NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه «دانش آشتیانی» امضاء نامه حمایت از تحصن نمایندگان مجلس ششم را در کارنامه خود دارد، گفت: وزارت علوم قربانی بده بستان‌های سیاسی دولت و برخی احزاب قدرت‌طلب شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه «دانش آشتیانی» امضاء نامه حمایت از تحصن نمایندگان مجلس ششم را در کارنامه خود دارد، گفت: روند وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی حاکی از این مسئله است که این ‌وزارتخانه قربانی بده بستان‌های سیاسی دولت و برخی احزاب قدرت‌طلب شده است.

متن این بیانیه بدین شرح است: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





سرکرده «داعش» زنده است

یک منبع امنیتی عراقی با بیان اینکه سرکرده گروهک تروریستی تکفیری «داعش» زنده است و بین دو کشور سوریه و عراق در تردد است، از اجرای تغییراتی توسط «البغدادی» در فرماندهان میدانی‌اش خبر داد.

یک منبع امنیتی عراقی در بغداد افشا کرد که «"ابو بکر البغدادی"، سرکرده گروهک تروریستی تکفیری "داعش" میان استان‌های نینوا در عراق و رقه در سوریه در تردد است و تاکنون از چندین اقدام ترور نجات یافته است که آخرین مورد آن، همانی است که رسانه‌ها از آن سخن گفته و اعلام کردند که وی در جریان آن کشته شده است، در حالی‌که وی زنده است». ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حکم انفصال دائم سعید مرتضوی دادستان سابق تهران از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
به گزارش مشرق، براساس تایید دیوان عالی کشور، سعید مرتضوی دادستان سابق عمومی و انقلاب تهران به صورت دائم از احراز شغل قضا انفصال پیدا کرد.

همچنین براساس این حکم، سعید مرتضوی به مدت 5 سال از احراز مشاغل دولتی نیز منفصل می‌شو
د.

[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه من خودم حزب اللهی هستم گفت: در موضوع فتنه با مقام معظم رهبری هم نظرم و ایشان برای من فصل الخطاب هستند.
به گزارش مشرق،  محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سوال که آیا قائل به فتنه 88 هستید؟ با بیان اینکه من خودم حزب اللهی هستم گفت: در این باره با مقام معظم رهبری هم نظرم و ایشان برای من فصل الخطاب هستند.

خواهرزاده محمد خاتمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه مشخص است ولی سیدمحمد خاتمی سخنانی برخلاف نظر رهبر انقلاب مطرح کرده است، شما کدام نظر را قبول دارید؟ گفت که در مسائل حکومتی اتکاء من به رهبری است و در مسأله فتنه فصل الخطاب مقام معظم رهبری هستند.
ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بررسی مفهوم "منتقم" به عنوان یکی از القاب امام عصر(عج)/ صوت: سخنرانی استاد طاهرازاده پیرامون حتمی الوقوع ترین حادثه در انتهای تاریخ/ ماجرای شهیدی که امام عصر(عج) در مراسم تدفینش حضور یافت

 

گروه معارف- رجانیوز: به نام خدای مهربان - مهدی جان! باز هم عاشورای دیگر گذشت. عاشورایی که عاشورای ظهور شما نبود!

آقا! سخت است شمردن جمعه ها و ماههایی که در نیآمدنتان بر ما می گذرد. سخت است یادآوری جنایاتی که بر خاندان رسالت رفت، بی آنکه انتقامی از جانیانش گرفته شده باشد و سخت تر روی در نقاب خاک کشیدن آنهایی است که عمری با اشتیاق دیدن روی منتقم خون حسین علیه السلام روزگار گذراندند.

شاید تا محرم سال بعد ما هم به آنها بپیوندیم، بی آنکه از چشمه زلال حضورتان بهره ای ببریم.

یا ایها العزیز! تعجیل ظهورت را از خدا بخواه. جوشش خون سرخ حسین علیه السلام در رگهای ما فقط با ظهور سبز شماست که آرام می گیرد.

 مولاجان! شیعه قرنهاست با آرزوی انتقام از قاتلین مظلوم کربلا چشم به افق ظهور دوخته است. 

 

*****

امام مهدی (عج) در قرآن

إِذا تُتلی‌ عَلَیه‌ِ آیاتُنا قال‌َ أَساطِیرُ الأَوَّلِین(1)

هنگامی که آیات ما بر او تلاوت می شود، گوید: این افسانه های گذشتگان است.

