NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جمیله کدیور همسر عطا الله مهاجرانی که از عناصر و گرداننده اصلی سایت فتنه تعطیل شده جرس و از اعضای اصلی شورای راه سبز امید فتنه گران است پس از تعطیلی جرس برای روزنامه بهار که به تازگی از توقیف درآمده از انگلیس مقاله منتشر می کند!
جرس تعطیل شد روزنامه بهار که هست!
 سایت جرس که از فتنه 88 راه اندازی شد پس از یک دوره زمانی کوتاه بعلت نوشتن دروغهای فراوان و از دست دادن مخاطبانش سال گذشته تعطیل گردید.

بنا بر این گزارش مسئولان و دست اندرکاران انتشار این دروغ نامه الکترونیکی را خاندان عطا الله مهاجرانی وزیر خاتمی از جمله همسرش و محسن کدیور به عهده داشتند.

به گزارش خبرنگار ما، در این خصوص جمیله کدیور همسر عطا الله مهاجرانی که از عناصر و گرداننده اصلی سایت فتنه تعطیل شده جرس و از اعضای اصلی شورای راه سبز امید فتنه گران است پس از تعطیلی جرس برای روزنامه بهار که به تازگی از توقیف درآمده از انگلیس مقاله منتشر می کند!




به گزارش عصر امروز اما در خصوص همکاری یا شاید بهتر بتوان گفت خط دهی فتنه گران به روزنامه بهار شنیدن این مطلب نیز خالی از لطف نباشد. در این خصوص سایت ettelaat.net در رابطه با جمیله کدیور و سایت جرس اینگونه افشاگری می کند: "آخرین خبر از سانسورهای جرس را از نویسنده و روزنامه نویس پرکار و صاحب نام آقای هوشنگ اسدی شنیده ایم که در مطلبی تحت عنوان جرس از بهار می ترسد پرده از آن برداشته اند.

اما، در این پرده برداری، من برای اولین بار دریافتم که سردبیر این نشریه خانم جمیله کدیور هستند و دلم به راستی سوخت؛ به خصوص که این خانم در جریان انتخابات اخیر و از سوی آقای کروبی به عنوان کاندیدای وزارت انتخاب شده بود و، طبق روال معمول ، در این هیئت قرار است که یکی از سخنگویان اپوزیسیون حکومت آزادی کسی باشند که سراسر دروغ و سانسور و تبعیض است. "

[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درست است که کوپه های چندصد میلیونی پردبدبه و کبکبه همه نگاه ها را به سمت خودشان جلب می کنند، اما وقتی تقاضا و رقابت در بازار اسپرت های میان رده داغ تر است،

گروه اقتصادی - درست است که کوپه های چندصد میلیونی پردبدبه و کبکبه همه نگاه ها را به سمت خودشان جلب می کنند، اما وقتی تقاضا و رقابت در بازار اسپرت های میان رده داغ تر است، این کلاس می تواند نقش پررنگی در موفقیت خودروسازها ایفا کند.

مقایسه 3 خودرو اسپرت میان رده بازار ایران

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس‌جمهور روسیه با کیف معروف اتمی خود که طبق روال همیشگی در سفرهای خارجی‌ همراهش است به ایران سفر کرده است.
به گزارش پایگاه 598، کیف اتمی همه جا در اختیار رییس‌جمهور روسیه است و توسط یکی از همراهان وی حمل می‌شود.

در کیف یا چمدان اتمی داده‌های رمزی و سری لازم برای صدور فرمان حمله یا به کارگیری تسلیحات هسته‌ای توسط رییس‌جمهور کشورهای ایالات متحد آمریکا، فرانسه و روسیه نگهداری می‌شود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی دولت گفت: پیش‌نویس لوایح بودجه 95 و برنامه ششم تقدیم دولت شده و امیدواریم در دولت جلسات فوق‌العاده این لوایح را تصویب و به مجلس تقدیم کنیم.
به گزارش پایگاه 598، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت:پیش‌نویس لوایح بودجه 95 و برنامه ششم تقدیم دولت شده است و امیدواریم در دولت جلسات فوق‌العاده این لوایح را تصویب و به مجلس تقدیم کنیم.

وی تصریح‌کرد: به طور کلی تا کنون 25 هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی پرداخت کردیم.

