NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نماینده مردم تهران در مجلس درباره نامه 9 اصلاح‌طلب به روحانی مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهارداشت: موضوع رفع حصر و آزاد کردن زندانیان به قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی کشور بازمی‌گردد.

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس به نامه 9 اصلاح‌طلب به روحانی مبنی بر رفع حصر سران فتنه اشاره کرد و اظهارداشت: موضوع رفع حصر و آزاد کردن زندانیان به قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی کشور بازمی‌گردد.

این نماینده مجلس تصریح‌کرد: این اصلاح‌طلبان با اینکه بارها اعلام کرده‌اند که آقای روحانی را قبول ندارند، اما می‌خواهند از وی استفاده کنند تا بتوانند به خواسته‌های خود برسند، اما آقای روحانی جایگاه خود را می‌داند و به وظایفش مسلط است و اگر جوابی هم بدهد در چارچوب قانون خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه فتنه 88 یک سوء‌تفاهم نبود، یادآورشد: کسانی که در فتنه فعال بودند باید دادگاهی شوند؛ اینگونه نیست که به راحتی بگویند تفاهم کنیم، چراکه جنایت فتنه‌گران با این موارد قابل پوشش نیست.


[ جمعه 92/9/22 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده تهران در مجلس گفت: خاتمی نشان داده که سابقه خوبی در سفرهای خارجی ندارد، از ملاقات با برخی افراد مثل «جورج سوروس» گرفته تا اخذ کمک مالی از برخی شیوخ کشورهای منطقه، به همین دلیل دستگاه‌های امنیتی موظف به کنترل و مراقبت از وی هستند.
به گزارش عماریون از فارس؛ حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح موضوع حضور محمد خاتمی در مراسم «نلسون ماندلا» از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب، اظهار داشت: آقای خاتمی به دلیل نقشی که در فتنه 88 داشت، نه تنها قطعاً به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران در این مراسم شرکت نمی‌کند، بلکه خاتمی را حتی نمی‌توان به عنوان یک چهره ضد استکباری دانست که در این مراسم شرکت ‌کند.
وی افزود: نسبت وضعیت فعلی خاتمی با چهره‌ای مانند «نلسون ماندلا» معلوم نیست، چرا که ماندلا یک چهره ضدآمریکایی بود و خاتمی امروز یک چهره هم‌سو با آمریکاست، آمریکایی‌ها هرگز از به قدرت رسیدن «ماندلا» خشنود نبودند، اما برای به قدرت رسیدن امثال خاتمی تلاش می‌کنند.
رسایی بر همین اساس یادآور شد: پیوند زدن خاتمی با ماندلا از سوی جریان اصلاح‌طلب آمریکایی بیشتر برای تطهیر گذشته وی در همسویی با آمریکا و زنده کردند اوست، چون رسانه‌های آنها به آقای خاتمی نیاز دارند و جریان اصلاحات می‌خواهد ابتدا او را به عنوان لیدر خودش تطهیر و در آینده مطرح کند.
وی تصریح کرد: برآورد آنها این است که دولت آقای روحانی در 4 سال آینده دچار شکست سنگینی خواهد شد، چون این دولت، دولت کار نیست، بنابراین می‌خواهند یک جایگزینی برای آقای روحانی در جریان خودشان داشته باشند و فعلاً از آقای روحانی تا نزدیک انتخابات 4 سال آینده بهره‌برداری می‌کنند تا بتوانند از خاتمی تطهیر شده در وقت مناسب استفاده کنند.
نماینده تهران در مجلس یادآور شد: البته آقای خاتمی نشان داده که سابقه خوبی هم در سفرهای خارجی ندارد، از ملاقات با برخی افراد مثل «جورج سوروس» گرفته تا اخذ کمک مالی از برخی شیوخ کشورهای منطقه در سفر به کشورهای خارجی؛ به همین دلیل دستگاه‌های امنیتی موظف به کنترل و مراقبت از وی هستند.

