NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

از دیگر نکات قابل توجه در صفحه فیس بوک انقلاب مردم مصر اشتراک گذاری فایل صوتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران است که حضرت آقا در این صفحه با کلمه امام خامنه ای (مدظله) خطاب می شوند.
پس از اینکه هفته ها کشور مصر درگیر تحولات داخلی شده است موج جدید انقلاب این کشور به صفحه های مجازی شبکه جهانی اینترنت کشیده شد.پیچیدگی های دنیای ارتباطات و لزوم اطلاع رسانی های سریع و لحظه ای در انقلاب مصر کار را به جایی رساند که معترضان حسنی مبارک صفحه ویژه انقلاب مردم مصر را در شبکه جهانی فیس بوک ایجاد کنند . شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان پر بازدید ترین سایت جهان که نزدیک به پانصد میلیون عضو دارد یکی از محیط های پر طرفدار در فضای مجازی برای به اشتراک گذاشتن مطالب و نوشته هاست که از سرعت ارتباطی بسیار خوبی بر خوردار است به همین دلیل هم مردم مصر در یک اقدام خودجوش با تاسیس این صفحه قصد دارند اخبار و اطلاعات این انقلاب مردمی را به صورت لحظه به لحظه برای مردم جهان ارسال کنند.
 نکته قابل توجه این است که شبکه جهانی اینترنت به صورت کامل در مصر توسط دولت مصر قطع شده است و انقلابیون این کشور از طریق ارتباطات تلفنی با خارج از مرزها این صفحه را به روز می کنند . از دیگر نکات قابل توجه در صفحه فیس بوک انقلاب مردم مصر اشتراک گذاری فایل صوتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران است که حضرت آقا در این صفحه با کلمه امام خامنه ای (مدظله) خطاب می شوند.
 بهره گیری از دنیای جهانی ارتباطات قطعا می تواند تاثیر بسیاری مناسبی برای آگاهی مردم جهان از این انقلاب عظیم مردمی داشته باشد و قطعا از اطلاع رسانی جهت دار رسانه های غربی جلوگیری کند.  

 


[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 11:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تصویری خیره کننده و بزرگ که توسط Jorge Rodriguez هنرمند ونزوئلایی نقاشی شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 11:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مراجع عظام «آیت‌الله صافی گلپایگانی»، «آیت‌الله علوی‌گرگانی» و «آیت‌الله حسینی زنجانی» در پاسخ به استفتای ایسنا، اعزام ورزشکاران زن به رقابت‌های برون مرزی را حرام، مخالف عفاف و ناجایز اعلام کردند.

مراجع تقلید

متن سوال ایسنا و پاسخ‌های این مراجع به شرح زیر است:
سوال: نظر حضرت‌عالی درباره‌ی «اعزام بانوان ورزشکار به رقابت‌های ورزشی برون‌مرزی» چیست؟
پاسخ آیت‌الله العظمی‌ صافی‌گلپایگانی: تشویق و اعزام زنان مسلمان به میادین مسابقات خارجی با وضع لباس و پوشش ورزشکاران و حضور نامحرمان و اختلاط زن و مرد در مراحل مختلف، بر خلاف موازین شرعی و حرام است و کسانی که مخارج آن را از بیت‌المال مسلمین می‌پردازند ضامن‌اند و قاضی واجد شرایط باید حقوق بیت‌المال را از آنان پس گیرد.
پاسخ آیت‌الله العظمی‌ علوی‌گرگانی: اعزام زنان ورزشکار به رقابت‌های بین‌المللی را مخالف عفاف زن می‌دانیم و لذا جایز نمی‌دانیم.
پاسخ آیت‌الله العظمی حسینی زنجانی: انجام ورزش بوسیله بانوان در محیط مختص بانوان اشکالی ندارد ولی اعزام بانوان به مجامع مختلط و انجام ورزش در معرض دید اجانب در شان زن مسلمان نبوده و جایز نیست.
پیش از این آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به استفتای ایسنا درباره‌ی اعزام بانوان ورزشکار به رقابت‌های ورزشی برون مرزی تاکید کرده بود که این اعزام‌ها در صورت رعایت حجاب و عفاف، جایز است. < type="text/java"> < src="http://www.akharinnews.com/components/com_comment/joscomment/js/client.js" type="text/java">

 


[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 11:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در حالی که امام راحل اجتناب از هر گونه معاشرت و معامله با فرقه ضاله بهائیت را واجب دانستند، بر اساس اسناد و مکاتبات موجود دولت خاتمی تلاش داشت دستگاه‌های اجرایی را ملزم به رعایت حقوق شهروندی پیروان این فرقه کند!

