NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دیروز «نان» را در بالا رفتن از سفارت می دیدند و امروز عافیت را در دولا شدن جلوی صاحبان سابق سفارت می بینند. کلاً هر جا بار بخورد، با باد هماهنگ می شوند.

 

ابراهیم رضایی با انتشار تصویر زیر در در گوگل پلاس نوشت:
امان از معیارهای دوگانه این جماعت، اگر در قبیله ایشان باشی و کسی معترض شما شود، می شوند نیروهای خودسر و «گروه فشار» اما اگر از قبیله ایشان نباشی، «معترضان» حتماً مردم هستند. برهم زنندگان سخنرانی نماینده مردم در مجلس «مردم» هستند اما معترضان به سخنرانی یک فتنه گر بدسابقه «خودسر»! برای این موجودات فضایی عصر جدید، فقط «سود» مهم است، چه در اقتصاد چه در سیاست، چه در کرسنت، چه در دکل و چه در بی بی سی. 


از نظر اینها اراذل فتنه 88 مردم بودند اما 9 دی فقط ساندیس خورها بودند. دیروز «نان» را در بالا رفتن از سفارت می دیدند و امروز عافیت را در دولا شدن جلوی صاحبان سابق سفارت می بینند. کلاً هر جا بار بخورد، با باد هماهنگ می شوند. حتی ذره ای دلسوز مردم هم نیستند، اگر مردم به قبیله ایشان رای دادند (ولو با اختلاف نیم درصدی) که هچ!، وگرنه همچون 88 علیه رای مردم هم شورش می کنند و به جرم رای ندادن به سوگلی طایفه، جان و مال ملت را آتش می زنند.

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تبعیض علیه نوزادان دختر و علاقه سنتی خانواده های هندی به پسر که حتی به سقط جنین دختران در دهه های اخیر انجامیده اکنون توازن جمعیتی در بسیاری استان های هند را بر هم زده و بسیاری از پسران را بدون همسر گذاشته است.

به طور سنتی در هند نوزادان پسر بسیار محبوب‌تر از نوزادان دختر هستند چرا که به باور آنها این پسر است که درآمد بیشتری دارد و پایداری یک خانواده را تضمین می کند ولی در مقابل دختر درآمدی نداشته و جهیزیه او نیز در آیند به عهده خانواده است. 

قرن‌هاست که چنین باوری باعث تبعیض علیه دختران و حتی در مواردی منجر به قتل نوزادان دختر تازه به دنیا آمده و یا سقط جنین آن پس از انجام سونوگرافی و مشخص شدن جنسیت شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

مقتل و تل زینبیه، سطحشان خیلی خیلی اختلاف دارند؛ مقتل و مدفن با خود صحن و صحن هم با اطراف صحن. در زمان ما کاملاً معلوم بود که تل زینبیه نسبت به صحن حضرت سیدالشهدا(ع) بسیار بلند است.

 عظمت واقعه عاشورا و نمایش بی‌نظیر فضایل الهی اهل‌بیت علیهم‌السلام در مقابل دشمنان خدا و رسول او موجب شد که این رویداد عظیم از جهات گوناگون از دیگر رویدادهای بزرگ عالم متمایز شود؛ مصیبتی که پیش از وقوعش، ملائکه الهی و انبیا و اوصیا علیهم‌السلام در سوگ آن نشستند و پس از وقوع آن نیز ائمه هدی علیهم‌السلام به یادآوری این مصیبت بزرگ پرداختند و مجالس عزا برپا کردند.

یکی از مکان‌هایی که در روایات اسلامی تأکید شده است که دعا در آن جا به اجابت می‌رسد حرم حضرت سیدالشهدا(ع) است که از آن به «حائر حسینی» تعبیر می‌شود.
محدوده «حائر حسینی» کجاست+ پاسخ آیت‌الله بهجت
محدوده حائر حسینی کجاست؟ ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
روزنامه‌های جریان اصلاحات روز یکشنبه اول آذرماه را با مانور بر روی حادثه قرچک آغاز کردند. با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات جریانات مختلف به دنبال خوراک رسانه‌ای برای تخریب حریف هستند و این موضوع نیز به سوژه‌ای برای حمله روزنامه‌های زنجیره‌ای به اصولگرایان تبدیل شده است.

