NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روستای ایرا زادگاه استاد علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی است؛ دو هزار و 160 متر بالاتر از سطح دریا و دقیقا روبروی جبهه جنوبی دماوند. بین این روستا و دماوند، دره هراز است.
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000342/nf00342455-1.jpg

[ جمعه 92/11/18 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قرنطینه مجریان از ظهر روز مصاحبه و قطع موبایل آنها و نیز مجبور کردن آنها به انجام پرسشهای تصنعی و متملقانه از جمله مواردی است که کار را برای مجریان سیما سخت نموده است.
مجری که حاضر نشد برنامه رئیس جمهور را اجرا کند
به گزارش جهان، حاشیه های گفتگوی متفاوت مجریان برنامه گزارش 100 روزه رئیس جمهور و شیوه برخورد با مجریان و توقعات عجیبی که دفتر رئیس جمهور از آنها دارد باعث شده است که هر مجری براحتی زیر بار اجرای برنامه های حسن روحانی نرود. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/11/18 ] [ 9:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مادر شهید علیرضا ستاری با بیان اینکه فرزندم در تمام عمر مطیع فرمان رهبر انقلاب بود، گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم در این راه شهید شده است.
مادر شهید فتنه: افتخار می‌کنم فرزندم در این راه شهید شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، مادر شهید علیرضا ستاری جانباز 70 درصد که در عاشورای سال 88 جانباز شد در مراسم تشییع پیکر فرزندش که صبح امروز از مقابل منزل این شهید آغاز شده است، گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم در این راه شهید شده است چرا که تا لحظه آخر از مسیر ولایت فقیه پا را فراتر نگذاشت و گوش به فرمان رهبر خود بود.
وی با بیان اینکه فرزندش در تمام عمر خود لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب بود خاطرنشان کرد: به ما همواره می‌گفت که اگر رهبرم فرمان دهد چیزی نمی‌تواند مانع آن شود که فرمان رهبرم را اجرا نکنم.
مادر شهید ستاری خطاب به فتنه‌گران اظهار داشت: هیچ گاه فکر نکنید که پیروز شدید چرا که ملت ایران محکم‌ هستند و با این اتفاقات خللی به انقلاب وارد نمی‌شود چرا که این مملکت پشتیبانی مانند امام زمان(عج) دارد و مردم ایران همواره مطیع رهبر خود هستند.

[ جمعه 92/11/18 ] [ 9:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیباکلام طی مصاحبه ای با روزنامه اعتماد بخش اعظمی از تقصیرها در خصوص تصمیم دولت مبنی بر توزیع سبد کالا را به گردن بدنه دستگاه اجرایی دولت انداخت و در ادامه خواستار برکناری مدیران میانی و بدنه دستگاه اجرایی دولت شد.
گروه سیاسی مشرق - دکتر صادق زیباکلام طی مصاحبه ای با روزنامه اعتماد بخش اعظمی از تقصیرها در خصوص تصمیم دولت مبنی بر توزیع سبد کالا را به گردن بدنه دستگاه اجرایی دولت انداخت و در ادامه خواستار برکناری مدیران میانی و بدنه دستگاه اجرایی دولت شد.

وی معتقد است که بدنه دولت ساز خودشان را می‌زنند و توجهی به تغییرات نمی کنند، بنابراین دولت باید حداقل 5 هزار نفر از بدنه دولت را از کار بر کنار کند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی می‌پندارند که پهلوانان میدان انحراف از سی سال پیش تصمیم به براندازی نظام داشته‌اند و آگاهانه و به قصد تخریب، دست به فساد زدند؛ در صورتی‌که .... 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جریان‌های سیاسی و مبهم سال‌های اخیر گفت: برخی می‌پندارند که پهلوانان میدان انحراف از سی سال پیش تصمیم به براندازی نظام داشته‌اند و آگاهانه و به قصد تخریب، دست به فساد زدند؛ در صورتی‌که به هیچ‌وجه چنین چیزی ثابت نیست و من باور به آن ندارم؛‌ انحراف برخی از بزرگان انقلاب از یک مسامحه هنگام رقابت در انتخابات نشأت گرفت.