[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با توجه به سابقه دوستی و مراوده با ملک‌حسین تصمیم سفر به اردن و دیدار با ایشان گرفتم و از پاریس یکسر راهی امان شدم. در پایتخت اردن ملک‌حسین کمال استقبال و محبت را کرد و تا مرا دید در آغوش گرفت و بوسید

[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 10:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخوان المسلمین مصر یکشنبه شب از رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تشکر کرد و ابراز امید نمود ملت مصر رییس جمهوری "شجاع" مانند احمدی ن‍‍زاد داشته باشند.  
شبکه تلویزیونی بی بی سی در یک برنامه زنده از "کمال الحلباوی" یکی از اعضای اخوان المسلمین مصر پرسید: رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه این هفته در مورد اتفاقات مصر اظهار نظر کرده و گفته اند یک انقلاب سراسری اسلامی در منطقه در حال شکل گیری است واکنش اخوان المسلمین به صحبت های ایشان چیست؟

کمال الحلباوی پاسخ داد: "من از "امام" خامنه ای و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می کنند تشکر می کنم ."

وی افزود:‌ در مصر احزاب زیادی فعالیت می کنند بنابراین قانون اساسی باید تغییر کند و مردم باید نمایندگان مجلس را خودشان انتخاب کنند. بعد از رفتن مبارک باید انتخاباتی سالم برگزار شود و مردم نوع حکومت آینده را خودشان انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: اگر آنها دولت اسلامی بخواهند که امیدوارم این طور شود، این خواسته ملت است .
بی بی سی در حرکتی زیرکانه اظهارات ضد ایرانی اخیر احمد ابوالغیط وزیر خارجه مصر را پیش کشید که عضو اخوان المسلمین هوشمندانه پاسخ داد: "اول از همه وزیر خارجه مصر باید از وزارت کنار برود.

دوم اینکه او از روابط مسلمانان با هم شناخت درستی ندارد و در حرف های خود باید از حمایت رهبران ایران از انقلاب مصر قدردانی کند .

با تاسف باید بگویم وزیر خارجه مصر با حملات غرب علیه ایران همراه شده که این قابل قبول نیست".

بی بی سی در ادامه حوادث انتخابات ایران را پیش کشید وکمال الحلباوی در پاسخ گفت:" من هم امیدوار بودم دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهوری خوب و شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشتیم." احمدی نژاد عقیده اش را بیان می کند به درست یا به غلط بودن آن کاری ندارم، اگر کشورهایی مانند آمریکا و بریتانیا حق پیشرفت دارند چرا نباید کشوری مانند ایران هم حق پیشرفت داشته باشد. کشورهایی مانند چین و هند از فن اوری هسته ای برخوردارند چرا کشورهای مسلمان چنین حقی نداشته باشند". 


[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
چه کسی غایبان نمازجمعه 15 بهمن به امامت رهبر انقلاب را منزوی کرد؟
دو روز پیش نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب و با حضور میلیونی مردم تهران در حالی برگزار شد که حضور نیافتن برخی چهره‌های شاخص در این مراسم نشان می‌دهد این افراد با اراده شخصی قصد منزوی کردن خود و کناره‌گیری را دارند.
 در نمازجمعه دو روز پیش تهران، روسای سه قوه و اکثریت قریب به اتفاق مسوولان جمهوری اسلامی حضور داشتند اما آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان حاضران نبود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 10:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 زهرا اشراقی همسر محمد‌رضا خاتمی و دیگر فرزند مرحوم اشراقی در صفحه «فیس‌بوک» خود به استقبال برادرش از رئیس جمهور در حرم امام (ره) واکنش نشان داد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جمعی از نیروهای این گردان ، چند شب مانده به آغاز عملیات ، اقدام به تنظیم یک شفاعتنامه نمودند، کاری که آن روزها در برخی یگان ها رایج بود. این شفاعتنامه روی پارچه ای سفید نوشته شده و 25 نفر از غواصان بسیجی آن را با خون خود انگشت زده و امضا کرده اند.

[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کاربران سایت «بالا‌ترین» که با مطالب عجیب و بعضا بامزه خود حتی مورد تمسخر افراد اپوزیسیون هم قرار دارند، در جدید‌ترین اقدام خود دست به ارسال مطلبی جالب درباره آنچه دور جدید اعتراضات نامیده‌اند، زده‌اند.

وبلاگ «بالاف ترین» در این زمینه در مطلبی طنز نوشته است: به گزارش کار‌شناسان هوا‌شناسی مقیم تارنمای بالاف‌ترین، دمای هوای تهران، فردا پنج شنبه ?? بهمن ?? در بالا‌ترین دما به یک درجه سانتی گراد و در پایین‌ترین دما به منفی ? درجه سانتی گراد می‌رسد. این گزارشگران اضافه کردند که احتمال بارش برف در سطح شهر تهران نیز وجود دارد.

 

بنابر این گزارش ?? کاربر محترم تارنمای بالاف‌ترین این توصیه را جدی گرفته و با دادن رای مثبت قول دادند فردا با دست کش و کلاه گرم در مراسم تظاهرات مسالمت آمیز شرکت کنند.

خبرنگار واحد مرکزی بالاف‌ترین گزارش داد که لحظه به لحظه بر تعداد قول دهندگان افزوده می‌شود!


[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450227