NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مسیر انتخابی زائران ایرانی برای حضور در پیاده روی اربعین، «نجف- حیدریه- کربلا» است که کوتاه‌ترین، پرترددترین، امن‌ترین و مشهورترین مسیر دسترسی نجف به کربلا محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سفر به عتبات عالیات از دو راه هوایی و زمینی انجام می‌شود. سازمان هواپیمایی نرخ بلیت مسیر هوایی ویژه اربعین را از 850 هزار تا یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرده است.

در مسیر زمینی نیز زائران از سه مرز مهران در استان ایلام و شلمچه و چزابه در استان خوزستان خارج می شوند. سازمان حج و زیارت قبلا اعلام کرده بود تعداد گیت های گذرنامه را در مرزهای خاکی افزایش داده تا از مدت زمان ایستایی زائران در مرزها جلوگیری کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رژیم سعودی تلاش کرد با برپایی کنفرانس سران دولت‌های عربی و آمریکای جنوبی در شرایط بغرنج کنونی، کشورهای مشارکت کننده‌ در این اجلاس دوره‌ای را همراه با سیاست های منطقه ای خود نشان دهد، این را می توان از اظهارات سخیف وزیر خارجه آل سعود متوجه شد.
سران بیش از 350 کشور دنیا این روزها در پایتخت عربستان چه می‌کنند +تصاویر
کنفرانس سران دولت‌های عربی و آمریکای جنوبی که چهارمین دوره آن روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ریاض برگزار شد،  کنفرانسی برای هماهنگی‌های سیاسی بین تمامی دولت‌های دو منطقه (منطقه عربی و آمریکای لاتین ) بود. دستور العمل این کنفرانس همکاری در زمینه‌های اقتصادی ، فرهنگی ، تربیتی ، آموزش و پرورش ، علم و تکنولوژی ، حمایت از محیط زیست و گردشگری و سایر زمینه‌های مرتبط با توسعه پایدار کشورها و مشارکت در تحقق صلح جهانی بود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/21 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بوسه داریوش ارجمند بازیگر نقش ماندگار مالک اشتر در سریال امام علی (ع)، بروی عکس سردار شهید حسین همدانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی نسل چهارم

[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس کمیسیون بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: نخست اینکه ما معتقدیم آمریکا دشمن حقیقت و عدالت است و دوماً به دنبال جهانی استثمار شده است و در مقابل او هرکه مخالفت کند برخورد خواهد کرد.
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان اصفهان گفت: وقتی راجع به ما و آمریکا صحبت می‌شود در حقیقت باید نسبت به شرایطی که داریم و همچنین پیشینه آن صحبت کنیم.

وی در ادامه افزود: نخست اینکه ما معتقدیم آمریکا دشمن حقیقت و عدالت است و دوماً به دنبال جهانی استثمار شده است و در مقابل او هرکه مخالفت کند برخورد خواهد کرد و ابایی از این ندارد که برخورد در چه سطحی باشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: از طرفی ما انقلاب اسلامی و نگاه جهانی را دنبال می‌کنیم. اگر ایران اسلامی را الگو بسازیم، در همه عرصه‌ها می‌توانیم یک الگوی درست معرفی کنیم.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سازمان خصوصی‌سازی در پی باز شدن پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی و طرح هرمزآل در هیات داوری واگذاری‌ها،از حدود 15 روز قبل یک کارشناس رسمی دادگستری را به عنوان نماینده منتخب خود به منظور ازشگذاری دارایی‌ها و سهام این شرکت اعزام کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرونده شکایت از سازمان خصوصی سازی در نحوه قیمت گذاری دارایی ها و واگذاری سهام مجتمع آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال در حالی از دیوان عدالت اداری به هیات داوری واگذاری‌ها ارجاع شده که بنابر گزارش‌های دریافتی تا 10 روز آینده نخستین جلسه این هیات برای بررسی موضوع پرونده به ریاست عبدالعلی میرکوهی تشکیل می شود. این هیات از 5 عضو برخوردار است که تحت نظارت وزارت دادگستری فعالیت می کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تروریست‌های سوری به موشک دوش پرتاب استینگر دست پیدا کرده‌اند و می‌توانند اهداف خود را در ارتفاع چهار و نیم کیلومتری بزنند.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند سالی است که تروریست‌های تکفیری_سعودی به نام دین و با پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی آمریکا و هم‌سفره‌های منطقه‌ای‌اش به ماجراجویی در عراق و سوریه می‌پردازند. 

