NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
9 تمرین با روشی طبیعی و آسان برای تقویت چشم و بینایی که با یک مداد امکانپذیر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: برای تقویت چشم و بینایی راه حل‌های متعددی عنوان شده است که ما در اینجا به‌صورت تصویری به یکی از این روش‌ها می‌پردازیم:

روش مداد

1.برای انجام این حرکت تمرینی جهت تقویت بینایی به یک مداد نیاز دارید. روی بدنه مداد یک عدد و یا یک حرف به اختیار تقریباً در میان طول مداد بگذارید.

2. یکی از دستان خود را باز کنید و مداد را به‌صورت عمودی به نحوی که گویی می‌خواهید روی سقف چیزی بنویسید، به دست بگیرید.

3.بر روی علامتی که روی بدنه مداد گذاشتید زوم و تمرکز کنید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گفته موسسه گلف، بیش از 95 درصد از بناهای قدیمی شهر مقدس مکه تاکنون تخریب شده اند و قرار است مکان تولد حضرت محمد(ص) ویران و کاخ و مرکز خرید لوکس جدید جایگزین آن شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: به گفته موسسه گلف، بیش از 95 درصد از بناهای قدیمی شهر مقدس مکه تاکنون تخریب شده اند و قرار است مکان تولد حضرت محمد(ص) ویران و کاخ و مرکز خرید لوکس جدید جایگزین آن شود.

به گزارش ایندیپندنت، این روزنامه انگلیسی دیروز چهارشنبه با انتشار گزارشی مفصل، از ادامه طرح تخریب زادگاه پیامبر اسلام در مکه خبر داد.



این بخش مکه که مکانی است که گفته می شود حضرت محمد در آنجا متولد شده قرار است با یک قصر عظیم سلطنتی جایگزین شود. این کار بخشی از یک پروژه بزرگ چندین میلیارد دلاری است که موجب می‌شود تا تخریب صدها مکان تاریخی این شهر مقدس ادامه پیدا کند.

برمبنای این پروژه که از چند سال پیش شروع شده، گسترش مسجد الحرام مورد نظر قرار داد تا امکان پذیرش میلیون‌ها زایر را در مراسم حج داشته باشد.

این در حالی است که مکه به خاطر ارتباط آن با زاده شدن حضرت محمد در این شهر و نیز وجود کعبه، مقدس ترین شهر اسلامی است .

به گفته انستیتو گلف (خلیج) تاکنون بیش از 95 درصد بنای قدیمی مکه نابود شده‌اند تا با هتل ها و آپارتمان‌های بزرگ لوکس و مراکز خرید جایگزین شوند.

به گفته دکتر عرفان علوی از  بنیاد مطالعات میراث اسلامی در لندن، هفته پیش باقی مانده‌های ستون‌های عثمانی 500 ساله که یادآور عروج پیامبر بود، نیز ویران شدند. وی به ایندیپندنت همچنین گفت: خانه مولود، مکانی که تصور می شود حضرت محمد (ص) در سال 570 میلادی در آنجا متولد شده‌اند نیز تا پایان امسال ویران خواهد شد.

به جای این خانه یک قصر سلطنتی جدید که برای ملک عبدالله که متولی رسمی مسجد الحرام است، ساخته می‌شود تا در هنگام بازدید او از مکه، در آنجا مستقر شود.

بسیاری از منتقدان این طرح توسعه تمایلی به صحبت علنی ندارند چون از رفتار متقابل رژیم سعودی نگران هستند.

ایندیپندنت در ادامه نوشته است: عربستان سعودی که توسط وهابیون اداره می شود، پرستش بسیاری از موضوع ها را به منزله شرک می خواند.

ویران کردن مکان‌های تاریخی شهر مکه به تازگی با حمایت شیخ عبدل عزیز بن عبدالله مفتی بزرگ عربستان سعودی، روبه رو شد و وی گفت  مردم باید از دولت برای چنین برنامه‌هایی متشکر باشند.

اتاق های خانه مولود زیر زمین قرار دارند و در سال 1951 کتابخانه‌ای در طبقه همکف برای حفاظت از آن ساخته شد. این خانه به روی زایران بسته شده است و اعلام شده شواهدی دال بر تولد حضرت محمد در این مکان وجود ندارد.

دکتر علوی یکی از افراد معدودی است که به صورت علنی به این ساخت و سازها اعتراض کرده است. او می گوید با پایان یافتن مراسم حج امسال به فاصله 24 ساعت ادامه این عملیات از سر گرفته شده است. کاخ سلطنتی جدید پنج برابر کاخ سلطنتی فعلی است .

مقامات سعودی به تلاش ایندیپندنت برای پاسخ گرفتن درباره این طرح عکس‌العملی نشان نداده‌اند. 

