NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
"ابوبکر البغدادی" خلیفه خود خوانده داعش، در تاز‌ه‌ترین فتوای مضحک خود، پوشیدن شلوار جین را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: "ابوبکر البغدادی" خلیفه خود خوانده داعش، در تاز‌ه‌ترین فتوای مضحک خود، پوشیدن شلوار جین را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری "النخیل" عراق، بغدادی گفت: کلمه " الجینز " (جین) از کلمه "جن" گرفته شده است و همانطور که در قرآن آمده است که شیطان نیز یک نوع جن است پس طراحی و اسم جین، وحی‌ای است که شیطان بر قلوب اروپاییهای کافر کرده است و  پوشیدن این شلوار که انسان را همانند کفار می کند، حرام است.

گفتنی است در همین رابطه 3 جوان عراقی که در غرب موصل شلوار جین میفروختند بازداشت و به 500 ضربه شلاق محکوم شدند.

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 5:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

به گزارش بولتن نیوز، من یک دختر عمه دارم که دو سال از من بزرگتر است. او از وقتی خیلی کوچک بود چادر سرش می کرد. وقتی هم کلاس اول بود با چادر مشکی بیرون میرفت. آنقدر زیبا چادر می پوشید و آنقدر چادر او را باشکوه می کرد که من هم عاشق چادر شدم و آرزو می کردم کاش می شد مثل او باشم. ولی آن موقع به جز او هیچ کس در این سن چادر سرش نمیکرد من هم فکر می کردم وقتی بزرگ شدم حتما حتما چادری خواهم شد.

وقتی کلاس سوم بودم و دیگر به سن تکلیف رسیدم، همان دختر عمه ام به من گفت: مهدیه چرا چادر نمی پوشی؟ و من گفتم: چون چادر ندارم ولی همان موقع احساس کردم به اندازه ی کافی بزرگ شدم که چادر سرم کردم خصوصا اینکه به سن تکلیف رسیده بودم ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 5:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 5:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه اصلاح طلب اعتماد در راستای هجمه های اخیرا افراطیون به احکام اسلامی نظیر قصاص، درصد قبح زدایی از کسف حجاب برآمد و نوشت: حجاب صرفا مسئله ای عقیدتی است و رعایت نکردن آن، امنیت اجتماعی را به هم نمی زند!
به گزارش مشرق، این روزنامه در شماره امروز خود نوشته است: اگر کسی نماز نخواند، قطعا برخورد امنیتی و قضایی با او راه‌حل نیست، زیرا نخواندن نماز، امنیت و نظم را نقض نمی‌کند، در حالی که از نظر مسلمانان این عبادت خیلی مهم است. در مقابل توقف خودرو در محل ممنوع، با عکس‌العمل و جریمه پلیس مواجه می‌شود که به معنای برخورد حقوقی و امنیتی است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 5:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس/ لبخند حضرت آقا


[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 5:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پاسخ صریح مشاور روحانی به خانم اصلاح طلب:
آری زن مدیر داخلی خانه و خانواده است. در حدیث شریفی رسول اکرم (ص) همسرداری و اولادداری زن را معادل «حج و جهاد و جماعت» مردانه معرفی نمود. این نگاه شما است که کار زن را در درون خانه ساده و سبک و حقیر می‌داند و تصور می کند اگر خواهر و خانمی به اداره و کارخانه و کارگاه برود و حقوق اندکی بگیرد این اشتغال است و کار خانه اشتغال نیست!
به گزارش عماریون ، به دنبال انتشار اظهارات الهه کولایی، از اعضای حزب منحله مشارکت در روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد، سید رضا اکرمی، مشاور رئیس جمهور با ارسال یادداشتی به این روزنامه به سخنان وی پاسخ داد که مشروح آن بدین شرح است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/6/19 ] [ 4:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویر جدیدی از رهبر انقلاب در روز دوم بستری در بیمارستان را که ساعتی پیش (صبح سه‌شنبه) ثبت شده است، منتشر کرد.


[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 روایتی مستند از برنامه فتنه‌گران پس از توافق هسته‌ای
دبیر شورای نگهبان گفت: اینکه برخی بدون هیچ ترسی و علنا و بر خلاف خطوط قرمز رفع حصر فتنه‌گران را مطرح می‌کنند جای سوال است، چرا باید کار به اینجا برسد؟
چرا برخی نمی‌فهمند فتنه خط قرمز است؟/ روایتی مستند از برنامه فتنه‌گران پس از توافق هسته‌ای
به گزارش جهان، ایت‌الله جنتی در همایش نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها در مشهد گفت: این همایش باید ابعاد معنوی داشته باشد چرا که در کنار بارگاه رضوی در حال برگزاری است. ما مشکلاتی در حوزه معنویت و اخلاق داریم، ما دارای نقدهای متعددی در این حوزه‌ها هستیم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حوزه علمیه امام حسن مجتبی در کویت اقدام به ضیافت شامی به مناسبت سلامتی مقام معظم رهبری خواهد کرد.
حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در کویت اعلام کرد اقدام به برپایی ضیافت شامی به شکرانه سلامت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خواهد کرد.
 
طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی متصدیان، این مراسم، شامگاه روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، میهمان ویژه این ضیافت مردانه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسین المعتوق، یکی از دو نماینده شرعی مقام معظم رهبری در کویت است.
 
گفتنی است حاج "صالح جوهر" دیگر وکیل شرعی مقام معظم رهبری در این کشور است.

[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7838
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4465161