 

رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

******
 

 

وزیری که رکورددار استعفا و کهولت سن در دولت یازدهم است/ تئوریسین اصلاحات پس از هفت سال متوجه تهمت‌اش شد!روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز یکشنبه را با تمرکز بر موفقیت حضور سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران آن را دستاورد دیگری برای دولت یازدهم پس از برجام که باعث ارتقا جایگاه دیپلماسی کشورمان در عرصه بین الملل شده است؛ دانستند، این درحالی است که در اثر کم‌کاری وزارت‌خارجه، به پیشنهاد عربستان سعودی قطعنامه‌های علیه ایران در سازمان ملل تصویب شده است. از سوی دیگر موج ترغیب برای حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی بار دیگر در میان تحلیل‌های روزنامه‌های این جریان سیاسی به راه افتاده است.

مهم‌ترین محورهای که امروز روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات به آن پرداختند، عبارت‌اند از: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متهم اصلی پرونده نفتی گفت: شرایط کشور در وضعیت تحریم به‌گونه‌ای بود که داخل گونی از بانک مرکزی پول تحویل می‌گرفتم و در دوبی به بانک‌های ملی و صادرات تحویل می‌دادم تا گوشت، مرغ و غلات مورد نیاز کشور وارد شود.
 بابک زنجانی در ادامه سیزدهمین جلسه محاکمه متهمان نفتی در پاسخ به سوال قاضی صلواتی در خصوص نحوه جابجایی حواله‌های ارزی و کار با سیستم آیبان تو آیبان اظهار کرد: آیبان شرکتی بود که مربوط به بانک مالزی است. تمام مجموعه‌های بانکی یک مجموعه الکترونیکی و آی تی برای تسهیل پرداخت‌ها و ارتباط با مشتری در نظر می‌گیرند.

وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی سیستم آیبان دستگاه‌های نظارتی موضوع را چک کردند و سیستم‌های آن در بانک‌هایی مانند تجارت، ملت، مسکن، انصار، صنعت و معدن و صادرات نصب شد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
میلیون ها نفر از شیعیان داخل و خارج عراق با شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از جنوب عراق به سوی کربلا در حرکت هستند.
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایتهای حامی دولت همچون خبرآنلاین با مدیریت سابق معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، به تریبون فمینیستهای فتنه گر کانون شهروندی زنان در کمپین تغییر چهره مردانه مجلس تبدیل شده اند.
تلاش رسانه های حامی دولت در ترویج کمپین فتنه گران!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایتهای حامی دولت همچون خبرآنلاین با مدیریت سابق معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، به تریبون فمینیستهای فتنه گر کانون شهروندی زنان در کمپین تغییر چهره مردانه مجلس تبدیل شده اند. 

بنا بر این گزارش خبرآنلاین در مطلبی تحت عنوان " زنان چطور می‌توانند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند؟ " به حمایت از کانون شهروندی، کانونی که نرگس محمدی و مهدیه گلرو و شیوا نظرآهاری و... از محکومان قبل و بعد از فتنه 88 از فعالان آن هستند پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ما، اما کانون شهروندی زنان که کمپین تغییر چهره مردانه مجلس را به راه انداخته است درتازه ترین اقدام خود با الگوبرداری از حرکتهای مسیح علی نژاد هوادارانش را به ارسال عکسهای حمایت از این کمپین در سطح اجتماع و دانشگاه فراخوانده است!



