NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی - ایرانی رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

متن تفاهم‌نامه 7 ماده‌ای نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران، پس از دور مذاکرات بین طرفین در خصوص چگونگی ادامه همکاری‌ها منتشر شد.

خبرگزاری فارس: متن کامل بندهای توافق 7ماده‌ای ایران و آژانس

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در پی دو روز جلسات فشرده، نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی اقدامات اولیه مرتبط با بیانیه تهران(20 آبان‌ماه)، در خصوص چگونگی ادامه همکاری‌ها مذاکره کردند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور کیفرخواستی را علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی منتشر کردند.‎
کیفرخواست‌یک‌اتحادیه‌ علیه‌موسوی وکروبی
به گزارش جهان، در این کیفرخواست آمده است: عده ای حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی را اقدامی غیرقانونی قلمداد نموده و آن را بهانه ای برای تهمت و افترا به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده اند. در این مورد باید گفت حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی بر اساس مصوّبه رسمی شورای عالی امنیت ملی که روسای سه قوه از جمله رئیس قوه قضائیه در آن عضویت دارند صورت گرفته است که بر اساس اصل 187 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با وظایف این شورا منافاتی ندارد در نتیجه دارای وجاهت قانونی است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ماجرای‌ تعبیر خواب خاتمی در دوران طلبگی

آقای فکور خواب وی را این‌گونه تعبیر کرد که شما به قدرت و سلطنت می‌رسید، اما آبروی اسلام را می‌برید. راوی می گوید که این تعبیر در آن شرایط دوران طاغوت و به سلطنت رسیدن یک طلبه خیلی عجیب بود.
روایتی از چگونگی ورود‌ خاتمی به‌ قدرت/ ماجرای‌ تعبیر خواب خاتمی در دوران طلبگی
به گزارش جهان، یکی از چهره های فرهنگی و مذهبی کشور که پیش از انقلاب هم حجره ای سید محمد خاتمی بوده است اخیراً در جلسه‌ای خاطره‌ای از آن دوران و همراهی اش با خاتمی در مدرسه دارالشفای قم نقل کرده است که بخشهایی از آن را می خوانید. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد خاتمی که از سران شورش سال 88 علیه جمهوری اسلامی و رای مردم بود و تاکنون حاضر به اعلام برائت از اقدامات خود علیه انقلاب نشده است، در سخنانی مردم را دعوت به حضور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب کرد.
[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دولت یازدهم با برکناری بیش از سه هزار نفر از مدیران دستگاه‌های دولتی طی شش‌ماه نخست، رکورد جدیدی به جای گذاشت.
به گزارش جهان به مشرق، در حالی که برخی حامیان دولت یازدهم، در توجیه ناکامی در اجرای طرح توزیع سبد کالا، ادعای سنگ‌اندازی مدیران مخالف دولت در بدنه دستگاه‌های اجرایی را مطرح کرده‌اند، آمار برکناری بیش از 3 هزار نفر از مدیران کشور در شش ماه اخیر، این ادعا را رد می‌کند.
طبق آمار مشرق از انتصابات دولت یازدهم، از 12 مردادماه تاکنون که شش ماه و یک هفته از روی کار آمدن دولت روحانی می‌گذرد، به طور میانگین هر روز 16 مدیر برکنار شده است.
نگاهی به جداول عزل و نصب‌ها نشان می‌دهد اکثر افرادی که از سوی دولت یازدهم در شش ماه اخیر به مناصب و پست‌های مدیریتی منصوب شده‌اند، وابسته به جریان اصلاح‌طلب هستند .
با وجود افراط برخی مسئولین دولت یازدهم در عزل و نصب‌های گسترده، برخی حامیان روحانی در هفته گذشته تلاش کردند علت ناکامی دولت در اجرای طرح توزیع سبد کالایی را سنگ‌اندازی مدیران غیرهمسو با دولت جا بزنند که با توجه به روند تسویه گسترده‌ای که در شش ماه اخیر صورت گرفته، این ادعا کاملا مردود است.
در هر حال این سوال مطرح است که روند عزل و نصب‌های گسترده در دولت یازدهم تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند؟
ضمنا آمار تغییرات بدون محاسبه انتصاباتی است که رسانه ای نشده و عزل و نصب‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌هایی همچون سازمان انرژی اتمی و ....نیز در این جدول نیامده است.

