NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخ خطی قرآن کریم را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اهدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه‌ای اهدا کرد.



[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس جمهور روسیه برای نخستین بار پس از سال 2007 به ایران سفر می‌کند، تا علاوه بر شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز، با مسؤولان جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کند.

به گزارش مشرق، "حبیب فوعانی" در مطلبی در سایت شبکه "روسیا الیوم" نوشت: 

پوتین روز دوشنبه به تهران سفر می کند تا در این اجلاس شرکت کند. ایران، روسیه، الجزایر، قطر، لیبی، امارات، مصر، بولیوی، نیجریه، ونزوئلا، گینه، ترینیداد، توباگو، عراق، عمان، هلند، نروژ، قزاقستان و پرو نیز در این نشست حضور دارند و آذربایجان نیز به عنوان ناظر است. 

پوتین در این دیدار با رهبر و همچنین رئیس جمهور ایران دیدار می‌کند و بحران سوریه نیز در رأس مسائلی است که در این گفتگوها مطرح خواهد شد.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: «ما اعتدالیون معتقدیم باید با طیف آقای لاریجانی به‌جای رقابت شراکت کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که ضمن ستایش حسن‌ظن دوستان شورای هماهنگی و شورای راهبردی اصلاح‌طلبان، رسما در ستاد انتخاباتی دوستان اصلاح‌طلب حضور نداشته باشیم.»

عواملی که شراکت حامیان سبزها و بنفش‌ها را به هم زد/ رفاقت به رقابت تبدیل می‌شود؟

سخنان موسوی لاری که حجت‌الاسلام ناطق نوری و علی لاریجانی را از ائتلاف اصلاحات و اعتدال جدای کرد [1]و آنان را رقیب جریان متبوع خود معرفی کرد، فصل جدیدی از صف‌بندی‌های سیاسی را رقم زده است. فصلی که کم کم شاهد شکل‌گیری جریان سومی با پرچم اعتدالیون از سوی دولتی‌ها هستیم، جریانی که احتمال می‌رود اصلاح‌طلبان عاقل را به سوی خود جذب کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شب هنگام ام سلمه، همسر پیامبر، دید پیامبر ـ صلی الله علیه و آله ـ در بستر نیست. فکری در خاطرش گذشت که در خاطر زنان می گذرد. برخاست و همه جای خانه را در پی حضرت گشت تا این که به ایشان رسید. دید پیامبر در گوشه ای از خانه ایستاده و دستانش را بلند کرده و می گرید...
 از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمود: رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله ـ در خانه ام سلمه بود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی:
"مثلاً در قضیه فائزه با آقای هاشمی درگیر شدم. اظهاراتی کرده بود خانم فائزه، من به آقای هاشمی گفتم: این چه حرفهایی است؟ آقای هاشمی گفت: خودت به او بگو. من گفتم: وقتی شما هستی چرا من بگویم؟ ...".
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، استاد مشهور اخلاق و از پیشگامان مبازرات ضداستعماری و ضداستبدادی و از یاران آیت‌الله کاشانی در نهضت ملی شدن صنعت نفت، از همفکران و یاران سید نواب صفوی و گروه فداییان اسلام و از قدیمی‌ترین شاگردان و یاران امام خمینی است.

وی از جمله علمای بسیار ساده‌زیست ساکن جنوب تهران و محل رجوع جمع کثیری از مردم آن محلات است.  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/2 ] [ 6:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

قدرت‌طلبی و زیاده خواهی اصلاح طلبان آنچنان مشمئز کننده شده است که نه تنها مردم آنها را تحمل نمیکنند بلکه خودشان هم دیگر حاضر به تحمل یکدیگر نیستند.

جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در کرمانشاه توسط برخی از دبیران احزاب اخراج شده از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، به زد و خورد منجر شد.

بر اساس این گزارش در جلسه احزاب اصلاح‌طلب که در دفتر حزب کارگزاران برگزار شد، برخی از دبیران احزاب اخراج شده از شورای هماهنگی اصلاحات، که با هدف حل فصل اختلاف‌ها در این جلسه حضور یافتند، کار را به زد و خورد کشاندند.

