NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
محمود احمدی نژاد حسن روحانی را به مناظره فراخواند.
چه کسی برنده مناظره بین احمدی نژاد و روحانی است؟
جهان نیوز – سرویس سیاسی: روز گذشته محمود احمدی نژاد در واکنش به گزارش اخیر رئیس جمهور که در بخشهای زیادی از آن به نقد عملکرد وی پرداخته بود، حسن روحانی را به مناظره فراخواند.
به گزارش جهان، همزمان این خبر با واکنش و بازتاب داخلی و احتمالا خارجی کم سابقه ای مواجه شد به نحوی که پربیننده ترین خبرهای روز گذشته در سایتهای مختلف، به استناد نمایش دهنده های این سایتها، مربوط به این خبر و حواشی متعلق به آن بود و می توان پیش بینی کرد که امروز نیز موضوع اصلی روزنامه های داخلی کشور باشد.
وابستگان و نیز طرفداران هر دو رئیس جمهور در تحلیل ها و اظهار نظرهای خود که بعضا هم با توهین و تحقیر طرف مقابل همراه می شد، پیروزی را پیشاپیش ازآن خود می پندارند. (مروری بر تحلیلها، مصاحبه ها و کامنتهای این اخبار در سایتها مختلف گواهی بر این مدعا است.)
اما براستی پیروز این مناظره (بخوانید مبارزه) در صورت انجام چه کسی خواهد بود؟ ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 5:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سعید حدادیان مداح مشهور اهل بیت یکی از مهمانان اکران خصوصی سر به مهر بود و بعد از نمایش فیلم، در گفت‌وگو با «صبا» دیدگاه‌های جالبی دربار? این فیلم و موضوع و موقعیت مطرح‌شده در آن ارائه کرد.
نظر سعید حدادیان درباره بازی لیلا حاتمی
به گزارش جهان؛ به نظر می‌رسد حدادیان با دنیای فیلم و سینما بیگانه نیست و در این زمینه حرف برای گفتن دارد:
فیلمی دربار? کم‌رویی
اولاً خوشحالم که به موضوع نماز هم نگاه شد و این کار مبارکی است. البته مسأل? اصلی این فیلم، نماز نیست و درواقع اولویت اصلی فیلم، بیماری کم‌رویی است و نماز تحت‌الشعاع این مسأله قرار گرفته است. کم‌رویی موضوعی نیست که برای همه جذابیت داشته باشد و این خانم، لیلا حاتمی است که یک‌تنه بار فیلم را به دوش کشیده، انگار تئاتری است که لیلا حاتمی به آن روی پرد? سینما جان بخشیده است. صحن? گری? خانم حاتمی با آن میمیک، کار هر هنرپیشه‌ای نیست.
برج میلاد و معراج
نماز موضوع سنگینی است و فیلم هم با همان سنگینی به جلو حرکت می‌کند و در این فضای اکشن و کمدی اگر پنج دقیقه از این فیلم برای خانواده‌ای که نماز نمی‌خوانند، پخش شود و آنها هم ببینند حادثه‌ای در فیلم اتفاق نمی‌افتد، به‌راحتی سراغ فیلم دیگری می‌روند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 4:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این سخنان جناب وزیر در حالی بیان می گردد که قدرت های جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تا کنون در گزارش های متعددی به توان بالای سیستم های دفاعی ایران اذعان نموده اند.
سخنان تامل‌برانگیز ظریف/ آقای وزیر اصلاح کنید
به گزارش جهان، پایگاه 598 نوشت: به این جمله دقت کنید: "آمریکا میتواند به یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیاندازد!"
این سخن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیست. سخن وزیر جنگ امریکا و فرانسه و انگلیس هم نیست.
این دسته گلی است که جواد ظریف روز گذشته با حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی به آب داد.
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان چنین عنوان داشت: " آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟ بر اساس کدام سند فکر می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟"
این سخنان جناب وزیر در حالی بیان می گردد که قدرت های جهانی و سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تا کنون در گزارش های متعددی به توان بالای سیستم های دفاعی ایران اذعان نموده اند.
احتمالا پس از آنکه آقای ظریف از فحوای سخن خود مطلع گردد سعی در رفوکاری آن برآمده و عنوان خواهد کرد " ... بر اساس کدام سند فکر می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟" در حالیکه همین جمله نقیض جملات اول ایشان است و در حقیقت خودش جواب خودش را داده است.
ضروری است که جناب سردار فیروز آبادی، امیر شمخانی و سردار دهقان بدون هیچ گونه مصلحت اندیشی از حیثیت دفاعی کشور دفاع کنند و اجازه تضعیف قدرت نظامی و دفاعی کشور را آن هم از زبان وزیر امور خارجه کشورمان ندهند.

[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 4:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نماینده جمهوری‌خواه کنگره که از اعضای کمیته نیروهای مسلح این نهاد است خواسته آمریکا در صورت حمله به ایران از سلاح‌های اتمی استفاده کند.