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گرانی نان کلید خورد

خداحافظی نان با سفرهای مردم!

شفاف: هنوز از یادها نرفته است که اردیبهشت ماه سال 91 و همزمان با ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، دولت وقت نرخ خرید تضمینی گندم را بالا برد و این وعده را به کشاورزان داد که گندم با کیفیت آنها را با قیمتی بالاتر از سال گذشته خریداری می‌کند. در همان زمان بود که زمزمه های گرانی نان در جامعه پیچید و سرانجام با اعلام رسمی قیمت نان به حقیقت بدل شد. نان در فرهنگ ایران، قوت اول مردم را تشکیل می دهد و از این رو نوسان قیمت آن در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد. ارزش نان برای مردم تا به آنجاست که در دوران ذلت تسلط متفقین در دوران جنگ جهانی دوم، 17 آذر سال 1321 در تهران در پی قحطی نان گروهی به مجلس حمله کردند و گروهی دیگر به خانه نخست وزیر نظام‌السلطنه یورش بردند چرا که در حالی که سالیان سال ایران صادرکننده عمده غله بود اما به دلیل کارشکنی نیروهای متخاصم متفقین که ایران را تصاحب کرده بودند با ارسال غله ایران به شوروی و چاپ بی‌رویه پول توسط دولت وقت، ایران را دچار قحطی مرگباری شده بود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9دی از برگزاری همایش کالبدشکافی خسارت های فتنه 88 در آستانه پنجمین سالگرد حماسه 9دی با حضور کارشناسان و صاحبنظران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، علی محمد نائینی، رییس ستاد مرکزی بزرگداشت نه دی، در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور غرفه خبرگزاری رسا به تبیین دستاوردهای حماسه عاشورایی 9دی برای نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

  نائینی با بیان این که امام خمینی(ره) مردم ایران از مردم صدر اسلام برتر می‌دانستند، گفت: مردم ایران از هوشمندی و بصیرت بالایی در عرصه‌ها مختلف دفاع از انقلاب اسلامی برخوردارند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سردار مسعود رضوانی رئیس پلیس اینترپل ناجا از پی گیری برای استرداد خاوری از کانادا از طریق پلیس اینترپل خبر داد و گفت: شرایطی را ایجاد کرده ایم که خاوری اکنون در کانادا به گونه ای حبس شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خراسان: رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: شرایطی را ایجاد کرده ایم که خاوری اکنون در کانادا به گونه ای حبس شده است.

سردار مسعود رضوانی رئیس پلیس اینترپل ناجا از پی گیری برای استرداد خاوری از کانادا از طریق پلیس اینترپل خبر داد و گفت: شرایطی را ایجاد کرده ایم که خاوری اکنون در کانادا به گونه ای حبس شده است.

مسعود رضوانی رئیس اینترپل کشور در رابطه با آخرین پیگیری های پرونده استرداد خاوری از طریق پلیس بین الملل اظهارداشت: از جمله کارهای انجام شده آن است که خاوری در موقعیت حبس قرار گرفته است، به طوری که نامبرده پس از تعقیب و شناسایی اکنون در شرایطی قرار داده شده است که تا زمان تعیین تکلیف برای استرداد وی با حکم قضایی دولت کانادا نمی تواند از خاک این کشور خارج شود.

وی ضمن اشاره به ارجاع همزمان «اعلان قرمز» وضعیت خاوری توسط اینترپل به دولت کانادا و ارائه مستندات کامل برای تعقیب و شناسایی وی به دستگاه قضایی این کشور از سوی ایران یادآورشد: به رغم برخی کار شکنی های صورت گرفته توسط دولت کانادا ما اکنون منتظر حکم دادگاه کانادا برای استرداد خاوری هستیم البته نمی توان زمان مشخصی برای این کار تعیین کرد.

وی افزود: خاوری حتی به مقامات کانادایی نیز دروغ گفته بود. نامبرده برای این که بتواند اقامت این کشور را کسب کند باید مدت زمان مشخصی را در این کشور سپری می کرد که به دروغ روزهایی که در ایران بوده را به عنوان روزهای اقامت در کانادا به این کشور اعلام کرده بود.

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وبلاگ بوی دفینه
قبرستانی خاموش و مرموز در جنوب شرقی ترین نقطه ایران، استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای تیس. روستایی باستانی با قدمتی حداقل 2300 ساله که در آن اعتقادات و باورهای مردم بلوچ با راز آمیزی و سکوت ژرفناک طبیعت آن و آثار باستانی بر جای مانده پیوند خورده است و گورستان جن که بلوچ ها به آن «جن سنط» می‌گویند یکی از این رازهاست.

