NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شیرین عبادی" غربزده فراری در آخرین مصاحبه خود به دفاع از حسنی مبارک دیکتاتور مصر پرداخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، عبادی تظاهرات های اخیر مردم مصر علیه حسنی مبارک را محکوم کرد.
وی با حمایت از رژیم مبارک مدعی شد، قیام مردم مصر اشتباه است و نباید بر علیه رژیم حسنی مبارک قیام کنند چون ممکن است با کنار رفتن وی یک دیکتاتور حکومتشان را بدست گیرد.
شیرین عبادی در ادامه خطاب به هم پیمانان غربی اش بار دیگر از آنها خواست به حمایت فتنه گران خارجی و داخلی ایران بپردازند و پرداختن به کشورهایی مانند مصر و تونس و یمن و اردن آنها را از دخالت در امور ایران بازندارد.


[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت ویکی لیکس اطلاعاتی را منتشر کرده که مدعی است آخرین یادداشت های مایکل پوستل سفیر سابق اتریش در ایران است که از روی آخرین ایمیل های وی قبل از تغییر او، گرفته شده است.

در این ایمیل‌ها که گزارش‌های نوبه‌ای سفیر سابق اتریش در ایران از تحولات کشورمان است، پوستل اطلاعاتی را بیان می‌کند که با توجه به بازتاب جهانی این اطلاعات به‌نظر می‌رسد افرادی که از آن‌ها نامبرده شده، به‌ویژه آقای هاشمی رفسنجانی باید در صورت نادرست بودن این اطلاعات، آن‌ها را تکذیب کنند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در حالی در اطلاعیه‌ای روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام قید شده که آقای هاشمی مخالف پاسخ مجمع به نامه احمدی‌نژاد بوده است که مشخص نیست چرا این خبر در سایت رسمی مجمع منتشر نشده و دبیر مجمع نیز از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از ایراد خطبه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه دیروز، مردم مصر به شکل خودجوش در حال انتشار فایل صوتی بخش عربی این خطبه‌ها هستند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این آدم وقتی از کوچه‌ی ما رد می‌شد، می‌ایستادیم و بازوها، سرکول و سینه‌ی ستبر و هیکل ورزشکاری‌اش را تماشا می‌کردیم. چشم‌های درشت، موهای فرفری و طرز راه رفتنش که خیلی با وقار و با ابهت بود، با قدم‌های سنگین، چشم همه را می‌گرفت. او همیشه با دایی حبیب به مسجد و هیئت می‌رفت ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
امروز برای حضور دولت در حرم امام، علی اشراقی نوه امام به استقبال هیات دولت رفت.





[ یکشنبه 89/11/17 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سناریوی خاتمی برای صدور بیانیه در دهه فجر امسال و اعلام شرایط جدید برای بازگشت به عرصه سیاسی در حالی با ارزیابی واکنش‌ها در قبال دیدارش با جمعی از اعضای اقلیت مجلس شکست خورد که به نظر می‌رسد این جریان که سال‌ها طعم حضور در قدرت را چشیده حاضر نیست از آن چشم‌پوشی کند و در آخرین جلسه مجمع روحانیون با ارزیابی شکست پروژه خاتمی، سناریوی جدید "ضد حمله" تصویب شده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/16 ] [ 12:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ شنبه 89/11/16 ] [ 12:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها ، از مردم مصر اصرار است که "مبارک ! دست زن و یچه ات را بگیر و برو" و از دیکتاتور انکار که "می مانم تا به ملت خدمت کنم!"
این از رو نرفتن مبارک و اصرار وی بر ماندن ، باعث شده مردم جوک های زیادی را درباره اش بسازند و در تجمعات مردمی ، دهان به دهان گسترشش دهند.
 
یکی از این جوک ها این است:
" به مبارک گفتند: امروز که آخرین روزیه که با مردم مصر هستی ، چه احساسی داری؟"مبارک با تعجب جواب داد: وا ! مگه مردم مصر کجا دارن می رن؟! "

[ شنبه 89/11/16 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جمعی از نمازگزاران تهرانی که پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی حمایت از خیزش اسلامی مصر شرکت کرده بودند، عکس های موسوی، کروبی و خاتمی را در کنار عکس حسنی مبارک و باراک اوباما آتش زدند.

به گزارش ایرنا، نماز گزاران تهرانی در حالی که شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حسنی مبارک سر می دادند همچنین پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.


[ شنبه 89/11/16 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450262