NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پذیرش برجام نظامی، کلید نفوذ در سیاست داخلی

پیش از این کارشناسان بسیاری در نقد برجام توضیح داده بودند که قرار است ایران برای تمدید تعلیق تحریم‌ها، دور جدیدی از همکاری با آژانس را در چارچوب «ابعاد احتمالی نظامی» (پی‌ام‌دی) آغاز کند. موضوعی که در گفت‌وگوهای پیش از تایید برجام، در کمیسیون ویژه مجلس و مناظرات تلویزیونی با مقاومت و نفی شدید نمایندگان دولت مواجه شد اما اکنون مشخص شده پشت پرده، معامله‌ای بر سر آبروی برنامه هسته‌ای ایران صورت گرفته است.

 

پشت پرده معامله بر سر آبروی برنامه هسته‌ای ایران
در حالی که پس از انتشار ارزیابی نهایی آژانس انرژی اتمی، رسانه‌های غربی حامی توافق همچون هافینگتون پست، بلومبرگ و سی‌ان‌ان در تحلیل خود تاکید کردند: «ایران و غرب توافق کردند بر سر پی‌ام‌دی توافق نکنند!» اما نوعی جریان‌سازی رسانه‌ای محسوس برای پذیرش موضوع مهم و حیثیتی «مجرمیت ایران» و «صحت ادعاهای غرب» در طول بحران‌سازی هسته‌ای 12 سال اخیر در داخل کشورمان قابل مشاهده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هشتاد و نهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه؛
اژه ای:احضار مجدد مدیرمسئول روزنامه اطلاعات/ دستورقضائی ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات
هشتاد و نهمین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه دقایقی پیش آغاز شد.
اژه ای:احضار مجدد مدیرمسئول روزنامه اطلاعات/ دستورقضائی ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات
 هشتاد و نهمین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه دقایقی پیش آغاز شد.


تیترهای اظهارات اژه ای:


_سخنگوی قوه قضائیه:دستگیری 4نفر که امضای مسئولان راجعل و ازدستگاههای دولتی اخاذی میکردند/در پرونده"نگین خودرو"حکم حبس و ردمال صادر شد/ وظایف تمام دستگاهها برای انتخابات در قانون مشخص شده/فقط شورای نگهبان میتواند صلاحیت افراد را احرازکند/قوه قضائیه با هرگونه تخلف و جرم دراین خصوص برخورد بدون اغماض خواهد کرد و هیچ جریان و گروهی مستثنا نیست/با دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود نهایت همکاری را میکنیم ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به قوانین کشور آلمان، گفت: طبق این قوانین شرکت‌های فعال در آلمان باید تحت مسئولیت اتباع آلمانی باشند و این شرکت در زمان مسئولیت آقای خاتمی در هلال احمر به «ی.ر» منتقل شده است.
بدهی6میلیاردی یک‌آقازاده به هلال‌ احمر/آقازاده‌ای‌با‌تابعیت‌آلمانی!
به گزارش جهان، سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت پرونده شرکت رشد و تخلف یک آقازاده، گفت: شرکت رشد از نظر جمعیت هلال احمر فعالیتی ندارد و خیلی وقت است که فعالیتش متوقف شده است.

وی ادامه داد: موضوع شرکت رشد دارای 2 بخش است که برای بخش اول آن اقدام قضایی صورت گرفته اما برای بخش دیگر فعلاً اقدامی صورت نگرفته است چرا که از نظر قوانین آلمان این شرکت متعلق به هلال احمر نیست بلکه به نام این آقازاده ثبت شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مصاحبه با یک سایت اصلاح‌طلب مجلس خبرگان رهبری و منتقدان خود را به باد توهین گرفت.
هاشمی رفسنجانی منتقدان خود را به "کلاغ" تشبیه کرد!
به گزارش جهان، اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با یک سایت اصلاح‌طلب، مجلس خبرگان رهبری و منتقدان خود را به باد توهین گرفت و گفت: تندروی‌های فعلی و جریان‌هایی که در دولت قبل به وجود آمدند، ریشه در نهادهای قدرت پیدا می‌کردند و از آنها هم استفاده می‌کنند که تندروی‌های خیلی مزاحمی هستند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نیلوفرهای آبی در مرداب روستای تیربیجان شهرستان آمل
[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دعایی گفت: امام فرمودند تا اطلاع ثانوی "اطلاعات" چاپ نشود. برای من خیلی تکان‌دهنده بود. روزنامه اطلاعات توقیف بشود آن هم با امر قاطع امام خمینی. آزردگی و ناراحتی ایشان در حدی بود که مجال نمی‏ دادند برای توضیح خدمت ایشان برسم.

یکی از مهمترین وقایع روزنامه اطلاعات در دوره طولانی انتشار خود، بدون شک به ماجرای توقیف روزنامه به دستور مستقیم امام خمینی(ره) باز‌ می‌گردد.

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات داستان را اینگونه بازگو می‌کند: "یک روز صبح در سال 62 من در دفتر کارم نشسته بودم و مشغول  تنظیم تیترهای روزنامه اطلاعات بودم و آن را آماده می ‏کردم که آقای انصاری از جماران زنگ زد و گفت که امام فرمودند تا اطلاع ثانوی "اطلاعات" چاپ نشود. برای من خیلی تکان دهنده بود. روزنامه اطلاعات توقیف بشود آن هم با امر قاطع امام خمینی. طبیعتاً می‏ بایست سوء‏تفاهمی پیش آمده باشد که طبعاً مسأله ‏ای قابل حل است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از 200 نفر به 1000 نفر ارتقاء دهند.

