NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هاشمی رفسنجانی برای دومین بار به مظلوم‌نمایی نسبت به گروهک تروریستی داعش پرداخت.
به گزارش سایت هاشمی، وی در دیدار جمعی از مسئولان معاونت ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان، علت تشکیل داعش را به لعن صحابه نسبت داد. وی با بیان اینکه «از لعنت صحابه به داعش رسیدیم» می‌گوید قرآن تهدید می‌کند که - لاتنازعوا-، (ولی ما) را ندیده گرفتیم و هی دامن زدیم به -اختلافات- سنی و شیعه و عمرکشون و لعنت به صحابه، از این کارهایی که خیلی عادی است و بعضی‌ها هم- انجامش را- عبادت می‌دانند! همین- کارهایی مثل عمرکشون و لعنت به صحابه- و اختلاف انداختن بین مسلمانان نتیجه‌اش این می‌شود- که- ما به این القاعده و داعش و طالبان و این چیزها می‌رسیم. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عزاداران بابلی‌های مقیم قم در نوزدهمین روز از محرم هر سال با حضور در حرم حضرت معصومه(س) به عزاداری سالار شهیدان می پردازند. کرپ زنی آیینی است که در آن قطعه چوبی تراشیده شده یک جفت در کف دست همانند سنج در پشت دست بسته می شود.
[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حال اما جالب‌تر آن است که این سازمان با همه ادعایی که در سازمان‌دهی رسانه‌ای دارد آنقدر مخاطبان خود را ساده‌لوح فرض کرده است که از یک انیمیشن ایرانی که در آن یک بمب هسته‌ای منفجر می‌شود استفاده کرده تا نشان دهد که ایرانیان به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای هستند؛ البته ناگفته نماند که از کامنت‌هایی که پای این مطلب رفته است، می‌توان فهمید که تقریبا هیچ کدام از مخاطبان این صفحه فارسی بلد نیستند وگرنه می‌فهمیدند که در این انیمیشن، گروه‌های دفاعی در حال خنثی کردن حملات هسته‌ای رژیم صهیونیستی هستند.

گروه جنگ نرم مشرق- چندی پیش گزارشی مبسوط از عمل‌کرد سازمان پروژه اسرائیل در مشرق آماده و منتشر شد. از آنجا که این سازمان به فعالیت‌های رسانه‌ای ضد ایرانی و ضد اسلامی مشغول است و در تمام صفحات اجتماعی فعال است، اکنون سایتی برای جمع‌آوری امضا علیه برنامه هسته‌ای ایران به راه انداخته است که از مخاطبان خود دعوت می‌کند تا با اهدای کمک مالی و امضای سایت‌شان صدای خود را به گوش واشنگتن برسانند.

سواستفاده «پروژه اسرائیل» از انیمیشن ایرانی «راشل کوری 2» + فیلم و تصاویر // آماده

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/8/23 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تحریم‌ها بعد از فتنه 88 بیشتر شد/ مجازات پیشنهادی مطهری برای تماشاگرانی که در ورزشگاه فحش می‌دهند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور باید جلسه‌ای را با حضور دانشجویان برگزار کند تا نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشور حرف خود را به صراحت بیان کنند و آزادی بیان هم یعنی همین و این کار باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از بیرجند، علی مطهری شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: در حکومت اسلامی برای حاکم دو شرط علم به قانون و عدالت وجود دارد که اگر هر کدام را نداشته باشد از مقام خود ساقط می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه خالت در سایست وظیفه دینی هر مسلمانی است، افزود: یکی از تفاوتهای دین اسلام با سایر ادیان در همین موضوع آزادی در سرنوشت خود و همه جانبه بودن اسلام و ورود به همه شئون زندگی افراد است. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/8/23 ] [ 10:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معرفی فعالان فتنه برای وزارت علوم در جهت دور کردن افکار عمومی از روند مذاکرات هسته‌ای است/ عدم حضور مسئولان در راهپیمایی‎ها در حافطه تاریخی امت ایران خواهد ماند/ طولانی شدن مذاکرات تاکتیک‌ غرب است

اعتراض به معرفی فعالان فتنه برای وزارت علوم، عدم حضور مسئولان در راهپیمایی‌ ها و طولانی شدن و عبث بودن مذاکرات با آمریکا، از اهم خبرهای هفته گذشته سرویس دانشگاه‌های کشور بود.

