NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سخنان متفاوت مرعشی:
سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دیگر کارایی لازم را ندارند گفت: من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم.
سیف، نوبخت و طیب‌نیا باید برکنار شوند/ مواضع منتخبان مجلس دهم ژله‌ای است/وقتی شورای نگهبان انتخاباتی را تایید کرد باید تسلیم شد/ بهترین دموکراسی 51-49 است/ تحرکان انتخاباتی دولت شرک است
گروه سیاسی مشرق - انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با همه فراز و نشیب‌هایش به اتمام رسید اما نتیجه آن با ادعای پیروزی اصلاحات همراه بود. در این زمینه اصلاح‌طلبان مدعی اکثریت نسبی مجلس هستند. پیروزی که با قاطعیت آرا در تهران پررنگ‌تر نشان داده می‌شود اما در شهرستان‌ها گویی اوضاع به نفع اصولگرایان است و همین موضوع کفه ترازو را به تعادل رسانده است.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/2/20 ] [ 12:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله جوادی آملی در دیدار با منتخب اصلاح طلبان مجلس دهم:
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه دیاثت یا اخلاقی است و یا سیاسی عنوان کرد: کسی که بیگانه را راه می دهد دیاث سیاسی است بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن با غیرت سازگار نیست.این مرجع تقلید تأکید کرد غیرت دارای سه عنصر معرفت هویت، غیرزدایی و دیاث زدایی است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه مردم ستون سیاست هستند، گفت: مردم کارشان تمام شد اما اگر ما هم بگوییم کارمان تمام شد او در کمین است و خود در قرآن فرمود: «اگر دیر بجنبید شما را می برم و عده دیگری می آورم». ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/2/20 ] [ 12:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی قوه‌قضاییه مطرح کرد؛
اعلام آخرین میزان دارایی بابک زنجانی/ عقب‌نشینی مولاوردی از ادعای اعدام مردان یک روستا
20 درصد از تعداد زندانیان در سال 94 کاسته شد
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در سال 94، 370 اعدامی با رضایت اولیاء دم بخشیده شدند.
اعلام آخرین میزان دارایی بابک زنجانی/ عقب‌نشینی مولاوردی از ادعای اعدام مردان یک روستا
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نود و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تا پایان سال 94 اقدام خوبی که از طرف مردم صورت گرفت این بود که تعداد 370نفر که محکوم به قصاص بودند و البته از سالهای گذشته هم بوده اند، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.
ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/2/20 ] [ 12:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این مواضع ممکن است برای او هزینه داشته باشد. 3 سال طول کشید تا روحانی خود را بیابد اما بالاخره با صراحت لهجه بیشتری سخن می‌گوید و حتی بعضا از بیان دیدگاه‌هایی که در تضاد با حاکمیت و نظام است، ابایی نداشته است.
نگرانی گاردین برای سرانجام مخالف‌خوانی‌های روحانی
به گزارش جهان، روزنامه گاردین مدعی شد روحانی پس از 3 سال، بالاخره راه خود را در تقابل با حاکمیت پیدا کرده است! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/2/20 ] [ 12:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
برجام، هزینه‌های جاری دولت را 52 درصد بیشتر کرد
بر اساس آمارهای بانک مرکزی، هزینه‌های جاری دولت در دی و بهمن سال 94، یعنی پس از اجرای برجام، با افزایش چشمگیر نسبت به ماه‌های قبل از آن همراه شده است.
گروه اقتصادی مشرق- هزینه‌های جاری دولت در ماه‌های پس از اجرای برجام، با رشدی کم‌سابقه، تمامی رکوردهای قبلی را شکسته است. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی اظهارات محمدرضا عارف در تخریب مجلس نهم، تعدادی از منتخبان مجلس دهم به اظهارات وی اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه منتخبان مجلس دهم با روحانی دقایقی پیش آغاز شد.
 در ابتدای این جلسه مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری سخنرانی کرد و بعد از آن محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم به ایراد سخنرانی پرداخت.
مجری جلسه، عارف را نماینده منتخبین برای سخنرانی خواند اما یکی از نمایندگان به اعتراض بلند شده و اعلام کرد ما ایشان را به نمایندگی از خود برای سخنرانی در این جلسه انتخاب نکرده ایم.
در ادامه جلسه عارف با بیان اظهارات تندی، عملکرد مجلس نهم را زیر سوال برد.
 منتخب مردم تهران با بر شمردن مشکلات اجتماعی و اقتصادی در کشور اعلام کرد که مجلس برای رفع این مشکلات کاری انجام نداده است و مردم در سال 92 به تدبیر و امید رای داده و در سال 94 نیز تدبیر و امید را برای حل مشکلاتشان برگزیده اند.
 اظهارات وی باعث اعتراض نمایندگان و منتخبین حاضر در جلسه شد.
 یکی از نمایندگان خطاب به وی گفت: باید اجازه دهید رئیس مجلس نهم نیز به نمایندگی از وکلای ملت در مجلس نهم به اظهارات شما پاسخ دهد.

[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فقدان ایدئولوژی، اصلاح‌طلبان را بی‌هویت‌تر می‌کند؛
چرا حتی ریاست عارف بر مجلس هم مشکلی از اصلاحات حل نمی‌کند؟/ کشف راز انفعال دولت و اصلاح‌طلبان

شاید یکی از اصلی ترین سندها برای سردرگمی بی سابقه اصلاح طلبان در سپهر سیاسی ایران، سرمقاله امروز سردبیر شرق باشد که یک انفعال پنهان، سراسر یادداشت را احاطه کرده است.

 

چرا حتی ریاست عارف بر مجلس هم مشکلی از اصلاحات حل نمی‌کند؟/ کشف راز انفعال دولت و اصلاح‌طلبان
گمشکل اصلی امروز اصلاح طلبان اختلاف سلیقه درباره آینده ریاست مجلس نیست. هر کدامشان نهایتا برای ریاست لاریجانی یا عارف دلایلی را بیان می کنند ولی هیچکدامشان یک مسئله را نمی توانند پنهان کنند آن هم این است که این جریان در یک کلاف سردرگم قرار گرفته و چه بسا یکی از تبعات آن تغییر کلی ماهیت اصلاح طلبان در آینده نیز خواهد بود. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر اقتصاد به انتشار فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری سه گانه این موضوع را صادر کرد.
واکنش طیب‌نیا به حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی
به گزارش جهان، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، اخیرا دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشست «فراکسیون فراگیر اصولگرایان و مستقلان» مجلس دهم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز عصر روز شنبه در تهران برگزار می‌شود.
طناب‌کشی ‌امروز لاریجانی و روحانی با حضور منتخبان مجلس دهم
به گزارش عصر امروز احمد امیر‌آبادی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نشست ساعت 15 روز شنبه 18 اردیبهشت در محل مجلس قدیم برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب...
[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پاسخ عراقی‌ها به توهین علیه ایران +تصاویر
مردم عراق به توهین جمعی از بعثی ها به نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ عملی دادند.
به گزارش پایگاه 598، تعدادی از مردم شهر بصره دیروز پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه در اقدامی خودجوش پرجم ایران و تصاویر سردار قاسم سلیمانی را در خیابان های این شهر بالا بردند. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/2/18 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 278
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434121