جنگ زمینی با ایران وحشتناک است؛ حمله اتمی کنیم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا خواست کشورش در صورت حمله به ایران از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند.
به گزارش دیفنس نیوز، دانکن هانتر که عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره است گفت در صورتی که آمریکا در نهایت تصمیم به استفاده از زور نظامی علیه ایران بگیرد باید از سلاح‌های هسته‌ای علیه ایران استفاده کند.
این نماینده ماه گذشته هم گفته بود که آمریکا باید برای اینکه پیامش را به گوش ایرانی‌ها برساند یک بمب هسته‌ای در بیابان‌های ایران منفجر کند. وی در تازه‌ترین اظهارنظرش یک گام فراتر رفته و گفته آمریکا باید به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.
هانتر در پاسخ به این سوال که آیا او فکر می‌کند جنگ با ایران اجتناب‌ناپذیر است گفت که «مطمئنا امیدوارم که چنین نباشد»؛ اما سپس افزود که بهتر است اگر این اتفاق بیفتد آمریکا با جدیت اقدام کند
نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: «فکر می‌کنم جنگ زمینی با ایران، در حالی که نیروهای زمینی آمریکا وارد کارزار شده‌اند، خیلی وحشتناک است و فکر می‌کنم که مردم هم نظرشان این است که ما باید را به طریقی جلوی دستیابی آنها به قابلیت هسته‌ای را بگیریم. من فکر نمی‌کنم این مسئله اجتناب‌ناپذیر باشد، اما فکر می‌کنم اگر ما مجبور باشیم ایران را بزنیم، نباید با نیروی زمینی عمل کنیم بلکه باید این کار را با بمب‌های اتمی تاکتیکی انجام دهیم تا آنها را برای یک یا دو یا سه دهه به عقب برانیم.»
هانتر که از کهنه‌سربازان جنگ‌های عراق و افغانستان است توضیح داد که تجربه آمریکا در این کشورها نگرش او را شکل داده‌ است.

[ پنج شنبه 92/9/14 ] [ 4:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زمان من بهترین موقع برای مذاکره با آمریکا بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد!
ادعاهای جدید احمدی نژاد در جلسه ای با حضور برخی از همکارانش در دولت دهم
محمود احمدی نژاد، در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، مطالبی بیان کرده که خبرنگار جهان به بخشی از آن دست یافته است.
به گزارش جهان، احمدی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خیلی‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.
وی می گوید: روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و این جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهمید.
رئیس جمهور سابق در ادامه با کنایه می گوید: حالا دیگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم! 
وی افزوده است که هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته و برای برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.
احمدی‌نژاد به مذاکره با آمریکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می‌ترسید. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند.
وی اشاره کرده است که دلیل دشمنی این‌ها با من این است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی این‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تامین کنند!
احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پیام داد که از من حمایت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم!
رئیس دولت دهم گفت: لاریجانی‌ها با وجود اینکه من کنار رفته‌ام هنوز دارند علیه من کار می‌کنند.
وی می افزاید: پایگاهمان در بین طبقه محروم هم ضربه خورده که برای ترمیم آن باید تلاش کنیم.
احمدی‌نژاد درباره دانشگاه اش نیز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازی خواهد شد.
همچنین در این جلسه تصویب می‌شود که برای پاسخگویی به سیاه‌نمایی درباره عملکرد دولت نهم و دهم، یک سایت اینترنتی راه‌اندازی و عملکرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.
حسینی وزیر اقتصاد دولت سابق، در این جلسه که پس از سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران و اظهارات وی درباره خزانه خالی، برگزار شده بود، مأمور می‌شود که به اظهارات روحانی پاسخ دهد. 
آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخلیه شده و به وزارت دادگستری تحویل داده شده است.
گفته می شود احمدی‌نژاد با اشخاص متعددی از جمله سید حسن خمینی برای در اختیار گرفتن یک ساختمان رایزنی کرده است. ظاهراً سید حسن خمینی هم با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده است.
از سویی خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جدیدترین تحرکات افراطیون در پلی‌تکنیک
گره زدن روبان سبز با بنفش برای 16 آذر!
همزمان با نزدیک شدن به روز 16آذر برخی عناصر افراطی در سطح دانشگاه ها فعالیت های خود را گسترش دادند.
به گزارش جهان به نقل از دانا همزمان با نزدیک شدن به روز 16آذر برخی عناصر افراطی در سطح دانشگاه ها فعالیت های خود راگسترش دادند.
تعدادی از این عناصر که موفق به دریافت مجوز برای برگزاری برنامه مورد نظر خود نشدند در تلاشند تا تجمعاتی رابه صورت غیر قانونی ترتیب دهند.
از جمله این تحرکات می توان به تکاپوی تعدادی از این عناصر افراطی در دانشگاه پلی تکنیک امیر کبیر اشاره کرد.