به گزارش بی باک به نقل از رسا، علامه مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) پیش از ظهر دیروز در دیدار برخی از اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران،‌ ساوه و رفسنجان گفت: همواره در تاریخ کشور و اسلام شاهد لغزش‌ها و انحرافاتی هستیم که خسارت‌های زیان‌باری متوجه جامعه کرده است اما برخی با فرافکنی، عوامل برون مرزی و دشمنان را سبب این انحرافات می‌دانند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توکلی مطرح کرد؛
از دادن پست به خواهرزاده پولدار تا ماجرای آقازاده 19ساله هاشمی و جلسه نهاوندیان با تاجر بدنام
پیشنهادی به جای توزیع سبد کالا
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سیاست‌های اقتصادی که از زمان دولت هاشمی وجود داشت در همه دولت‌های بعدی نیز ادامه پیدا کرد، گفت: سیاست اقتصادی از لحاظ راهبرد تغییر نکرده و تنها تاکتیک‌ها تغییر پیدا کرده‌اند.
از دادن پست به خواهرزاده پولدار تا ماجرای آقازاده 19ساله هاشمی و جلسه نهاوندیان با تاجر بدنام
به گزارش جهان به نقل از رسا، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سومین شب جشن دهه انقلاب که به همت شورای هماهنگی اصول‌گرایان قم در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان این‌که هیچ چیز به اندازه حکومت همراه با ظلم نعمت‌ها را تغییر نمی‌دهد، ابراز کرد: طبق آیات قرآن خداوند دعای مظلوم را می‌شنود و در کمین ستمگران است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور در کتاب دیپلماسی هسته‌ای و امنیت ملی می‌گوید: باید انتقاد به یک معروف و کار شایسته تبدیل شود و انتقاد کننده در انتظار تشویق باشد و نه تنبیه.
یک یادآوری به روحانی به بهانه
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از منتقدین توافقنامه ژنو، منتقدین را "عده‌ای سواد" خواند.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئولین دولت یازدهم در نهاد ریاست جمهوری در حال تسویه حساب با نیروهای کار این نهاد هستند و تا کنون برخی از نیروها را اخراج کردند.
اخراج بی‌سروصدا کارکنان نهاد ریاست جمهوری با ترفند حراستی
به گزارش جهان نیوز، اخراج این نیروها در حالی صورت می گیرد که آنها حداقل تا پایان سال با نهاد ریاست جمهوری قرارداد امضاء شده دارند و این اخراج کاملا غیر قانونی محسوب می شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر دادگستری گفت: حضور شکوهمند مردم در همه صحنه‌ها و نیز حضور آن‌ها در انتخابات از دستاوردهای بزرگ انقلاب است که باید از مردم سپاسگزار باشیم.
شرط‌بازگشت‌سران‌فتنه توبه‌است/ واکنش‌روحانی به‌حواشی سبدکالا
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در اولین نشست خود با اصحاب رسانه که در ساختمان جدید وزارت دادگستری برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: آزادی، استقلال، عزتمندی، کرامت انسانی، افزایش توان ملی، استحکام اقتدار ملی، پیشرفت و توسعه در همه ابعاد مختلف و نیز افزایش سطح زندگی انسان‌ها از دستاوردهای بزرگ انقلاب بوده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به بی‌سواد خطاب کردن منتقدان توافق‌نامه ژنو توسط رئیس‌جمهور گفت: ادب مرد به ز دولت اوست.
ادب مرد به ز دولت اوست/ سوادتان در توزیع سبدکالا نمایان بود!
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به بی‌سواد خواندن منتقدان توافق‌نامه ژنو، گفت: در پاسخ به این اظهارات رئیس‌جمهور باید گفت، ما بی‌سوادیم و سواد شما هم در نحوه توزیع سبدکالا کاملاً نمایان و مشهود بود.
وی افزود: بهترین پاسخ به آقایان همین یک مصرع است که گفت، ادب مرد به ز دولت اوست.

[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1856
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435699