قبرها در کنار هم بر روی سطحی صخره ای حفر شده اند. حفر این گورها بر سطح سنگی حیرت و پرسش بازدیدکنندگان را بر می انگیزد. چه کسانی این گورهارا حفر کرده اند؟ چرا سطح سنگی را برای حفر انتخاب کرده‌اند؟ این گورها با چه وسیله ای حفر شده است؟ در پاسخ به این پرسش ها مانند این گورستان جز سکوت و خاموشی چیزی نمی شنویم. شاید به دلیل حفظ مردگان و در گذشتگان از گزند جانوران و خورندگان زیر زمینی اجساد، رنج کندن سنگ را بر خود هموار می کردند و گورها را اینچنین می ساختند. شاید برای احترام به مردگان بوده و شاید هم باور مردم محلی درست باشد که «این گورها متعلق به جن هاست. آنها مردگان خود را در حصار این سنگ ها دفن کرده اند، شب که می رسد، جنها بر سر گور از دست رفتگان خود حاضر می شوند و به مویه و مرثیه سرایی مشغول می گردند. هر کس که شبانگاه گذرش بر این گورستان بیفتد، مورد نفرین جن ها قرار می گیرد و با عذابی سخت بعد از چند روز می میرد.»

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گروهی دیگر از دختران ایرانی ، اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را گذراندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروهی دیگر از دختران ایرانی ، اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را گذراندند. این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا ، نینجا را  آموزش  دیدند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.به گزارش پایگاه خبری"فراز"، نینجا طرفداران خاص خود را دارد ؛ خواه مرد و خواه زن 
 پس از انتشار خبر آموزش رزمی دختران نینجای ایرانی در کرج ،گروهی دیگر از دختران ایرانی،  اینبار در رشت مراحل آموزش نینجا را گذراندند. 
این دختران رشتی در جنگل و ساحل دریا ، مشغول تمرین و آموزش ورزش رزمی نینجا شدند. گفتنی است نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد. 
  
این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است؛ پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند. 




[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، محمود علی‌زاده طباطبایی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری فارس اظهار داشت: متأسفانه رسانه‌ها گاهی اوقات خلاف آنچه اتفاق افتاده را منعکس می‌کنند که نمونه آن را در پرونده مهدی هاشمی شاهدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از حمید رسایی شکایت کرده‌اید، گفت: ما یک بار از ایشان شکایت کردیم اما دادسرای ویژه روحانیت به ما اعلام کردند که شکایت‌مان مورد قبول‌شان نیست و تنها از وکلای خاص خودشان شکایت را قبول می‌کنند.

در هر صورت ما شکایت را پیگیری کردیم و ثبت شد ولی وقتی از دادستانی ویژه روحانیت تهران سؤال کردم گفتند که ما به حمید رسایی تذکر دادیم.

علیزاده ادامه داد: مگر وقتی از ما شکایت می‌شود به ما تذکر می‌دهند؟ قطعاً رسیدگی می‌کنند اما من شاهد رسیدگی در این زمینه نبودم.

وکیل مهدی هاشمی با اشاره به جلسه بعدی دادگاه موکلش اوایل هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: ما بارها تقاضا کردیم که دادگاه علنی برگزار شود اما چه زمانی که قاضی سراج مسئول پرونده بود و چه الان که قاضی مقیسه مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد با علنی شدن دادگاه مخالف بودند.


[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نخستین فیلم از پرواز پهپاد RQ170 ایرانی
سردار امیر علی حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی ها با دیدن RQ170 ایرانی سکته ناقصشان کامل می شود تاکید کرد:نمونه آمریکایی آن را چون غنیمت است پس نمی دهیم اما اگر تحریم های ایران علیه آمریکا برداشته شود شاید یک نمونه ایرانی را به آمریکا بدهیم!.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سردار "امیر علی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها با دیدن RQ170 ایرانی سکته ناقصشان کامل می شود، تاکید کرد: نمونه آمریکایی آن را چون غنیمت است پس نمی دهیم اما اگر تحریم‌های ایران علیه آمریکا برداشته شود شاید یک نمونه ایرانی را به آمریکا بدهیم.وی پیشتر در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی، از پرواز مدل کاملا ایرانی پهپاد RQ170 خبر داده وگفته بود: به‌زودی فیلم‌های آن به نمایش درخواهد آمد.

سپاه پاسداران در 13 آذر ماه سال 90 توانسته بود یک نمونه از پهپاد آرکیو 170 متعلق به ارتش آمریکا را سالم به زمین نشانده و آن را مهندسی معکوس کند.

 

لینک دانلود

منبع: العالم

[ چهارشنبه 93/8/21 ] [ 6:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1880
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422988