NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

بهاره.ک گفت: مدیرعامل یکی از شرکت‌هایی که برای استخدام پیشش رفته بودم، عنوان کرد که چون مشتری‌های ما غالبا بین‌المللی هستند برای همین خانم‌ها در محیط شرکت نباید حجاب داشته باشند چرا که به ذائقه طرف‌های خارجی‌مان خوش نمی‌آید.

تبیان نوشت: گویا برخی از شرکتهای خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بجای استخدام کارمند، قصد دارند برده جنسی استخدام کنند. اتفاق تاسف باری که هر روز بیشتر از روز گذشته در محیط های کاری گسترده می شود و در این میان نهادهای مسئول هم انگار توجه چندانی به جلوگیری از این فاجعه ندارند.
 * وقتی درخواست های بی‌شرمانه، ورد زبان برخی مدیرعامل ها می شود!
 نگار. ج 25 سال دارد، او چندی پیش از میان آگهی های کارمند دفتری روزنامه چند جایی تماس گرفت و فرم پر کرد و در نهایت از سوی شرکت های خصوصی دعوت به کار شد. عمر فعالیت نگار در این شرکت خصوصی اما به چند هفته هم نرسید. نگار در خصوص ماجرای استخدامش می گوید: روزی که مدیرعامل شرکت از من دعوت به همکاری کرد و من به دفتر رفتم مدیرعامل شرکت با درخواست من در خصوص حقوق پیشنهادی موافقت کرد و قرار شد که سه ماه به صورت آزمایشی کار کنم تا پس از آن مدت نام من هم در لیست بیمه قرار بگیرد، هنوز چند روزی از آغاز به کار من نگذشته بود که یک روز مدیرعامل من را به اتاقش خواند و در صحبت هایی به من فهماند با اینکه خودش زن و فرزند که به من علاقمند شده و می خواهد رابطه ای صمیمی تر از رابطه رئیس و مرئوسی با من داشته باشد! ادامه مطلب...
[ شنبه 92/9/16 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر مسئول روزنامه کیهان، گفت: اگر سران فتنه آزاد شوند، اصلاح‌طلبان آنها را هم مثل ندا آقاسلطان می‌کشند.
16 آذر علیه آمریکاست نه زیر سایه آمریکا / روحانی راضی نیست سران فتنه آزاد شوند + حواشی مراسم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین شریعتمداری، بعداز ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف، به بیان مطالبی درباره وظیفه جنبش دانشجویی و وظیفه روزنامه کیهان پرداخت.
سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان در حالی در سالن جابر بن حیان این دانشگاه برگزار شد که جمعی از دانشجویان مخالف وی اجازه صحبت به او نمی‌دادند و با فریادها و شعارهایی مانع سخنرانی وی می‌شدند که شریعتمداری در ابتدای سخنانش خطاب به این دانشجویان اظهار داشت: ما از بیدهایی نیستیم که با این بادها بلرزیم.
وی در پاسخ به این شعار دانشجویان که می‌گفتند کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک، گفت: اگر یقین بدانید که اسرائیل به خاطر حرف‌های ما ناراحت می‌شود و عصبانی است، ما حاضریم هر شب این حرف‌ها را بزنیم.
وی در پاسخ به این انتقاد دانشجویان که از او می‌خواستند بیرون برود، گفت: ما بچه تهران هستیم و در تهران گم نمی‌شویم. شریعتمداری در این بخش از سخنان خود از دانشجویان خواست تا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/9/16 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعداد اندکی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر ظهر امروز شنبه 16 آذر اقدام به برگزاری تجمعی غیر قانونی در پشت مسجد دانشگاه کردند.
به گزارش جهان به نقل از دانا تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر ظهر امروز شنبه 16 آذر اقدام به برگزاری تجمعی غیر قانونی در پشت مسجد دانشگاه کردند.
این دانشجویان شعار هایی را در حمایت از مجید توکلی دانشجوی بازداشتی حوادث پس از انتخابات 88 سر دادند.
مجید توکلی به دلیل اقدامات غیر قانونی و تحریک دانشجویلان بارها از سوی دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده است.
وی در 16 آذر 88 در دانشگاه امیرکبیر حضور یافت و با تحریک دانشجویان قصد ملتهب کردن فضا را داشت ؛ وی در نهایت قصد فرار با لباس مبدل زنانه را داشت که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در اعتراض به اقدام غیرقانونی برخی از دانشجویان در مقابل دانشکده مهندسی کامپیوتر تجمع کرده و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا اعتراض خود را نسبت به این حرکت غیر قانونی طرف مقابل اعلام داشتند.
در نهایت این تجمع غیرقانونی در دانشگاه امیر کبیر با مداخله دانشجویان این دانشگاه به پایان رسید.

