NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

امیدوارم سر صحنه‌ای بمیرم که شرمنده نباشم/ بغضی که میان خانواده شهدا شکست +فیلم

دو سال سکوت حاتمی‌کیا با شکستن بغض فروخورده او شکست.
امیدوارم سر صحنه‌ای بمیرم که شرمنده نباشم/ بغضی که میان خانواده شهدا شکست +فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته سینمای دفاع مقدس در مراسمی که دوشنبه شب برای تجلیل از او در بین فرزندان شهدا برگزار می‌شد به ایراد سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد جواد لاریجانی روایتی ناگفته از ورود اینترنت به ایران و موضع مقام معظم رهبری ارائه کرد.

در آن زمان که ما می خواستیم اینترنت را وارد ایران کنیم، وزیر محترم وقت، مدعی بود که اینترنت چیز جدیدی نیست و همان فکس است. من گزارشی 30 صفحه ای به رهبری در مورد اینترنت نوشتم ، که این یک تکنولوژی بسیار جالبی است وبرای کارهای علمی جالب است منتهی ما این مشکلات را داریم. تقریبا دوهفته بعد من به همراه وزیر وقت فراخوانده شدیم. ایشان فرمودند من گزارش را خواندم حاشیه این گزارش 3 تا مطلب نوشته بودند:

نخست نوشته بودند این تکنولوژی بسیار جالب است. روی آن سرمایه گذاری شود ودستوراتی مربوط به این کار داده بودند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای (ز) از جمله دارایی‌های خود را در تهران یک قطعه زمین 4 هزار متری در میرداماد که قیمت هر متر مربع آن 20 میلیون تومان تخمین زده می‌شود، اعلام کرده است.
پولدارترین اعضای دولت چه کسانی هستند؟
به گزارش جهان، اعلام لیست دارایی های مسئولان کشور هرچند هنوز در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده و بنا به گفته محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس اراده ای برای به سرانجام رسیدن آن نیست، اما برخی از مسئولین کشور تا کنون دارایی های خود را اعلام کرده اند.

طبق شنیده های خبرنگار جهان، در این بین از میان دولتمردانی که دارایی های خود را اعلام کرده اند آقای (ن) میزان دارایی خود را 930 میلیارد تومان و آقای (ز) از جمله دارایی‌های خود را در تهران یک قطعه زمین 4 هزار متری در میرداماد که قیمت هر متر مربع آن 20 میلیون تومان تخمین زده می‌شود، اعلام کرده اند. 

این دو فرد تا کنون بیشترین دارایی ها را در بین اعضای دولت یازدهم داشته اند.

در دولت دهم نیز بیشترین دارایی مربوط به آقای (م) به ارزش 115 میلیارد تومان اعلام شده بود.

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سخنان و راه امام خمینی(ره) به عنوان الگو و مرامنامه انقلاب اسلامی همواره مورد تاکید نیروهای اصیل انقلابی بوده و استناد به آن همواره فرصت‌طلبانی را که در پی دگرگونی در مسیر و اهداف انقلاب بوده‌اند دلگیر کرده است.

خبرگزاری فارس: 3 سند در رد ادعای هاشمی درباره جمله «ملاک حال فعلی افراد است»

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت تریبون مستضعفین، روز گذشته سایت انتخاب پنجمین قسمت از مصاحبه‌ با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام را منتشر کرد. هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه با نادیده گرفتن فرازهای واضحی از وصیت‌نامه امام خمینی به تشریح شان نزول یکی از مواردی پرداخته که امام خمینی (ره) در آن از عبارت «ملاک حال فعلی افراد است» استفاده می کنند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضرات آیات عظام شبیری زنجانی،سید سعید حکیم،مکارم شیرازی،نوری همدانی،موسوی اردبیلی به پرسش شفقنا درباره حریم خصوصی خودرو شخصی پاسخ گفته اند.

به گزارش شفقنا، متن پرسش مطرح شده و پاسخ این مراجع تقلید شیعه بدین شرح است:

آیا خودرو شخصی جزو حریم خصوصی تلقی می شود وداخل خودرو تابع احکام حریم خصوصی است؟

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی

بسمه تعالی

خودرو شخصی نیز احکام ملک را دارد، بنابراین هرگونه تصرف و تفتیش آن بدون اجازه مالک آن فی حدنفسه جایز نیست. البته اگر مصلحت اهمی مانند جلوگیری از حمل و نقل اسلحه متوقف بر تفتیش باشد، تفتیش آن طبق نظر حاکم شرع بلامانع است.

لازم به ذکر است که وسیله نقلیه، از لحاظ جواز نظر به داخل آن، نحوه پوشش سرنشینان و... ممکن است در برخی از صور دارای احکام خاصی باشد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

بسمه تعالی

داخل خودرو جزو حریم شخصی است و دیگری حق ندارد به آن تجاوز کند ولی جهات شرعی را مانند حجاب و امثال آن باید در داخل اتومبیل رعایت شود. 

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی

بسمه تعالی

در فرض سوال بلی خصوصی است و باید بر اساس مقررات حکومت اسلامی عمل شود.

