NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت واسطه اجیر اصلاح طلبها شد تا از نردبان دولت بالا بروند، می خواهند با فتح سنگر به سنگر اصولگرایان را قلع و قمع کنند.
تیم تحقیق آیت‌الله مومن برای بررسی پرونده مقام ارشد دولتی
به گزارش جهان، جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با ایران خبر درباره عزل و نصبهای دولت گفت : در تبلیغات گفتند که باید شایسته سالاری باشد ، اما فامیل سالاری کردند ، دائم خبر می رسد که فلانی پسر عمویش را برای جایی انتخاب کرده است ، یا برادر زاده اش رییس فلان ارگان شده است ، این کارها دولت را زمین می زند ، حیف است، روحانی سهم خواهی این افراد را بکند ، یک نفر را به خاطر هاشمی بیاورد ، آن یکی را به خاطر خاتمی! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این مدل آسمان خراش ها در مسابقه اسکای کراپر که در سال 2012 توسط "ای وولوو" برگزار شد با رعایت اصالت در ساخت و ساز ارائه شد.

به گزارش گروه خواندنی های خبرگزاری فارس، این تصاویر نشان دهنده تخیلات و طراحی هایی است که می توانند چشم اندازهایی از شهرهای بزرگ و رویایی ما باشند. آسمان خراش هایی مثل ساختمان های تجاری بین المللی و ساختمان امپایر استیت و دیگر ساختمان ها و حتی احمقانه ترین آسمان خراش های آینده.

در جهان کنونی هر تخیلی امکان پذیر است. این همان چیزی است که به ما نشان می دهد، این خلاقیت ها نسبت به بقیه متحیر کننده هستند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام آقاتهرانی در گفت‌وگو با فارس:
سران فتنه اصل نظام را زیر سؤال بردند/ هیچ عاقلی از فتنه حمایت نمی‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سران فتنه اصل نظام را زیر سؤال بردند، از قوه قضائیه خواست، اجازه انجام چنین اقداماتی را به هیچ فردی ندهد.

خبرگزاری فارس: سران فتنه اصل نظام را زیر سؤال بردند/ هیچ عاقلی از فتنه حمایت نمی‌کند

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات روز گذشته غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل‌کشور و سخنگوی قوه قضائیه درباره سران فتنه گفت: من با فتنه‌گران به دلیل اینکه اصل نظام را به مخاطره انداختند، بسیار مخالفم. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 8:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در واکنش به گزارش 100 روزه
احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق در واکنش به گزارش 100 روزه حسن روحانی رئیس‌جمهور، وی را به مناظره دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرد.

احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

 متن نامه رئیس‌جمهور سابق کشورمان به شرح زیر است:

 جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود-به اقتضای مصالح کشور بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بیشمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحبنظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آنطور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی از اهالی کمیته ملی المپیک نیز با دختر آیت الله هاشمی ملاقات کرده‌اند تا بلکه با استفاده از نفوذ وی بتوانند در انتخابات آتی کمیته سهمی ببرند.

به گزارش 598 به نقل از افکار نیوز، خانواده آیت الله هاشمی اگرچه سهمی در دستگاه اجرایی دولت یازدهم نداشتند اما همگان از روابط نزدیک دکتر روحانی با رئیس تشخیص مصلحت آگاه هستند و همین روابط نزدیک سبب شده تا برخی از مدیران به دنبال استفاده از این رابطه نزدیک باشند و با توسل از اهالی خانواده هاشمی به دولت نزدیک شده و در مناصب اجرایی و دولتی سمت بگیرند.
این اپیدمی در ورزش نیز رخنه کرده. بعد از ملاقات‌های برخی از اهالی وزارت ورزش با فائزه هاشمی دختر رئیس تشخیص مصلحت که در افکارنیوز خبر آن را منتشر کردیم و بازتاب فراوانی داشت، خبر می‌رسد که حالا برخی از اهالی کمیته ملی المپیک نیز با دختر آیت الله هاشمی ملاقات کرده‌اند تا بلکه با استفاده از نفوذ وی بتوانند در انتخابات آتی کمیته سهمی ببرند.
در طول هفته گذشته یکی از اعضای هیات رئیسه در چند نوبت با فائزه هاشمی ملاقات کرده و درباره مسائل روز ورزش به ویژه انتخابات آتی کمیته ملی المپیک از فرزند هاشمی مشورت گرفته است. جالب اینکه عضو فوق رئیس کمیته ملی المپیک را در جریان جزئیات این ملاقات قرار داده است. 
از سوی دیگر خبر این ملاقات پنهانی به محمود خسروی وفا یکی از اعضای جنجالی هیات رئیسه کمیته ملی المپیک نیز رسیده و او در جلسه هفته گذشته رسما آن را مطرح و به فرد فوق اعتراض کرده و تاکید نموده که در صورت تداوم این جریان آن را مطرح و رسانه‌ای خواهد کرد.

[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رأفت بیش از حد اسلامی باعث سوءاستفاده افرادی مثل خاتمی شده و به جای اینکه نظام از آنها طلبکار باشد، آنها طلبکار شده‌اند.
زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان از طلبشان در سال 88 گذشته‌اند، گفت: جالب است عده‌ای آمده‌اند مملکت را برای بیگانگان به حراج گذاشته و با استارت کودتای مخملی و فتنه 88 در جهت منافع غرب و آمریکا حرکت کرده‌اند و امروز از ملت و نظام جمهوری اسلامی طلبکار هستند و خود را متوقع می‌دانند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دفاع از اصل اسلام واجب است بشرط اینکه تحت فرماندهی شخص فاسدی نباشد. و پیوستن به هر راهی که به ولایت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای منتهی شود، مشروع است.