[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آنچه که آمریکا از آن می هراسد مقاومت مردم ایران است و در عین حال که به توان و قدرت دفـاعی و نیروهـای بسیجی کشور افتخار می کنیم این امر واقعیتی انکار ناپذیر است.
توضیح ظریف درباره اظهارات جنجالی‌اش در دانشگاه تهران
به گزارش جهان به نقل از فارس، «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان در مورد سخنرانی در دانشگاه تهران و اظهاراتـی که در پـاسخ بـه سؤال یـکی از دانشجویـان منتشر شده است، گفت: مبنای سخنرانی و پاسخ به سؤالات با تأکید بر قدرت و نقش بی بدیل مقاومت مردم مسلمان و قهرمان ایران بـه عنوان عنصر مهم بازدارندگی درمقابل هرگونه طمع ورزی و زیاده خواهی ها بود و تأکید داشتم که این مهم منشأ هرگونه دستاورد برای کشور بوده است و کما اینکه در پاسخ به سؤال مطرح شده بر نقش قدرت ناشی از مقاومت مردم تأکید نموده و در بخش پایانی جلسه نیز تصریح کردم آنچه که آمریکا از آن می هراسد مقاومت مردم ایران است و در عین حال که به توان و قدرت دفـاعی و نیروهـای بسیجی کشور افتخار می کنیم این امر واقعیتی انکار ناپذیر است.
دکتر ظریف اضافه کرد: بدیهی است جایگاه و توان بالای قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران منبعث از مقاومت مردم شجاع و قهرمان ایران است و این مهم در طول دفاع هشت ساله و ایثارگری و فدارکاری آحاد ملت شریف ایران بویژه رزمندگان و ایثارگران به اثبات رسیده است و بدون تردید امروز با استفاده از تجارب ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و پشتوانه رهنمودهای رهبری معظم و تلاش و کوشش جهادگران عرصه علم و ایثار هرگونه خیال تعدی و تجاوز به کشور بزرگمان باطل و زورگویان باید با زبان احترام و تکریم و نه زبان تهدید و زور با ملت بزرگ ایران سخن بگویند.

