NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بدون شک تا زمانی که ایران میتواند با اسناد محکم و مستند تاریخی و حقوقی خود در مجامع بین المللی از حق خود دفاع کند و اگر تیم مدیریت سیاست خارجی به ابزار های حقوقی بین المللی اعتماد دارد؛ چرا باید با هر گروه و کشوری باید برای حفظ وطن خود باید وارد مذاکره شویم؟
پیشنهادمذاکره درباره
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، صبح امروز وزیر امور خارجه در کنفراسی خبری در کشور کویت سخنان جالب توجهی را بیان کرد. وی در یک کنفرانس خبری در کویت تصریح کرد که کشورهای منطقه را فدای توافق با 1+5 نمی‌کنیم و همچنین اعلام کرد که هنوز تاریخی برای دیدار از عربستان تعیین نشده است. 
«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، بعد از گفت‌وگوهایی که در کویت صورت داد، اعلام کرد که هنوز تاریخی برای دیدار از عربستان سعودی تعیین نشده است. ظریف در پاسخ به مسئله جزایر سه‌گانه در ایران گفت که تهران آماده گفت‌وگو درباره یکی از این جزایر به نام «ابوموسی» است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از پیگیری موضوع عدم تحقق اساسنامه شرکت ملی نفت در دولتهای گذشته خبر داد.
احتمال شکایت مجلس از خاتمی و رفسنجانی
به گزارش جهان، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، درباره احتمال شکایت کمیسیون متبوعش از رؤسای جمهور پیشین به دلیل عدم تدوین اساسنامه شرکت ملی نفت، گفت: در زمان مجلس هشتم خانه ملت طی مصوبه‌ای این مسئله (تهیه اساسنامه شرکت ملی نفت) را ابلاغ کرده است.
وی افزود: در این زمینه ابلاغیه و مکاتبه‌ای در مجلس هشتم صورت گرفت و موضوع طرح شکایت از محمود احمدی‌نژاد به همین خاطر در این زمان مطرح شد.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 ادامه داد: اگر این موضوع مربوط به همه رؤسای جمهور چه شامل دوران اصلاحات، چه سازندگی و چه آقای احمدی‌نژاد بوده، درصورت تشابه این اتهامات، باید به پرونده هر سه مورد رسیدگی شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اضطرار را استدلال قوی نشستن پای مذاکره ذکر کردند...
از سه ماه قبل تعطیلی "توسعه و گسترش انرژی هسته ایی" دور از چشم ملت کلید زده شده بود قبول این نکته که ملاقات هایی نیز با آمریکا صورت گرفته بود ( در نشریات خارجی عنوان شد ) خیلی دور از ذهن نیست و تماس تلفنی روحانی با اوباما فقط یک تابو شکنی در ظاهر بود که با موفقیت آن هم کلید خورد.
"عماریون"- علی ناییجی/ هنوز چند صباحی از مذاکرات ژنو 3 نگذشته که پرده نه از اینسو که از آنسو بالا رفته و زوایای تاریک آن کم و بیش روشن گشته و معلوم شد که آقای روحانی و ظریف و صالحی چگونه پیش گویی می کردند که ما در دیپلماسی ارتباط با غرب، موفق! بیرون خواهیم آمد و پیشاپیش می گفتند خبرهای خوشی در راه است وقتی معلوم شد از سه ماه قبل تعطیلی "توسعه و گسترش انرژی هسته ایی" دور از چشم ملت کلید زده شده بود قبول این نکته که ملاقات هایی نیز با آمریکا صورت گرفته بود (در نشریات خارجی عنوان شد) خیلی دور از ذهن نیست و تماس تلفنی روحانی با اوباما فقط یک تابو شکنی در ظاهر بود که با موفقیت آن هم کلید خورد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اظهارات اخیر محتشمی پور از فعالان اصلاح‌طلب با واکنش تند برخی نویسندگان مشارکتی دوره اصلاحات و رسانه‌های منسوب به این جریان همراه شده است.
به گزارش مشرق، سخنان چند روز پیش حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور از فعالان اصلاح‌طلب در پایگاه اینترنتی جماران و بازگویی مواضع صریح و شفاف بنیانگذار انقلاب اسلامی نسبت به تشکل موسوم به نهضت آزادی با واکنش تند برخی نویسندگان مشارکتی دوره اصلاحات  و رسانه های منسوب به این جریان سازشکار با امریکاییها همراه شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک چهره اصلاح‌طلب مدعی شد تورم 50 درصدی سال 1374 نتیجه فداکاری هاشمی رفسنجانی بود که البته هنوز مردم قدر آن فداکاری را نمی‌دانند.
گ سعید لیلاز در گفت‌وگو با روزنامه مردم‌سالاری اظهار داشته است: «کاری که اکبر‌هاشمی رفسنجانی کرد و تورم را به 50 درصد رساند؛ دشمنی و ناسزاها را برخود خرید ولی کشور را در آن دوره نجات دادیم. بیشتر مردم هم متوجه نشدند که چه فداکاری در آن دوره انجام شد چون تورم 50 درصدی سال 74 و 35 درصدی سال 73 در واقع حکم عرضه ملی برای بازسازی اقتصاد ایران بعد از جنگ را داشت.»  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سپاهی به نام یزید و ابن‌زیاد با شعار «یزید و ابن‌زیاد شهید شدند» در پاکستان دست به راهپیمایی زده است. این افراد با عقبه مالی وهابیت دست به این اقدامات تفرقه افکنانه می‌زند.

