NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 جناب آقای وزیر

سخن کوتاه است.

من یک ایرانی هستم که فیس بوک ندارم.امیدوارم یکی این مطلب و ارسال کنه به صفحه فیسبوک شما.

تازه خواندم فرمودید:« آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟ بر اساس کدام سند فکر  می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟»(به نقل سایت 598 )

از اونجایی که همچین بی خبر از بعضی پیشرفت های نظامی نیستم لازمه که بگم جناب وزیر کارکشته! سیاسیت مدار.

واقعاً چرا آمریکا به دنبال رابطه با ماست؟ همه می دونن واسه منابع زیرزمینی و سرزمینی ماست. موقعیت استراتژیک کشور ایران. به نظر شما آمریکا(درسته کارای حماقت انگیز زیاد انجام داده) ولی اگه بخواد با بمب اتم کار ما رو بسازه، چیزی از منابع رو زمینی و زیر زمینی می مونه؟ اگه این طوره چرا اسرائیل سگ دست نشانده آمریکا تو منطقه،یه بمب نمی زنه لبنان؟ فلسطین؟ چرا آمریکا که هر روز داره با بمب های پهپادهاش می زنه تو سر  و کله مردم پاکستان « که بمب اتم هم داره » به اونجا بمب اتم نمی زنه؟به افغانستان؟ چرا نمی زنه؟ حتماً وزیر خارجه شون قوی نیست؟شاید هم دیپلماسی شون قوی نیست! اشتباه نکنم منظورتون از این حرفت این بود که شما و تیم دیپلماسی(که به گفته امام خامنه ای فرزندای انقلاب هستین)باید حتماً با آمریکا صلح کنید تا مورد حملات اتمی قرار نگیریم؟خوشبین هم نگاه کنیم میشه از این حرف تون نتیجه گرفت که بله! می خوایین غزل خداحافظی با انرژی هسته ای  رو بخونید. چرا؟ خب بر اساس منطق شما ، ما که سیستم دفاعی و تسلیحاتی درس و حسابی نداریم که!پس باید به حرف شون گوش بدیم.

لازم به ذکره! خیلی از فرزندای این انقلاب دارن شبانه روز وقت می زارن تا به لحاظ تسلیحاتی پیشرفت کنیم. شب و روز از پایتخت ایران گرفته تا دور ترین نقطه مرزی با تجهیزات داخلی و ساخت بچه های همین انقلاب که غالباً زمان تحریم ساخته شده هر پرنده و خزنده متجاوز به مملکت و از پا در میارن.

خیلی ها فرزند این انقلاب هستن جناب وزیر! خیلی ها هم بودن که فرزند این انقلاب بودن و دیگه نیستن. یا شدن فرزند ضد انقلاب!

یادتون نره امام خامنه ای درباره یک رئیس جمهور گفت: هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود » جناب وزیر چند ساله رهبر انقلاب هیچ حرفی از ایشون نمیاره؟! چرا؟!

ای فرزند انقلاب دِین خود را به ولی خود در همه زمان ها ادا کنید.

 

 

جمعه پانزدهم آذر 1392  توسط علی رضا شریف کاظمی  | 5 نظر

 