امام صادق علیه السلام درباره ی این آیه شریفه فرمود:یعنی قائم علیه السلام را تکذیب می کنند. چون به او می گویند: تو را نمی شناسیم و تو از فرزندان فاطمه سلام الله علیها نیستی، همانگونه که مشرکان به محمد صلی الله علیه و آله و سلم گفتند.(3و2) ادامه مطلب...

[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده مردم تهران گفت: در صورتی که نتیجه پیگیری پرونده کرسنت به نفع منافع ملی نباشد طرح ممنوعیت صادرات گاز ترش را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، الیاس نادران در نشست بررسی ابعاد پرونده کرسنت که در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد با اشاره به اینکه از زمان عقد قرارداد کرسنت در مجلس هفتم این قرارداد محل اعتراض بود گفت: نقض حاکمیت، به ضرر بودن فرمول قیمت گذاری در مقایسه با قراردادهای نفتی دیگر در منطقه و شائبه فسادی که در عقد این قرار داد مطرح شده بود به واسطه برخی واسطه ها علل اعتراض نمایندگان به این پرونده بود.

وی افزود: اصلی ترین ادعایی که می توانیم به واسطه آن پیگیر پرونده کرسنت باشیم قطعی بودن فسادی است که در آن صورت گرفت، ادله کافی برای اینکه این فساد صورت گرفته است وجود داشته است اما اعمال نفوذهایی صورت گرفته و چون دفاع ایران مستدل نبود و لابی های پشت پرده مسئله را شدید تر کرد از یک سو و از سوی دیگر نوع مواجه دولت با مسئله که نشان می داد چندان عزم جدی برای حل مسئله وجود ندارد باعث شد که این پرونده به نتیجه نرسد. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سرمربی اسبق تیم ملی گفت: «من تازه اینجا دوستان جدید پیدا کرده ام. قصد داشتم که کتابم با عنوان "ایستادگی روی عقایدم" را بنویسم.»
به گزارش جهان به نقل از جام، محمد مایلی کهن که عصر روز سه شنبه برای اجرای حکم حبس چهار ماهه اش، خود را به زندان اوین معرفی کرد بود، در دومین روز حبس خود، در مصاحبه ای به انتشار نامه علی دایی مبنی بر بخشش او واکنش نشان داد.

مایلی کهن درباره حضورش در زندان اظهار داشت: «صحبت جدیدی ندارم. من همیشه در زندگی به دنبال این بوده ام که ایستاده بمیرم، به همین دلیل به اوین آمدم تا ایستاده بمیرم. ممنون از تمام کسانی که دیروز و امروز و در این مدت برایم زحمت کشیدند و به فکرم بودند.»

سرمربی سابق تیم ملی در واکنش به نامه علی دایی و اینکه او از شکایتش گذشت افزود: «من به خاطر ایستادگی روی اعتقاداتم به زندان آمدم نه بخاطر ارتکاب جرم، به همین دلیل امیدوارم آزاد نشوم و تا روز آخر حکمم را در اینجا طی کنم.»

مایلی کهن که دومین شب از دوران محکومیتش را می گذارند افزود: «من تازه اینجا دوستان جدید پیدا کرده ام. قصد داشتم که کتابم را بنویسم. کتابی با عنوان ایستادگی روی عقایدم. شاید با زندان رفتن من فوتبال پاک شود اما من به چیزی که به آن اعتقاد دارم پایبند می مانم.»

[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آری خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بزرگوارند. حر بن یزید ریاحی را که گناهی بس بزرگ مرتکب شد با آغوش باز می‎پذیرند و به او می‌گویند سرت را بالا بگیر.
به گزارش جهان، محمد لطفی زاده در وبلاگ "منبر اینترنتی" نوشت:
در خیابان که راه برویم یک درد و غم بزرگ بر دلمان سنگینی می‎کند که سبب آن مشاهده‎ی مظاهر بدحجابی و چه بسا در مواردی بی‌حجابی است. غم بزرگ‎تر آنکه در یک سوی میدان یا خیابان، مسجد یا حسینیه‎ای مشغول اقامه‌ی عزای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و در سوی مقابل جوانانی که سرمایه‌های این کشورند به بطالتی گرفتار آمده و سرگرم معاشرت با دوستانی از جنس مکمل‎شان هستند.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 672
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424014