NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 فشارهای اصلاح طلبان افراطی برای برکناری دو رئیس دانشگاه تهران و شریف افزایش یافته است. آنها در صددند تا قبل از مراسم 16 آذر این دو دانشگاه را به تسخیر خود درآورند. طیف مدرن دفتر تحکیم هم، دور جدید فعالیت خود را به بعد از تعویض روسای دانشگاه های مهم منوط کرده است. برکناری این دو رئیس که عملکرد مطلوبی داشته اند قطعا موجب استیضاح فرجی دانا خواهد شد. در صورتی که بحث استیضاح فرجی دانا در مجلس مطرح شود وی با رای بالایی برکنار خواهد شد. شنیده ایم فرجی دانا پس از استیضاح نزد خانواده اش در کانادا باز خواهد گشت.


[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی فرزندش یاسر را به عنوان رابط خود با ولایتی تعیین کرده تا پیام های خود را از این طریق به ولایتی درباره نحوه اداره مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برساند.
تعیین رابط هاشمی با ولایتی/ سه پیشنهاد گروه‌چندنفره به‌رفسنجانی
به گزارش جهان، مشرق نوشت:‌ در مراسم معرفی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک، حضور همسر، فرزندان و نوه های هاشمی رفسنجانی مشاهده می شد که این امر تبدیل به یک عرف معمول در سفرها ومراسم های دیگر هاشمی رفسنجانی همچون دانشگاه آزاد شده است که بازتاب های نامطلوبی تاکنون در فضای افکار عمومی به همراه داشته است چرا که این نحوه حضور، تلقی شخصی بودن این مکان ها را در اذهان متبادر می کند.
در همین حال، تعدادی از روحانیون قم که رابطه نزدیکی با مجمع محققین و مدرسین دارند، از هاشمی رفسنجانی خواسته‌اند این سه امر مهم را جامه عمل بپوشاند: 
1- هفته ای حداقل سه جلسه خارج فقه در قم یا تهران برگزار کند.
2- به طلاب و روحانیون شهریه بدهد.
3- سفرهای استانی خود را بیشتر کند.

[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با مواضع و سخنان تامل برانگیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ یکی دیگر از فعالان فتنه به یک چهره مطرح و انقلابی کشور توهین کرد.
به گزارش  جهان، سهیل محمودی با اشاره به اظهارات سخنان آیت الله جنتی درباره سران داخلی فتنه 88 در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: «سال‎هاست با جناب علی جنتی در حد یک سلام و علیک ساده و صمیمانه آشنایی دارم. آخرین بار هم ایشان را در شب شام غریبان که در جلسه‌ای سخنرانی و شعرخوانی داشتم، دیده‌ام. اما یادم باشد دفعه‌ی بعد که باز آقای علی جنتی را دیدم، بگویم: حالا که شما وزیر ارشاد هستی، اولین و لازم‌ترین کاری که می‌توانی بکنی، ارشاد ابوی محترم است. آخر چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است!»
به نظر می رسد، اظهارات قاطع و انقلابی آیت الله جنتی در نماز جمعه اخیر بشدت بر فعالان فتنه گران آمده است که دست به چنین مواضعی زده‌اند.
البته روشن است که برخی مواضع تامل برانگیز علی جنتی، وزیر ارشاد و فرزند آیت‌الله جنتی، در ماه های اخیر هم در اینگونه جسارت اصلاح طلبان تندرو تاثیرگذار بوده است. «حذف ممیزی کتاب»، «دفاع از رفع فیس‌بوک»، «طرح موضوع خوانندگی زنان» و .. از جمله این موارد است.
اما نکته دیگری که در این میان نباید مغفول واقع شود، سوءاستفاده چنین افرادی از تریبون رسانه ملی است. آنان -گرچه امروز دستشان از تریبون و اموال نظام کوتاه شده- با حضور گسترده در تلویزیون برای خود شهرت و بعضا ثروت دست و پا کرده اند اما اکنون بر پایه همین شهرت به چهره های بزرگ انقلاب اهانت می کنند؛ موضوعی که نباید از نگاه مدیران رسانه ملی دور بماند و مراقب تکرار نشدن آن باشند، افراد پرادعا و کم‌دانی که سر سفره نظام فربه شده اند، اما نمکدان شکسته اند و در فتنه 88 ضمن همنوایی با بیگانگان و دیکتاتورها، به رای و نظر مردم ظلم کرده اند و بزرگترین تهمت‌ها و جسارت‌ها را علیه نظام روا داشته اند. گویا افشاگری و حق گویی آیت الله جنتی آنچنان بر ایشان گران آمده، که چاره ای جز تخریب و ترور شخصیت وی پیدا نکرده اند.