به گزارش عصر امروز همچنین در راستای حمایت های سایر فتنه گران از این کانون، آرزو فرشید خبرنگار روزنامه شرق در ادامه تلاشهای خود برای کمپین فمینیستهای فتنه گر موسوم به تغییر چهره مردانه 
مجلس، آمار تعداد زنان در مجالس کشورهای همسایه ایران را منتشر کرد بدون اینکه به عدم حق رأی 
دادن زنان و انتصابی بودن و عدم اختیار زنان و مردان نماینده مجلس در عربستان، قطر و کویت 
اشاره ای کند که هیچگونه اختیاراتی در مقابل پادشاه ندارند و طرح و لایحه های تصویب شده آنان اگر 
پادشاه خوشش آمد می تواند اجرایی شود.

گفتنی است که این خبرنگار روزنامه اصلاح طلب شرق چندی 
قبل به مناسبت تولد فرح پهلوی متنی در ستایش او نوشته بود!

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شوقی علام مفتی مصر گفت: «پیام اسلام، رحمت و مهربانی برای جهانیان است اما اکنون با این ویرانی ها و خرابکاریها و ترس و وحشت ناشی از عملیات تروریستی در همه جهان که به اسلام نسبت داده می شود و رنج و محنت مسلمانان از تبعات این عملیات، دیگر خبری از رحمت و مهربانی نیست».
قرآن کریم "داعش" چند آیه تحریف شده دارد؟
شوقی علام مفتی مصر گفت: گروه تروریستی داعش تفسیری اشتباه از پنجاه آیه قرآن کریم ارائه و از آن استفاده کرده است.
 
 پایگاه خبری «عربی 21»، شوقی علام مفتی مصر گفت: «پیام اسلام، رحمت و مهربانی برای جهانیان است اما اکنون با این ویرانی ها و خرابکاریها و ترس و وحشت ناشی از عملیات تروریستی در همه جهان که به اسلام نسبت داده می شود و رنج و محنت مسلمانان از تبعات این عملیات، دیگر خبری از رحمت و مهربانی نیست».
 
به نوشته این پایگاه وی افزود: تشکیلات (تکفیری صهیونیستی) داعش پنجاه آیه از قرآن کریم را اشتباه تفسیر و از آن استفاده کرده است.
 
بر پایه این گزارش، روزنامه «المصری الیوم» سخنان مفتی مصر را که در میزگردی فرهنگی تحت عنوان «شیوه و رویکرد الازهر در تصحیح مفاهیم اشتباه» مطرح شده، نقل کرد و نوشت: شوقی علام گفت: الازهر راه را برای مردم روشن و پیام اسلام را ابلاغ می کند» . وی افزود: هیچ فارع التحصیلی از الازهر وجود ندارد که تروریست باشد.

 علام گفت: «پیگیری کننده افکار تندروها در می یابد که توجیهات آنها (تندروها) با رویکرد الازهر شریف و شریعت اسلام هیچ مطابقتی ندارد برای اینکه رویکرد الازهر به منظور تحقق منافع مردم در زمان حال و آینده و در دنیا و آخرت تبیین شده است». وی تصریح کرد: الازهر در هدف و غایت خود به منزله پیام اسلام در جهان است و ابزاری است از ابزارها که این رویکرد علمی را به جهان منتقل می کند».
 
مفتی مصر در ادامه گفت: آمارهایی را مرکز صدور فتوا صادر کرده که بر اساس آن، گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش تفسیری اشتباه از پنجاه آیه قران کریم ارائه و از آن استفاده کرده داده است که غیر از تفسیر ارائه شده از سوی الازهر شریف است. وی افزود: مسلمانان، متمدن هستند و این چیزی است که از الازهر شریف آموختیم و برگرفته از سنت پیامبر اکرم (ص) است. بنابراین اسلام پیرامون سه محور می چرخد، سازندگی، آبادانی و تمدن.
مرجع : جهان

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فیلمی از لحظه اسکورت بمب افکن های روسیه بوسیله یک جنگنده ایرانی در رسانه ها منتشر شد.
اسکورت بمب افکن روسیه با جنگنده ایران+ عکس
وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد. 

