NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فرزند خردسال شهید علی شبیب محمود یکی از برجسته‌ترین رهبران مدافع حرم حضرت زینب(س) شب اول تدفین پدر، به مکانی می‌رود که به پدر نزدیکتر باشد.

به گزارش 598، وبلاگ دیدگاه نو نوشت: عکس زیر فرزند شهید علی شبیب محمود یکی از برجسته‌ترین رهبران مدافع حرم حضرت زینب (س) از حزب الله لبنان است که شب اول تدفین پدر، خانواده‌اش به دنبال فرزند شهید بودند تا اینکه او را در حالت خواب در کنار مزار پدر یافتند.

پسر شهید علی شبیب محمود برای تو یک دنیا لایک زدن کم است؛ اصلاً برای تو باید بساط روضه امام رضا (ع) و یابن الشبیب‌ها پهن کرد؛ این عکس در صفحات عربی و لبنانی منتشر شد.

 


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده تهران ضمن انتقاد از اظهارات ظریف در دانشگاه تهران گفت: این اظهارات در شأن ملت ایران نبود.

به گزارش 598 به نقل از دانا، مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود در صحن علنی، ضمن انتقاد از اظهارات وزیر خارجه در دانشگاه تهران گفت: این اظهارات در شان ملت ایران و در شان خود آقای وزیر نبود و امیدورام ایشان با این تصورات در مذاکرات خاضر نشوند.

وی افزود: به ظریف توصیه میکنم در کار سرهنگها دخالت نکند.

بذرپاش همچنین با اشاره به اظهار نظر مقامات آمریکایی درخصوص ایران تصریح کرد: چرا دستگاه دیپلماسی به سخنان هتاکانه مقامات امریکایی پاسخی نمی‌دهد.

وی افزود: چرا حق غنی سازی در متن توافقنامه نیامده. اگر بگوییم در ان پی تی آمده، پس چرا در حال مذاکره ایم؟


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598، مهران موزون نوشت: محمدعلی ابطحی را خیلی ها می شناسند.

کارنامه رفتاری او به عنوان کسی که مستقر در لباس روحانیت است هر از گاهی سوژه ی خنده و یا تأسف همه ی طرفها بوده است.

 

نگانی اجمالی به مواضع سینوسی چند سال اخیر این فرد، بیانگر آنست که سهامدار اصلی حزب باد است.

پیش از آنکه مطلب را در خصوص ابطحی ادامه دهیم خواندن داستان مشهور زیر توصیه میگردد :