نوبخت با بیان اینکه موضوعات برجام را به هیأت نظارت واگذار می‌کنیم، افزود: اینکه از فردا هرکسی بگوید چیزی که اتفاق افتاده مورد نظر ما نبود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متن مذاکرات دو ساعته رئیس‌جمهور روسیه و رهبر انقلاب که ساعاتی پس از این دیدار منتشر شد، نشان داد که هم اقدام پوتین هوشمندانه و هدفمند بوده است و هم نگرانی آمریکا و متحدانش بی‌علت نبوده است.
حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز شماره امروز کیهان نوشت:  دیروز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده بود، در اقدامی بی‌سابقه و معنی‌دار، بلافاصله پس از ورود، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت. این اقدام پوتین که در ایران بی‌سابقه و در جهان به سختی می‌توان برای آن نمونه مشابهی یافت، در حالی است که براساس پروتکل‌ها و اصول تعریف شده در عرف دیپلماتیک، رهبران و رؤسای جمهور کشورها برای مراسم رسمی استقبال از سوی کشور میزبان اهمیت ویژه‌ای قائلند تا آنجا که چگونگی مراسم استقبال و همخوانی آن با شأن و جایگاه خود را قبل از سفر به دقت ارزیابی می‌کنند و چنانچه مراسم پیش‌بینی شده برای استقبال، آنگونه که انتظار دارند، نباشد و بخش یا جزئی از آن را دون شأن خود تلقی کنند از انجام سفر نیز منصرف می‌شوند. از این روی چشم‌پوشی پوتین از استقبال رسمی و حرکت بی‌فاصله او برای دیدار رهبر معظم انقلاب، حیرت آمیخته با نگرانی محافل و رسانه‌‌های آمریکایی و اروپایی را به دنبال داشت. متن مذاکرات دو ساعته رئیس‌جمهور روسیه و رهبر انقلاب که ساعاتی پس از این دیدار منتشر شد، نشان داد که هم اقدام پوتین هوشمندانه و هدفمند بوده است و هم نگرانی آمریکا و متحدانش بی‌علت نبوده است و در این باره گفتنی‌هایی هست؛ ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اینفوگرافیک ذیل حاوی احادیث و نکات ارزشمندی است که می تواند ضمن معرفی حرکت منحصر به فرد اربعین، کمک بسزایی به زائران گرامی کند.

برای مشاهده اینفوگرافیک در اندازه بزرگ تر اینجا    کلیک کنید.

 

  سال به سال به خیل عاشقان ایرانی زیارت ابا عبدالله الحسین‌ علیه السلام در روز اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم میلیونی این مسیر (بخصوص مسیر نجف اشرف تا کربلا)  افزوده می‌شود. به همین دلیل، این روزها، همه جا حال و هوای عزیمت  به کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین دیده می‌شود. 


[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر کشور ظاهرا لباس اصولگرایی از تن به درآورده و جامه اعتدال پوشیده که در سکوت و خفا سیاست برکناری استانداران را پیش می‌برد.
داس بی‌صدای اعتدال توسط وزیر کشور مشغول درو کردن مدیران است!
به گزارش عصر امروز روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد با انتشار این مطلب نوشت: روحانی نشان داده که مرد عمل است. او  تصمیم‌هایش را در اتاق‌های فکر، همراه با تکنوکرات‌ها و ژنرال‌های امیدوار به آینده‌اش اتخاذ می‌کند و ماحصل آنها را به کرسی اجرا می‌گذارد.


او در «سکوت و خفا»، گام‌های استوار در جهت جامه عمل پوشاندن به وعده‌هایش برمی‌دارد درست برخلاف رئیس دولت نهم و دهم که سیاست‌های ناکارآمدش را در بوق و کرنا می‌کرد و جار و جنجال‌های سیاسی به راه می‌انداخت. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هیچ چیز مثل دیدن این پدرهایی که زندگیشون رو وقف بچه‌شون کردن اما بچه‌شون ناخلف از آب دراومده دل آدم رو نمی‌سوزونه. خدایی هم خیلی زور داره که برای رفاه حال بچه‌ت همه‌کاری کرده باشی، اما طرف بجای اینکه درس بخونه و برای خودش کسی بشه، یا معتاد بشه، یا دزد یا لات و... . خیلی زور داره که بعد از بازنشستگی باز هم از خروسخون تا بوق سگ هی دنده عوض کرده باشی تو ترافیک تهران و با بدبختی پول دانشگاه بچه رو جور کرده باشی و اونوقت ببینی شازده‌ت زده توی جاده خاکی...
 