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شما در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفتید که دانشگاه کارگاه سیاست است اما نباید ابزار گروههای سیاسی قرار بگیرد. در حالیکه اتاق فکرتان به دنبال ایجاد آشوب و شورش در دانشگاهها هستند.
"عماریون"- حجت الاسلام روح الله بجانی طلبه عدالتخواه تبریزی دومین تذکر نامه اش به دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را در وبلاگش منتشر نمود. متن نامه این روحانی به شرح زیر است:
هوالعزیز
جناب شیخ حسن فریدون 
رییس جمهوری اسلامی ایران 
سلام و خسته نباشید. جناب روحانی ، این مردم با هزار امید به شما رای دادند تا مشکلات معیشتی آنان را که با کلید تان ادعای حل آنها را داشته اید حل نمایید. اما احساس می شود کلید شما فقط برای باز کردن قفل های اجنبی ها و خارجی هاست. 
بنده در تذکر نامه قبلی به جنابعالی هشدار دادم که از اتاق فکرتان بخواهید تا به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند . اما انگار صم بکم عمی فهم لایشعرون .
رییس جمهور محترم؛ بنده بوی فتنه به مشامم می رسد. شما در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفتید که دانشگاه کارگاه سیاست است اما نباید ابزار گروههای سیاسی قرار بگیرد. در حالیکه اتاق فکرتان به دنبال ایجاد آشوب و شورش در دانشگاهها هستند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان در روزهای آغازین فعالیت اجرایی خود اظهارات نسنجیده‌ای را مطرح کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو هفته بیشتر از انتصاب رضا قیاسی به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نگذشته است که وی روز گذشته در نشست هماهنگی هفته پژوهش در جمع خبرنگاران سخنانی بر زبان راند که در همین ابتدای راه نشان داد که او بیش از آن که معاون مدیریت و منافع انسانی استاندار باشد، معاون سیاسی ناپخته است و می‌تواند حوزه کاری خود را با چالش مواجه کند!
قیاسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید خدمات ارائه شده را به مردم انعکاس داد، مثالی از حضور جمعی از مدیران به خدمت امام راحل زد و برای تأکید لزوم اطلاع‌رسانی خدمات به مردم، اظهاراتی را به امام نسبت داد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 9:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو گروهک ملی- مذهبی با تحریف واقعیت‌های موجود در روابط ایران و آمریکا مدعی شد ایران می‌تواند روابط با آمریکا را احیا کند و به جای عربستان و اسرائیل تبدیل به متحد آمریکا شود.
اوباما اگر نوکر می‌خواهد روی ما حساب کند!
به گزارش جهان، تقی رحمانی در روزنت می‌نویسد: آمریکا در خاورمیانه به دنبال متحدی قوی می‌گردد تا آرامش در منطقه را حفظ کند. در این میان ایران مهم‌ترین کشور در این منطقه است و به دلایل مهم و گوناگون در این مورد بدیل ندارد. ترکیه و عربستان توان این نقش را ندارند. دو دولت آمریکا و ایران در حالت کشمکش در مورد صدام حسین و هم در مخالفت با طالبان باهم همکاری کرده‌اند. هم در ایران و هم در آمریکا تمایل به تعامل در حال قوت گرفتن است اما این تعامل مخالفان جدی هم دارد که نمی‌خواهند این رابطه شکل بگیرد. این رابطه براساس منافع متقابل می‌تواند باشد که با وابستگی و سرسپردگی متفاوت است. منتها دولت ایران باید به دموکراسی داخلی تن دهد تا چنین رابطه‌ای به معنی عدم وابستگی سیاسی شکل بگیرد.
عضو پاریس‌نشین گروهک ملی- مذهبی در ادامه ادعا کرد: آمریکا موفق شده است از سیاست مداخله مستقیم که از دوره بوش پسر شکل غالب در روابط خارجی آمریکا بود فاصله بگیرد و به سوی مهار همه جانبه کشورها در راستای منافع ملی خود تغییر جهت دهد. در این راستا ایران نقش مهمی در دولت اوباما بازی خواهد کرد که گاه می‌تواند به عنوان متحد تاکتیکی آمریکا مورد محاسبه قرار گیرد و نقشی مهمتر از عربستان بازی کند؛ نقشی که البته پیچیده خواهد بود. این رویه در حال مزمزه کردن از سوی آمریکا و ایران است.
وی در ادامه مسائل سوریه، عراق و افغانستان و لبنان را مسائلی که ایران و آمریکا می‌توانند با هم همکاری کنند، معرفی کرد و مدعی شد: سیاست خارجی آمریکا تغییر اصولی و اساسی کرده است. در این میان باید از سیاست‌هایی که مداخله آمریکا در جهان را در چارچوب قوانین بین‌المللی می‌خواهند، در برابر افراطی‌های مانند نئوکان‌ها حمایت کرد.
رحمانی در این تحلیل مغالطه‌آمیز توضیح نمی‌دهد چگونه می‌توان با رژیمی خود برتربین، بی‌صداقت، زیاده‌خواه و عهدشکن طرح دوستی و اتحاد ریخت؟ یا چگونه می‌توان با وجود حمایت آمریکا از ناقضان حقوق بشر و دموکراسی در مصر و بحرین و عربستان و یمن و اسرائیل، ادعا کرد مشکل ما و آمریکا فقدان دموکراسی در ایران است؟ یا این پرسش که آیا اعمال تحریم‌های ظالمانه و زورگویی علنی مبنی بر لزوم تعطیلی برنامه هسته‌ای، نشانه‌ای از جست‌وجوی متحد جدید و تغییر اصولی سیاست آمریکاست؟! به راستی چگونه می‌توان وقاحت به خرج داد و نوشت آمریکا به دنبال مداخله در جهان در چارچوب قوانین بین‌المللی است، حال آن که آمریکا جلوی چشم جهانیان خواستار نقض معاهده ان‌پی‌تی و دست کشیدن ایران از حقوق بین‌المللی خود است؟! و بالاخره اینکه آیا نتیجه همکاری در دولت اصلاحات با آمریکا در جریان حمله به افغانستان (طالبان) چیزی جز قرار دادن نام ایران در فهرست محور شرارت بود؟!
حالا با این اوصاف و با وجود واقعیات‌های غیرقابل انکار آیا جا ندارد به این جناب بگویم حقاً و انصافاً نام «منافقین نه ملی- نه مذهبی» زیبنده گروهک شماست؟!

