NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وجود حضرت رقیه(س) را نمی‌‌توان انکار کرد و آنچه پیرامون آن حضرت و درباره نامشان مطرح می‌شود، نباید منجر به خدشه‌دار شدن منزلت آن حضرت میان ارادتمندان اهل بیت‌(ع) شود.

خبرگزاری فارس: وجود دختر 3 ساله امام حسین(ع) و مسأله نام ایشان

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، حجت‌‌الاسلام خدامراد سلیمیان، استاد مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) یادداشتی درباره حضرت رقیه نوشته و در اختیار خبرگزاری فارس، قرار داده است.

گاهی در مورد حضرت رقیه (س) شبهات و تردیدهایی مطرح می‌شود و وجود آن حضرت مورد انکار قرار می‌‌گیرد اما نکته بسیار مهم این است که آنچه پیرامون آن حضرت مطرح می‌‌شود نباید به راهی برای خدشه دار شدن منزلت آن حضرت در میان ارادتمندان اهل بیت(ع) تبدیل شود.

در این یادداشت به بررسی این موضوع پرداخته شده و ادله‌‌ای برای اثبات وجود ایشان(س) بیان شده است.

نیامدن نام حضرت رقیه(س) در کتاب‌های تاریخی دلیل بر نبودن چنین شخصیتی نیست ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یاد باد روزگاران تحریم یاد باد. آن روزگارانی که سرمان بالا بود به قیمت پایین بودن وزنمان؛ البته آنقدرهم وزنمان براثر لاغری و فشار تحریم کم نشده بود که مانند لیبی و کره شمالی به روزی دو ساعت برق برسیم و از بی غذایی سوءتغذیه بگیریم و ماشینی بهتر از گاری نداشته باشیم.
"عماریون"-علیرضا فرقانی/ یاد باد روزگاران تحریم یاد باد. آن روزگارانی که سرمان بالا بود به قیمت پایین بودن وزنمان؛ البته آنقدرهم وزنمان براثر لاغری و فشار تحریم کم نشده بود که مانند لیبی و کره شمالی به روزی دو ساعت برق برسیم و از بی غذایی سوءتغذیه بگیریم و ماشینی بهتر از گاری نداشته باشیم.در همان زمان اوج تحریم ها بود که فردی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس کرد که بعلت ناچیز بودن مقدار آن نسبت به دارایی ها و اموال کشور خیلی دیر لو رفت و بازداشت شد.
در اوج تحریم همه مردم ایران این نکته را لمس کردند که احتیاج مادر اختراع است و داشتیم با سرعت نور به سمت اکتشافات و اختراعات می رفتیم اما حیف که برایمان سرعت گیر گذاشتند.سرعت گیری که هم از سرعتمان برای رسیدن به اهدافمان کاست و هم به طور همزمان از اموالمان.
توافقنامه ژنو به عبارت بهتر رفع تحریم صادرات چین و فرانسه به ایران بود. لطف کردند و منت گذاشتند که جیبشان را پر کنیم.اما داشتیم به نداشتن عادت می کردیم.داشتیم از مصرف گرایی و تجمل گرایی فاصله می گرفتیم اما نگذاشتند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پروژه ورود اصلاح طلبان به ساختمان شهرداری با آزاد اندیشی یک اصلاح طلب دیرینه نقش بر آب شد اما...

در حالی که فقط چند روزی از مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می گذرد طیف اصلاح طلب شورای شهر با یک سناریوی از پیش تعیین شده حمله سازماندهی شده ای را علیه این روحانی اصولگرا و از چهره های مذهبی مطرح در جامعه آغاز کرده است.

"عماریون"- محمد حسین آزادبخت/ در حالی که فقط چند روزی از مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می گذرد طیف اصلاح طلب شورای شهر با یک سناریوی از پیش تعیین شده حمله سازماندهی شده ای را علیه این روحانی اصولگرا و از چهره های مذهبی مطرح در جامعه آغاز کرده است . ادامه مطلب...
[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فریاد وا اسلاما و رگ دفاع از مظلوم ما تنها زمانی بلند می شود که منافع فردی و گروهی و حزبی خودمان در خطر باشد!

هنوز فراموش نکردیم زمانی که آقای احمدی ن‍ژاد در مناظرات تلویزیونی آن سخن ها را در مورد آقای هاشمی و خانواده ایشان گفت و اصطلاحا افشاگری نمود آقای هاشمی و دوستان ایشان بر آشفتند که چگونه است کسی علیه ما در رسانه ملی سخن می گویند، مایی که زمانی رئیس جمهور این مملکت بودیم! و به ما فرصت دفاع از از خود در این رسانه داده نمی شود!!

"عماریون"- سرباز صفر جنگ نرم/ هنوز فراموش نکردیم زمانی که آقای احمدی ن‍ژاد در مناظرات تلویزیونی آن سخن ها را در مورد آقای هاشمی و خانواده ایشان گفت و اصطلاحا افشاگری نمود آقای هاشمی و دوستان ایشان بر آشفتند که چگونه است کسی علیه ما در رسانه ملی سخن می گویند، مایی که زمانی رئیس جمهور این مملکت بودیم! و به ما فرصت دفاع از از خود در این رسانه داده نمی شود!!