در این میان بعد از درگیری‌های لفظی دبیر یکی از احزاب اصلاح‌طلب با گروه جامعه دانش‌آموختگان و دانشگاهیان اصلاح‌طلب موسوم به جاداک، دبیر مجمع اسلامی کارمندان با یکی از همراهان جاداکیها درگیر شده و کار به مشت و لگد می‌کشد.

افراد درگیر در این مجادله، وسایل دفتر حزب کارگزاران از جمله، گوشی موبایل، قندان و... را به سوی یکدیگر پرتاب کردند.


[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن روحانی دقیقا زمانی که احسان مازندرانی دستگیر شد لب به سخن گشود دقیقا مانند زمانی که محمود احمدی نژاد خط قرمز برای نزدیکان خود تعیین کرد. همان نزدیکانی که امروز به دلایل مختلف در زندان هستند. به نظر می رسد حسن روحانی نیز از این دست یاران داشته باشد.
روحانی چقدر شبیه احمدی نژاد شده!
به گزارش جهان به نقل از افکار، حملات تند و تیز حسن روحانی به منتقدین و مخالفین سیاستش این روزها افزایش یافته است، او به پشتوانه انچه نتایج مثبت مذاکرات می خواند، پا را از دایره محافظه کاری خود فراتر گذاشته و در اقدامی جدید قوه قضائیه را متهم کرده است آنهم در شرایطی که تا همین یکی دو ماه گذشته بر لزوم همکاری سه قوه تاکید می کرد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استفاده از رنگ های شاد و متنوع در آداب و سنن مردم هند از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بسیاری هند را رنگارنگ ترین کشور دنیا می دانند. شاید شما هم با دیدن این تصاویر با این عده همنظر شوید.

[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همایش تجلیل از خیر مدرسه‌ساز کرمانی با حاشیه‌های سیاسی فراوانی در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
?قرائت پیام یک فتنه‌گر در تجلیل از مدرسه سازی که به مراسم نیامد!
صبح امروز همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گرامیداشت عطا احمدی، خیر مدرسه ساز کرمان در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان پردیس خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد.  

در این مراسم که با حضور استاندار کرمان، نمایندگان کرمان در مجلس و مدیران آموزش و پرورش، مسئولان دانشگاهی و برخی از مسئولان قضایی و سیاسی استان کرمان برگزار شد، حجت الاسلام دعایی، مدیر مسئول روزنامه‌ اطلاعات نیز به عنوان مهمان و سخنران ویژه به همراه گروهی از خیرین مدرسه ساز نیز حضور داشت.  
 
  
 
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
« .... ساعت نه صبح روز یکم آذر 94 پسرم با حالتی غمگین از دبیرستان تماس گرفت و گفت پدر جان با اینکه شما با دبیرستان تماس گرفته اید اما باز هم اجازه شرکت در تشییع شهید هیودی را به من نمی دهند.
شرکت در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم، ممنوع شد!
 احمد خادم پدر یکی از دانش اموزان دبیرستان شهر دزفول در مطلبی که به تحریریه جهان نیوز ارسال کرد نوشت: "امروز سبک بالی از خیل هزاران عاشق اهل بیت بر دستان دوستداران حضرت زینب (س) تشییع شد . پیکر پاک و قطعه قطعه امیرعلی هیودی اولین شهید مدافع حرم از شهر شهیدپرور دزفول، پس از دو هفته چشم انتظاری خانواده، دوستان و همشهریانش به زادگاهش منتقل شد و در شهیدآباد دزفول خاکسپاری گردید.

بسیاری از پیشکسوتان جبهه و جنگ و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه خانواده شهداء خصوصاً مادران داغدیده که غالبا با قدی خمیده و عصای پیری آمده بودند، تا شهید را بدرقه نمایند تا آرامگاه ابدی او. اما جای بعضی ها خالی بود!  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/1 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1963
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423071