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 9:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره درخواست مناظره‌اش، از حاضران خواست صلوات بفرستند.
واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره مناظره‌اش با روحانی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم ختم والده شهید بروجردی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر مناظره با رئیس جمهور و نیز زمان راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان گفت: برای شادی روح شهید بروجردی و مادر وی صلوات بفرستید.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان در ادامه گفت: مادر جلوه اصلی ایثار است و بدون مادر ایثار هیچ معنایی ندارد.
وی تاکید کرد: شهید و شهادت پاک و متعالی است و جلوه انسانیت در آن نهفته است.
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا در دادگاه حاضر می‌شوید و نیز آیا درخواست مناظره شما جوابی داشته است، گفت: اجازه دهید از مراسم استفاده کنیم.

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 9:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سالها به دنبال یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان بودیم. این شرور هم در مسأله قاچاق مواد مخدر فعالیت زیادی داشت و هم تعداد زیادی از پاسداران را به شهادت رسانده بود.
ماجرای آزاد کردن یک شرور به دستور رهبر انقلاب!
به گزارش جهان، حافظان امنیت کشور، همواره درصدند تا تروریست ها و اشرار عامل ناامنی را در چنگال قانون گرفتار کنند. چندین سال پیش یکی از این اشرار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر می شود. اما پس از دستگیری و اطلاع یافتن رهبر معظم انقلاب از ماجرا، ایشان دستور به آزادی این شرور می دهند. یکی از سرداران بزرگ سپاه در بیان جزئیات این واقعه می گوید:
سالها به دنبال یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان بودیم. این شرور هم در مسأله قاچاق مواد مخدر فعالیت زیادی داشت و هم تعداد زیادی از پاسداران را به شهادت رسانده بود. بالاخره توانستیم با روشهای پیچیده اطلاعاتی او را به منطقه ی خاصی برای مذاکره دعوت کنیم. پس از ورود او و همراهانش به آنجا دستگیرشان کردیم و به زندان انداختیم. خیلی خوشحال بودیم. او کسی بود که می توانست حکم قضایی اش مثلا پنجاه بار اعدام باشد.
در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم، این مسأله را مطرح کردم و خبر دستگیری و شرح ما وقع را به ایشان گفتم و منتظر عکس العمل مثبت و خوشحالی ایشان بودم.
رهبر معظم انقلاب بلافاصله فرمودند:«همین الآن بگویید آزادش کنند»!!!
من بدون چون و چرا زنگ زدم و بلافاصله با تعجب بسیار زیاد پرسیدم: آقا! چرا؟ من اصلا متوجه نمی شوم که چرا باید این کار را می کردم؟ چرا دستور دادید آزادش کنیم؟
رهبری گفتند:«مگر نمی گویی دعوتش کردیم؟»
دستور اسلام است که اگر از کسی دعوت می کنی و مهمان توست، حتی اگر قاتل پدرت هم باشد حق نداری او را آزار دهی.
من بعد از این جمله خشکم زد و البته ایشان فرمودند:«حتما دستگیرش کنید.» چندی بعد ما هم در یک عملیات سخت دیگر دستگیرش کردیم.