دیروز یکی از اینا رو دیدم. دلم کباب شد براش. نه اینکه فکر کنید طرف راننده تاکسی بود ها، نه؛ طرف بیشتر از اینا بدبختی کشیده بود. نشسته بود روی پله‌های ورودی بی‌بی‌سی و زار می‌زد. چند نفر هم جمع شدن بودن دورش و سعی می‌کردن آرومش کنن اما فایده نداشت. با هق‌هق و فین‌فین می‌گفت: بخدا من هیچی برا این پسرا کم نذاشتم... هر کاری می‌شد کردم... ای خدا... ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 هفته نامه ی «صدا» در شماره این هفته خود (شماره 61) گفت و گویی سه صفحه ای با منیژه حکمت با عنوان «دیگر وارد عرصه ی سیاسی نمی شوم» منتشر کرده است.

بخش هایی از این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

صدا: از زمان روی کار آمدن دولت روحانی تغییری احساس کرده اید؟

حکمت: من در این دوره ناامید شدم و متاسفم.

صدا: اگر به سال 92 برمی گشتید با توجه به شرایط الان، طومار حمایت از روحانی را امضا می کردید؟

حکمت: نه، نمی کردم.

«سیاست در هنر ما نمی گنجد. «در این پیچ و خم ها من فکر می کنم نگاه سیاسی در فیلم ها کار اشتباهی است. سیاست در هنر تاریخ مصرف دارد.»

«کسانی به من زنگ می زنند و می گویند تو گفتی به روحانی رای بدهیم. معتقدم احمدی نژاد دستاورد ناامیدی مردم بود و این روند دوباره دارد شکل می گیرد. من دیگر سعی می کنم هزینه ندهم و پاسخگوی کسانی که در این وادی به من اعتماد کرده بودند، نشوم.»

«این دولت با شعار قشنگی به اسم امید آمد، چه شده که امید اکثریت سینما ناامید شده است؟»

«من گاهی می شنوم چقدر دوره ی شمقدری خوب بود، این حرف خیلی دردناک است.»

«این را صراحتا اولین بار به شما می گویم. چون امضاهای کسانی که از کاندیداهای سیاسی حمایت کرده اند هنوز هست؛ شما یک سرچ بکنید ببینید چه کسی کجاست. اصلا هم قائل به این نیستم که چون من و پگاه اولین حمایتگران از این دولت بودیم گل سرسبدیم! این طور نیست، اما این اکثریت ناامید خطرناک است و پوپولیسم محصول چنین دورانی است.»


[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معیارهای دوگانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب در برجسته کردن عملیات تروریستی پاریس و به حاشیه انداختن عملیات مشابه در لبنان،‌ با اظهار تعجب و نگرانی یک تحلیلگر اروپایی روبرو شد.

به گزارش بی‌باک، عیارهای دوگانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب در برجسته کردن عملیات تروریستی پاریس و به حاشیه انداختن عملیات مشابه در لبنان،‌ با اظهار  تعجب و نگرانی یک تحلیلگر اروپایی روبرو شد.

جوسف کالب (دانشجوی دکترا در دانشگاه آکسفورد که یک سال برای روزنامه فاینسیل تریبون کارکرد و تزش را درباره سیاست‌های اقتصادی در ایران می‌نویسد) در این زمینه خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که مرا به سمت ایران جذب کرد جایگاه استثنایی این کشور در سیستم روابط بین‌المللی است... رسانه‌های ایران مجبورند از اطلاعات آسوشیتدپرس و رویترز استفاده کنند. رسانه‌های ایران همیشه تلاش داشته‌اند که به اخبار جهان منصفانه بپردازند. وقتی که روزنامه‌های غرب درباره اتفاقی که مثلا در زیمبابوه می‌افتد، حتی یک جمله هم نمی‌نویسند، احتمال دارد که روزنامه‌های ایران به آن اشاره کنند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2100
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423208