NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

او می‌گوید: یکی از خصوصیات دیکتاتوری و حکومت‌های استبدادی این است که فرد دیکتاتور اجازه نمی‌دهد که افراد دیگر در قدرت سهیم باشند و افکار خود را ابراز کنند؛ چنین موردی در دولت‌هایی که منتخب رای مردم نیستند و خواسته‌های مردم را برآورده نمی‌کنند اتفاق می‌افتد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 روزنامه ایران نوشت:
یک روزنامه صهیونیستی در خصوص پیامدهای احتمالی حمله به ایران هشدار داده و اعلام کرده که نظام ایران بسیار باثبات است و هرگونه حمله به این کشور بسیار خطرناک خواهد بود. روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای به قلم «گیدئون لوی» نوشت: بمباران ایران بسیار خطرناک است. دولت ایران باثبات است و اگر این کشور بمباران شود، ثبات بیشتری نیز پیدا خواهد کرد، پس هر آن کس که تمایل دارد به تقویت ثبات ایران کمک کند، ما آن را دعوت می‌کنیم تا ایران را بمباران کند.


[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دفاع تمام قد آقا تهرانی از احمدی نژادیک سالن بزرگ که بیشتر شما را یاد نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس می‌اندازد، مکانی است که از سوی مسئول دفتر حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی برای گفت وگو با وی تعیین می‌شود. 
  فانوس‌های گل اندود شده در یکی از دیوارهای سالن که در حقیقت زیرزمین است، چند پوکه بر روی یک چفیه در روی یک بلندی، عکسی از رهبری و سقفی که با پارچه‌های سبز رنگ پوشیده شده در فضای گفت وگوی ما خود نمایی می‌کند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ساعت یک و نیم یک نامه به سرهنگ قاسمی، فرمانده لشکر 92، نوشتم که داماد حضرت امام، از قول امام، پیغام دادند که فردا باید حصر سوسنگرد شکسته شود و یک نامه هم ساعت 2 برای سرتیپ فلاحی با همین مضمون نوشتم.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس لیست العراقیه بعد از مشاهده حضور لیستش در دولت ائتلافی با وجود مخالفت وی جلسه پارلمان را با فریاد ترک کرده و از عراق خارج شد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیرو ملاقات آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر معظم انقلاب و ابراز آمادگی وی برای تعیین تکلیف پرونده فرزندش و رسیدگی به اتهامات وی رهبر انقلاب موضوع را جهت اجرا به قوه قضاییه ابلاغ می کند
آینده،در حالی که آیت الله احمدجنتی خطیب جمعه این هفته تهران به تعبیر خود به نقل از "بچه‌های اطلاعات" مطالبی را درباره وضعیت قضایی یک از متهمین حوادث پس از انتخابات بیان کرد، خبرنگار «آینده» به ناگفته هایی درباره این موضوع دست یافته است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 9:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر مثلا هرکدام از اینها که امروز از دید معدودی که دنیا را تنها به کام خود می دانند این مدال ها و این روبوسی ها را با آدم های طیف این دوستان(از خاتمی گرفته تا میرحسین) انجام می دادند باز هم محکوم ماجرا بودند یا به زعم دوستان قهرمان ملی و افتخار ملت!
[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 8:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا در جمهوری اسلامی هم هنگام آمدن نام مقدس امام کاظم یا امام جواد علیهما السلام، صلوات نمی‌فرستند، اما هنگام آمدن نام امام خمینی یا امام خامنه ای، صلوات می فرستند؟
 
نویسنده وبلاگ "باز باران" در جدیدترین مطلب خود دلایل مختلفی درباره علت صلوات فرستادن در هنگام شنیدن نام رهبر انقلاب برشمرد و نوشت:
* بروز طاغوت در برتر نشاندن نام شاه بر نام امام رضا (ع): ده سال پیش، استادم در کلاس گفت: "در زمان شاه، تقارنی بین تولد مبارک امام رضا (ع) و شاه رخ داد. آن سال در صفحه تقویم، نام شاه را بزرگتر از نام امام رضا نوشته بودند. خوب طاغوت همین است دیگر! اینکه احترام به نام شاه بیش از نام امام معصوم باشد!"

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 8:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این نکات را توصیه می‌کنیم همه‌ی جوان‌ها برای یک ازداج موفق رعایت کنند.

آلبوم عکس‌هاتون رو به هم نشون بدین

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فلاویوس آریانوس (Flavius Arrianus) مورخ یونانی که در قرن دوم میلادی می‌زیسته است در کتابش آنابازیس برای نام خلیج فارس واژه « پرسیکون کاای تاس Persikon Kaitas» را به کار می‌برد که معنا و مفهوم آن قرابت نزدیکی با عبارت « خلیج فارس» دارد.

  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/23 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 373
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4421481