این تروریست‌ها در سوریه از انواع سلاح‌های پیشرفته بهره می‌برند که از جمله این سلاح‌ها می‌توان به موشک‌های ضد زره میلان و انواع موشک‌های دوش‌پرتاب اشاره کرد. یکی از افسران پایگاه هوائی حماه سوریه اعلام کرد: تروریست ها سوری به موشک دوش پرتاب استینگر دست پیدا کرده‌اند و می توانند اهداف خود را در ارتفاع چهار و نیم کیلومتری (4500 متر) بزنند.


این افسر سوری در جمع خبرنگاران گفت: تروریست ها علاوه بر موشک آمریکائی استینگر موشک های مشابهی نیز دارند که ساخت کشورهای اروپایی است و آنها با استفاده از این موشک ها چند هواپیمای ارتش سوریه را سرنگون کرده اند. ارتفاع ایمن 4 کیلومتر و 500 متر است ولی خلبان‌های ارتش سوریه برای اطمینان از هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها مجبور می شوند که در ارتفاع پائین‌تر پرواز کنند تا مناطق مسکونی آسیبی نبیند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمدرضا عارف به سخنان عطریانفر مبنی براین که همطراز عارف برای سرلیستی انتخابات بسیار داریم، واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، محمد رضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان که به تازگی رئیس شورای سیاست‌گذاری-انتخاباتی اصلاح‌طلبان شده در گفت‌وگو با  تسنیم در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سخنان عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مبنی بر اینکه همترازان عارف برای سرلیستی اصلاح‌طلبان فراوانند، اظهار داشت: ایشان نظر داده‌اند؛ من نظری ندارم.

 
رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره طرح اسامی مختلف برای سرلیستی اصلاح طلبان نیز گفت:از خود آنها که نامشان مطرح شده بپرسید، جواب می‌دهند.

 
به گزارش تسنیم، محمد عطریانفر روز گذشته در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به پرسشی درباره سرلیستی عارف در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای تهران تاکید کرده بود که همتراز عارف در اصلاح‌طلبان زیادند.

[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قائم مقام دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین فاجعه منا را با توجه به شواهد موجود پروژه ای طراحی شده دانست که نه تنها رژیم سعودی که انگلیس و آمریکا نیز در طراحی آن شریک بوده اند.
 شیخ «عبدالله الصالح» قائم مقام دبیرکل و دکتر «راشد الراشد» رییس دفتر سیاسی «جمعیت عمل اسلامی بحرین» با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، ضمن اظهار نظر پیرامون برخی مسائل منطقه، بر تداوم انقلاب اسلامی ملت مظلوم بحرین تا سقوط نظام استبدادی آل خلیفه در این کشور تاکید کردند.

شیخ عبدالله الصالح در مورد ویژگی های شاخص انقلاب مردم بحرین به خبرنگار مهر گفت: «انقلاب اسلامی در بحرین اختصاص به سال های اخیر نداشته و ریشه در سالیان گدشته دارد و همواره در فراز و فرود بوده است.» ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی پخش یکی از برنامه‌های طنز «فیتیله» از سیمای جمهوری اسلامی ایران که بخش‌هایی از آن به زبان آذری اجرا شده بود، جمعی از خواهران و برادران آذری‌زبان کشورمان در چند شهر دست به تظاهرات زده و برنامه مورد اشاره را اهانت به هموطنان آذری زبان تلقی کرده‌اند.

 

به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «برادرانه» نوشت: در پی پخش یکی از برنامه‌های طنز «فیتیله» از سیمای جمهوری اسلامی ایران که بخش‌هایی از آن به زبان آذری اجرا شده بود، جمعی از خواهران و برادران آذری‌زبان کشورمان در چند شهر دست به تظاهرات زده و برنامه مورد اشاره را اهانت به هموطنان آذری زبان تلقی کرده‌اند، این اجتماعات در حالی است که؛ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیل رسانه‌های جهان از سخنان اخیر رئیس‌ جمهور در مورد اجرایی شدن برجام:
اجرای تعهدات ایران به غرب پیش از اجرای تعهدات دولت به نظام بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و حتی خارجی داشت. نیویورک تایمز علت عدم توجه دولت به مفاد نامه ی رهبر را اینگونه بیان می کند: ”دولت ایران در حال حاضر شدیدا به پول نقد نیاز دارد. بنابراین هرگونه تاخیری در اجرای برجام، لغو تحریم ها را به تعویق خواهد انداخت. به همین دلیل دولت سریعا دست بکار شده است تا تعهدات خود را اجرایی کند." ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/20 ] [ 11:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450845