[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به سؤالی در مورد دلیل حرمت اشتراک در فیس بوک نظر و دلایل خود را بیان کرده و اعلام کرد: فیس بوک مانند کتب ضلال است که فقها مطالعه آن را براى عموم تحریم مى‌کنند.
توضیح آیت‌الله مکارم درباره منع شرعی فیس‌بوک
به گزارش جهان، در سؤالی از آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پرسیده شده که جمعى از برادران و خواهران در نامه‌هاى متعدد خود نوشته‌اند: "اگر حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى (دامت برکاته) دلیل حرمت اشتراک را در فیس بوک را بیان کنند ممنون خواهیم شد و پاسخى براى پرسش‌گران خواهد بود".
به گزارش دفتر آیت الله مکارم شیرازى، این مرجع تقلید در پاسخ عنوان کرده است:
عزیزان من! دلیل آن روشن است و همان نشر گسترده فساد و انواع گناهان از این طریق است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند نوع چرخش سانتریفیوژهای ما را مشخص کنند، گفت: دشمن از 5 سال گذشته خرابکاری در صنعت هسته‌ای ما را شروع کرده است، نبوغ دانشمندان هسته‌ای باعث عدم موفقیت آنان می‌شد.
رئیس‌جمهور نگفت سانتریفیوژهای ما باید خالی بچرخد یا پر؟!
به گزارش جهان به  نقل از فارس، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با حضور در دانشگاه امام صادق(ع)پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای کشور به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: از سال 74 به بنده خبر دادند که امکان ترور شدن بنده وجود دارد. به همین خاطر منزلمان را عوض کردیم. دوباره در سال 78 نیز به خاطر مسائل امنیتی مجبور به تغییر منزل شدیم و در سال 88 مشاهده کردیم که دشمن به خاطر شرایط انتخابات سراغ شهید علی‌محمدی رفت و ایشان را ترور کرد و بعد نیز در سال 89 به سراغ بنده آمدند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نمایندگان استان های خوزستان، لرستان، مازندران و شهرستان بوکان در اعتراض به لایحه بودجه 93 توسط دولت استعفا دادند.
موج استعفاهای نمایندگان مجلس در اعتراض به بودجه 93
به گزارش جهان به نقل از دانا، روز یکشنبه لایحه بودجه سال 93 توسط رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد که حواشی زیادی به همراه داشت.
درحالی که دولتمردان از آماده شدن به موقع بودجه سال 93 خوشحال بودند و آن را یک رکورد برای دولت بر می شمردند، برخی از نمایندگان معتقد بودند که سرعت در تنظیم این لایحه باعث شده است تا کیفیت آن زیر سوال رود و بسیاری از جزئیات در آن رعایت نشود.
نمایندگان خوزستان استعفا دادند
افزایش حقوق کارمندان به طور غیر متناسب با افزایش نرخ تورم، کاهش برخی از ردیف بودجه های استان ها و ... از حواشی این لایحه بودند.
امروز تعدادی از نمایندگان اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده و به صورت دسته جمعی استعفا دادند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درخواست فیصل برای اضافه شدن کشورهای شورای همکاری به مذاکرات 1+5

 

درخواست فیصل برای اضافه شدن کشورهای شورای همکاری به مذاکرات  1+5 /کارتون: پیمان علیشاهی

درخواست شاهزاده سعودی برای تغییر نام 1+5 / کارتون: سعید صادقی

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این در حالی است که اصلاح طلبان پس از 24 خرداد بیشترین هجمه ها را علیه جلیلی به راه انداختند و بعداز توافقات ژنو بیشترین موضع گیری را علیه جلیلی و عملکردش به راه انداختند و شعارهای متعددی را علیه وی سر دادند.

 

به گزارش بی باک،  روز 16 آذر جلیلی به دانشگاه تهران رفت تا در روز دانشجو با دانشجویان باشد. بخشی از دانشجویان جلیلی را نماد مقاومت هسته ای می دانستند و از او انتظار نقد ژنو را داشتند.
روزهایی که گذشت نیز جامعه رسانه ای کشور تشنه موضع جلیلی درباره ماجرای توافقات هسته ای بود. اما جامعه تشنه و شعارهای رنگین و استقبال داغ دانشجویان، جلیلی را هیجان زده نکرد. جلیلی بدون کمترین اشاره مستقیم به توافق ژنو بر اصول کلی نظام و تقابل با استکبار سخن گفت.
به گزارش مشرق، این در حالی است که اصلاح طلبان پس از 24 خرداد بیشترین هجمه ها را علیه جلیلی به راه انداختند و بعداز توافقات ژنو بیشترین موضع گیری را علیه جلیلی و عملکردش به راه انداختند و شعارهای متعددی را علیه وی سر دادند.
سایت الف نوشت: جلیلی حتی در پنهان نیز مانند برخی دیگر از اعضای تیم مذاکره راه نیافتد و از این جلسه به آن جلسه علیه تیم هسته ای موضع بگیرد. جلیلی نه امروز؛ بلکه در ایام انتخابات نیز به رسم ادب کمترین بداخلاقی نسبت به کاندیدای رقیب نداشت. خاطرم هست یکی از دوستان ستاد جلیلی می گفت که در جلسه ای نسبت به رفتار برخی رسانه های حامی که علیه قالیباف مطلب می نوشتند، تذکر تندی می دهد و حتی تهدید می کند که نگذارید در نقد این بداخلاقی ها موضع علنی بگیرم.

