NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چه کسی به درمیشیان وعده داد فیلمش قابل اکران است؟ چرا او حالا دم نمی‌زند. چرا از همان ابتدا تکلیف درمیشیان و فیلمش را مشخص نکردید؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهنگ نیوز، درحالی‌که حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد روز گذشته از تأمین خسارت "عصبانی نیستم" که با داشتن پروانه نمایش جلوی اکرانش گرفته شد-البته به‌شرط ساخته‌شدن منطبق با فیلم‌نامه- سخن گفت رضا درمیشیان کارگردان این فیلم که از زمان حواشی پیش‌آمده در جریان نمایش فیلمش در جشنواره و سپس ماجرای اختتامیه تا همین امروز حرفی له یا علیه انتقادها نزده بود بلکه بتواند فیلمش را اکران کند بالاخره به حرف آمد و با نگارش یادداشتی درباره توقیف فیلم خود اظهارنظر کرد.
 
ابتدا یادداشت درمیشیان را بخوانیم:
من «عصبانی نیستم!» را با بوسه بر خاک «ایران» ، عشق به «ایران» ، برای «ایران» و مردم نازنین «ایران» و نمایش در سینماهای «ایران» ساخته‌ام.
«عاشقانه» ای که از همان ابتدا فیلمی «اجتماعی» بود، «اجتماعی» هست و «اجتماعی» خواهد ماند.
برای نمایش «عصبانی نیستم!» هر آنچه در توان داشتم را به کار گرفتم ، نهایت تلاش و همراهی را با مسئولان قانونی سینمایی کشورم کردم. اما سکوت و تحمل و مدارای من نیز نتوانست در کشاکش تدبیرمداران و سیاست پیشگان به نتیجه‌ای منجر شود.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

زندگینامه شیخ رجب علی خیاط ( فیلم)

دانلود مستند رجبعلی خیّاط

http://up.fahadan.org/up/fahadan/Icon/Download/Films.png

زندگینامه شیخ رجب علی خیاط
عبد صالح خدا «رجبعلی نکوگویان» مشهور به «جناب شیخ» و «شیخ رجبعلی خیاط» در سال 1262 هجری شمسی، در شهر تهران دیده به جهان گشود. پدرش «مشهدی باقر» یک کارگر ساده بود. هنگامی که رجبعلی دوازده ساله شد پدرش از دنیا رفت و رجبعلی را که از خواهر و برادر تنی بی‌بهره بود، تنها گذاشت. 
از دوران کودکی شیخ بیش از این اطلاعاتی در دست نیست. اما او خود، از قول مادرش نقل می‌کند که: 
 «موقعی که تو را در شکم داشتم شبی [پدرت غذایی را به خانه آورد] خواستم بخورم دیدم که تو به جنب و جوش آمدی و با پا به شکمم می‌کوبی، احساس کردم که از این غذا نباید بخورم، دست نگه داشتم و از پدرت پرسیدم....؟ پدرت گفت حقیقت این است که این‌ها را بدون اجازه [از مغازه‌ای که کار می‌کنم] آورده‌ام! من هم از آن غذا مصرف نکردم.» 
این حکایت نشان می‌دهد که پدر شیخ ویژگی قابل ذکری نداشته است. از جناب شیخ نقل شده است که: «احسان و اطعام یک ولی خدا توسط پدرش موجب آن گردیده که خداوند متعال او را از صلب این پدر خارج سازد.» 
شیخ پنج پسر و چهار دختر داشت، که یکی از دخترانش در کودکی از دنیا رفت. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمدحسن قدیری ابیانه با اعلام اینکه فتنه 88 عامل اصلی تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران شد و اگر فته نبود تحریم‌ها حتی کاهش می یافت، گفت: فتنه‌گران سعی در ایجاد اختلال در امور جاری اقتصاد کشور کردند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»،  نشست اقتصادی با موضوع بررسی آسیب‌ها و زیان‌های اقتصادی فتنه 88 با حضور محمد حسین قدیری ابیانه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

 محمدحسن قدیری ابیانه در این نشست که با عنوان بررسی آسیب‌ها و زیان‌های اقتصادی فتنه 88 و جدیدترین اخبار مربوط به شهید ادواردو آنیلی برگزار شده، گفت: دیروز حجت‌الله عسگری نماینده سابق مجلس و معاون کنونی پارلمانی دانشگاه آزاد خبری جدید از شهید آنیلی اعلام کردند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برنامه بمب گذاری در قم خنثی شد

ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: در روزهای عزاداری ماه محرم امسال افرادی قصد بمب گذاری در شهر قم را داشتند که قبل از هراقدامی، دستگیر شدند. حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان همدان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی، عوامل این برنامه پلید، شناسایی و قبل از کوچکترین تحرکی همه عوامل آن دستگیر شدند. وی همچنین افزود: هر از گاهی دشمنان توطئه هایی را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی طراحی می کنند که نیروهای اطلاعاتی کشور موفق به کشف و خنثی سازی آنها می شوند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه السفیر لبنان در شماره امروز خود متن نامه‌ای از امام خامنه ای را منتشر کرد که در آغاز جنگ 33 روزه از طریق سردار قاسم سلیمانی در اختیار سیدحسن نصرالله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل "خبرگزاری دانشجو" روزنامه السفیر لبنان در شماره امروز خود بخش‌هایی از کتاب حزب الله و دولت لبنان نوشته حسن فضل‌الله از نمایندگان پارلمان وابسته به حزب‌الله را منتشر کرد که در آن، متن نامه ارسال شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است.

