NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش «نسیم»، وی در این بیانیه که به مناسبت 16 آذرماه منتشر کرده، گفته است: یادمان نرود که همه باهم می گفتیم "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم"... این درحالیست که جمله مورد اشاره آقای موسوی، همان شعاری است که مسعود رجوی سرکرده منافقین از آشوبگران روز عاشورا خواسته بود آنرا تکرار کنند.


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کعبی درجمع اساتید سطح یک حوزه علمیه خراسان در قم، در خصوص رابطه مقام معظم رهبری با آیت‌الله العظمی سیستانی گفت: این رابطه دوطرفه و بسیار صمیمی است؛ به طوری که حضرت آیت‌الله سیستانی خود بارها گفته اند که من برای سلامتی آیت‌الله خامنه ای دعا می کنم و مسئولان نظام را نیز بر اطاعت از ایشان سفارش می کنم .
عضو جامه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: از طرفی مقام معظم رهبری نیز ارتباط صممیمانه ای با حضرت آیت‌الله سیستانی دارندو ابراز داشته اند که هر شب برای سلامتی ایشان دعا می کنم.
وی همچنین با اشاره به ضرورت اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با توجه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در جمع طلاب حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین، هفت کارگروه فکری برای ارائه راهکارهای بیانات رهبری تشکیل داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی، کارگروه های ارتباط نظام با روحانیت، ارتباطات، فرهنگی، سیاسی، بین الملل و ... را از جمله این کارگروه ها برشمرد.


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 8:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از فوت منتظری بیت منسوب به وی هم چنان به دنبال ایجاد فضای تشنج‌ علیه جمهوری اسلامی است. دیروز بیت منتظری در نامه‌ای به مسأله‌ی دستگیری ابراهیم یزدی یکی از سرکردگان اصلی گروهک نهضت آزادی پرداخته و ضمن اشاره به سوابق و پیشینه این عضو وابسته به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس می‌نویسد...

شیطنت های بیت منتظری هم چنان ادامه دارد.

به گزارش بولتن نیوز پس از فوت منتظری بیت منسوب به او هم چنان به دنبال ایجاد فضای تشنج علیه جمهوری اسلامی است.

دیروز بیت منتظری در نامه‌ای به مسأله‌ی دستگیری ابراهیم یزدی یکی از سرکردگان اصلی گروهک نهضت آزادی پرداخته و ضمن اشاره به سوابق و پیشینه این عضو وابسته به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس ، از وی به عنوان فردی دیندار! و شجاع نام می برد .

 

به نظر می‌رسد عدم برخورد دستگاه‌های قضایی و انتظامی با گردانندگان این سایت چه در زمان حیات منتظری و چه بعد از آن باعث شده که افراد وابسته به آن بتوانند آزادانه هرگونه عملی را در جهت ضدیت با جمهوری اسلامی انجام دهند.


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 8:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان نوشت:
یکی از حامیان سینه چاک و معمولاً عصبانی جریان فتنه که مدتی است به زندگی مخفی در اروپا مشغول است، از دوستان سبز خود خواست یکدیگر را به لجن نکشند!
بابک داد که در دولت اصلاحات به مجیزنویسی برخی دولتیان اشتغال داشت در مقاله ای روی سایت شخصی اش، بی اخلاقی های صحنه گردانان خارجی فتنه سبز را به باد انتقاد گرفت. داد نوشت: «قرارمان این نبود! مدتی است بدجوری داریم شبیه دشمنان می شویم. ماشین کشاورزی ما، مدتی است به طرز جنون آمیزی به جان این کشتزار افتاده و به جای داشت و کاشت و برداشت محصول سبز، دارد ریشه های این کشتزار را از بیخ و بن می سوزاند و کاه نفرت و کینه جویی و انتقام تولید می کند.
بابک داد که به «کاتب خاتمی» معروف است و بدجوری از نوازش های دوستان سبزش عصبانی است، به هم پریدن های اهل فتنه را «پروژه جمهوری اسلامی» خوانده و نوشته است: «مدتی است فراموش کرده ایم دشمنان و حاکمان، آنقدرها امکانات و نیرو و مکر و حیله دارند که در میان جامعه های حقیقی و مجازی ما رخنه کنند، از ما انقلابی تر بنمایند و جلودار صف بشوند و لحن ما را به مرور از سبزی به سیاهی تغییر دهند. فراموش کردیم ما مردمانی بودیم که نمی خواستیم به زور به بهشت ببرندمان، آن وقت خودمان تبدیل شده ایم به جماعتی که می خواهیم به زور دیگران را سبز کنیم و اگر هم سبز نشدند؛ با بی طاقتی آنها را به لجن می کشیم!»
گفتنی است که برخی نوشته های بابک داد با تمسخر فراوانی از جانب کاربران سایت هایی مانند بالاترین مواجه شده است و از جمله خطاب به وی نوشته اند «در دولت خاتمی که بودی با برخورداری از حمایت اصلاح طلبان به زمین و زمان بد می گفتی و با چاپلوسی درباره «صد روز با خاتمی» سفرنامه می نوشتی و حالا که کفگیرها به ته دیگ خورده معلم اخلاق شده ای؟! یکی دیگر از کاربران در فیس بوک خطاب به او نوشته است؛ همه ما متوجه شده ایم که جنبش سبز! چیزی جز «مرتع سبز» نبوده و موسوی و خاتمی و کروبی ما را به جای تغییر رژیم برای چریدن به مرتع سبز فرستاده اند، پس درس اخلاق نده! و مانند بقیه ما، به چرا مشغول باش!»