به گزارش عصرامروز، کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با به روز رسانی جدید این برنامه می توانند ظرفیت گروه های خود را از 200 نفر به گروه های supergroups ارتقاء داده و تا 1000 نفر را نیز در گروه عضو کنند. این به روز رسانی از تاریخ 15.11.22در وب سایت تلگرام منتشر شده است. 

ظرفیت گروه‌های تلگرامی خود را به 1000 نفر افزایش دهید 

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است. 

در روزهای گذشته نیز خبری درباره استفاده گروه تروریستی داعش از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اعضای داعش از تلگرام و سایر سرویس های پیام رسان رمزگذاری شده برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند، این خبر در حالی منتشر شده بود که پیام آن نیز در توئیتر تلگرام تایید شد. 

گروه موسوم به داعش در سال های اخیر در توئیتر فعال بوده اما این گروه تبلیغات تروریستی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام منتقل کرده بود. زیرا کانال های تلگرام به کاربرانش اجازه می دهد تا پیام هایشان را به تعداد نامحدودی از مخاطبان منتقل کنند. 

تلگرام در تاریخ 27 آبان ماه برابر با 18 نوامبر پستی را در توئیتر خود با این مضمون منتشر کرد:« طی روزهای اخیر 78 کانال مربوط به داعش به 12 زبان مسدود شدند. تلگرام در ادامه آورده بود : « متاسفانه کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات و اهداف تروریستی اعضای داعش مورد استفاده قرار گرفته بودند که بر اساس گزارش های کاربران، تعدادی از این کانال ها شناسایی و مسدود شدند.» 
مرجع : مهر

[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر انقلاب با تمام حواشی قبل و بعد از آن، بیش از اجلاس اوپک گازی و حضور سران کشورها در تهران،‌به خبر اول رسانه‌های مختلف جهان تبدیل شد. برخی به هدایای پوتین اشاره داشتند و بیشتر رسانه‌ها به دستور کار اصلی این دیدار: مخالفت با دخالت‌های خارجی در آینده سوریه.
گروه بین‌الملل مشرق - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ظهر دیروز برای شرکت در اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز وارد تهران شد و در اقدامی خارج از تشریفات دیپلماتیک، مستقیم از فرودگاه مهرآباد به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت؛ دیداری که نزدیک به شکلی کم‌سابقه نزدیک به دو ساعت به طول انجامید و رئیس جمهوری روسیه هدیه‌ای ویژه به رهبر انقلاب اهداء کرد: یکی از قدیمی‌ترین نسخ خطی قرآن کریم.

بازتاب دیدار خاص ولادیمیر پوتین با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان + تصاویر


این دیدار طولانی، کم‌سابقه و مهم،‌ بازتاب‌ گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت که در ادامه روایت رسانه‌های مختلف از این دیدار آمده است:


بازتاب دیدار خاص ولادیمیر پوتین با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان + تصاویر


[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سرپرست تعاون روستایی استان فارس 11 تیرماه سال جاری در نامه ای به مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نسبت به فاسد شدن 720 تن سیب زمینی هشدار و پیشنهاد داده بود، این سیب زمینی ها رایگان در اختیار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گیرد.
 
به گزارش عصرامروز براساس اسناد منتشر شده از وضعیت دفن شدن سیب زمینی‌های خرید تضمینی شده بهاره در استان فارس، 170 تن از این محصولات با هماهنگی فرماندار به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گرفته و مابقی دفن شده است.

سرپرست تعاون روستایی استان فارس 11 تیرماه سال جاری در نامه ای به مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نسبت به فاسد شدن 720 تن سیب زمینی هشدار و پیشنهاد داده بود، این سیب زمینی ها رایگان به کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص یابد.

اسناد زیر نامه نگاری های انجام شده در خصوص دفن سیب زمینی‌های استان فارس است:

[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی سلمان در عربستان بر تخت سلطنت نشست، بسیاری در غرب امید داشتند که وی اقدام به اصلاحاتی تاثیر گذار در عربستان بزند و با اقدامات افراط گرایان مقابله کند، اما گزارش های بسیاری از سال ها پیش توسط رسانه‌ها و مطبوعات آمریکایی گوشه ای از چهره «سلمان بن عبد العزیز» را افشا می کند.
رسانه‌های آمریکایی: این پادشاه مدافع تروریسم است +تصاویر
  به گزارش عصرامروز شهر «المکلا» در یمن این روزها به دست «القاعده» تصرف شده است. این در حالی است که گزارش های یمنی و خارجی تصریح می کنند، این عربستان سعودی بود که به القاعده کمک مالی و نظامی کرد تا این گروه تروریستی تکفیری این شهر را تصرف کند.

پیش تر سرهنگ العسیری، سخنگوی ائتلاف عربستان سعودی علیه یمن در سخنانی گفته بود که القاعده و داعش هدف عملیات «طوفان قاطعیت» نیستند، تنها هدف این عملیات باز گرداندن مشروعیت به یمن و به قدرت رساندن مجدد «عبد ربه منصور های»، رئیس جمهوری [فراری] این کشور است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/9/3 ] [ 1:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1937
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423045