[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شهردار تهران گفت: نرمش قهرمانانه در میدان رقابت و مبارزه است که معنا می‌یابد، والا عنوان قهرمانانه در این راهبرد جایگاهی ندارد.
جمله قالیباف که با شعار "مرگ بر فتنه‌گر" دانشجویان تایید شد
به گزارش جهان، محمدباقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز در گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، ضمن گرامی داشتن این روز، گفت: بنده قول می‌دهم اگر دوستان ما دو یا سه هفته زودتر من را مطلع کنند در یک نشست پرسش و پاسخ در حوزه‌های شخصی از بعد حقیقی، حقوقی و کاری در خدمت خواهم بود و لذا از سخنان یک طرفه خود در این مراسم عذرخواهی می‌کنم.
وی با اشاره به حوادث تاریخی سالروز 16 آذر، اظهار داشت: رژیم شاه 3 دانشجوی دانشگاه تهران را پیش پای نیکسون به شهادت رساند و لذا مرگ بر آمریکا از همانجا متولد شد و این ماجرا و سلسله ماجراهای پس از آن برای رژیم پهلوی گران تمام شد.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: تاریخ معاصر ما سرتاسر برگرفته از مبارزه با استکبار بوده، از مشروطه تا نهضت 15 خرداد و انقلاب کبیر انقلاب اسلامی که همه و همه ایستادگی در برابر سلطه‌جویی بوده است و حوادث 100 سال اخیر گویای آن است که ملت مسلمان ایران هرگاه امکان و فرصتی داشته، آزادی، استقلال و عدالت‌طلبی را سر داده است و پا به عرصه مبارزه و رویارویی با حاکمان وابسته و ارباب خارجی آنها گذاشته است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عباس پالیزدار در دفتر غلامعلی رجایی مشاور هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شده است.
عباس پالیزدار در مجمع تشخیص مشغول به کار شد
به گزارش جهان، ندای انقلاب نوشت: عباس پالیزدار که چند سال پیش به دلیل برخی افشاگری های فاقد اعتبار و نیز سوء استفاده از موقعیت خود برای انتشار برخی اسناد حکومتی، محاکمه شده بود، در دفتر غلامعلی رجایی مشاور هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شده است.
وی در خرداد سال 88 در نامه ای از هاشمی رفسنجانی و خانواده اش عذرخواهی کرده بود.

[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

افرادی که 4 سال پیش فتنه به پا کردند به جای اینکه پاسخگوی اقدامات آشوب طلبانه خود باشند، طلبکارانه بر نظام منت می‌گذارند؛ بنویسند برای هر کدام از جوانانی که قربانی قدرت طلبی‌شان کردند چقدر از نظام اسلامی طلب دارند تا وصول کنیم؟

خبرگزاری فارس: قسط اول طلب 88!

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: مردی با نردبان به باغی می‌رفت تا میوه بدزدد؛ صاحب باغ رسید و گفت: در باغ من چه کار داری؟ گفت: نردبان می‌فروشم. گفت: نردبان در باغ من می‌فروشی؟ گفت: نردبان از آن من است هر کجا که بخواهم می‌فروشم!

با خواندن این طنز عبید زاکانی به پر رویی این مرد نردبان به دست می‌خندیم اما این روزها حکایتی طنزآمیزتر  را در واقعیت شاهد هستیم.

حکایت کسانی که 4 سال پیش فتنه به پا کردند و می‌خواستند با نردبان آشوب از دیوار قانون اساسی بالا روند و رأی 40 میلیونی مردم را بدزدند و امروز هنوز هم فتنه انگیزی خود را فتنه نمی‌دانند و شاید آنها هم ادعای نردبان فروشی دارند! و به جای اینکه پاسخگوی اقدامات آشوب طلبانه و قانون شکنانه خویش باشند طلبکارانه بر نظام منت می‌گذارند و می‌گویند «از طلب سال 88 گذشتیم». ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بذرپاش در مناظره با کواکبیان:
دیپلماسی فقط لبخند و فیس بوک بازی نیست چطور با خزانه خالی انبارها چند روزه پر شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پلمب کردن بدترین و بی‌ادبانه‌ترین روش‌ برای حذف یک کار است، گفت: آیا تحریم غذا و دارو و تهدید نظامی به معنای دشمنی نیست؟

خبرگزاری فارس: دیپلماسی فقط لبخند و فیس بوک بازی نیست/ چطور با خزانه خالی انبارها چند روزه پر شد؟

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهرداد بذرپاش عصر امروز در مناظره‌‌ با مصطفی کواکبیان با موضوع حقیقت خط امام در سیاست خارجی با اشاره به اینکه امام همواره صریح‌ترین مواضع را در این حوزه داشت، گفت: با این اوصاف اگر الان امام زنده بود و در میان ما حضور داشت به ایشان نیز تهمت تندروی و افراطی‌گری می‌دادند.

