NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش  مشرق، امروز به دعوت مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نشستی تخصصی با عنوان "خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار" برگزار شد.
نکته عجیب این نشست حضور فائزه هاشمی دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، که بعلاوه حضور در این نشست، اقدام به سخنرانی در این جلسه نیز کرده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 10:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حالا آیا دو فرزند خردسال آن مرحوم وارث اینهمه ثروت خواهند شد یا اینکه این نماینده سعی می کند با استفاده از ارتباطات خود، قانون را دور بزند و شرایط را به گونه دیگری تغییر دهد.
یک نماینده مجلس که در سالهای اخیر به ثروت هنگفتی دست یافته است، اخیرا با فوت بردار خانمش دچار سردرگمی و مشکلات زیادی شده است.
 این نماینده مجلس برای اینکه دیگران از میزان سرمایه وی بوئی نبرند ،  بسیاری از اموال خود را به نام بردار خانمش زده بود و در مقابل از وی وکالت بلاعزل گرفته است امّا  اخیرا با  فوت بردار خانمش، آقای نماینده دچار شوک و اضطراب عجیبی شده است.
گفتنی است طبق قانون، وکالت بلاعزل با فوت وکالت دهنده باطل می شود و دیگر هیچ ارزشی حقوقی بر آن مترتب نیست. حال آیا دو فرزند خردسال آن مرحوم وارث اینهمه ثروت خواهند شد یا اینکه این نماینده سعی می کند با استفاده از ارتباطات خود، قانون را دور بزند و شرایط را به گونه دیگری تغییر دهد.
به هر حال باید منتظر آینده بود که آیا همسر و فرزندان آن مرحوم در مقابل اینهمه ثروت باد آورده کوتاه خواهند آمد یا اینکه آقای نماینده فکرهای دیگری خواهد کرد.

[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 8:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هیچ یک از شخصیت های حوزوی جمهوری اسلامی، از جذابیت و جایگاه آقای مصباح یزدی برخوردار نیستند. نه محمدرضا مهدوی کنی که بر صدر مجلس خبرگان رهبری تکیه زده و شخص اول جامعه روحانیت مبارز است، و نه محمد یزدی که دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را بر عهده دارد. به طریق اولی "سیدمحمود هاشمی شاهرودی" نایب رئیس مجلس خبرگان و رئیس سابق قوه قضائیه نیز فاقد این جایگاه است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
30 آذر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان تاریخ برگزاری جلسه هیئات امنا دانشگاه آزاد برای انتخاب رئیس جدید این دانشگاه تعیین شده است.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، به نظر می‌رسد با توجه به ترکیب هیئات امنا و مطلبات عمومی و دانشگاهیان این تاریخ به روز خداحافظی جاسبی از ریاست مادام العمر دانشگاه آزاد مبدل خواهد شد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 خاتمی در سال 81 مبلغ 10 میلیون تومان به "رشید. ش" کمک کرده بود.
 به گزارش عماریون  از قاصد، "رشید. ش " فردی که روز دوشنبه در ساری به احمدی نژاد کفش پرتاب کرد، و استاندار مازندران روز سه شنبه سوابقی از وی اعلام کرد، هنگامی که سید محمد خاتمی سال 81 در دوره دوم دوران ریاست جمهوری خود به ساری سفر کرده بود، در محدوده پل تجن در ساری به سمت خاتمی تخم مرغ پرتاب کرده بود.
اما خاتمی پس از چندی، با اهدای مبلغ 10 میلیون تومان و یک دست کت و شلوار به "رشید. ش"، موجبات آزادی وی از زندان را فراهم کرد.
اما پس از گذشت 9 سال از آن اتفاق، این جوشکار اهل ساری مجددا دست به حرکتی مشابه زد و شاید این بار انتظار کمک مالی ارزشمندتری از سوی احمدی نژاد داشته باشد!

