراق پیشتر اعلام کرده بود روادید برای زائران خارجی که با هدف شرکت در مراسم زیارت اربعین به عراق سفر می کنند، لغو نخواهد شد.

از سوی دیگر اخیرا نشستی میان ابراهیم الجعفری وزیر خارجه و محمد الغبان وزیر کشور عراق تحت عنوان کمیته مشترک میان دو وزارت برای بررسی مسئله صدور روادید برای زیارت اربعین برگزار شد.

[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، بر اساس برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی، در پی انصراف گروه بزرگی از رسانه‌ها از شرکت در نمایشگاه مطبوعات امسال، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، در جلسه‌ای با یکی از مدیران رسانه ای، خود را در برخوردهای قهری دو سال اخیر بی‌تقصیر دانسته است.

 وی مسائل به وجود آمده در نمایشگاه امسال را محصول فشارهای برخی در دفتر ریاست جمهوری و یکی از مشاوران حاشیه ساز رئیس‌جمهور به وزارت ارشاد برای برخورد با رسانه‌های منتقد دولت عنوان کرد. گفتنی است امروز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات توسط دکتر روحانی در حالی افتتاح می‌شود که پیش از این مجموعه بزرگی از رسانه‌های مهم کشور با شعار «تحریم برای رفع تبعیض» از شرکت در این هم‌آوردی رسانه‌ای مهم سالیانه انصراف داده‌اند.

منبع: کیهان

[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا، تردیدها درباره لغو تحریم‌ها را بیشتر کرد. آنه پیترسون در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اعلام بازگشت‌پذیر بودن تحریم‌های ایران گفت آمریکا می‌تواند روند برداشته شدن تحریم‌های ایران را هر زمان که لازم باشد متوقف کند.

به گزارش پایگاه 598، آنه پیترسون در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اعلام بازگشت‌پذیر بودن تحریم‌های ایران گفت آمریکا می‌تواند روند برداشته شدن تحریم‌های ایران را هر زمان که لازم باشد متوقف کند.

وی گفت: «منطقه خاورمیانه دچار مشکلات و چالشهای بسیار عمیق و جدی است. عناصری مثبت در سیاستهای ما وجود دارد. اما در مجموع باید بگویم که بحرانهای کنونی در منطقه، دولت کنونی آمریکا را کاملاً درگیر خودش کرده است.» ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لقب زین العابدین را خداوند در حدیث لوح ـ که آن نامه ای از سوی خدا به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است ـ را به ایشان دادند و او را چنین معرفی کردند: «سَیِّدُ الْعابِدِینَ وَ زَیْنُ اَوْلِیائیَ الْماضِینَ» او آقای عبادت کنندگان و زینت اولیای پیشین من است.
آقای عبادت کنندگان و زینت اولیای پیشین
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز لقب زین العابدین را خداوند در حدیث لوح ـ که آن نامه ای از سوی خدا به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است ـ  را به ایشان دادند و او را چنین معرفی کردند: «سَیِّدُ الْعابِدِینَ وَ زَیْنُ اَوْلِیائیَ الْماضِینَ» او آقای عبادت کنندگان و زینت اولیای پیشین من است.

بنا بر این گزارش پـیـشـواى چـهـارم، انـسانى کامل و برگزید? حق و در هم? جهات اخلاقى، عبادى و علمى به اوج کـمـال رسـیـده و نمون? مجسم و عینى قرآن و رسول خدا صلی الله علیه و آله بود. در دوران سیاه حکومت اموى که ارزشهاى انسانى و فضائل اخلاقى به فراموشى سپرده شده و مردم به جاى مشاهده زهد، ساده زیستى، تواضع، نوع دوستى، نرم خویى و رعیّت پرورى از زمامداران خود به عنوان خلیفه پـیـامبرصلی الله علیه و آله، شاهد دنیا طلبى، اشرافیّت، تجمّل گرایى، خود محورى و بزرگ بینى آنان بـودنـد، آن امـام هـُمـام، چـون خـورشـیـدى فـروزنـده درخـشـیـد و وجـودش مـجـمـع هـمـ? فـضائل و ارزشهاى فراموش ‍ شده گشت؛ چندانکه دوست و دشمن را به تحسین واداشت.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این ادعا که شورای نگهبان از ترس رای آوردن آقای هاشمی ایشان را رد صلاحیت کرده، آیا معنی ای غیر از این دارد که اعضای شورا با در نظر گرفتن منافع جناحی و شخصی برخلاف مقررات ایشان را تایید صلاحیت نکرده اند؟
"تهمت‌نامه" محسن هاشمی علیه قوه قضائیه و شورای نگهبان!
به گزارش عصر امروز در تاریخ سیزده آبان، آقای محسن هاشمی فرزند آقای هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامه سرگشاده ای با عنوان " فاین تذهبون" خطاب به آقای زاکانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اظهارات اخیر ایشان در مورد آقای هاشمی انتشار داد. 

