NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به نظر می رسد رویدادهای تلخ چند ماه اخیر از جمله جسورشدن رسانه های تندرو و هتاکی به مقدسات، بستن نشریات منتقد، پس گرفتن شکایت از «آرگو»، لغو جشنواره ارزشی افق‌نو و هالیوودیسم، حضور و تکریم دوباره فیلم سازان مسئله دار و... نتیجه یکسری اتفاقات معنادار زیرپوست وزارت ارشاد باشد.
خطاهای متعدد وزیر ارشاد و حرکت به سمت دو کارته شدن!
به گزارش جهان، در هفته های اخیر سخن از استیضاح چندین وزیر به میان آمده است! حتی هنوز هم موضوع استیضاح وزیر صنعت مطرح است و نمایندگان معتقدند وی تاکنون اقدام چشمگیری در ساماندهی وضعیت صنایع و تجارت انجام نداده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 10:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موج تغییر دکوراسیون‌، به محل کار برخی وزرا نیز رسیده است و تعدادی از وزرا نسبت به تغییر کامل دکوراسیون و فضای دفتر و مبلمان اقدام کرده اند.
رواج استفاده از هواپیمای اختصاصی و تغییر دکوراسیون در بین برخی دولتمردان
به گزارش جهان، دفتر رئیس‌جمهور در مجموعه نهاد ریاست‌جمهوری که به ساختمان سفید مشهور بوده و فقط محل استقرار رئیس‌جمهور و دفتر وی ‌است، بعد از روی کار آمدن دولت روحانی مورد بازسازی قرار گرفته است.

در این بازسازی، دکوراسیون، فرش‌ها، لوستر‌ها و... تغییر کرده و دیوارهای جدیدی اضافه شده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«انتقاد از دیپلماسی دولت نهم و دهم» و «‌خرده گرفتن به سیاست‌هایی هسته‌ای تیم مذاکره‌کننده دولت گذشته‌» یک اصل بدیهی و قاعده‌ای نهادمند، نزد مقامات رسمی دولت اعتدالگرا طی ماه‌های گذشته بوده است.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جوان، «انتقاد از دیپلماسی دولت نهم و دهم» و «‌خرده گرفتن به سیاست‌هایی هسته‌ای تیم مذاکره‌کننده دولت گذشته‌» یک اصل بدیهی و قاعده‌ای نهادمند، نزد مقامات رسمی دولت اعتدالگرا طی ماه‌های گذشته بوده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا خوی اشرافی گری در میان برخی مُد شد؛
پیش بینی امام خمینی (ره) از مطرود شدن برخی مسئولین
ثروتمند بودن به نوبه خود هیچ اشکالی ندارد. اما چگونگی کسب این ثروت و خرج آن می تواند در حکومت اسلامی یکی از اصلی ترین مباحثی باشد که باید بر روی آن بحث و نظر صورت بگیرد.
درآمد 1000 میلیاردی یک کارمند دولتی چگونه بوجود آمد؟
سرویس اجتماعی جهان نیوز ـ علی رضایی: چند هفته است ثروت میلیاردی یکی از اعضای دولت باعث شده، افکار عمومی با خود این پرسش را مطرح کند که فردی که پیش و بعد از انقلاب تنها کارمند دولت بوده و به عنوان وزیر و معاون وزیر فعالیت می کرده است، چگونه به چنین ثروتی دست یافته است؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مبلغ: اصلاحات یک رهبر دارد، آن هم سید محمد خاتمی است. مسلما جریان اصلاحات با جریان دولت در انتخابات مجلس در یک راستا عمل خواهد کرد
گروه سیاسی -  مرتضی مبلغ  معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا، که سایت کلمه نیز آن را بازنشر داده است، نکاتی را در مورد آرایش نیروهای سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا با توجه به انتخابات مجلس  در دو سال آینده مطرح کرده و در بخشی از نظرات خود گفته است "اصلاحات یک رهبر دارد آنهم فقط سید محمد خاتمی است" 
به گزارش بولتن نیوز، این نکته نشان می دهد که بسیاری از تندروهای اصلاح طلب، روحانی و هاشمی را قبول ندارند و تنها در جایی که بتوانند از ظرفیت این افراد استفاده کنند از آقایان هاشمی  و روحانی و نظرات و عملکرد و فعالیت های آنها بهره می برند و همچنان اصلاح طلبی را با مفاهیم قبلی دنبال می کنند و موضوع اعتدال و میانه روی در مقطع کنونی را تنها در راستای مطالبات و انتظارات و اهداف خود پیگیری می کنند. 