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی رئیس جمهور امروز در صحن مجلس به اعلام بودجه 195 هزار میلیارد تومانی عمومی اکتفا کرد.

 

به گزارش بی باک به نقل از خبرنامه صادق، در این لایحه که رقم بودجه نسبت به سال گذشته 8?4 درصد رشد داشته است، بودجه دانشگاه امام صادق علیه السلام نسبت به سال گذشته دقیقاً نصف شده است.

در لایحه بودجه 93 دولت برای دانشگاه امام صادق علیه السلام بودجه ای 3?5 میلیارد تومانی در نظر گرفته است در حالیکه در بودجه نهایی شده سال گذشته، بودجه دانشگاه 7 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فائزه هاشمی در این روزها با افراد ذی‌نفوذ در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دیدار می‌کند تا بار دیگر فدراسیونی که ریاست آن را بر عهده داشت را احیا کند.

 

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری دانشجو، چندی پیش محمود خسروی وفا در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از دیدار قدمی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و فائزه هاشمی پرده برداشت که این ادعای خسروی وفا از سوی قدمی نه تائید شد و نه تکذیب.
اما سوال اینجاست که دلیل دیدار نایب رئیس کمیته ملی المپیک و فرزند هاشمی چه چیزی می تواند باشد؟ آیا قدمی به دنبال چیدمان اعضای مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک به نفع گروه خود می باشد و به دنبال حفظ عنوان نایب رئیسی خود در این کمیته است یا اینکه فائزه هاشمی تصمیم به ورود به دنیای ورزش را دارد؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ پیشنهاد به خاتمی برای دریافت طلب 88/ کوچه آخر؛ مهمان‌های ناخوانده «مسی»

**محمدرضا خاتمی در مصاحبه‌ای گفت: اصلاح طلبان از طلب سال 88 گذشته‌اند!

*یک پیشنهاد به یک مطالبه

-والا... یه دونه هم دم خونه ما هست حاضریم تقدیم کنیم.

-منم یه موتور دارم اگه خواستن تقدیم کنم.

-یه پراید دارم اگر با آتیش زدنش دردشون درمون می‌شه، بیان اینم آتیش بزنن?.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمدعلی ابطحی نوشت: باید از کسانی که پل صدر را ساختند، تشکر کرد.

 

 

خبرگزاری فارس: ظلم است اگر از سرهنگ‌ها تقدیر نکنیم

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، محمد علی ابطحی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: فکر میکنم ظلم است اگر از کسانی که در ساخت پل صدر تلاش کردند، تقدیر نکنیم.

گاز انبری پل را ساختند. خدا وکیلی تا باشه از این گازانبری هاباشه!. شهرداری تهران، آقای قالیباف، مهندس ها، سرهنگ ها، هرکسی که زحمت کشیده باید ازشون تشکر کرد. وقتی بتوانیم خوبی ها را در کنار مشکلات ببینیم، انتقادهامان هم میتواند برای بهتر شدن وضع مردم اثر بخش تر باشد...

 


[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 883
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4413033