*****

حاکمی با نوکرش به مهمانی رفت، وقتی سر سفره  نشستند، خورشت بادمجان را دید که به شکل زیبائی تزئین شده بود، طوری که نظرش را جلب کرد.
حاکم نگاهی به خورشت انداخت و گفت: خورشت بادمجان خوش مزه ترین خورشت هاست و اصولا بادمجان برای بسیاری از مرض ها مفید است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با دریافت یک باب خانه 107متری در خیابان شهرآرا سهم خود را ازاین سازمان دریافت کرده بود.
به گزارش پابگاه 598 به نقل از فارس، سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که با 38 میلیون نفر بیمه‌شده نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.
در تحقیق و تفحصی که اخیرا توسط مجلس شورای اسلامی از سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت اسنادی مبنی بر پاداش‌های میلیاردی مطرح و کشف شد که به نحوی در 26 سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی رسم بوده است و مدیرعامل فعلی سازمان نیز برخی از این اقدامات را مزایای انگیزشی کارکنان عنوان می‌کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نشست‌های هیئت وزیران هر چهارشنبه به‌طور معمول برگزار می شود اما هر بار در کنار موضوعات تکراری مثل اعمال محدودیت برای اصحاب رسانه، حاشیه‌های خاص خود را دارد:
*ریاست جلسه امروز هیئت دولت را حجت‌الاسلام حسن روحانی بر عهده داشت و اعضای کابینه "تدبیر و امید" در این نشست درباره «سبد کالایی عیدانه» و «بودجه ریلی و راه‌ها» بحث و تبادل نظر کردند.
*اولین موضوعی که نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد، حضور «مهدی» فرزند کوچک «شیخ قدرت‌الله علیخانی» نماینده سابق قزوین در مجلس و مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساختمان پاستور بود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: در جای دیگر گفته‌اند که اگر آمریکا حمله کند، ظرف 10 دقیقه چه‌ها که نمی‌شود، ازاین‌رو رئیس جمهور باید به وزرا گوشزد کند که چه ادبیاتی را به کار ببرند زیرا در مقابل دشمن باید از عزت و امیدواری صحبت کنیم و امیدوارم هر دو طرف مسائل را رعایت کنند تا اتحاد در کشور بیشتر شود.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه یاد خدا باید در همه‌حال در دل افراد باشد، اظهار کرد: برخی همیشه به یاد خدا هستند و خدا را در مشکلات و مصیبت‌ها می‌خوانند و در این کار اخلاص حقیقی دارند.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، مرجع تقلید شیعیان افزود: نقطه مقابل این افراد، کسانی هستند که اگرچه آن‌ها نیز خدا را فرامی‌خوانند و در هنگام گرداب مصائب و مشکلات به یاد خدا هستند، اما در یاد خدا، اخلاص ندارند و پس از حمل مشکلشان، به نافرمانی و شرک ادامه می‌دهند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه غربی‌ها می‌خواهند نوع چرخش سانتریفیوژهای ما را مشخص کنند، گفت: دشمن از 5 سال گذشته خرابکاری در صنعت هسته‌ای ما را شروع کرده است، نبوغ دانشمندان هسته‌ای باعث عدم موفقیت آنان می‌شد.  