وی با تشریح این مطلب که چرا نسبت به رابطه با آمریکا و توافق هسته‌ای بی‌اعتمادیم خاطرنشان کرد: وقتی 2 نفر در فواصل مختلف اتفاقاتی را برای همه رقم زده باشند که بر حسب تجربه تاریخی منجر به بی‌اعتمادی شود و این اتفاق‌ها تکرار و تکرار شود عقل حکم می‌کند که نسبت به آن موضوع بدبینانه‌تر و سخت‌گیرانه‌تر نگاه کند، از همین حیث ما نیز با شناخت طرف مقابل می‌گوییم که نسبت به این مسئله بدبین بوده و سخت اعتماد می‌کنیم. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از اساتید دانشگاه خاطره جالبی را که مربوط به سالها پیش بود نقل میکرد:
"چندین سال قبل برای تحصیل در دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا، وارد ایالات متحده شده بودم،
سه چهار ماه از شروع سال تحصیلی گذشته بود که یک کار گروهی برای دانشجویان تعیین 
شد که در گروه های پنج شش نفری با برنامه زمانی مشخصی باید انجام میشد.
دقیقا یادمه از دختر آمریکایی که درست توی نیمکت بغلیم مینشست و اسمش کاترینا بود پرسیدم که برای این کار گروهی تصمیمش چیه؟
گفت اول باید برنامه زمانی رو ببینه، ظاهرا برنامه دست یکی از دانشجوها به اسم فیلیپ بود.
پرسیدم فیلیپ رو میشناسی؟
کاترینا گفت آره، همون پسری که موهای بلوند قشنگی داره و ردیف جلو میشینه!
گفتم نمیدونم کیو میگی!
گفت همون پسر خوش تیپ که معمولا پیراهن و شلوار روشن شیکی تنش میکنه!
گفتم نمیدونم منظورت کیه؟
گفت همون پسری که کیف وکفشش همیشه ست هست باهم!
بازم نفهمیدم منظورش کی بود!
اونجا بود که کاترینا تون صداشو یکم پایین آورد و گفت فیلیپ دیگه، همون پسر مهربونی 
که روی ویلچیر میشینه...
این بار دقیقا فهمیدم کیو میگه ولی به طرز غیر قابل باوری رفتم تو فکر،
آدم چقدر باید نگاهش به اطراف مثبت باشه که بتونه از ویژگی های منفی و نقص ها چشم 
پوشی کنه...
چقدر خوبه مثبت دیدن...
یک لحظه خودمو جای کاترینا گذاشتم ، اگر از من در مورد فیلیپ میپرسیدن و فیلیپو 
میشناختم، چی میگفتم؟
حتما سریع میگفتم همون معلوله دیگه!!
وقتی نگاه کاترینا رو با دید خودم مقایسه کردم خیلی خجالت کشیدم...
شما چی فکر میکنید؟
چقد عالی میشه اگه ویژگی های مثبت افراد رو بیشتر ببینیم و بتونیم از نقص هاشون چشم پوشی کنیم"
خانه تکانی باورها
تأثیر حرف دیگران بر ما


[ جمعه 92/9/15 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موج اهانت و تهدید به مسؤولان کشورمان در سریال مشهور آمریکایی ادامه دارد و این بی شرمی به جایی رسیده است که رسما سخن از ضرورت ترور فرمانده سپاه پاسداران به میان آمده است.
ترور هالیوودی فرمانده سپاه برای برقراری رابطه با آمریکا+فیلم
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در تازه ترین این اقدامات، سریال آمریکایی هوم‌ لند (Homeland) که در رسانه های غربی به عنوان سریال محبوب "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا مشهور شده، از آنجا در کشورمان مشهور شد که در قسمت پنجم از فصل سوم خود، یک ایرانی با نام مستعار (Zarin) را وارد خود کرد.
جوادی معاون سازمان اطلاعات ایران با اسم مستعار زرین در هوملند ادامه مطلب...
[ جمعه 92/9/15 ] [ 9:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1047
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4413197