NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جان کری برخلاف بیانیه وین حذف اسد را پیش شرط مبارزه با داعش عنوان کرد
هیئت ایران به ریاست امیرعبداللهیان در مذاکرات سوریه شرکت می‌کند
به گزارش پایگاه 598، درحالی که قرار است امروز مذاکرات وین درباره سوریه برگزار شود، آمریکایی ها همچنان برخلاف بیانیه مشترک مذاکرات قبلی مشغول فضاسازی علیه دولت قانونی سوریه هستند.جایی که جان کری هنوز می گوید آمریکا درباره «اسد» با ایران و روسیه مشکل دارد و در این باره باید گفت و گو کنند. او اسد را مانعی دربرابر مبارزه با داعش توصیف کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 94/8/23 ] [ 4:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از اظهارنظرهای مقامات کشورمان از جمله رئیس مجلس و معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه درباره وضعیت غضنفر رکن‌آبادی و احتمال زنده بودن وی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارنظری گفت که براساس اخبار رسیده، رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!

به گزارش پایگاه 598، پس از اظهارنظرهای مقامات کشورمان از جمله رئیس مجلس و معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه درباره وضعیت غضنفر رکن‌آبادی و احتمال زنده بودن وی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارنظری گفت که براساس اخبار رسیده، رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقاتهرانی دیروز در سخنرانی دعای ندبه مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: امروز خبردار شدیم که رکن‌آبادی زنده و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این اظهارنظر آقاتهرانی در حالی است که پیش از این نیز گمانه‌هایی درباره احتمال ربایش رکن‌آبادی بسیار محتمل بود.  با این حال آنچه ماجرا را بسیار مشکوک می‌کند؛ مقاله اخیر روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ سرزمین‌های اشغالی است که در گزارشی نوشت یک گنج گرانبهای ایرانی در اختیار اسرائیل قرار گرفته است! شبکه العالم نیز در تحلیلی، این گزارش یدیعوت آحارونوت را ناظر بر ماجرای ربوده شدن رکن‌آبادی تفسیر کرده است.


[ شنبه 94/8/23 ] [ 4:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف با کنارکشیدن از رقابت انتخابات سال 92، بدل به اسطوره فداکاری در میان اصلاح‌طلبان شد اما گویا این بار انتظار دارد تا سرلیستی اصلاحات، دودستی به او تعارف شود و اگر هم قرار بر کناره‌گیری است، دیگران عامل آن باشند.
انتخابات در انتظار "مرد انصراف‌ها"! / آیا "عُرف عارف" شکسته می‌شود؟
به گزارش عصر امروز، "مرد انصراف‌های انتخاباتی" شد وقتی به نشانه اعتراض به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم، گود رقابت را بوسید و کنار کشید و 6 سال بعد از آن، مرقومه رئیس دولت اصلاحات مبنی بر انصراف از پیمودن ادامه راه انتخابات 92 به نفع حسن روحانی را با اکراه لبیک گفت.

 
سربه‌زیر است و خندان با یک عینک ته استکانی! زبانش تند نیست؛ همواره سعی داشته تا مرکب اندیشه‌ای خود را بین خطوط حاکمیت و جریان اصلاح‌طلب برانَد؛ این رمز پایداری او در میان هم‌مسلکان سیاسی‌اش است ولی در این طی‌ طریق، همواره نیش "اصلاح‌طلبی بدلی" را از سوی تندروهای هم‌جریانش نوش کرده است.  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.
به گزارش عصر امروز، در ساختارهای سیاسی، انتخاب مشاوران و حلقه اجرایی روسای دولت از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که این انتصابها می‌تواند نشانگر جهت‌گیری‌های سیاسی و تصمیم‌گیری آن دولت باشد.

 
بدیهی است انتصاب افرادی که ارتباط نزدیک و یا قرابت خویشاوندی با رئیس دولت دارند در پست‌های حساس و کلیدی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده است . در برخی ادوار ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی گاه چنین رایج بوده که روسای جمهور، نزدیکان از جمله برادران خود را در پست‌های کلیدی منصوب کرده‌اند.

 
در این گزارش به چگونگی انتصاب و سِمت برادران روسای جمهور در ادوار مختلف پرداخته‌ایم و انتصاب آنان را مورد تحلیل قرار داده ایم.  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مهدی جان! در این عصر عصیان زده ، روح افسرده از گناه و عصیان و نافرمانیمان را دریاب . روح و جانمان، دست الهی مولایمان را می خواهد که بر سرمان بکشد و زندگیمان را آخرتی کند.

