NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آلیا در گفتگو با بولتن نیوز:
نماینده شاخص تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم از مرتبطین فتنه است، گفت: فتنه خط قرمز مجلس است و مجلس به مرتبطین فتنه رای نمی دهد. همچنین جو مجلس نسبت به احمدی دانش منفی است.
مجلس به مرتبطین فتنه رای نمی دهد/ جو مجلس نسبت به احمدی دانش منفی استگروه سیاسی،  نماینده شاخص تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم از مرتبطین فتنه است، گفت: فتنه خط قرمز مجلس است و مجلس به مرتبطین فتنه رای نمی دهد. همچنین جو مجلس نسبت به احمدی دانش منفی است.

به گزارش بولتن نیوز، فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با اشاره به معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به مجلس بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی رئیس جمهور در جلسه امروز مجلس، گفت: این فرد از نظر نمایندگان فرد ناشناخته نیست و مجلس قطعا به وی رای اعتماد نمی دهد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این افراد بین 185 تا 212 سانتی‌متر هستند و به غیر از دوره‌های مربوط به محافظت و مراقبت ، دوره‌های مختلفی مثل روابط عمومی، روانشناسی، زبان بدن، آشنایی با سیستم‌هایی مثل مواد مخدر و شخصیتشناسی را هم گذرانده‌اند.

به گزارش عماریون از مهر ، نیازی نیست کاری بکنند، همین که قد و هیکل‌شان را نگاه می‌کنی، حساب کار دستت می‌آید. ولی بر خلاف تصور خیلی خوش‌برخورد و خوش‌رو هستند و تا وقتی نیاز نباشد جدی نمی‌شوند. دفترشان در شهرک غرب تفاوت چندانی با ساختمان‌های اطراف ندارد. تنها چیزی که توجه را جلب می‌کند مردان قد بلند و خوش‌هیکلی هستند که با کت وشلوارهای یک دست مشکی مدام در حال تردد هستند. در ورودی که باز می شود، هیبتِ تیم استقبال، باعث می شود با ترس و لرز وارد شویم. ولی مهمان‌نوازی‌شان کار را راحت‌تر می‌کند و با آرامش بیشتری روی فرش قرمز حیاط قدم می گذاریم. از چند در که عبور می‌کنیم به دفتر مدیر تیم تشریفاتی-مراقبتی کانسپت می‌رسیم.  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت وابسته به احمد توکلی از علی مطهری خواست به تناقضات خود درباره حمایت از سران فتنه و التزام به ولایت فقیه پایان دهد.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، «الف» با اشاره به موضوع استیضاح بی‌فایده وزیر کار در ماه‌های پایانی دولت دهم- که مطهری از حامیان آن بود- می‌نویسد: شما آن هنگام بعد از شنیدن نظر رهبری گفتید «اگر نظر رهبری قبل از استیضاح بیان می‌شد، ما استیضاح را منتفی می‌کردیم، چون در عمل تابع حکم ایشان هستیم؛ حتی اگر قانع نشده باشیم.»

شما همچنین در نطقی دیگر در مجلس، نحوه تعامل با ولی فقیه را این‌گونه بیان کردید که «ما نمایندگان آنجا که مخالفت صریحی از ناحیه رهبری از طریق رسانه‌ها احساس نکنیم به تشخیص خود عمل می‌کنیم اما آنگاه که دستوری از ناحیه ایشان مبنی بر توقف کار برسد اطاعت می‌کنیم.»

«الف» ادامه می‌دهد: شما و افرادی دیگر جلسه‌ای خدمت رهبری عزیزمان بوده‌اید و آنجا دغدغه‌تان در باب حصر سران فتنه را با ایشان در میان گذاشته‌اید. شما خود پاسخ حضرت آقا را بیان کردید که فرموده‌اند «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و اینکه نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در خاطرات «دانش آشتیانی»، فردی که از طرف رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی شده، به طرح وی برای خروج بسیج از دانشگاه‌ها و آموزش عالی بر می‌خوریم، طرحی که به اعتقاد عده‌ای خیانت بزرگ به دانشگاه‌ها بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» چهارمین فردی است که دولت برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی می‌کند. فردی که با معرفی‌ وی برای سکانداری وزارت علوم  واکنش‌های نمایندگان و دانشجویان را برانگیخت.

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور معرفی دانش‌آشتیانی برای وزارت علوم را این چنین عنوان کرد که «گویی قرار نیست برای وزارت علوم فردی بی‌حاشیه معرفی شود». ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این تعداد دوربین به نظر شامل دوربین‌های عمومی و خصوصی است که در نقاط گوناگون کشور از جمله در تهران، اصفهان، بیرجند، آمل، بابلسر، همدان، گنبد کاووس، گرگان، مشهد، کرج، قم، شیراز، تبریز، و بسیاری دیگر از شهرهای کشور است. مجموعا 73 هزار دوربین از سراسر دنیا هک شده و به شکل آنلاین در این وب سایت تصاویر آن‌ها پخش می‌شود!