به گزارش گروه دانشگاه‌های کشور "خبرگزاری دانشجو"؛ مهمترین اخبار و رویدادهای دانشگاه‌های کشور در هفته‌ای که گذشت را در زیر می‌خوانیم:

افت قابل توجه کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در مقایسه با گذشته/عدم حضور مسئولان در راهپیمایی‎ها در حافطه تاریخی امت ایران خواهد ماند

مهرداد اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در اصفهان، در مورد روز 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی گفت: روحیه حق طلبی و استکبارستیزی از ویژگی‌های قشر دانشجو است، که انقلاب اسلامی ایران و ظهور تفکر ناب حضرت امام (ره) عرصه را برای ظهور و بروز این ویژگی مهیا کرد و حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی یک نماد تمام عیار از مکتب انقلابی و تبعیت از ولایت فقیه است.

وزارت علوم به عروس هزارداماد اصلاح طلبان تبدیل شده است ادامه مطلب...

[ جمعه 93/8/23 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نوزدهم محرم؛

نوزدهم ماه محرم سال61 هجری قمری کاروان اسرای کربلا را به سمت شام حرکت دادند...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: بر اثر تبلیغات معاویه در دوران حکومتش و پس از آن، مردم شهر شام اهل بیتی غیر از معاویه و خانواده‌اش برای پیامبر گرامی اسلام (ص) نمی‌شناختند. بسیاری از آنچه که از مصائب امام سجاد (ع)، حضرت زینب (س) و کاروان اسرا شنیده‌ایم در این شهر رخ می‌دهد.

رخداد روز نوزدهم محرم سال 61 هجری قمری به شرح زیر است:

«در این روز اهل بیت امام حسین (ع) را از کوفه به سوی شام حرکت دادند. زن‌هایی که غیر از خاندان بنی هاشم و از خانواده یاران امام حسین (ع) بوده و در کربلا اسیر شده بودند با شفاعت اقوام و قبایلشان نزد "ابن زیاد" از بند اسارت خلاص شدند و فقط زن‌های هاشمی برای اسارت به شام برده شدند.»

منبع:

- تقویم شیعه، عبدالحسین نیشابوری، انتشارات دلیل ما، 1387

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فائزه هاشمی در نشست خبری:
لفظ فتنه را برای اعتراضات 88 قبول ندارم/ با تک‌خوانی زنان موافقم/ کارگزاران برای مجلس و خبرگان برنامه قوی دارد

عضو حزب کارگزاران از برنامه‌ریزی قوی و جدی حزب متبوع خود برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: من قصد استعفا از کارگزاران را ندارم.

خبرگزاری فارس: لفظ فتنه را برای اعتراضات 88 قبول ندارم/ با تک‌خوانی زنان موافقم/ کارگزاران برای مجلس و خبرگان برنامه قوی دارد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران در نشست خبری که عصر امروز پنج‌شنبه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و در غرفه یکی از روزنامه‌ها برگزار شد، درباره استعفای خود و محمد هاشمی از کارگزاران اظهار داشت: بنده به دلیل محکومیت حضور پررنگ ندارم اما در عین حال قصد استعفا از کارگزاران را هم ندارم.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر برنامه حزب کارگزاران برای انتخابات آینده تصریح کرد: من سخنگوی کارگزاران نیستم اما به طور کلی کارگزاران مانند سایر احزاب فعالیت می‌کند و برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه‌ریزی قوی دارد.