مولای کریم و مهربان ! شیعیانتان که امیدوارند به رحمانیت و رحیمیت خدا ، هر سحر به امید هم عهدی با شما تجدید پیمان می کنند ، تا دریابیدشان و در خیل مشتاقان و سربازانتان جایشان دهید. دست رد بر سینه هایمان نزنید که امروز و هر روز مهمان شماییم و چشم امیدمان به کرامتتان....

سازمان یاران امام مهدی(عج)

یاران امام عصر - ارواحنا له الفداء - به چند گروه تقسیم می شوند: ادامه مطلب...

[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«دونالد ترامپ» در ادامه رقابت‌‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ملت ایران را تروریست‌هایی نامیده که پس از توافق هسته‌ای، پول‌دار شده‌اند.

 «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا دیروز عصر (به وقت محلی) یک ساعت و نیم در جمع هواداران خود در «فورت دوج» در ایالت «آیوا» سخن گفت.

به نوشته «جویش ژورنال»، ترامپ ابتدا به نقد عملکرد سیاست خارجی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت و در این راستا، دو وزیر خارجه دولت‌های اول و دوم اوباما یعنی «هیلاری کلینتون» و «جان کری» را به باد انتقاد شدید گرفت. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این ماه، معروف به نحوست است. از پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) درباره ماه صفر چنین نقل شده است: هر کس خبر تمام شدن این ماه را به من دهد، بشارت بهشت را به او می‌دهم .
به گزارش جهان، ماه صفر دومین ماه قمری است که برای آغاز آن اعمالی ذکر شده از جمله نماز، روزه و خواندن قرآن .

در نامگذاری این ماه دو جهت ذکر شده است، یکی اینکه از "صُفْرَة(زردی)" گرفته شده؛ زیرا زمان انتخاب نام، مقارن فصل پاییز و زردی برگ درختان بوده است.

دلیل دیگر اینکه از "صِفْر(خالی)" گرفته شده، زیرا مردم پس از پایان ماه های حرام، روانه جنگ می‌شدند و شهرها خالی می‌شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
شاهد بدعهدی‌های متعدد طرف مقابل بودیم اما چه کنیم که برخی مسئولان به غربی‌ها خوش بین هستند
خیال می کنند به آنها نیازمندیم لذا به تعهدات عمل نمی‌کنند
 
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خوش بینی برخی مسئولان کشور باعث شده است که آمریکایی‌ها و طرف غربی خیال کنند که ما به آن‌ها نیازمندیم.
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما موارد متعددی را شاهد بودیم که پس از انقلاب، هنگامی که با آمریکایی‌ها به توافق رسیدیم، تیم مذاکره کننده ما در داخل کشور با آن روحیه خوش بینی و وابستگی، به سرعت تعهدات خود را عملی کردند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بخش های خواندنی برنامه «توقف ممنوع»
باید مسئولین کاخ نشین را به مردم معرفی کنیم تا کم کم محو شوند
مردم به مفت خوردن عادت کردند چون می شود نفت فروخت و کار نکرد!
 
دکتر ابراهیم رزاقی گفت: باید از مسئولین که به خوی کاخ نشینی عادت کرده اند مطالبه کنیم و در انتخاب آنها دقت کنیم. باید آنان را به مردم معرفی کنیم تا کم کم محو شوند.
به گزارش جهان، چهارشنبه شب در برنامه «توقف ممنوع» دکتر «ابراهیم رزاقی» و دکتر «عطاءالله رفیعی آتانی» در مقابل محمد دلاوری قرار گرفته و به بررسی موضوع مصرف گرایی پرداختند. در ادامه بخش‌های خواندنی این بحث چالشی آمده است: ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی خودشان عوض شده‌اند می‌گویند آمریکا تغییر کرده است.
 
حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران درباره ابعاد وصیت‌نامه امام و نقل خاطرات از ایشان در جامعه امروز گفت: امام می‌گفت که آمریکا و صهیونیسم باید از اسلام بترسند. 
وی با بیان اینکه تحریم از سال 58 شروع شد، افزود:امام در وصیت‌نامه‌اش می‌گفت ما منزوی نیستیم اما برخی می‌گویند که ما منزوی شده‌ایم؛ برخی خودشان عوض شده‌اند، می‌گویند آمریکا تغییر پیدا کرده است.  ادامه مطلب...
[ جمعه 94/8/22 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450863