بعد از آن هم دوستان آقای هاشمی از جمله جناب روحانی برای کوبیدن شخص احمدی نژاد این نکته را بار ها در بوغ و کرنا کردند و اکنون زمان امتحان دادن خودشان فرا رسیده است که آیا آنچه برای خود می پسندند برای دیگران هم می پسندند و قائل به این قانون اخلاق و انصاف هستند یا حکایت آنها حکایت یک بام و دو هوایی است که حق زمانی حق است که حق ما باشد! و فریاد وا اسلاما و رگ دفاع از مظلوم ما تنها زمانی بلند می شود که منافع فردی و گروهی و حزبی خودمان در خطر باشد!

از طرفی جناب احمدی نژاد هم که به اذعان اکثریت مسئولین و اهل انصاف در برنامه گزارش صد روزه جناب دکتر روحانی -صرف نظر از اشکالاتی که به ایشان وارد است- به ایشان اجحاف شد و در مورد ایشان بی انصافی صورت گرفت با نامه سرگشاده ای بسیار متین و احترام آمیز بیان کرده اند با وجود اصرار فراوان نزدیکان،برای تحلیل و بررسی در جهت رفع مشکلات ملت حاضرم با دکتر روحانی به مناظره بنشینم.


[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای روحانی در دیدار از مناطق زلزله زده اسکورت عجیبی به راه انداخته بودند که ناخودگاه یاد سادگی آقای احمدی نژاد در دیدار از مناطق زلزله زده آذربایجان افتادم.
"عماریون"- علیرضا آهنج - زهرا خالصی/ آقای روحانی در دیدار از مناطق زلزله زده اسکورت عجیبی به راه انداخته بودند که ناخودگاه یاد سادگی آقای احمدی نژاد در دیدار از مناطق زلزله زده آذربایجان افتادم.

ضمناً در خبر ها هم خوانده اید که، مأمورین اسکورت آقای روحانی با نماینده شهر درگیر شدند ماجرا از این قراره که بعد از ورود رئیس جمهور به بیمارستان جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله، مردم علاقه مند به رسم قبل که با رئیس جمهور به راحتی دیدار می کردند به سمت وی رفتند اما در این بین تیم حفاظتی رئیس جمهور با برخورد شدید از نزدیک شدن مردم به رئیس جمهور جلوگیری به عمل آوردند.

همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض نماید. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

منابع مطلع گفته‌اند که شخصی که بین ایران و آمریکا در این ایام میانجی‌گری کرده است، شخصی است به نام دکتر سالم ناصر الاسماعیلی که یکی از مشاوران نزدیک سلطان قابوس پادشاه عمان به شمار می‌رود.

به گزارش عماریون از تابناک؛ در روزهای اخیر و پس از توافق هسته ای ایران و آمریکا منابع مختلف رسانه ای از مذاکرات مخفی ایران و آمریکا در کشورهای ثالت برای رسیدن به توافق سخن گفته اند، تا حدی که برخی از این منابع دلیل عصبانیت فابیوس وزیر خارجه فرانسه در مذاکرات پیش از توافق ایران و غرب را اطلاع یافتن وی از این مذاکرات محرمانه دانسته اند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/9/15 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش 598 به نقل از فارس، اسنادی که روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست از ادوارد اسنودن، تحلیلگر سابق سیا و افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا به دست آورده نشان می‌دهند آژانس امنیت ملی روزانه میلیاردها سابقه مکالمه تلفنی را گردآوری می‌کند تا مکان کاربران گوشی‌های همراه را در سرتاسر جهان ردیابی کند.

این فرایند چنانکه مشخص شده است به موجب اختیاراتی که دولت آمریکا به آژانس امنیت ملی این کشور تفویض کرده انجام می‌شود. این سازمان آمریکایی مکان‌های کاربران گوشی‌های همراه و حرکت‌های آنها از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر را ردیابی می‌کند تا اطلاعات بیشتری از سوژه هدفگذاری شده جمع‌آوری کند.

آژانس امنیت ملی برای انجام این کار اطلاعات را در پایگاه داده گسترده‌ای متشکل از دستگاه‌های گوشی همراه و مکان‌های آنها گردآوری می‌کند. اکثر افرادی که اطلاعات آنها گردآوری می‌شود مظنون به انجام هیچ کار اشتباهی نیستند.

آژانس امنیت ملی سپس روی این پایگاه داده گسترده تحلیل‌های پیشرفته‌ای انجام می‌دهد تا «همسفران» سوژه هدفگذاری شده را ردیابی کند ـ یعنی افرادی که دارند همراه با سوژه از جایی به جای دیگر سفر یا با وی ملاقات می‌کنند.

