NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
درصد قابل توجهی از کیوی کشور در شهرستان تنکابن تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.
[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 6:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در آستانه عاشورای حسینی، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از فتاوای آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره عزاداری سید و سالار شهیدان را منتشر کرد.
 به گزارش بی باک، متن این استفتائات به شرح زیر است.
1- صدمه وارد کردن به بدن در حد کوبیدن سر به دیوار، چنگ زدن به صورت، به صورت زدن، سینه زنی تا حدی که سینه‌ها ولو جزئی آسیب ببیند و یا این که از بدن خون جاری شود چه حکمی دارد؟
ج: عزاداری به شیوه مرسوم و سنتی از اعظم قربات الی الله تعالی و موجب اجر و ثواب است لکن باید از هرگونه کاری که موجب وهن مذهب باشد پرهیز شود همچنین هر عملی که ضرر قابل توجهی برای انسان داشته باشد، حرام است.
- راه‌اندازی دسته‌‌های عزاداری در ساعات پایانی شب در خیابان‌ها و محله‌ها چه حکمی دارد؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 5:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پرواز شب گذشته کیش‌ایر در مسیر تهران-مشهد با 5 ساعت تأخیر، امروز انجام شد؛ وقتی مسافران این پرواز در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دفتر کیش‌ایر به آنها متذکر شدند، کارمند کیش‌ایر با عصبانیت به یکی از مسافران جانباز این پرواز حمله‌ور شد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/20 ] [ 5:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

می‌گویند در تنها مصیبتی که از عالم بالا و از سوی خداوند متعال به امام حسین(ع) تسلیت گفته شد، مصیبت حضرت علی اصغر(ع) بود.

در ارتباط با نحوه شهادت فرزند شیر خوار امام حسین(ع) "عبد الله رضیع یا علی اصغر" چند نقل وجود دارد، از جمله:
الف. ایشان خطاب به خواهرشان زینب (س) فرمودند: فرزند کوچکم را به من بده تا با او خداحافظی کنم. سپس او را گرفته و برای بوسیدنش خم شد که ناگاه حرمله با تیری او را هدف قرار داده و تیرش به گلوی آن شیرخوار اصابت کرده، او را به شهادت رساند. 
حضرت پس از مشاهده این ماجرا، پیکر این شهید کوچک را به خواهرش زینب داده و سپس دو دستان خود را پر از خون فرزندش کرده و آن را به سمت آسمان پاشیده و فرمود: چون در برابر چشمان خدا هستم، تحمل تمام این مشکلات برایم آسان است!
امام باقر (ع) فرمودند: از خون پاشیده شده به طرف آسمان، قطره ای به زمین برنگشت. [1]
شاید برخی صاحبان ذوق، برنگشتن خون این طفل شیرخوار را نشانه تسلیت پروردگار به امام حسین (ع) ارزیابی کرده باشند.
ب. امام حسین(ع) متوجه شد که فرزند کوچکش از تشنگی بی­تاب و گریان شده و به همین دلیل او را در مقابل سپاه دشمن بر فراز دستان خود گرفته و فرمود: ای مردم اگر به من رحم نمی­کنید، دلتان برای این طفل بسوزد!
در این هنگام یکی از افراد سپاه دشمن، با تیری این کودک را هدف قرار داده و او را به شهادت رساند. امام با دیدن این صحنه، گریان شده و به پروردگار عرضه داشت: خدایا! تو خود بین ما و این گروه که با وعده یاری و کمک، ما را دعوت کرده و اکنون ما را می­کشند، قضاوت کن!
بعد از این سخنان، ندایی از غیب رسید که ای حسین! به فکر کودکت نباش که اکنون دایه­ ای در بهشت در اختیار او بوده و به او شیر خواهد داد. [2]
در صورت پذیرش چنین نقلی، این سخن غیبی را می­توان تسلیتی از جانب پروردگار به امام حسین(ع) دانست.

---------------------
[1] سید بن طاووس، اللهوف فی قتلی الطفوف، ص 117، انتشارات جهان، 1348 ش.

[2] سبط بن جوزی، تذکرة الخواص، ص 227، منشورات الرضی، قم، 1418 ق


[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آموزشکده مجازی جامعه مدنی ایران (توانا) برای اثبات ادعای خود و اقناع مخاطبین اش در ادامه این مطلب که آن را در صفحه فیس خود آورده است نوشت "با توجه به اینکه کودکان درکی از موضوع عاشورا ندارند و طبیعتا حق انتخاب نیز ندارند" ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس جمهور تا کی می‌خواهد به مردم توهین کند؟!مایه شرم ساری دولت یازدهم است که پاسخ مردم غیوری که حماسه سیاسی آفریده و پای صندوق های رای حاضر شده اند را با تعابیری همچون حامیان افراط و خوشنت طلبی توصیف می کنند. گویا رئیس جمهور منتخب فراموش کرده اند که تا چند روز دیگر موعد 100 روزه ایشان به پایان می رسد و هنوز در حال سخنرانی در قالب میتینگ های انتخاباتی است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمود احمدی‌نژاد که درباره خروج از «ساختمان لادن» تنها به خبرنگاران لبخند تحویل می‌داد، در خصوص مذاکرات با 1+5 دست خود را به نشانه مصافحه به سمت خبرنگار فارس دراز کرد و گفت: شما فاتحه خوانده‌ای؟!.

خبرگزاری فارس: سکوت احمدی‌نژاد/ لبخند فرجی‌دانا/ پاسخ قاطع ضرغامی به مطهری ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پایگاه صهیونیستی «دبکا» به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای نوشته است 1+5 در دور تازه مذاکرات پیشنهادی به ارزش 20 میلیارد دلار به ایران ارائه کرده و طرف ایرانی هم لغو تحریم شبکه «سوئیفت» را خواستار شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 3:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو مجمع تشخیص مصلحت با تاکید بر اینکه "برخی مسائلی که اکنون درباره انتخابات مجلس دهم مطرح می‌شود، زودهنگام است و موجب شکنندگی جریان اصلاح‌طلب می‌شود"، افزود: اگر انتخابات مجلس دهم به مانند انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و انسجام تشکیلاتی اصلاح‌طلبان هم حفظ شود و مردم نیز مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند، موفقیت اصلاح‌طلبان قابل پیش‌بینی است.

عارف همچنین در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در جلسه درباره اقدامات دولت برای رفع حصر موسوی و کروبی گفت: آنگونه که شنیدم، دولت در حال انجام دادن اقداماتی از مجاری قانونی برای رفع این مشکل است که امیدوارم با همراهی مسئولان مربوطه در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی در این باره بشنویم.

[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 3:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407085