به گزارش پایگاه 598 آیت الله سیدکاظم حائری از مراجع تقلید شیعه در پاسخ به استفتایی در خصوص اعزام به سوریه برای دفاع از مقدسات مساله سوریه را محدود به دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه‌(سلام‌الله‌علیهما) ندانسته‌اند و دفاع از اسلام دانسته‌اند. لینک شرط کرده‌اند که پیوستن به گروه‌هایی مجاز است که در جهت و راه آیت‌الله خامنه‌ای مبارزه می‌کنند نه راه‌های فاسد.

آیت‌الله سیدکاظم حائری از مراجع تقلید شیعه می‌باشد که پس از آیت‌الله سیستانی بیشترین مقلد را در عراق دارد.

ترجمه و متن این استفتا بدین شرح است:

من قصد دارم برای دفاع از مقدسات به سوریه بروم نظر جنابعالی چیست؟

پاسخ:
مسئله فقط مربوط به کشور سوریه نیست؛ و مساله‌ی دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیهما) هم نیست. بلکه مواجهه با جبهه متحد کفر است. و کفر اساس اسلام را مورد تهاجم قرار داده است. و دفاع از اصل اسلام واجب است بشرط اینکه تحت فرماندهی شخص فاسدی نباشد. و پیوستن به هر راهی که به ولایت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای منتهی شود، مشروع است.


[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اظهارات خاتمی مبنی بر گذشت اصلاح‌طلبان از حق خود در سال88 نشانه مظلومیت نظام است،گفت: خاتمی پایش را از گلیمش درازتر کرده و باید دستگاه قضایی با وی برخورد کند.

به گزارش بولتن نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه روحانی گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات بوده است، اظهار داشت: این حرف خلاف واقعی است که محمدرضا خاتمی گفته روحانی گزینه اصلاح‌طلبان بود.

گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری «عارف» بود ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از انتخاب مجریان تادرخواست افزایش تعداد دوربین‌ها
برنامه ریزی و اجرای برنامه ارائه گزارش اقدامات 100 روزه رئیس جمهور به مردم به طور کامل توسط دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته و صدا و سیما جز پخش این برنامه نقش دیگری نداشته است.
در پشت‌صحنه برنامه تلویزیونی روحانی چه‌گذشت؟/ از انتخاب مجریان تادرخواست افزایش تعداد دوربین‌ها
شنیده های خبرنگار جهان حاکی است که صدا و سیما در ابتدا حسن عابدینی و مرتضی حیدری را که پیش از آن هم با محمود احمدی نژاد گفت و گو کرده بودند برای اجرای برنامه معرفی کرد. اما مسؤولان دفتر رئیس جمهور با این پیشنهاد مخالفت کرده و گفته اند که نباید این مصاحبه چالشی باشد. پس از آن دفتر ریاست جمهوری رأساً با چند نفر از مجریان سیما تماس گرفت و آنان را برای اجرای برنامه دعوت کرد. این مجریان از ظهر در قرنطینه بوده و هیچ ارتباطی با خارج از محل استقرار خود نداشتند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور در اظهارنظری قابل تأمل، باراک اوباما را فردی مؤدب توصیف کرد.
روحانی، کارگزار ارشد جبهه شیطان بزرگ را
به گزارش جهان، حسن روحانی در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز عبارتی را به کار برده که تیتر نشریات زنجیره‌ای طرفدار آمریکا شده است. (به عنوان مثال روزنامه شرق تیتر زد: اوباما را مودب و باهوش یافتم).
وی در پاسخ این سؤال که آیا شما آماده‌اید که مثلا در آینده اوباما را به تهران دعوت کنید و نظر شما در مورد او به عنوان یک شخصیت سیاسی چیست، می‌گوید: «در مکالمه تلفنی‌ای که داشتیم، من وی را فردی با ادبیاتی مودب و هوشمندانه دیدم. همانطور که پیش از این گفتم، مسائل ایران و آمریکا بسیار پیچیده است و نمی‌توان آن را در یک دوره زمانی کوتاه حل کرد. با وجود این پیچیدگی‌ها، در 100 روز گذشته گشایش‌هایی رخ داده که بعدها می‌تواند افزایش یابد.»
به نوشته کیهان، گفتنی است دو روز پس از مکالمه تلفنی آقای روحانی با اوباما- که یکی از مصادیق رفتار نابجا در سفر نیویورک بود- رئیس‌جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو ملاقات کرد و ضمن تهدید بر تشدید فشار علیه ایران، با ادبیات چاقوکش‌ها و قداره‌بندها مدعی شد همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.
او همچنین حامی اصلی تحریم‌های غیرانسانی و خصمانه علیه ملت ایران است. 
همچنین دولت اوباما در ترورها و خرابکاری‌های هسته‌ای علیه ایران پیشگام بوده و از سوی دیگر بر اعتبار ارتکاب جنایت‌های متعدد علیه ملت‌های افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه و مصر و... یک جنایتکار جنگی تمام عیار است که صرفا روی دست چدنی، دستکش مخملین کشیده و به عبارت دیگر فریبکار نیز هست؛ چنان که توافق هسته‌ای سه سال پیش ایران و غرب- با وساطت ترکیه و برزیل- را با وجود حمایت از اقدام مشترک اردوغان و داسیلوا، نقض کرد.
با این اوصاف که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود، عجیب به نظر می‌رسد که دکتر روحانی کارگزار ارشد جبهه شیطان بزرگ را مودب یافته اما یکی از این ویژگی‌های منافقانه، جنایتکارانه، عهدشکنانه، متکبر و زورگویانه را بازگو نکرده است.

[ دوشنبه 92/9/11 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 525
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453726