 

• دکل‌های مخابرات جایی برای پنهان شدن باقی نمی گذارند ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 5:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بی باک، حجت السلام حسن غفاری‌فر کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آنچه در متن نامه دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهور فعلی در خصوص مناظره آمده بود این است که در زمان انتخابات به دلیل جو حاکم و جلو گیری از تنش در خصوص برخی سیاه نمایی ها و انتقادات از دولت دهم و یازدهم سکوت اختیار کرده است تا نامزدها برای انتخابات خود بتوانند بدون هیچ محدودیتی تبلیغ کنند اما با گذشت بیش از 3 ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم، سکوت در خصوص اتهامات و انتقادات به معنای پذیرش آن از سوی دولت قبلی است به همین دلیل آماری که دکتر روحانی ادعا کرد برای دوره 8 ساله بود و کلیت دولت قبلی را هدف قرار داد و این حق طبیعی افرادی است که در این دوره 8 ساله زحمت کشیدند تا از کار خود دفاع کنند همانطور که برخی از نخبگان و مجموعه های دانشگاهی و کانون های اجتماعی این مطالبه را از آقای احمدی نژاد و آقای روحانی داشتند، این مطالبات در مجموع موجب شد تا دکتر احمدی نژاد، دکتر روحانی را دعوت به مناظره کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 5:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آنهایی که دنبال این هستند که حسنات را ذخیره کنند، ‌از بهترین ذکرها برای این کار صلوات است.
به گزارش 598، آیت الله مجتبی شهیدی کلهری مشهور به مجتبی تهرانی استاد مشهور اخلاق و مرجع تقلید و مدرس حوزه های علمیه تهران(مانند مدرسه مروی)بود. وی از محضر اساتید بزرگی همچون ادیب نیشابوری، آیت الله بروجردی، آیت الله حکیم، آیت الله گلپایگانی، علامه طباطبایی و... بهره برد.

این مرجع بزرگوار تقلید و استاد بزرگ اخلاق، پس از 40سال خدمت صادقانه در نشر معارف اسلامی و ترویج مکتب حقّ? اهل‌بیت عصمت و طهارت، در دی‌ماه سال 1391ه.ـ‌ش. دار فانی را وداع گفت. در این مجال سعی داریم تا جرعه ای از بیانات ناب اخلاقی ایشان را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

بسم الله الرحمن الرحیم 
رُوِیَ عَنْ حَسَن بن عَلیٍّ العَسکری (علیهما السّلام) قال لِشیعَتِه:
«أَکْثِرُوا ذِکْرَ اللَّهِ وَ ذِکْرَ الْمَوْتِ وَ تِلَاوَةَ الْقُرْآنِ وَ الصَّلَاةَ عَلَى النَّبِیِّ فَإِنَّ الصَّلَاةَ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ عَشْرُ حَسَنَات».[1]
امام حسن عسکری (صلوات الله علیه) خطاب به شیعیان خود فرمودند: زیاد به یاد خدا باشید و بسیار به یاد مرگ باشید و فراوان تلاوت قرآن کنید و بر پیامبر (صلّی الله علیه وآله و سلّم) زیاد صلوات بفرستید. پس بی‏شک هر صلوات بر پیامبر (صلّی الله علیه وآله و سلّم) ده حسنه محسوب می شود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 5:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از آنکه پسر مهدی کروبی از درخواست هاشمی برای رفع حصر سران فتنه خبر داد، امروز هم سایت‌های ضدانقلاب در خبری مدعی شدند که هاشمی رفسنجانی از رفع حصر سران فتنه 88 در آینده نزدیک خبر داده است.
نقل‌قول ضدانقلاب از هاشمی درباره رفع‌ حصر سران فتنه
به گزارش جهان? سایت یکی از سران فتنه پس از آنکه از دیدار جمعی از افراطیون دانشجو با آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت روز 16 آذر خبر داده، مدعی شده است که آیت الله هاشمی در پاسخ به سوال برخی حضار درباره رفع حصر موسوی و کروبی گفت: "انشاءالله زیاد طول نخواهد کشید."
اواخر آبان ماه هم فرزند ارشد مهدی کروبی،‌ از دیدار فرزندان کروبی و میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی خبر داده و گفته بود، آقای هاشمی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از عدم تغییر شرایط کروبی و موسوی و رهنورد، گفته است "اگر اتفاقی برای این محصورین رخ دهد ننگش برای همیشه بر دامن این نظام خواهد ماند. صلاح و خیر نظام در این است که هرچه زودتر از آنها رفع حصر شود."
به گفته پسر کروبی "در پایان این دیدار آقای هاشمی از ما خواستند که سلام مخصوص‌شان را به آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد برسانیم."
تاکنون نه شخص آقای هاشمی و نه دفتر وی این اظهارات را تکذیب نکرده اند.
به نظر می رسد ضروری است که آقای هاشمی همانند فایل صوتی مهدی هاشمی و اظهارات جنجالی درباره سوریه، درباره این سخنان منتسب به خود اعلام موضع کند.

[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 5:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1319
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4453055