در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-14" ایران، بمب افکن های "توپولف-95" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند. 

 
"بوریس زیبرمن،" کارشناس مسائل روسیه و خاورمیانه در "سازمان دفاع از دموکراسی" گفت: این فیلم نشاندهنده آن است که احتمالا روسیه برخی از موشک های کروز خود را از حریم هوایی ایران به سمت سوریه پرتاب می کند.

 وی در ادامه افزود: به احتمال زیاد، بخشی از این فیلم در حریم هوایی ایران گرفته شده است. این نشاندهنده همکاری های نظامی مستمر ایران و روسیه است. 
روسیه با انتشار این فیلم ها قصد دارد قدرت نظامی خود را به نمایش بگذارد. مسکو پیشتر نیز فیلم هایی از حملات هوایی خود به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرده بود.

گفته می شود به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینای مصر – که گروه تروریستی داعش مسئولیت بمب گذاری در آن را بر عهده گرفت -- حملات روسیه در سوریه افزایش یافته است. بر اثر سقوط این هواپیما، 224 سرنشین آن جان باختند.
 
روسیه از 30 سپتامبر سال جاری میلادی (8 مهر 94) حملات خود را علیه گروه تروریستی داعش در سوریه آغاز کرد.


[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه زنجیره‌ای نوشت حضور علی مطهری‌ها در مجلس دهم ضرورت دارد.
دلبری یک مهره سیاسی از بی‌بی‌سی و روزنامه هتاک
به گزارش عصر امروز روزنامه بهار در تحلیلی نوشت چهره‌هایی مانند مطهری با وجود سوابق اصولگرایی باید در بهارستان بمانند. 

این روزنامه همچنین از قول زیباکلام تصریح کرد: علی مطهری از هر اصلاح‌طلبی اصلاح‌طلب‌تر است. همچنین افراطیونی نظیر محمد کیانوش راد (عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) و مرتضی حاجی گفته‌اند «نمایندگان مجربی مانند مطهری باید در مجلس باشند» و «من به مطهری رأی می‌دهم».


اشتیاق این روزنامه زنجیره‌ای به امثال علی مطهری از آن جهت جالب توجه است که روزنامه مذکور پیش از این چندبار به خاطر ارتکاب جرایم مختلف توقیف شده که آخرین نوبت آن به علت زیرسؤال بردن ولایت امیرمومنان علی علیه‌السلام بوده است.


اولین بار شبکه دولتی انگلیس (بی‌بی‌سی) با اشاره به برخی معارضه‌طلبی‌های مطهری با برخی نهادهای عالی نظیر شورای نگهبان، به وی لقب «اصلاح‌طلب جدید» را داد.


برخی افراطیون بارها تصریح کردند اضافه شدن «شبه اصولگرایان بریده از اصولگرایی» به اصلاح‌طلبان چیزی به این طیف اضافه نمی‌کند بلکه آنها باید در همان جبهه خود بمانند و نقش خود را به درستی ایفا کنند!


علی مطهری اخیراً نیز در ماجرای اعتراض مطبوعات به سرکوب سیاسی و مضیقه مالی علیه منتقدان، به سمت دولت غش کرد و حاضر به حمایت از منتقدانی که از سوی دولت با انواع ناسزاها و تهمت‌ها  نواخته می‌شوند، نشد. 

گفته می‌شد مدعیان فراکسیون دولتی اعتدال در مجلس مذاکراتی را با وی برای ایجاد فراکسیون حامیان دولت انجام داده‌اند اما خود دولت صلاح ندانسته، که به این ترتیب حامیان دولت در مجلس انگشت‌نما شده و وکیل‌الدوله لقب بگیرند. 

مطهری در دوره دولت قبل مدعی شعار «صدای ملت، منتقد دولت» بود.
مرجع : کیهان

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 12:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1851
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422959