NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 


[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نمایندگان روحانی مجلس طی تذکری به رئیس‌جمهور اعلام کردند: چرا معاون رییس جمهور با شکستن احترام مراجع عظام و جامعه مدرسین چنین دیداری را انجام داده است؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، متن کامل تذکر نمایندگان روحانی مجلس به رئیس‌جمهور درباره دیدار جهانگیری با یوسف صانعی به شرح زیر است:

جناب آقای جهانگیری هفته گذشته با اعلام اینکه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید در قم حضور یافته علیرغم این که برخی از مراجع تقلید، اعطای وقت به ایشان را مشروط به عدم دیدار با فردی که در سایه تبلیغات فتوای شاذ توسط رسانه های بیگانه و روزنامه های زنجیره ای افراطی، مشهور به مرجعیت شده کرده بودند، اما معاون محترم رییس جمهور پس از دیدار با مراجع عظام تقلید، در آخرین برنامه به دیدار فردی می رود که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال 88 طی نامه ای رسمی خطاب به مردم اعلام کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده و پس از جلسات متعدد، آقای صانعی فاقد ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صف طولانی مردم در مراکز توزیع سبد کالا در میانه برف و سرمای سخت این روزها نشان می دهد که دولت یازدهم رای خود را مدیون شعارهای معیشتی است و مطالبه جریانات افراطی نقشی در رای مردم نداشته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نیوز، دریافت و تحلیل پیام انتخابات از سوی جریان های سیاسی می تواند نقش موثری در ریل گذاری و تصمیمات آتی جریانات سیاسی داشته باشد. در چند ماه اخیر نیز بسیاری از تحلیلگران تلاش داشتند تا با تامل در آرای حاصله از انتخابات ریاست جمهوری تحلیلی واقع بینانه را به جامعه عرضه کنند که البته به دلیل تفاوت نتیجه انتخابات با پیش بینی سیاستمدارن موجب شد که بازار تحلیل و واکاوی این انتخابات بیش از دوره های گذشته گرم باشد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بولتن نیوز: تصویر صفحه اول روزنامه های دوشنبه 14 بهمن ماه 92





ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینها واقعیت هایی است که از فقر و نیازمندی ناشی می شود و ثمره 8 سال فعالیت جهادی و فرهنگی دولت احمدی نژاد است و دولت روحانی را وادار به کاری کرده که به هیچ وجه با آن موافق نیست!.

گروه اقتصادی-  صف کشیدن برای کالای کوپنی و یارانه ای از آن چیزهایی است که چند سالی می شود از جامعه ایران رخت بر بسته و به فراموشی سپرده شده بود اما گویا با سبد کالای خانوار قرار است دوباره شاهد آن باشیم. دادن کالا برای مصارف خانوار و آن هم به شیوه صف از آن شیوه هایی است که کشورها عموما یا در جنگها به آن روی می آورند و یا در زمان قحطی و خشک سالی.

به گزارش بولتن نیوز، صف های طولانی برای مایحتاج عمومی البته شاید در حال حاضر در کشورهایی مانند اتیوپی و سومالی و برخی دیگر از کشورهای فقیر جهان قابل مشاهده باشد اما موضوع اینجا است که چرا در ایران دوباره در حال ظهور آن هستیم و چرا کرامت انسانها را با این کار زیر سوال می بریم!. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک شبکه خبری آلمانی با انتقاد از رویکرد پیشین غرب درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت که ایران درپی توافق 6 ماهه اخیر به دنبال توافق نهایی است.
 