به گزارش فارس، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با حضور در دانشگاه امام صادق(ع)پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای کشور به سخنرانی پرداخت.
 وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: از سال 74 به بنده خبر دادند که امکان ترور شدن بنده وجود دارد. به همین خاطر منزلمان را عوض کردیم. دوباره در سال 78 نیز به خاطر مسائل امنیتی مجبور به تغییر منزل شدیم و در سال 88 مشاهده کردیم که دشمن به خاطر شرایط انتخابات سراغ شهید علی‌محمدی رفت و ایشان را ترور کرد و بعد نیز در سال 89 به سراغ بنده آمدند.
 رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در ادامه سخنان خود با انتقاد از رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: از اینکه رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی دوباره تاکید کردند که علاوه بر چرخش سانتریفیوژها باید زندگی مردم نیز بچرخد نقد داریم. ما هم معتقدیم باید زندگی مردم بچرخد و همچنین چرخه سانتریفیوژها نیز به فعالیت خود ادامه دهد اما باید بداند که غربی‌ها می‌خواهند نوع چرخش سانتریفیوژهای ما را مشخص کنند و این موضوع را سعید جلیلی می‌دانست.
 وی افزود: رئیس‌جمهور مطرح نکردند که سانتریفیوژهای هسته‌ای ما باید خالی بچرخد یا پر؟
 عباسی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آیا تحریم‌ها به خاطر سانتریفیوژها است و یا به انکار هولوکاست بستگی دارد و یا دشمنی‌های آمریکا با ما علت‌های دیگری دارد.
 رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه جریانی در داخل ساخت ماشین‌های سانتریفیوژ را تعطیل کردند، گفت: بهانه این افراد این بود که نسل جدید ماشین‌آلات در راه است. این اتفاقات در سال‌های 88 و 89 اتفاق افتاد و افرادی مانند شهید احمدی روشن‌ها از کار برکنار شدند و به جای آنان افرادی سر کار آمدند که ویزای آمریکا داشتند.
 عباسی با اشاره به خرابکاری دشمن در صنایع هسته‌ای کشور نیز گفت: دشمن از 5 سال گذشته خرابکاری در صنعت هسته‌ای ما را شروع کرده است و حال نبوغ دانشمندان هسته‌ای باعث عدم موفقیت آنان می‌شد البته ما شاهد بودیم که بازرسان آژانس به ایران می‌آمدند تا ببینند کارها برای خرابکاری خوب پیش می‌رود یا خیر.
 فریدون عباسی با تاکید بر اینکه همه تحریم‌ها به مسئله هسته‌ای بستگی ندارد، گفت: جریانی در داخل کشور وجود دارد که نمی‌خواهد صنعت هسته‌ای ما پیشرفت کند و همچنین غربی‌ها نیز متوجه بومی شدن تکنولوژی هسته‌ای ما شده‌اند و می‌خواهند از طرق دیگر مانع پیشرفت ما شوند.
 رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با انتقاد از نحوه برخورد دولت کنونی با وی گفت: مسئولان جدید کاری با بنده ندارند و تحریم و ترور بنده را فراموش کرده‌اند و راحت افراد را حذف می‌کنند. آنچه که باعث تاسف است این است که این افراد ارزشی برای امثال بنده در موضوعات هسته‌ای و مذاکرات نمی‌گذارند.
 فریدون عباسی در ادامه اظهار داشت: آژانس کمتر از 10 سال شفافیت فعالیت هسته‌ای ما را اعلام نخواهد کرد مگر ما در مذاکرات با گروه 5+1 دست برتری داشته باشیم تا این گروه به آژانس بگوید مسئله هسته‌ای ایران را نادیده بگیرد.
 عباسی با تاکید بر اینکه غرب ماده و صنعت هسته‌ای ما را هدف قرار داده است، گفت: عده‌ای در داخل نیز اجازه تولید سوخت هسته‌ای را نمی‌دادند. آدم‌هایی را بر سر کار آورده بودند که جلوی تولید سوخت هسته‌ای را بگیرند. بنده معتقدم اگر یک فرد غلط در سازمان انرژی اتمی حضور داشته باشد کل مسیر منحرف خواهد شد.
 وی در ادامه تاکید کرد: همچنین جریانی در داخل وجود داشت که نمی‌گذاشت مسئله هسته‌ای در دولت گذشته حل شود و البته غرب نیز منتظر انتخابات ایران بود به همین خاطر به دنبال حل مسئله‌ هسته‌ای نبود.
 رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: به خاطر بحران اقتصادی احتمال انشعاب اروپا از آمریکا وجود داشت اما با این توافق ما آن دو را به هم پیوند دادیم و شاید کمی عجله کردیم.
 عباسی با تاکید بر اینکه ما باید راه جایگزینی برای رفع تحریم‌ها داشته باشیم، گفت: مردم نباید فکر کنند تنها راه رفع تحریم‌ها مذاکره است البته دانشجویان و نخبگان ما باید راه جایگزین را بیان کنند.
 فریدون عباسی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: چرا مسئولان فعلی می‌خواهند قهرمان‌پروری کنند؟ اگر سعید جلیلی در مذاکرات آلماتی 2 تنها یک دهم از امتیازات ژنو را به آنان می‌داد الان رئیس‌جمهو بود.
 

[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهید بروجردی نقل می‌کرد بچه بودم. وضعیت مالی خوبی نداشتیم. همه بچه‌ها لباس‌های تمیز و نو داشتند اما ما امکاناتی نداشتیم. به مادر گفتم کفش و کلاه و لباس می‌خواهم اما مادرم در تنگنا بود و نپذیرفت.

خبرگزاری فارس: پیامی که حضرت علی(ع) به شهید بروجردی داد

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، سردار سیدمحمد باقرزاده در مراسم تشییع مادر سردار شهید «محمد بروجردی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حقیقتاً این مادر در تربیت شهید بروجردی نقش بسزایی داشت؛ او زن بسیار شجاع و بصیر، زاهد و دارای عزت نفس و همت بلند بود؛ هیچ وقت ندیدیم از نیازهای مادی گلایه‌ای داشته باشد؛ تجلی روح بلند و زهد و بی‌رغبتی به دنیا در این مادر را در شهید بروجردی دیده می‌شد.