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

بسمه تعالی

حریم خصوصی ازکلمات قرآنی وروایی وفقهی نیست وچنانچه برای این عنوان احکامی درقانون قرار داده شده سعه وضیق معنای مذکور،از قانونگذار سوال شود.

حضرت آیت الله العظمی سید سعید حکیم

بسم الله الرحمن الرحیم وله الحمد

بله داخل خودرو ازجهت تصرف جزوحریم خصوصی اشخاص است.


[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تبدیل کردن مسائل اجتماعی به بحث های سیاسی تنها به دلیل عدم درک آقایان اصلاح طلب از مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه 598، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سوءاستفاده برخی از جریان‌های سیاسی از حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری گفت: واقعیت آن است که برای علاج هر بیماری باید درک صحیح و درست از مشکلات آن داشت.

وی افزود: متاسفانه آقایان اصلاح‌طلب نه تنها از مشکلات مردم درک درستی ندارند بلکه با ایجاد جنجال‌های سیاسی موجب می‌شوند تا مسئله به درستی بررسی نشود.

این نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: پرت شدن 2 انسان از ساختمانی در خیابان جمهوری حادثه‌ای بسیار دردناک بود که باید از آن جلوگیری شود ولی وارد کردن اینگونه مباحث به حوزه‌های سیاسی باعث ایجاد هیاهوی بیهوده می‌شود.

کوچک‌زاده گفت: متاسفانه نمونه‌های اینچنینی بسیار وجود داشته که از جمله می‌توان به بحث قتل‌های زنجیره‌ای و دیگر موارد اشاره کرد.


[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 6:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس دبیرخانه اجرای توافق ژنو با تاکید بر اینکه خود را موظف به حرکت در چارچوب ساختارهای تعیین شده در نظام تصمیم گیری کشور می دانیم، گفت: موافق نیستیم برای اثبات اقدامات خود از مقام معظم رهبری هزینه کنیم.
پاسخ رئیس دبیرخانه اجرای توافق ژنو به ادعای هسته‌ای هاشمی
به گزارش جهان، حمید بعیدی نژاد در گفتگو با ایرنا گفته است: بطور کلی همان طور که آقای دکتر ظریف هم در چندین مقطع تذکر دادند ما موافق نیستیم که برای اثبات اقدامات خود از مقام معظم رهبری دراین موضوع هزینه کنیم و بخواهیم مثلا بگونه ای همیشه تاکید کنیم که محورها و جزئیات توافق شده در جریان مذاکرات، جزءبه جزء و یک به یک نظر مقام معظم رهبری را داشته است چرا که باور ما این است که شان ایشان بسیار بالاتر از این است که بخواهیم برای کارکرد مذاکراتی خود از ایشان هزینه کنیم. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 6:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجری تلویزیون در قالب یک لطیفه، کنایه ای به یکی از شخصیت های سیاسی کشور زد.
لطیفه عجیب‌شهریاری دربرنامه‌زنده تلویزیونی
یکی ازمخاطبان جهان نیوز با ارسال مطلبی نوشت:
محمود شهریاری در برنامه زنده فیتیله ای ها لطیفه ای تعریف کرد که احتمالا برایش دردسر ساز خواهد شد.
شهریاری گفت: به یه بابایی گفتن چطور شما اینقدر پولدار شدی؟ جواب داد ما یه باغ پسته داشتیم؛ ایران افتاد توش!!!

[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 6:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اصرار بر القای شکست تیم دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای را مصداق نگاه سیاسی و جناحی به منافع ملی خواند و ادعا کرد: رهبری نظام هم قبل و هم بعد از مذاکرات، تیم دیپلماسی و کارهایشان را تأیید کردند.
ادعای هاشمی درباره تایید رهبر انقلاب بر عملکرد تیم دیپلماسی
به گزارش حهان به نقل از ایسنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت مؤسس، شورای مرکزی و جمعی از فعالین مجمع اسلامی مدافعان عدالت، اسلام را دین اعتدال و عدالت خواند و گفت: انقلاب اسلامی که با مبانی مکتب اسلام و مذهب تشیّع شکل گرفته، نمی‌تواند از این مسیر منحرف شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 6:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چطور می‌توان چشم بر این نکته بست که پیروزی شکننده به دست آمده تنها با 0.7 درصد بیشتر از حد نصاب اکثریت آرای مأخوذه محقق شد؟
وقتی که محکوم فتنه 88 نیمی از مردم را نمی‌بیند
گروه سیاسی جهان نیوز: محمدعلی ابطحی، از محکومان فتنه 88 طی یادداشتی در روزنامه آرمان روابط عمومی نوشت: به نظر می‌رسد تا پایان کار مجلس نهم که با بخشی از زمان روی کار بودن دولت روحانی همزمان است، شاهد چالش‌هایی بین این دو قوه خواهیم بود. حتی می‌توان گفت برای بهبود این رابطه راه‌حلی وجود ندارد زیرا اختلافات این دو نهاد از اندیشه‌های متفاوت این دو قوه نشات می‌گیرد که مانع صلح دائم بین آنها خواهد شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 6:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450937