[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه قانون در تیتر یک شماره امروز خود حرکتی تامل برانگیز و غیرحرفه‌ای به ثبت رسانده و سخنان رئیس جمهور را به اسم رهبر معظم انقلاب منتشر کرده است.
انتشار سخنان رئیس‌جمهور به نام رهبر انقلاب! +تصویر
به گزارش جهان،‌ این روزنامه در حالی که روتیتر خود را به نام رهبر انقلاب زده اما تیتر را از سخنان رئیس جمهور انتخاب کرده است.

قانون در روتیتر خبر اول خود نوشته است: "رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی:" و در حالی که بر اساس اصول ساده خبری پس از گذاشتن "دو نقطه" نقل قول مستقیم درج می شود، این روزنامه در اقدامی عجیب اقدام به درج سخنان روحانی به عنوان تیتر کرده است؛ به طوری که اکنون مخاطب در نتیجه این اشتباه تصور می کند تیتر "باورهای دینی از خرافه گرایی و افراطی گری فاصله بگیرد" بخشی از سخنان رهبر انقلاب است.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000330/nf00330757-1.jpg

در واقع در حالت خوشبینانه به نظر می رسد، شورای تیتر و مدیران روزنامه قانون با وجود ادعای حرفه‌ای گری، چندان با اصول ساده خبری آشنا نیستند.

اکنون باید دید این روزنامه حامی وزیر دادگستری دولت، اشتباه فاحش خود را در شماره بعدی اصلاح و از مخاطبان به اشتباه افتاده خود عذرخواهی می کند؟

[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

20 هزار بسیجی واقعی جنگ نرم برای رساندن پیام انقلاب به کل دنیا کافی است

در شرایطی که برخی رسانه های معاند داخلی از خارج کشور و از سوی دشمنان نظام و انقلاب سازماندهی می شوند، سازماندهی نخبگان فرهنگی و رسانه ای کشور در مقام عمل نه شعار و حرکتهای نمایشی، یک ضرورت غیرقابل کتمان می باشد و سخنان حکیمانه و سرشار از مظلومیت روزگذشته حضرت امام خامنه ای در حقیقت کارت زردی بود به همه متولیان فرهنگی و جنگ نرم کشور.

سرویس فرهنگ و رسانه بی باک؛ مهدی صاحبی: 20 هزار بسیجی واقعی جنگ نرم برای رساندن پیام انقلاب به کل دنیا کافی است، این یک بلوف سیاسی نیست بلکه با شناختی که از شور و شعور فرزندان انقلابی این مروز و بوم داریم این ادعا را با قاطعیت می توان اعلام کرد؛ تنها 20 هزار بسیجی مسلط به اصول، فنون وتاکتیک های جنگ نرم کافی است تا پیام شهدا، امام شهدا و رهبر فرزانه مان را ـ که همان پیام اسلام ناب محمدی می باشد ـ  به کل جهان برسانند و آنگاه شاهد بیداری حقیقی ملتها خواهیم بود.
 اینکه امروزه صدور انقلاب به درستی و تمامه صورت نگرفته است، جدای از کم کاری دولتهای مختلف، عموما به این دلیل است که از کمترین حد پتانسیل نخبگان انقلابی سهوا یا تعمدا از سوی برخی مسئولین مربوطه استفاده نشده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413234