NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رادیو دیروز: رادیو فردا با شادمانی، لیستی از اظهارات ظریف که بی هیچ ظرافتی باعث خوشحالی خیل دشمنان کشور شد را ارائه کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  رادیو دیروز، به دنبال اظهارات غیر کارشناسی ظریف درباره قدرت نظامی ایران در مقابل آمریکا، بهانه به دست دشمنِ آشکار -رادیو فردا- داده شد تا از فرط خوشحالی بقیه افاضات وی را که قبلاً احساس مشابهی را در او و سرکارگران آمریکاییش ایجاد کرده بود، لیست نماید و روی آن مانور دهد.
رادیو فردا با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان به روحانی در انتقاد از ظریف می نویسد:
آقای ظریف در دانشگاه تهران: "آمریکا می‌تواند با یک بمب سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد".
• آقای ظریف در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی در نیویورک در مورد هولوکاست: "من درباره این موضوع با رهبر صحبت کردم ایشان این موضوع را تکذیب می‌کنند".
• آقای ظریف در امارات: "ما آماده‌ایم در مورد جزایر مذاکره کنیم".
• آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: "آن دو کار نابجا بود تلفن رییس جمهوری به اوباما و طولانی شدن مذاکره من در نیویورک با جان کری".

و سپس با لحنی تمسخرآمیز می گوید:
• "در همه این موارد وزیر امور خارجه این سخنان را تکذیب کرده‌است".
تا به این وسیله هم خوشحالی خود را از جدال بین نمایندگان و وزیر نشان دهد، هم از سیاهنمایی درباره توان نظامی ایران، تنها کشوری که جرأت می کند در مقابل قدرت نظامی آمریکا و غرب عرض اندام کند، شادمان باشد و هم از استهزاء وزیری که خود را خیلی دانا فرض کرده و در حوزه هایی که دانش و آگاهی کافی درباره آن ندارد نظر غیر کارشناسی و رادیو فردا شاد کن می دهد و خیلی زود مجبور به تکذیب آنها می شود، لذت ببرد. (عجیب آنجاست که همین امور در دولت احمدی نژاد از جانب این آقایان ذنب لایغفر تلقی می شد، حتی اگر نظرات کاملاً کارشناسی می بود!)


[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رادیو دیروز: خاتمی در پیامش به دانشجویان، از همه دستگاهها خواست به دولت کمک کنند که قانون جنگل در کشور حکمفرما شود!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا با انتشار پیام خاتمی به مناسبت روز دانشجو گفت:
"خاتمی خواستار کمک به دولت حسن روحانی برای گذار از فضای «امنیتی» کنونی در جامعه شده و گفته است، آزادی زندانیان و رفع حصر به مثابه دروازه گذار از این شرایط محسوب می شود".
سپس جعیت 7 درصدی اصلاحات را بخش‌های قابل توجهی از جامعه خوانده و گفته:
"فضایی که برای ما ناامن بود چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه اقتصادی و فرهنگی، باید به دولت کمک کنیم برای گذر از این فضا به فضای سالم سیاسی و رقابتی و آزاد برای همه".
و بعد با ادبیاتی بسیار متعالی برخاسته از ذهنی فرهیخته و سیاستمدار ادامه می دهد:
"باید به دولت کمک بشود که در مقابل اینطور بتواند حرکت خودش را ادامه دهد و نیز باید به دولت کمک کنیم تا برنامه‌های مرتب و خوبی را برای بهبود زندگی مردم در همه عرصه‌ها داشته باشد." ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در روز دانشجوی سال 92، اتفاق جالبی رخ داد که اتفاق جالب‌تری از سال 88 را تداعی می‌کرد!

 

به گزارش بی باک به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، رفتار ساختار شکنانه بعضی عناصر معلوم‌الحال و تشکل‌های غیرقانونی که سابقه اغتشاش و همراهی با فتنه88 را در کارنامه خود دارند، سبب شد تا 16 آذر سال 88 دلیل خوبی باشد برای یادآوری بعضی از حقایق.

 در این بین بودند افرادی که علیرغم تعداد کم، سروصدای زیادی داشتند و اقلیت متبوع خود را صاحب جنبش دانشجویی و مجرمان سابقه‌دار را «شرافت جنبش دانسجویی» معرفی کردند. از وقاحت افراطیون و اقلیت خشونت‌طلب در مصادره «جنبش دانشجویی» که بگذریم، می‌توان سراغ شرافت مورد نظر این عزیزان رفت!

 

 بر همین اساس و در حالی که نمی‌توان منکر سوءاستفاده عناصر افراطی اصلاح‌طلب از برخی دانشجویان شد، لازم است از باب روشنگری، دو تصویر زیر که لباس مخصوص فرار «شرافت» جنبش دانشجویی و مایه افتخار عناصر تندرو «اصلاح‌طلب» را در حین انجام وظیفه به‌نمایش گذاشته‌است، به تماشا بنشینیم. 

شرافت افراطی‌ها قبل از استفاده از لباس مخصوص فرار در روز 16 آذر 88 و حین یک سخنرانی شورانگیز! 

شرافت افراطیون لباس فوق را پوشید تا از چنگ قانون بگریزد اما موفق نشد

البته شایعاتی وجود دارد که برخی عناصر خشونت‌طلب و افراطی جریانات مورد اشاره که از قضا واقعاً خانم بوده‌اند، برای فرار از چنگ قانون به لباس مردانه پناه برده‌اند؛ لذا شاید بتوان اقدام به انتخاب پوشش زنانه از سوی «شرافت» تندروها و افراطیون را به‌نحوی آبرومندانه! توجیه کرد اما حقیقت امر آن است که انتخاب پوشش مردانه از سوی خانم‌ها و پوشش زنانه از سوی آقایان، موضوعی زشت، مشمئزکننده و یقیناً دور از «شرافت» است.