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در ادامه دلجویی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از وطن فروشان فراری و تشویق سایر عوامل داخلی خود، این بار جایزه بین‌المللی آزادی مطبوعات سال 2010 به دستیار مهدی کروبی داده شد.

به گزارش بولتن به نقل از کیهان، محمد داوری، سردبیر سایت سحام نیوز ارگان مهدی کروبی که نقشی عمده در جعل دروغ هایی چون شکنجه و تجاوز در زندان های جمهوری اسلامی ایران داشت، برنده این جایزه اعلام شده است.

اگرچه مبلغ این جایزه مشخص نیست ولی احتمالا نباید کمتر از دیگر جوایزی باشد که برخی پادوهای خارجی فتنه تقریبا هر هفته از این نهاد و آن سازمان غربی دریافت می کنند. حجم این جوایز اخیرا به حدی رسیده که برخی از عوامل داخلی جریان فتنه می گویند ظاهرا زندان رفتن و در به در شدن اگر برای آنها آب نداشته برای دوستان خارجی شان نان خوبی داشته است!


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 8:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

امین حیایی بعد از این که متوجه شد در کنار ساخت اخراجی‌ها، بیش از سی نفر در کار نگارش فرهنگنامه شصت جلدی «اسارت و آزادگان» اشتغال دارند و بخش عمده‌ای از منافع اخراجی‌ها هزینه چاپ این کتب می‌شود، قرارداد بازی در «اخراجی‌ها3» را سفید امضا کرد ادامه مطلب...

[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش افشا نیوز شنیده شده رقیب آرای باطله قفل سکوت را شکسته و در یک محفل خودمانی مرکب از ضد انقلاب قسم خورده و برخی عوامل کف خیابانی نزدیک به خود که فقط برای آشوب وفتنه انگیزی در دانشگاه ها سازماندهی شده اند و با حضور تنی چند از ملی گراهای ورشکسته که پل ارتباطی اصحاب فتنه با خارج از کشور می باشند، گفته است " افشاگری های من مبتنی بر اطلاعات بسیار دقیقی بود که خودم هم نسبت به آنها وسواس داشته ام ، واینکه می گویند که مثلا اینجوری نبوده و مرده زنده شده ویا از همین چیزها ، درواقع چاره ای ندارند چرا که اسناد بسیار معتبر و رسواکننده بوده است.

بدانید ما دراین مدت بیکار نبوده ایم و کارهای خوبی هم شده و ساعتها مصاحبه وتحقیق واسناد جدی که جای بهانه نخواهند داشت وخلاصه این بار با دست پر واسناد جدید حرف می زنم و حالا یک جمعبندی داریم وبزودی افشاء خواهم کرد".


[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نظر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی درباره سود روز شمار بانک‌ها برای سپرده‌های ثابت بانک‌ها در پایگاه اطلاع رسانی وی به شرح زیر منتشر شد.

 س: برای سپرده ثابت بانک ها سود روز شمار می دهند، آیا این ربا نیست؟

ج: اگر پول را بر مبنای یکی از عقود شرعی مثل مضاربه و مشارکت و... در اختیار مؤسسه می‎گذارند، با رعایت شرایط شرعی معامله، گرفتن سود اشکال ندارد. همچنین است اگر مؤسسه را وکیل کنند که با سپرده ایشان معاملات مشروع انجام دهد و قسمتی از سود را به عنوان حق الوکاله بردارد و بقیه را به سپرده گذار بدهد، امّا اگر به شرط گرفتن سود به مؤسسه، قرض می‎دهد، ربا و حرام است.

 


[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حقیقت جو نماینده متواری مجلس ششم در گفتگو با یک شبکه خبری آمریکایی ضمن درخواست برای افزایش تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی گفت: برای مقابله با جمهوری اسلامی باید ماداران، خود و فرزندانشان را در این راه قربانی کنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،فاطمه حقیقت جو در گفتگو با امی کلوگ،خبر نگار فاکس نیوز با شادی زایدالوصفی گفت: "باید با پرداختن به مسائل حقوق بشر و امور زنان و نیز روابط تجاری به ایران فشار آورد. "
نماینده غرب گرای اصلاحات در ادامه همسو با کاخ سفید گفت: "تحریم ها باید بر علیه ایران بیشتر شوند.من حدس می زنم که این رویه مناسب و مثبتی است. "
حقیقت جو در خاتمه ضمن دفاع از زدو خورد های سال گذشته در ایران گفت: "باید برای مقابله با جمهوری اسلامی تنش ها و برخورد ها ادامه داشته باشند و حتی ماداران، خود وفرزندانشان را در این راه قربانی کنند. "

[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بقیع یا بقیع‌الفرقد یا جنت‌البقیع نام قبرستانی در مدینه است که قدمتی بسیار داشته و برخی امامان شیعه در این آن مدفون هستند.

پیشینه تاریخی بقیع به دوران قبل از اسلام می‌رسد ولی در کتب تاریخی به روشنی قدمت تاریخی آن مشخص نشده‌ است. بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، بقیع تنها قبرستان مسلمانان بوده، مردم مدینه قبل از آمدن مسلمانان به آنجا اجساد مردگان خود را در دو گورستان «بنی‌حرام» و «بنی‌سالم» و گاهی نیز در خانه‌هایشان دفن می‌کردند، در واقع بقیع اولین قبرستانی است که به دستور پیامبراکرم(ص)و توسط مسلمانان صدراسلام ساخته شد.
[ شنبه 89/8/29 ] [ 11:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 722
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406541