 


[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
(ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور)
کنارگذاشتن اسماعیل نجار استاندار فعلی و احمدی نژادی کرمان که اتفاقاً نسبت فامیلی با حجت الاسلام حسن روحانی هم دارد نشان از عزم دولت برای برکناری تمام مدیران دولت گذشته است. همچنین در این بین با خبر شدیم که هفته گذشته نیز ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.
به گزارش پایگاه 598، انتصاب قاطبه استانداران کشور موج دیگری از عزل و نصب مدیران استانی را به راه انداخته است تغییراتی که تا سطح معاونین و مدیران پایین دستی ادارات محلی نیز قابل ملاحضه می باشد.
در این خصوص هفته گذشته اخباری در مورد انتخاب علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی پست استانداری کرمان در رسانه ها منتشر شد، خبری که توسط رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز تایید گردید.
لذا کنارگذاشتن اسماعیل نجار استاندار فعلی و احمدی نژادی کرمان که اتفاقاً نسبت فامیلی با حجت الاسلام حسن روحانی هم دارد نشان از عزم دولت برای برکناری تمام مدیران دولت گذشته است.
همچنین در این بین با خبر شدیم که هفته گذشته نیز ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.
لازم به ذکر است که تا کنون انتصاب های فامیلی متعدد دیگری نیز در دولت یازدهم رخ داده است که شیوع آن در دولتی که با شعار تدبیر و امید برسرکار آمده است در نوع خود قابل توجه می باشد.

[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آلبرایت صهیونیست وزیر خارجه سابق آمریکا:

غنی‌سازی اورانیوم درایران ادامه نخواهدیافت!

ایالات متحده احتمالاً می‌خواهد تعداد سانتریفیوژهای ایران را به 5 هزار دستگاه محدود کند و ایران احتمالاً خواهان دو برابر این تعداد است.

به گزارش 598، «در توافق ژنو حق غنی‌سازی به ایران داده نشده است. ایرانی‌ها تصور می‌کنند باید 19 هزار سانتریفیوژ نصب شده را حفظ کنند. اینجاست که کار سخت خواهد شد».

دیوید آلبرایت ضمن تحلیلی که از سوی شورای روابط خارجی آمریکا منتشر شد، خاطرنشان می‌کند: توافق ژنو شروع خوب برای یک راه طولانی بود. توافقنامه شش‌ماهه‌ای که در ژنو به امضا رسید، در کوتاه‌مدت دستاوردهای عظیمی به همراه دارد اما طرف‌ها همچنان با چالش‌های دشواری در مورد حل و فصل مسائل در طولانی‌مدت مواجه هستند. مهم‌ترین دستاورد توافق ژنو این است که ایران حاضر شد ذخایر اورانیوم با غنای 20 درصد را از بین ببرد و در طی دوران مورد توافق، سانتریفیوژهای جدید تولید نکند. نیمی از اورانیوم 20 درصد رقیق شده و نیم دیگر نیز اکسید شده و از بین می‌رود.  ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شاید برای عده‌ای جذاب باشد که در میان فدائیان راه حق، شهدایی بودند که هنگام دفن? لبخندی بر این دنیای فانی زدند و به لشکر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوستند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، 17 سال، 20 سال، پُر پُرش 25 سال، سن و سال جوان هایی بود که درس و مدرسه و دانشگاه را نیمه کاره رها می کردند و راهی جبهه ها می‎شدند. وصیت نامه هایشان را که می خوانی، گویا با چهل ساله هایی طرفی که دیگر چم و خم روزگار را یاد گرفته اند و بعد از یک راه طی شده ـ به قول آوینی ـ، نشسته اند وصیت نامه نوشته اند.
راه این شهدا همچنان ادامه یافت و مردم کشورهایی همچون بحرین? سوریه و لبنان برای رسیدن به عزت و آزادگی جان‎ها بر کف دست‎هایشان گرفتند و جنگیدند.
راه شهادت هنوز هم بسته نشده و چه بسیار شیردلانی در توطئه‎های تروریستی کوردلان در همین سرزمین مادری‎مان به معنای واقعی عاقبت به خیری رسیدند.
در این بین? شهدایی بودند که هنگام دفن? لبخندی بر این دنیای فانی زدند و به لشگر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوستند. ما نیز نتوانستیم به سادگی از کنار این موضوع گذر کنیم.
* شهید حسن تقی‎پور گلسفیدی
[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیخ مفید در موقعیتی قرار داشت که حرکت سلفی ها و تکفیری ها علیه شیعه در اوج خود قرارداشت؛ به طوری که بارها مساجد و مراکز فرهنگی اهل تشیع مورد حمله آنان قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از دانشجو؛ شیخ مفید دانشمند نام آشنای جهان تشیع است که نسبت به سایر علماء و دانشمندان شیعه در میان مردم چهره ای شناخته شده تر دارد و علت اصلی این امر را می توان در توقیعات خاصی دانست که حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در آن؛ شیخ مفید را مورد توجه و تفقد خاص قرار داده است.
در توقیعاتی که از جانب حضرت به سوی شیخ مفید صادر شده است از ایشان با عناوینی همچون « الاخ السدید،الولی الرشید،الشیخ المفید، الوفی المخلص فی الدین و المخصوص فینا بالیقین» نام برده شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/9/9 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 274
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453475