[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


خبرگزاری فارس: اهانت به شیرخوارگان حسینی با حضور خاتمی/ پروژه مُدلینگ برای دختران ایرانی/ چگونگی نحوه انتخاب مجریان گزارش  100 روزه

 جلسه عزاداری گروهی از اصلاح طلبان به محفل اهانت به شعائر و نمادهای مذهبی و انقلابی تبدیل شد. در این جلسه که با حضور محمد خاتمی برگزار شد یکی از سخنرانان گفت: ما خوب و بد را با هم قاطی کرده‌ایم و گاهی اوقات احتمال دارد که برای یک امام حسین بدلی گریه کنیم. وی ادامه داد: مثلا مادر شهیدی که فرزندش را در راه خدا داده و از این موضوع ناراضی است! ممکن است این فرد دچار مالیخولیا باشد؛ مانند مستندی که از ننه علی در تلویزیون به عنوان یک قهرمان پخش شد که وی دکه‌ای در بهشت زهرا برای خود ساخته بود و خدا را در زیر بار منت خود غرق کرده بود و همسر و زندگی خود را در تنگنا قرار داده بود...مدیران فرهنگی ما باید بدانند که ننه علی قهرمان نیست بلکه یک بیمار دردمند محترم است.

وی در ادامه سخنان توهین آمیز خود گفت: یا در جایی دیگر ما از انسان به عنوان ابزار صحنه استفاده می‌کنیم و در قالب مراسم شیرخوارگان حسینی که به نوعی برای مادران به یک کلینیک و مرکز بیمه تبدیل شده، به عزاداری برای حسین (ع) می‌پردازیم و نمی‌فهمیم که این با عشق به اباعبدالله فاصله دارد.


[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خیرا مشاهده شده که در سطح برخی دانشگاه های کشور دانشجویانی که سوابق آن ها معلوم است اقدام به پخش بیانیه هایی می کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، اخیرا مشاهده شده که در سطح برخی دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه یاسوج دانشجویانی که سوابق آن ها معلوم است اقدام به پخش بیانیه هایی می کنند.

این بیانیه ها بدون اطلاع مسئولان دانشگاه بین دانشجویان توزیع می شود.

توزیع کنندگان این بیانیه ها عموما افرادی هستند که در فتنه 88 نقش موثری را ایفا کرده اند؛ همچنین این افراد با اظهار نظرهای تند در سطح برخی دانشگاه ها قصد دارند تا سایر دانشجویان را برای همراهی با خود تحریک کنند.

البته وجود اقداماتی از این دست در سطح خوابگاهای دانشگاهی نیز مشاهده شده است.

با توجه به پیش رو بودن 16 آذر روز دانشجو تحرکات این چنینی در برخی دانشگاه ها افزایش یافته است.

وزارت علوم دولت تدبیر و امید هم اخیرا مجوزهایی را برای ادامه تحصیل تعدادی از دانشجویان مسئله دار صادر کرده است.


[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 6:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تریبون مستضعفین- محمدصادق شهبازی؛ میشل فوکو با اشاره به تفاوت‌های خشونت در عصر جدید و گذشته، از تبدیل خشونت سخت به خشونت نرم سخن گفته و این خشونت نرم و کنترل در دنیای مدرن کنونی را به پانوپتیکون (زندان سراسربین) تفسیر می‌کند. بر این مبنا با ایجاد نوعی فشار روانی و کنترل اجتماعی در سراسر جامعه، یک یک افراد جامعه را به سمت یک فضای خاص هدایت می‌کند، به نوعی که همه متأثر از این کنترل اجتماعی، همه ساحت‌های زندگی خود را در همه حالات تحت کنترل دیده و مجبور می‌شوند، از هنجارهای اجباری تبعیت کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 6:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت: آمریکا در نظر دارد در پروژه خاورمیانه بزرگ طرح لی لی پوت را اجرا کند