 سردار قاسم سلیمانی این نامه شفاهی و فوری را حدود روز دهم جنگ به مقامات حزب‌الله منتقل کرد، در این نامه آمده است: از خداوند متعال می‌خواهد که شما را حفظ و موفق بدارد و دست شما را بگیرد و ان‌شاءالله شما را پیروز گرداند. بر خداوند متعال توکل کنید و ان ‌شاءالله در دنیا هم پیروزی و هم رضایت ذات مقدس الهی را خواهید چشید. من همیشه شما را به پیروزی دعوت می‌کنم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده ها حکایت از آن دارد که امریکایی ها در مذاکرات لغو نهایی تحریم ها را به تعیین تکلیف برنامه موشکی، اجرای طولانی مدت پروتکل الحاقی در ایران و همچنین گزارش آژانس مبنی بر حل موضوع PMD مشروط کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران هسته ای، پیشنهادهای امریکا در مذاکرات مسقط درباره 4 مسیر فعلی تحریم علیه ایران چنین بوده است:

1- امریکا اعلام کرده است قادر به تعلیق یا لغو قطعنامه های شورای امنیت نیست چرا که این قطعنامه ها فقط در موضوع هسته ای صادر نشده است.

2- موضع دولت امریکا درباره تحریم های یک جانبه اعمال شده از سوی کنگره این است که اساسا لغو این تحریم ها در اختیار دولت نیست و دولت صرفا می تواند به کنگره مراجعه کرده و برای متقاعد کردن آن به لغو تحریم ها تلاش کند. امریکایی ها گفته اند این کار را حداقل دو سال پس از تصویب توافق نهایی و به شرطی انجام خواهند داد که ایران در این مدت تمکین خود از توافق را نشان داده باشد. در مقطع زمانی پس از توافق جامع، رییس جمهور صرفا قول تعلیق موقت تحریم های کنگره را داده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمید رسایی در غرفه مشرق؛
نمیانده مجلس شورای اسلامی در دیدار از غرفه مشرق در نماشگاه مطبوعات گفت: استیضاح وزیر ارشاد جدی است و بعضی از چهره‌های شاخص کمیسیون فرهنگی متن استیضاح وزیر را امضا کرده‌اند و این موافقت برای دو هفته گذشته نیست بلکه برای اردیبهشت‌ماه است.
هاشمی رفسنجانی محاکمه مهدی را محاکمه خودش تلقی می‌کند/ استیضاح جنتی جدی است

گروه سیاسی مشرق - حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مشرق و درباره فشارها بر قوه قضاییه در پرونده آقازاده مشهور گفت: وجود فشار در پرونده مهدی هاشمی علاوه بر شواهد، قراین و دلایل متعدد که همه می‌دانند و مشاهده می‌کنند، از سوی یکی از مقام‌های قضایی یعنی معاون اول قوه چندین بار اعلام‌شده است که در پرونده مهدی هاشمی، قوه قضاییه از سوی مراکز خاص و چهره‌های خاص تحت‌فشار است، یعنی خانواده آقای هاشمی.

وی افزود: دلیل فشار در این پرونده هم واضح و معلوم است و وکیل پرونده دو روز قبل صراحتاً اعلام کرد که در این پرونده من به دنبال دفاع از حیثیت آقای هاشمی هستم چون آقای هاشمی محاکمه مهدی را محاکمه خود تلقی می‌کند، لذا تمام مواردی که در کیفرخواست آمده است یا بااطلاع آقای هاشمی است یا با اذن ایشان، بنابراین هاشمی رفسنجانی می‌داند که محکوم شدن مهدی هاشمی در دادگاه به معنای محکوم شدن خودشان است، البته ما چنین تلقی از این پرونده نداریم و تصور می‌کنیم که آقای هاشمی می‌تواند حساب خود را از فرزندش جدا کند، همین‌طور که در زمان حاضر، آیت‌الله جنتی چندین بار اعلام کرده است که از اقداماتی که فرزندش انجام می‌دهد، جدا است و خیلی از اقدامات ایشان را نمی‌پسندد، همان‌طور که عملکرد فرزند آیت‌الله گیلانی به نام آیت‌الله گیلانی نوشته نمی‌شود و عملکرد فرزند آقای خزعلی هم به‌حساب ایشان نوشته نمی‌شود و حساب فرزند حضرت نوح علیه‌السلام به نام پیامبر نوشته نمی‌شود ولی بحثی که در اینجا مطرح است، عدم جدا شدن و تبری جستن هاشمی رفسنجانی از فرزند خود است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز سه شنبه و به دنبال شکایت علی دایی برای گذراندن محکومیت چهار ماهه خود به زندان اوین رفت.

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشاور رییس جمهور درباره‌ موضوع رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، گفت: شرایط اگر آرام شود و از جو سیاسی فاصله بگیریم، اگر فضا عادی و آرام شود ممکن است که دولت بتواند به این وعده‌اش برسد.

گروه سیاسی، مشاور رییس جمهور درباره‌ موضوع رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، گفت: شرایط اگر آرام شود و از جو سیاسی فاصله بگیریم، اگر فضا عادی و آرام شود ممکن است که دولت بتواند به این وعده‌اش برسد.

به گزارش بولتن نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در نمایشگاه مطبوعات، تاکید کرد: دولت اختیاری در این زمینه ندارد، اما می تواند زمینه را فراهم کند. اما خیلی ها نمی خواهند، همیشه می خواهند جو با التهاب باشد.

 


[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 297
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423639