این‌وظیفه‌مانیست که‌اسرائیل‌رابه رسمیت‌بشناسیم یانه!+تکذیبیه

به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه خبری «دویچه‌وله» نوشت: «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران در یک گفت‌وگوی اختصاصی با برنامه بامدادی مشترک تلویزیون یک و دو آلمان (Morgen Magazin) به برخی از پرسش‌ها درباره ادامه مذاکرات هسته‌ای و هولوکاست پاسخ گفت. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فروشگاهی برای ترویج حجاب در غرب تهران با عنوان گل یاس شروع به کار کرده است. 
به گزارش مشرق، سایت فرهنگ نیوز نوشت: چند سالی است که معضل حجاب در جامعه اسلامی ما مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.هجوم رسانه ای دشمن یا همان تهاجم فرهنگی به وسیله هزاران شبکه ای ماهواره ای و هزاران سایت داخلی و خارجی  و از سویی دیگر کوتاهی در انجام وظیفه مسئولین جهت ساماندهی وضع حجاب مردم و عدم فرهنگ سازی آنان موجب این شده است که وضع حجاب در کشور اسلامی ما به مرز بحران برسد و نیروی انتظامی را ناچار کرده است که با قوه قهریه با بدحجابی در جامعه مبارزه کند .در صورتی که بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، دولت باید از طراحی و تولید و توزیع و فروش پوشاک غیر اسلامی جلوگیری و با سرمایه گذاری در مقوله پوشاک و حمایت از تولید کنندگان داخلی و ترغیب آنان به تولید پوشاک اسلامی و با طرح های به روز نیاز جوانان این مرز بوم را تامین کنند تا دیگر گشت ارشاد نیروی انتظامی به عنوان راه حل آخر مقوله مبارزه با بدحجابی به این موضوع وارد نمی شد.
اخیرا فروشگاهی در غرب تهران راه اندازی شده است که با مشارکت برترین تولیدکنندگان داخلی پوشاک اقدام به عرضه البسه ایرانی اسلامی می نماید. اقدامی که سالها پیش مسئولین فرهنگی کشور باید به فکر آن می افتادند تا شاهد این از هم گسیختگی فرهنگی در مقوله حجاب نباشیم. لذا برای آگاهی از اهداف راه اندازی این فروشگاه  با آقای رحمتی مدیر تبلیغات فروشگاه پوشاک ایرانی اسلامی گل یاس به گفتگو نشستیم.
[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی اقدام غیر قانونی شکستن پلمب دفتر حزب مشارکت، دفتر این حزب بار دیگر به دستور مقام قضائی پلمب شد.

گروه سیاسی مشرق - در پی  شکستن غیر قانونی پلمب ساختمان حزب منحله مشارکت که پیش از این با دستور مقام قضایی صورت گرفته بود، مجددا دفتر این حزب پلمب شد.

پیگیری‌های خبرنگار مشرق حاکی از آن است که پلمب دفتر مشارکت، ظهر امروز و به دستور مقام قضایی صورت گرفته است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی با بیان این مطلب که پلیس کانادا مدعی شده خاوری از این کشور خارج شده‌است، گفت: ما این موضوع را تایید نمی‌کنیم.

 

خبرگزاری فارس: پلیس کانادا: خاوری از کانادا گریخته/ پلیس ایران: ما تایید نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس،سرهنگ مسعود رضوانی امروز در حاشیه کارگاه یک روزه مبارزه با قاچاق انسان در مورد آخرین وضعیت پرونده خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی اظهار داشت: پلیس کانادا ابتدا ادعا کرد که این فرد وارد کانادا نشده است و در صورت ورود هنوز توسط پلیس شناسایی نشده است. این در حالی است که ما آدرس و محل سکونت خاوری را به پلیس کانادا اعلام کردیم. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محسنی اژه‌ای در ادامه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر رفع حصر مهدی کروبی گفت: این خبر صحت ندارد.

وی افزود: در سال 88 فتنه‌ای بزرگ و عظیم در کشور رخ داد که هم به مردم و هم به نظام آسیب رساند، سبب تخریب اموال عمومی شد و عده‌ای بیگناه کشته شدند به همین امر دشمن را امیدوار کرد که رسماً از این فتنه حمایت کنند.

داستان کل کشور با تأکید بر اینکه مسببین این فتنه باید تاوان خود را پس بدهند گفت: نظام ارفاغ فراوانی کرده و رأفت و رحمت زیادی را راجع به مجرمین و سران فتنه خرج داده است.

سخنگوی دستگاه قضایی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، گفت: تغییر منزل به ویژه در مورد این شخص از همان اول هم بوده اما این به معنی تغییر سیاست نیست.

وی افزود: هر کسی که مرتکب جرمی شده باشد، چه دستگیر شده باشد و چه دستگیر نشده باشد، اگر توبه کند و در مقام جبران در آید بر اساس قانون شرع با او برخورد می‌شود. این توبه و پشیمانی حتی قبل از صدور حکم و نیز بعد از صدور حکم و قطعیت نیز امکانپذیر است و اگر فردی پشیمان شود و توبه کند، حتماً با او برخورد دیگری می‌شود اما مسئله اینجاست که هر کسی موفق به توبه نمی‌‌‌شود.


[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436530