به گزارش خبرگزاری دانشجو ، حسن عباسی شب گذشته در دانشگاه ایلام در مورد مذاکران 1+5 بیان داشت: در دشمنی آمریکا با ایران تنها دولت آمریکا است که ضرر می کند، در سال های پیش که آمریکا با ایران مذاکره نکرد، موضوع هولوکاست و رو شدن این دروغ در سراسر جهان از سوی ایران مطرح شد، دوستی آمریکای لاتین با ایران، بیداری اسلامی در دو قاره آسیا و آفریقا، فعال شدن 19 هزار سانتریفیوژ، قدرتمند شدن ایران در عرصه جهانی و حمایت ایران از اسد، نصرلله و حماس در برابر اسرائیل از ضررهایی بود که آمریکا متقبل شد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 6:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشاور فراری کروبی از اصلاح‌طلبان و سبزها خواست اخلاق‌مدار باشند و اگر توافق 3 سال پیش تهران را زیر سوال می‌بردند اکنون به طریق اولی توافق ژنو را زیر سوال ببرند. روایت مشاور فراری کروبی از تناقض فتنه‌گران درباره توافق‌ژنو به گزارش جهان، مجتبی واحدی با اشاره به بیانیه سه جانبه تهران میان ایران و ترکیه و برزیل که به مبادله سوخت 5/3 درصد با سوخت 20 درصد مورد نیاز راکتور تهران اختصاص داشت و با کارشکنی آمریکا نافرجام ماند، نوشت: صدور آن بیانیه اعتراض گروهی از اصلاح‌طلبان و حامیان جنبش سبز را به دنبال داشت. آنان معتقد بودند که این نوع برخورد با یک کشور مستقل، تحقیر‌آمیز است. شدیدترین اعتراض در این مورد توسط زهرا رهنورد مطرح شد. او که به همراه موسوی بود اظهار داشت «بر تارک تمامیت ارضی ما فتح خرمشهر و آبادان می‌درخشد وقتی بیشتر درخشش این پیروزی‌ها درک خواهد شد که آن را با برخی از توافقنامه‌های امروزی مقایسه کنیم توافقنامه‌هایی که از قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان بدتر است و آخرین نمونه‌اش همین معاهده هسته‌ای هفته گذشته است». ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 6:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک رسانه غربی در گزارشی به بررسی ارتباطات خانوادگی مقامات آمریکایی با ایرانیان پرداخت و نوشت: این روزها با دستیابی ایران و قدرتهای جهانی به توافق هسته ای، شاید دانستن برخی از آگاهی‌ها از اطرافیان رهبران جهان خالی از لطف نباشد.
به گزارش ایرنا این پایگاه خبری درباره داماد ایرانی جان کری نوشت: دست دادن جان کری وزیر خارجه آمریکا با همتای ایرانی اش محمد جواد ظریف در بامداد روز یکشنبه در برابر دوربین‌ها در ژنو پس از امضای توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی، یک رویداد تاریخی در 35 سال گذشته بود. یقین است که آن دو در دیدارهای انگشت شمار میان خود در نیویورک و ژنو در هفته های گذشته، درون اتاقهای مذاکرات بارهای دیگر نیز با هم دست داده بودند اما دست دادن در برابر دوربین اهمیتی دیگر می‌یابد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 5:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: از آقای رئیس جمهور بپرسید چرا همکاران فرزندم ،که جریان هسته ای را به این مرحله رساندند از کار برکنار کردید.
به گزارش عصر هامون، حاج رحیم احمدی روشن پدر دانشمند هسته ای کشور در خصوص نتیجه مذاکرات ایران با 5+1 اظهار داشت:در مذاکرات باید شأن ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و همچنین از شهدا و دستاورد های آن ها پاسداری شود که در مذاکرات به زحماتی که آنها کشیدند خدشه ای وارد نشود.
وی با اشاره به انتظارات خانواده های شهدای هسته ای تصریح کرد: باید در گام های مختلف مذاکرات افق فکری شهدای ما را در نظر بگیرند و طوری نشود که آن زحماتی که فرزندان ما کشیدند پایمال شود که انشالله این اتفاق نخواهد افتاد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 5:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 541
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453742