وی با اشاره‌ای به خاطره‌ای از شهید بروجردی، گفت: خاطره‌ای از شهید بروجردی با یک واسطه از شهید شنیدم که آن دوست ما تعریف می‌کرد: «شهید بروجردی نقل می‌کرد که بچه بودم؛ وضعیت مالی خوبی نداشتیم؛ همه بچه‌ها لباس‌های تمیز و نو داشتند اما ما امکاناتی نداشتیم؛ به مادر گفتم کفش و کلاه و لباس می‌خواهم اما مادرم در تنگنا بود و نپذیرفت.

با این درخواست من مادر ناراحت شد؛ من هم با همان حالت گریه خوابیدم و امیرالمؤمنین (ع) را به خواب دیدم؛ ایشان فرمودند: پسرم چرا مادر را ناراحت می‌کنی، او نمی‌تواند و در تنگنا است؛ بعد از این هر چه خواستی از خودم بخواهید.

شهید بروجردی در ادامه می‌گفت بعد از اینکه بیدار شدم از زمان کودکی تا الان(10 روز قبل از شهادتش) هیچ رقبتی به دنیا پیدا نکردم».

 

سردار باقرزاده با بیان خاطره‌ای از مادر شهید بروجردی و ارتباط او با مادرش افزود: 15 سال پیش مادر شهید بروجردی بالای چهارپایه می‌ر‌وند تا میله پرده را به دیوار بکوبند؛ ایشان تعادل‌ خود را از دست می‌دهند، از روی چهارپایه می‌افتند، سرشان به شیء سخت می‌خورد و بیهوش می‌شود. مادر شهید بروجردی برای بنده این طور نقل می‌کرد که لحظاتی بعد محمد، سرم را به دامن گرفته و مرا نوازش می‌کرد.


[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مواضع اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا درباره ماهیت تحریم‌های ضدایرانی،‌ عمق راهبردی تاکیدات رهبر معظم انقلاب و آینده‌‌نگری ایشان را پس از 17 ماه کاملا روشن‎ کرد.
اذعان اوباما به عمق راهبردی تحلیل رهبر انقلاب پس از 17 ماه
به گزارش جهان نیوز، رهبر معظم انقلاب در تاریخ سوم مردادماه 91 در جمع کارگزاران جمهوری اسلامی سخنان مهمی را درباره ماهیت تحریم ها بیان کردند که پس از رویدادهای اخیر در سیاست خارجی ایران،‌ ارزش و اهمیت راهبردی آن بر همگان روشن شده است.
ایشان در آن سخنرانی تصریح کردند: یک واقعیت دیگر هم این است که اگر کشور در مقابل فشارهاى دشمن - از جمله در مقابل همین تحریمها و از این چیزها - مقاومت مدبرانه بکند، نه فقط این حربه کُند خواهد شد، بلکه در آینده هم امکان تکرار چنین چیزهائى دیگر وجود نخواهد داشت؛ چون این یک گذرگاه است، این یک برهه است؛ کشور از این برهه عبور خواهد کرد. این چیزهائى که الان آنها تهدید میکنند، تحریم میکنند، جز آمریکا و جز رژیم صهیونیستى، هیچ کس ذى‌نفع از این تحریمها نیست. دیگران را با زور و با فشار و با رودربایستى و با این چیزها وارد میدان کردند. خب، پیداست که زور و فشار و رودربایستى نمیتواند خیلى ادامه پیدا کند - یک مدتى است - شاهدش هم این است که مجبور شدند بیست تا کشور را از همین تحریمهاى نفتى و امثال اینها استثناء کنند! دیگرانى هم که استثناء نشدند، خودشان مایل نیستند، و بیش از آنچه که ما بخواهیم یا همان اندازه که ما میخواهیم، آنها دنبال راه‌حل میگردند. بنابراین بایستى مقاومت کرد. خب، اینها واقعیتهاى ملموس است. اینهائى که عرض کردم، هیچکدامش تحلیل نبود، ذهنى نبود؛ چیزهائى است که مشاهده میکنیم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/19 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 461
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412611