 
فارغ از اظهارات آقای محسن هاشمی در مورد آقای زاکانی، با مشاهده مندرجات موجود در نامه مشاهده می شود که ایشان ضمن تلاش برای پاسخگویی به اظهارات آقای زاکانی، ادعاهایی را علیه بعضی نهادهای حکومتی چون قوه قضاییه، و شورای نگهبان مطرح نموده اند. ایشان نوشته است: ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از بروز سیلاب های متعدد در رودخانه های این استان خبر داد و سازمان هواشناسی از بارش های سراسری در استان گیلان و بارش های پراکنده در استانهای مازندران و گلستان خبر داد.
به گزارش عصر امروز، پاییز و زمستان امسال تأثیر پدیده اقیانوسی به نام "ال نینو" را در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران شاهد هستیم. نکته جالب توجه این است که تأثیر این پدیده اگر در برخی کشورها سبب خشکسالی می‌شود، اما در کشور ما پدیده بارش را به دنبال دارد.

پس از بارش های سیل اسای غرب کشور و بروز سیلاب های تخریب کننده در ایلام و لرستان، اکنون شاهد بارش ها در شمال ایران هستیم.

«محمدابراهیم یخکشی» مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از بروز سیلاب های متعدد در رودخانه های این استان خبر داد و گفت: سیلاب‌های اخیر سبب شد تا بسیاری از سازه‌های تقاطعی از جمله پل‌ها در معرض تخریب قرار گیرند که یک نمونه آن پل معلم کوه در تنکابن بوده که ریزش آن سبب خسارت جانی و مالی به شهروندان شد.

رئیس هیئت مدیره آب منطقه‌ای مازندران بر مدیریت جامع رودخانه و سیلاب در مازندران برای پیشگیری از خسارت و کنترل سیلاب تاکید کرد و گفت: در صورت تامین این میزان اعتبار می‌توان با لایروبی، دیواره‌سازی و بازسازی سردهنه‌ها و هدایت بخشی از سیلاب به آب بندان‌ها از خسارت‌های ناشی از سیل در مناطق مختلف مازندران جلوگیری کرد.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، امشب در استان گیلان بارش های سراسری خواهیم داشت و در استانهای گلستان و مازندران نیز، بارش ها در نقاط شهری به صورت پراکنده و در ارتفاعات به صورت متمرکز خواهد بود. فردا نیز بارش های پراکنده در این سه استان ادامه دارد.
مرجع : تسنیم

[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصرار بر علنی کردن دیدار علوی با خاتمی از سوی فتنه‌گرانی نظیر کرباسچی در امتداد سیاست آلوده‌سازی مسئولان و قبح‌زدایی از خیانت بی‌سابقه فتنه‌گران انجام می‌شود. علوی دی ماه 92 خبر دیدار با خاتمی را تکذیب کرده بود.
تله‌گذاری فتنه‌گران برای وزیر اطلاعات!
حامیان فتنه به بهانه مجلس روضه در خانه قدرت‌ا... علیخانی، وزیر اطلاعات را کنار یکی از سران فتنه نشاندند.


غلامحسین کرباسچی در اقدامی که طراحی شدن ماجرا را ثابت می‌کند تصویری را از مراسم روضه خانه قدرت علیخانی (نماینده سابق مجلس و مشاور هاشمی) و نشستن علوی وزیر اطلاعات در کنار خاتمی منتشر کرد. 

در این تصویر علوی و خاتمی به یکدیگر لبخند می‌زنند. کرباسچی، موسوی بجنوردی و مجید انصاری نیز در تصویر دیده می‌شوند. خاتمی و برخی از سران مجمع روحانیون نقش اصلی را در راه‌اندازی آشوب خیابانی تحت پوشش دروغ تقلب داشتند و این در حالی است که خاتمی در محافل خصوصی اذعان کرده که تقلب در انتخابات سال 88 را باور ندارد اما به اعتبار همراهی با خط خیانت و نفوذ خارجی، نه تنها حاضر نشده دروغ بودن ادعای تقلب را اعلان کند بلکه به همکاری با فتنه‌گران ادامه داده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/16 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: زمین هیچگاه از حجت خالی نمی‌ماند، حجت خدا یا ظاهر و آشکار است یا خائف و پنهان،‌ تا حجت‌ها و برهان‌های خدا باطل نشود. بنابراین همواره باید انسان کامل در زمین وجود داشته باشد.
به گزارش عصرامروز، یکی از اصول اساسی مکتب تشیع این است که جهان هستی و زمین هرگز بی‌امام نخواهد بود، چه آنکه بدون وجود امام و خلیفه الهی و واسطه فیض، جریان فیض الهی در قلمرو تکوین و تشریع قطع می‌شود، در حقیقت، حیات و بقاء آن در این عالم وجود ظلی دارد و فقط در سایه وجود مقدس امام در هر عصر امکان پذیر خواهد بود، این مسأله به قدری حائز اهمیت است که امام صادق(ع) فرمود: اگر تنها دو نفر در جهان وجود داشته باشند، یکی از آن دو امام خواهد بود و آخرین کسی که می‌میرد امام است.(1) 

در همین رابطه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در پاسخ به این سؤال که از کجا بدانیم که امام زمان(عج) وجود دارد؟ به چه دلیلی می‌توان استدلال کرد، می‌نویسد: 

مبنای این اصل امور ذیل‌اند: 

الف)امام واسطه فیض تکوین است  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/15 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7677
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4465000