[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، یاسر هاشمی در گفتگو با ایسنا گفت: گاه این پرسش را مطرح می‌کنند که "با توجه به نقش‌آفرینی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات 24 خرداد آیا حق آیت‌الله هاشمی پس از انتخابات ریاست جمهوری ادا شده است یا خیر؟" که باید گفت نقش اصلی در انتخابات را مردم ایفا کردند که با رای خود به جریان افراطی «نه» گفتند. آقای هاشمی با رفتار خود در برابر عملکردهای نادرست به معتمد مردم تبدیل شد اما بازیگر اصلی 24 خرداد مردم بودند. ضمن اینکه ایشان برای سهم‌خواهی از دکتر روحانی حمایت نکرد بلکه هدف آقای هاشمی نجات کشور از یک ورطه آسیب‌پذیر بود.


[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تایید اظهارات سرلشکر جعفری توسط نویسنده آمریکایی:
این تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی امریکا و کارشناس مسائل غرب آسیا و امور نظامی، با اشاره به سخنان اخیر جان کری اظهار داشت: ”تنها انتخاب واقعی امریکا، انتخاب بین آغاز جنگ و توافق است.“ ویدر ادامه افزود: ”و من مطمئنم این دولت (دولت باراک اوباما) هیچ تمایلی به آغاز جنگ با ایران ندارد.“
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کِنِت پولاک، نویسنده کتاب ”غیرقابل تصور: ایران، بمب، و استراتژی امریکایی" در تحلیل اخیر خود اذعان داشت گزینه نظامی به هیچ عنوان انتخاب دولتمردان امریکایی نیست. 

این تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی امریکا و کارشناس مسائل غرب آسیا و امور نظامی، با اشاره به سخنان اخیر جان کری اظهار داشت: ”تنها انتخاب واقعی امریکا، انتخاب بین آغاز جنگ و توافق است." ویدر ادامه افزود: ”و من مطمئنم این دولت (دولت باراک اوباما) هیچ تمایلی به آغاز جنگ با ایران ندارد."



ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی این روزها از ورزش بانوان و لزوم توسعه آن گفته می‌شود که برخی نشانه‌ها دلالت بر بازگشت جریان...
گروه ورزشی مشرق، در دهه هفتاد بود که فائزه هاشمی به یکی از مهم‌ترین تصمیم سازان ورزش کشور تبدیل شده بود. دولت دو دوره ای پدر و دامنه وسیع فعالیت فرزندان وی موجب شده بود تا فائزه بتواند از اضلاع اصلی تصمیم گیران باشد؛ به خصوص وجود مهندس مصطفی هاشمی طبا که برابر وی و خانواده رئیس جمهوری وقت تسلیم مطلق بود.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
منابع غیر رسمی لحظاتی پیش از مرگ شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات خبر دادند.
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری "الاقتصادیه"، منابع غیر رسمی و برخی از سایت های اجتماعی دقایقی پیش گزارش دادند که شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات متحده عربی درگذشت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیکر مطهر شهید اسماعیلی را درحالی یافتیم که سری بر بدن نداشت و این موضوع...
به گزارش مشرق به نقل از ابنا ، از زمان آغاز بحران سوریه در سال 1390 (2011 میلادی) مردم و کشور سوریه شاهد ورود گروه‌های مسلح تروریستی از کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای همجوار سوریه به این کشور بوده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 11:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450981