عضو حزب کارگزاران درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت خاطرنشان کرد: ارزیابیم در مجموع از برنامه دولت مثبت است و با فشاری که ایجاد کرده‌اند دولت عملکرد مثبتی داشته است اما هنوز قضاوت زود است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مضروب ناهی از منکر در گفتگو با مشرق:
داستان این بار از آنجا شروع می شود که در شب عاشورا در بولوار دریای سعادت آباد، یک خانم معلوم الحال که با وضعیت ناهنجاری در خیابان مقابل تکایای عزاداری ظاهر شده و با چند پسر دیگر سرگرم کشیدن سیگار و اعمال منافی عفت بوده، با تذکر دو خانم مذهبی مواجه می شود.
به گزارش مشرق - حمله اوباش به ناهیان از منکر برای مردم به یک داستان تکراری بدل شده است. حملاتی که حتی آمار حدودی آن هم قابل تخمین زدن نیست و جدای از تعداد جانبازان این اصل مهم دین، از سال 69 تاکنون شهادت حداقل 16 نفر را بدنبال داشته است. از شهید ناصر ابدام 15 ساله در سال 69 تا طلبه شهید علی خلیلی در سال 93.

داستان این بار از آنجا شروع می شود که در شب عاشورا در بولوار دریای سعادت آباد، یک خانم معلوم الحال که با وضعیت ناهنجاری در خیابان مقابل تکایای عزاداری ظاهر شده و با چند پسر دیگر سرگرم کشیدن سیگار و اعمال منافی عفت بوده، با تذکر دو خانم مذهبی مواجه می شود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با تأیید خبر هلاکت «ابوبکر البغدادی» سرکرده «داعش»، خلیفه جدید این گروه تروریستی رسماً اعلام موجودیت کرد.
به‌ گزارش مشرق، با تأیید به‌ درک واصل شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده «داعش»، «ابو مسلم الترکمانی» به عنوان خلیفه جدید این گروه تروریستی رسماً اعلام موجودیت کرد.

پیام البغدادی در توییتر، سرکرده بعدی داعش را مشخص کرده است.

طی بمباران مواضع گروه تروریستی داعش که منجر به انهدام 10 خودروی حامل رهبران این گروه تروریستی شد، ابوبکر البغدادی که خود را «خلیفه داعش» معرّفی کرده بود نیز به‌شدّت زخمی و حال وی رو به وخامت رفته است.

سرکرده‌جدید داعش‌رونمایی شد+عکس

ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات در خصوص علت انصراف های انتخاباتی خود در سال‌های 84 به خاطر آقای هاشمی، 88 به نفع آقای خاتمی و در سال 92 به نفع دکتر حسن روحانی گفت: من در جبهه اصلاح طلبان به عنوان مرد خرد جمعی هستم.
گروه سیاسی مشرق - محمد رضا عارف مردی که در کارزارهای انتخاباتی معمولا بخاطر کاندیداهای دیگر، از میدان کنار کشیده است؛ به گفته خود یکبار در ریاست جمهوری 84 و به نفع هاشمی رفسنجانی؛ یکبار در ریاست جمهوری 88 و به نفع خاتمی و یکبار در ریاست جمهوری 92 و به نفع حسن روحانی کنار کشید و پس از آن گلایه های زیادی را نسبت به تصمیم شورای مشورتی اصلاح طلبان در رسانه ها مطرح کرد.

عارف امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق، در خصوص علت انصراف های انتخاباتی خود در سال‌های 84 به خاطر آقای هاشمی، 88 به نفع آقای خاتمی و در سال 92 به نفع دکتر حسن روحانی، گفت: من در جبهه اصلاح طلبان به عنوان مرد خرد جمعی هستم.

وی در ادامه توضیح داد:  همیشه به خرد جمعی احترام گذاشته‌ام و سعی داشته‌ام تا در این راستا حرکت کنم، در همه امور انتخاباتی فکر می‌کنم و تصمیم می‌گیرم ولی برای هر اقدامی، مبنا را بر خرد جمعی می‌گذارم.

 وی با بیان اینکه درباره حزب ندا با من مشورتی نشده است، گفت: برای تشکیل حزب فراگیر، قول قطعی نداده بودیم و شرایط برای تشکیل حزب فراگیر پیش از انتخابات مجلس فراهم نیست.

عارف همچنین در خصوص انتخابات آینده مجلس نیز عنوان کرد: در انتخابات آینده هم مبنا را بر خرد جمعی گذاشته‌ام.

[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 5:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 276
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423618