این افراد بیانیه ای را تهیه کرده اند که قرار است در تجمعی که در روز 16 آذر قصد برگزاری آنرا دارند قرائت شود.
همچنین این عناصر افراطی قصد دارند دانشجویان اخراجی و رادیکال و تند را برای سخنرانی در این تجمعات تحریک کنند.
طی چند روز گذشته هم این افراد با انجام اقداماتی مثل گره زدن روبان سبز و بنفش به هم سعی دارند که در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود حرکت کنند.
رنگ بنفش،در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 رنگ تبلیغاتی حسن روحانی بود و عناصر افراطی با گره زدن رنگ بنفش و سبز با هم سعی دارند که جنبش موسوم به سبز را که باعث ایجاد فتنه 88 شد را حامی دولت یازدهم معرفی کنند.

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینکه وقاحت و پررویی حدش کجاست خیلی معلوم نیست اما شاید بتوان کسانی را که تا کنون رکورددار این وقاحت بوده‌اند شناسایی کرد.
به گزارش جهان به نقل از رجا، بی‌شک یکی‌شان حتماْ همین آقایی است که گفته از طلب سال 88 گذشتیم. طرف خودش با لطف مردم و نظام بیرون از زندان است اما حالا آمده جای طلبکار نشسته و لغوز می‌خواند.
سیزدهمین نیشداروی مازیار بیژنی حال داده است به همین آقای وقاحت! شاید خود این آدم هم با دیدن این طرح بفهمد که دارد چند میلیون آدم را متهم به بدهکاری می‌کند.


[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشاور عالی رئیس جمهور درباره دعوت محمود احمدی‌نژاد از حسن روحانی برای برگزاری یک مناظره دو نفره، گفت: از مناظره استقبال می‌کنیم اما شرط مناظره آن است که رئیس دولت دهم شرط راستگویی را رعایت کند.
واکنش دولت به درخواست مناظره احمدی‌نژاد/ شرط داریم
به گزارش جهان، اکبر ترکان در گفتگو با مهر با بیان اینکه اطلاعی از ارسال نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به حسن روحانی رئیس جمهور برای برگزاری مناظره ندارم، گفت: به هر حال دولت یازدهم از مناظره و پاسخگویی محمود احمدی نژاد نسبت به عملکرد خود استقبال می کند اما شرط این مناظره آن است که رئیس دولت دهم راستگو باشد.
مشاور اجرایی رئیس جمهور افزود: حسن روحانی و محمود احمدی نژاد در یک سطح قرار ندارند که بخواهند با هم مناظره کنند اما به هر حال، ما از پاسخگویی رئیس دولت دهم استقبال می کنیم.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرده است. احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارش رسمی بانک مرکزی حاکی است: دولت هشتم، خرداد 84 با 40 میلیارد و 600 میلیون دلار بدهی و تعهد خارجی (قطعی و احتمالی) تحویل دولت نهم شد و دولت دهم نیز سال 92 با کمتر از 16 میلیارد دلار بدهی و تعهد خارجی تحویل دولت یازدهم گردید.
نکته جالب در گزارش روحانی درباره بدهی احمدی‌نژاد +سند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این روزها بحث تحویل دولت دهم به دولت یازدهم با تعهدات مالی بسیار زیاد یکی از سوژه های داغ رسانه هاست و حسن روحانی رئیس جمهور نیز در گزارش صد روزه خود بر این مساله تاکید کردند. یکی از این تعهدات مالی که دولت ها در پایان عمر خود برای دولت بعدی به ارث می گذارند، تعهد و بدهی خارجی است که شامل بدهی های قطعی و احتمالی از جمله اعتبارات اسنادی گشایش یافته که کالای آن هنوز حمل نشده و همچنین بهره های آینده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی در گزارش 100 روزه به مردم انتقادات مختلفی را بر انگیخت. آنچه روحانی به‌عنوان انتقاد از عملکرد دولت پیش مطرح کرد مانند سخنانی بود که از زبان رئیس جمهور پیشین بر زبان رانده می‌شد.
پیروزی روحانی مرهون احمدی‌نژاد/ از احمدی‌نژاد شکایت می‌کنم!
به گزارش جهان، قانون نوشت: این خبرسازی بدلیل محتوای افشاگرانه آن نبود بلکه بیشتر از آن غافلگیری به‌دلیل بیان چنین سخنان تند و صریحی از سوی رئیس دولت اعتدال بود.
شاید همین شگفتی بود که باعث شد رسانه‌ها و مردم توجه ویژه‌ای به آن گزارش داشته باشند و باز هم شاید به همین دلیل است که بعد از انتشار گزارش وقتی از علی اکبر جوانفکر می‌خواهیم در این باره اظهار نظر کند واکنش خود را به روزهای بعد موکول می‌کند. روزهای بعد مشاور سابق رئیس جمهور پیشین، دیروز بود که طی نوشته‌ای به نقد گزارش رئیس جمهور پرداخت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 9:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453300