صد و چهل و سه دوربین از ایران هک شده و آنلاین پخش میشود
این تعداد دوربین به نظر شامل دوربین‌های عمومی و خصوصی است که در نقاط گوناگون کشور از جمله در تهران، اصفهان، بیرجند، آمل، بابلسر، همدان، گنبد کاووس، گرگان، مشهد، کرج، قم، شیراز، تبریز، و بسیاری دیگر از شهرهای کشور است. مجموعا 73 هزار دوربین از سراسر دنیا هک شده و به شکل آنلاین در این وب سایت تصاویر آن‌ها پخش می‌شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هنوز رسانه های داخلی نسبت به مواضع نمایندگان در داخل جلسات محرمانه شورا واکنشی نشان نداده اند، می بینیم که بی بی سی آن مطلب را بصورت آنلاین منتشر کرده است

 

هشدار نیوز_پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، با حضور در نمایشگاه مطبوعات، درباره آفت های حوزه مطبوعات و رسانه گفت: آفت اصلی که رسانه های ما دچار آن هستند، حاشیه محوری این رسانه ها است، رسانه به مثابه یک طبیب برای جامعه است و باید نسبت به موضوعات مختلف جامعه اعلام موضع بکند. بعضا دیده می شود که برخی رسانه ها به جای گفتن نیازهای مردم، مطالب مورد نظر مردم را می گویند و این حاشیه پردازی است. طبیب نیاز بیمار را رفع می کند نه اینکه ببیند بیمار چه چیزی دلش می خواهد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمید رسایی مدیر مسوول 9 دی:
حمید رسایی مدیر مسوول 9 دی نسبت به تذکر هیات نظارت بر مطبوعات اعتراض کرد.
 به گزارش مشرق، مدیر مسوول 9 دی طی یادداشتی در سایت شخص اش نوشت: هفته گذشته و در آستانه افتتاح نمایشگاه مطبوعات امسال که شعارش را آزادی مسئولانه انتخاب کرده اند، نامه ای از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به دفتر 9 دی رسید. محتوای نامه با تاریخ 93/7/28 تذکر به هفته نامه 9 دی به دلیل یادداشت «آلودگی سیاسی با دروغ های ابتکاری» بود. فکر کنم وزارت ارشاد عمدا در آستانه نمایشگاه مطبوعات این تذکر را به 9 دی داد تا برخی از محاسن این دولت را از یاد نبرد.




رسایی در ادامه یادداشت خود نوشته است: نکته جالب این است که در نامه معاون مطبوعاتی، علت تذکر وجود افترا و توهین به مقامات کشور و شخصیت های حقیقی عنوان شده. متن یادداشت 9 دی (اینجاست). این در حالی است که در هیچ جای متن توهینی نسبت به شخصیت های حقیقی و حقوقی صورت نگرفته هرچند بر اساس اظهارات شنیده شده از اعضای هیأت نظارت، اطلاق عنوان شیخ حامی فتنه به صانعی و هاشمی و همچنین طرح موضوع دروغ بودن آلودگی بنزین های داخلی دو موضوعی بوده که سبب این تذکر شده است! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 7:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل مهدی هاشمی با اشاره به این مطلب که طبیعی است مهدی هاشمی حق ندارد صحبت کند، گفت: معتقدیم مهدی تخلفی نکرده و ما این موضوع را در طول دادگاه ثابت خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمود علیزاده طباطبایی پیش از ورود به دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاعیات همچنان ادامه دارد، گفت: پرونده مهدی با صحبت‌های احمدی‌نژاد در انتخابات مبنی بر اینکه بچه‌های هاشمی چکار می‌کنند کلید خورد.

وی افزود: مهدی تخلفی نکرده و ما این موضوع را در طول دادگاه ثابت خواهیم کرد ضمن اینکه همچنان معتقدیم تخلف اقتصادی صورت نگرفته است.
 
علیزاده در واکنش به صحبت های حمید رسایی مبنی بر اینکه مهدی هاشمی به صورت ویژه به دادگاه رفت و آمد دارد، گفت:‌ متاسفانه صدا و سیما با این قضیه مغرضانه رفتار کرد و من بنا ندارم با رسانه ملی صحبت کنم چرا که یک کلام از ما منتشر نمی‌کنند و مدام اعلام می‌کنند که دادگاه پشت درب‌های بسته برگزار شده، خوب این طبیعی است که دادگاه غیر علنی است و ما هم از ابتدا اصرار داشتیم که دادگاه علنی برگزار شود تا مردم در جریان دفاعیات قرار بگیرند.
 
وکیل مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه از تمام جلسات دادگاه فیلم‌برداری شده است، گفت:‌ درخواست ما این است که در اولین فرصت تمام این فیلم‌ها پخش شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور مهدی در جمع خبرنگاران بهتر از فرار او نیست، گفت: طبیعی است که مهدی حق ندارد صحبت کند و حضورش در جمع خبرنگاران به تشخیص خودش است اما من در هر صورت این موضوع را به او منتقل می‌کنم.

[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 7:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«ائتلاف هاشمی، خاتمی و روحانی در انتخابات مجلس، خطایی استراتژیک، است».
ملی-مذهبی‌ها: در خرج کردن هاشمی باید اندازه نگه داریم!
سرویس سیاسی جهان نیوز: نصرالله لشنی از اعضای گروهک ملی- مذهبی ضمن بیان این مطلب در سایت روز آنلاین نوشت: هاشمی اگر از نامزدهای اصلاح‌طلب یا اعتدال که در رقابت با نامزدهای اصولگرا قرار می‌گیرند. حمایت کند. نفوذ خود در میان اصولگرایان را از دست می‌دهد حال این که ایجاد انفکاک و جدایی در میان اصولگرایان عقلانی است. هاشمی نباید در ائتلاف اصلاح‌طلبان حضور پیدا کند و بهتر است که جز در موارد کلی و کلان به موضوع انتخابات ورود نکند. نه تنها حضور هاشمی رفسنجانی که اساساً ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون موجب ضعف مفرط اصولگرایان معتدل در مقابل اصولگرایان تندرو می‌شود. اصولگرایانی چون مطهری بین دو سنگ آسیاب قرار می‌گیرند و ممکن است از حضور در مجلس باز بمانند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423477