NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سیم کارت آسیاسل به صورت موقتی و با عمر 15 روزه؛ با هزینه مکالمه ای کمتر و همچنین آنتن دهی بهتر در عراق مورد استفاده زائرین اربعین حسینی می باشد.

(فروش ویژه کاروان ها می باشد)

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اربعین بهترین تعطیلات بچه هیاتی هاست. با بهم ریختن همه ی قواعد دنیای امروز.

به گزارش پایگاه 598، وحید یامین پور با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی اش نوشت : اربعین بهترین تعطیلات بچه هیاتی هاست. با بهم ریختن همه ی قواعد دنیای امروز. زدن به دریای سختی ها در عصر عافیت طلبی... یک ماجراجویی بدون حساب و کتاب در دوران عقل حسابگر... چشیدن نیم خورده ی دیگران در زمانه ی وسواس های مالیخولیایی بهداشت... خوابیدن در همسایگی خطر در روزگار ترور و وحشت... دوست داشتن بی دلیل دیگران در عصر کینه و اضطراب... فروریختن مرزهای جغرافیایی و نژادی در روزگار تعصبات شیطانی... ایثار کردن همه ی زندگی در زمانه ی شح نفس کنازها... و من یوق شح نفسه فاولاءک هم المفلحون *
 
گویا این چند روز تمرینی برای شیوه ی زندگی در دوران حکومت حضرت صاحب الامر عج است. اگر قواعد عجیب و غریب این چند روز را نمی دیدیم، درک عالم مهدوی ناممکن بود. 
 
*سوره حشر/9. شح نفس یعنی بخل و تنگ نظری . کناز یعنی پول پرست

بهترین تعطیلات بچه هیئتی ها + عکس


[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

چرا آمریکا به صورت تمام‌عیار از قطعنامه سعودی‌ها علیه ایران در شورای حقوق بشر حمایت کرد؟ آیا بستن با کدخدا فقط برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران بود؟ آیا لبخندهای آقای ظریف تنها تا امضای برجام از جانب غربی‌ها خریدار داشت؟

به گزارش پایگاه 598، روز پنجشنبه 28 آبان دو خبر بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت که مقایسه این دو، تا حدوی می تواند گویای دلایل نگرانی عمیق از آنچه «دیپلماسی انفعالی» نامیده می شود، توضیح دهد:


الف) معاون حقوقی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امورخاجه با تایید اظهارات آقای ظریف مبنی بر همکاری نکردن عربستان در پیگیری پرونده فاجعه منا، تلویحاً همه راه های منتهی به تشکیل کمیته حقیقت یاب و محاکمه عاملان این فاجعه را پیشاپیش مسدود و غیرعملی عنوان کرد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا آمریکا به صورت تمام‌عیار از قطعنامه سعودی‌ها علیه ایران در شورای حقوق بشر حمایت کرد؟ آیا بستن با کدخدا فقط برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران بود؟ آیا لبخندهای آقای ظریف تنها تا امضای برجام از جانب غربی‌ها خریدار داشت؟

به گزارش پایگاه 598، روز پنجشنبه 28 آبان دو خبر بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت که مقایسه این دو، تا حدودی می تواند دلایل نگرانی عمیق از آنچه «دیپلماسی انفعالی» نامیده می شود را توضیح دهد: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 328
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423670