[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دو تصویر زیر یکی مربوط به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب در تاریخ (1392/09/14) و دیگری مربوط یه دیدار نلسون ماندلا رئیس جمهور سابق آفریقاى جنوبى با رهبر انقلاب در تاریخ (1378/07/25) می باشد که تنها تغییر در مبلمان دفتر رهبر معظم انقلاب رنگ شدن و عوض کردن روکش آن می‌باشد.

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، سایت انقلاب نیوز نوشت: مجله اینترنتی ورزشی as که زیر نظر مسئولین فیفا و مسئولین مسابقات جام جهانی2014 برزیل اداره می شود در اقدامی پرچم زمان طاغوت را به جای پرچم رسمی جمهوری اسلامی ایران در سایت خود به نمایش گذاشت.

در صفحه مربوط به ایران در این سایت پرچم رژیم پهلوی به عنوان پرچم رسمی جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است. البته با توجه این که فیفا اطلاعات رسمی تمامی کشورها از مسئولین آنها دریافت کرده است، بروز چنین اقدامی جای تعجب و تامل دارد.

می طلبد که سریعا مسئولین فدارسیون فوتبال کشورمان این تحریف را به فیفا به طور رسمی شکایت کرده و از حقوق ملت شریف ایران دفاع کنند.


[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای آن، سلایق سیاسی مختلف حاضر در این نهاد مهم و ابعاد پنهان و پیدای مجمع از جمله مسایلی است که همیشه مورد توجه مردم و رسانه ها بوده است.
به گزارش 598 به نقل از "خیبرآنلاین"، اکبرهاشمی‌رفسنجانی چند دوره است که با حکم امام خامنه ای به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار است اما همیشه در جامعه این تلقی وجود داشته که مجمع، تحت سیطره ی کامل تفکرات و سلایق خاص رفسنجانی بوده است.
براساس این گزارش، اگر چه برخی زیرمجموعه های مجمع که تحت نظارت رییس اداره می شود به دارودسته و حامیان قسم خورده ی رفسنجانی اختصاص یافته است اما در داخل مجمع تشخیص و اعضایی که به صورت حقوقی و حقیقی اجازه ی حضور در جلسات و حق رای دارند، این فضا متفاوت است.
چندی قبل بود که محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع، در برنامه ای تلویزیونی گفت که در دوره ی اخیر، شرایط برای رفسنجانی قدری سخت تر شده و یکدستی اعضا و هم رای بودن اکثریت آنان با نظرات رییس تاحدودی زیادی با تغییراتی همراه شده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598، مهدی هاشمی از متهمین امنیتی در صفحه فیس بوک خود نوشت: اندر مصائب 24 خرداد خوب و پیروز این است که پس از آن همه به سراغمان می آیند و پست می خواهند،هیچکس از من نمی پرسد تو چرا هیچ کجا نمی روی و پستی نداری؟!

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، بیش از 50 نماینده مجلس طی تذکری خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نسبت به وادادگی وی در برابر تجهیزات نظامی دشمن و کوچک پنداشتن قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، هشدار داد.
در این تذکر آمده است: آقای ظریف در دانشگاه تهران عنوان داشتند، آیا آمریکا که می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟ ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کتاب خاطرات خانم مرعشی علاوه بر نکات تاریخی و مهم سیاسی که بیان می دارد، نسبت به فتنه 88 و زندگی اندرونی خاندان هاشمی نکات ویژه ای مطرح می کند که در ادامه می آید.
به گزارش جهان به نقل از دیدبان، اخیرا کتابی روانه بازار شد با نام « پا به پای سرو» که در برگیرنده خاطرات خانم عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی است. کتاب توسط « دفتر نشر معارف انقلاب» که معمولا کتب مربوط به خانواده آیتالله هاشمی را منتشر می کند، به طبع رسیده است. نام «عفت مرعشی» کافی است تا هر کسی که شناختی از رفتار و گفتار وی در سال های اخیر دارد، به شدت ترغیب به خواندن این کتاب شود. با این حال اگر کسی به مطالعه کتاب بپردازد، پس از اتمام آن احساس نمی کند نکات قابل توجه و ناگفته ای به او منتقل شده است.
نفس نگارش خاطرات همسر یک فرد مبارز و انقلابی، می تواند نکته مثبتی باشد اما باید توجه داشت آیا غنای لازم ِمحتوایی و تاریخی در این سطور برای مخاطب گنجانده شده است یا نه. به عبارت بهتر نباید در دام نام ها افتاد و توجه به داشته ها و دسترسی ها نیز در جای خود مهم است. 
فارغ از این مسائل، به نظر می رسد، کتاب فوق الذکر در برخی موارد، حتما باید مورد نقد و بررسی دقیق قرار بگیرد؛ از این رو هدف نوشتار حاضر نگاهی به نقدهای وارد بر کتاب است:
الف. نقدهای محتوایی کتاب:
1. جلوه های ناخوشایند رفاه زدگی
راهی کردن فرزند به انگلستان برای آموزش زبان! در بحبوحه انقلاب : یکی از عجیب ترین مصادیق رفاه زدگی، اعزام محسن هاشمی در سال 56 همزمان با روزهای مبارزه علیه رژیم شاه به انگلستان است. خانم مرعشی در صفحه 298 عنوان می کند که تعدادی از بچه ها قرار بوده به صورت تور تابستانی برای یادگیری زبان انگلیسی به انگلستان اعزام شوند. « با پرداخت وجه ثبت نام، او را به انگلستان فرستادم».



ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

 


[ شنبه 92/9/16 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1059
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4413209