[ شنبه 92/11/19 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیشنهاد این گروه این بوده است که جلسه در منزل هاشمی برگزار شود و از حسن روحانی، سید محمد خاتمی و آیت‌الله موسوی اردبیلی برای شرکت در آن دعوت به عمل آید.
به گزارش جهان، گروهی از اصلاح طلبان در نظر دارند با تدارک جلسه ای با حضور سران اصلاح طلب تا پیش از روز 22 بهمن 92 درباره موضوع رفع حصر کروبی و موسوی همفکری نمایند. 
پیشنهاد این گروه این بوده است که جلسه در منزل هاشمی برگزار شود و از حسن روحانی، سید محمد خاتمی و آیت‌الله موسوی اردبیلی برای شرکت در آن دعوت به عمل آید.
همچنین تلاش شده است تا این جلسه هم‌زمان با حضور آیت الله موسوی‌اردبیلی در تهران برای معاینات ماهانه پزشکی انجام شود.
پیشنهاد جمع‌آوری امضا برای نامه‌ای درباره رفع حصر و تقاضای ملاقات با مقام معظم رهبری توسط موسوی اردبیلی از جمله مسائلی است که این عده قصد دارند در جلسه سران اصلاح طلب به بحث بگذارند.
گفته می شود قدرت‌الله علیخانی نماینده سابق قزوین در مجلس شورای اسلامی مسئولیت هماهنگی برای این جلسه را عهده‌دار شده است. 
در همین رابطه یک منبع مطلع به خبرنگار جهان گفت، سیاست و اراده نظام درباره حصر هیچ تغییری نکرده و مسببان فتنه 88 باید تاوان خیانت های خود را پس بدهند.

[ شنبه 92/11/19 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نه معدودیم، نه کم‌سواد و بی‌سواد/ حقوق ملت در ژنو گنگ و قابل تفسیر آمده است
270 دانشجو و نخبه دانشگاه شریف طی نامه‌ای به روحانی تأکید کردند: ما نه معدودیم، نه کم‌سواد و بی‌سواد؛ ولی به توافق ژنو نقد داریم چرا که فهمیدیم آنچه از حقوق ملت ایران باید به صراحت درج می‌شد، گنگ و قابل تفسیر آمده است.
به گزارش جهان، 270 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای به روحانی‎ تأکید کردند:
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
" جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجمع روحانیون مبارز با تکذیب صدور بیانیه دعوت به تجمع در 30 خرداد پس از خطبه‌های رهبر معظم انقلاب (29 خرداد 88) مدعی شد: مجمع روحانیون هرگز چنین بیانیه‌ای صادر نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این مجمع با تکذیب صدور بیانیه دعوت به تجمع در 30 خرداد پس از خطبه‌های رهبر معظم انقلاب (29 خرداد 88) می‌نویسد: مجمع روحانیون هرگز چنین بیانیه‌ای صادر نکرده است بلکه این مجمع در تاریخ 1388/3/27 (سه‌ روز قبل از ایراد خطبه‌های مقام معظم رهبری) برابر با قانون احزاب طی نامه‌ای از وزارت کشور تقاضای صدور مجوز راهپیمایی کرد، متأسفانه وزارت کشور علیرغم پیگیری مکرر تا روز شنبه 1388/3/31 از دادن پاسخ منفی یا مثبت خوداری کرد و ظهر روز شنبه به صورت تلفنی مخالفت خود را با تقاضای مذکور اعلام نمود. از آنجا که خبر تقاضای مجمع در برخی رسانه‌ها منعکس شده بود مجمع بلافاصله طی بیانیه‌ای رسمی اعلام نمود که بدلیل مخالفت وزارت کشور، این مجمع هیچگونه برنامه‌ای برای راهپیمایی ندارد و تلاش نمود از طریق صدا و سیما و سایر امکانات رسانه‌ای مراتب را به اطلاع مردم برساند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مطرح کردن مباحثی از جمله این‌که جمهوری اسلامی ایران همه چیز را از دست داده و هیچ چیز بدست نیاورده است، درست نیست. در گوشه و کنار می‌شنویم که متاسفانه می‌گویند سانتریفیوژ‌ها و اراک متوقف شده است. والله این‌گونه نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی جمعه شب در سخنانی در مراسم رونمایی خودروهای شهدای هسته‌ای و تجلیل از مقام شامخ شهدای هسته‌ای با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت‌: در مذاکرات، یک طرف میز تمام جهان غرب و در طرف دیگر ایران قرار دارد و می‌بینیم که طرف مقابل در وضعیت به هم ریخته‌ای قرار دارد. آن‌ها از این 34 سال درس نگرفته‌اند و هیچ‌کدام از برنامه‌های آن‌ها برای پایین کشیدن ایران به نتیجه نرسید و توطئه‌های‌شان باعث شد ملت غیور ایران روز به روز قوی‌تر و منسجم‌تر شوند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436541