[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تهران امروز: درست یک سال بعد از هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص تلاش دشمن برای ترویج «اسلام منهای سیاست» و «اسلام منهای روحانیت» چهره‌های سیاسی نسبت به تلاش جریان انحرافی برای ممانعت از حضور روحانیت در مجامع سیاسی و البته در راس رویداد بزرگ سیاسی آینده یعنی انتخابات مجلس نهم هشدار دادند. با وجود اینکه نیمی از نمایندگان مجلس اول روحانی بودند، این میزان به یک هفتم کاهش پیدا کرده است. به گفته کارشناسان حوزه سیاست، جریان انحرافی تلاش دارد در آستانه انتخابات مجلس نهم مانع از ورود همین تعداد نمایندگان روحانی به مجلس شود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک منبع امنیتی به خبرگزاری البینه خبر داده که پلیس منطقه خالص عراق روز یکشنبه گذشته یازده عنصر مشکوک را که برگه‌های هویت جعلی داشته و تابع کشورهای گوناگون بوده‌اند و از پایگاه اشرف می‌آمده‌اند را بازداشت کرده است.
به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از سایت مجلس اعلای اسلامی عراق،این منبع گفت: از این تعداد دو نفر گذرنامه آمریکایی و سه نفر گذرنامه ایرانی دارند و بقیه از افسران سابق ارتش عراق هستند.
وی یادآور شده که سفارت آمریکا اتباع خود را از پلیس گرفته که گویا کارمندان یک شرکت امنیتی بوده‌اند.
سرلشکر قاسم عطا، سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد، از ارائه جزئیات در این باره عذر خواست.

[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد موسوی خوئینی اذعان کرد که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم بی اساس بوده است.
به گزارش جهان، دبیر مجمع روحانیون مبارز، از متهمان اصلی فتنه 88، در پاسخ به درخواست یکی از حامیانش که عنوان کرده بود "با کلماتی چند، دریچه امیدی بگشایید به دل غم‌زده ما"، در سایت شخصی خود نوشته است: خدا نکند غمزده باشید، زنده نگه داشتن روز 16 آذر یعنی دانشجویان همچنان در صحنه ایستاده اند و حاضرند برای اعتراض به انحراف از آرمانهای انقلاب هزینه بپردازند. میلیونها نفر و حداقل چهارده میلیون نفر مانند من وشما به انحراف از آرمان های انقلاب معترضند پس شما تنها نیستید چرا غمزده باشید؟ ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که مقامات و رسانه های آمریکایی از توانایی جمهوری اسلامی در کنترل هواپیمای فوق پیشرفته RQ170 سازمان سیا آشفته و خشمگین هستند و از رمزگشایی و دستیابی ایران به اطلاعات آن نگرانند، سایت اتاق فکر لندن در حتمالی جالب نوشت که این هواپیمای جاسوسی هم اکنون در حال ارسال اطلاعات ایران به آمریکا است.
به گزارش جهان، سایت جرس با اشاره به سخنان سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، عنوان کرده است: او هیچ احتمال نمی دهد که شاید این پرنده زیبای نشسته در پایگاههای سپاه پاسداران، هواپیمای جاسوسی فعالی باشد که در حال ارسال اطلاعات نظامی جمهوری اسلامی به نظامیان امریکایی است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پاسخ معظم له به شکوائیه یک خانم را منتشر کرد.
متن شکوائیه و پاسخ مقام معظم رهبری بدین شرح است :
سلام علیکم
حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله)
احتراماً به اطلاع می رسانم که اینجانب ... مدت 19 سال است که ازدواج کرده‌ام. ...دو بچه دارم (دختر 8 ساله و پسر 1/5 ساله). شوهرم محیط مدارس را سالم نمی‌داند و مانع تحصیل دخترم می‌باشد ... ایشان وجود هر کتابی را برای بچه ها ... ممنوع می‌داند. تماشای تلویزیون، چه درمنزل و چه در مهمانی، برای من و دخترم ممنوع است. ... کفش و لباس برای من و بچه ها نمی خرد(می گوید ندارم) بسیار سختگیر است و انتظار دارد در منزل اجاره‌ای آپارتمانی، شخصاً نان بپزم. برای آینده بچه‌ها نگرانم. مرا راهنمایی بفرمایید و در صورت جدایی،آیا حق حضانت بچه ها را به من می‌دهند یا نه؟

بسمه تعالی
تحصیل کودکان در مدارس لازم است و مراقبت و تربیت بر عهده‌ی والدین است.گزینش برنامه‌های سالم رسانه‌ها برای کودکان نیز وظیفه‌ی دیگر آنهاست. بچه‌ها را به کتابخوانی عادت دهید و کتابهای مفید مناسب سن آنها تهیه کنید.
زن و شوهر باید با مهربانی و مدارا زندگی کنند. مرد تا حد امکان بر عیال خود توسعه دهد و زن توقعات را تا ممکن است. کم کند. کار در داخل خانه، جزو وظایف حتمی زن نیست. زندگی مشترک را قدر بدانید و فکر جدایی نکنید.
خداوند به هر دوی شما کمک کند.
سید علی خامنه‌ای


[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407113