NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آزمایش موشکی موفقیت آمیز کشورمان واکنش های گوناگونی در میان رسانه های بین المللی داشته است.
به گزارش مشرق، آزمایش دو موشک جدید ساخت وزارت دفاع از نسل جدید بالستیک و لیزری سب واکنش های رسانه ای شد.

شبکه روسیاالیوم در خبری فوری خود اعلام کرد: ایران با موفقیت دو موشک بالستیک جدید را آزمایش کرد.

شبکه ای بی سی نیوز آمریکا نیز گزارش داد: ایران با موفقیت دو موشک را آزمایش کرده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صدها نفر از مردم عراق به همراه نمایندگان پارلمان این کشور در اعتراض به کاریکاتوری موهن از رهبر انقلاب، در مرکز بغداد دست به تظاهرات زدند.
گروه بین‌الملل مشرق - روزنامه الصباح الجدید عراق که به گفته منابع محلی از سوی سفارت آمریکا در بغداد تغذیه و حمایت می‌شود، در اقدامی موهن، کاریکاتوری از رهبر انقلاب را منتشر کرده است که با واکنش مردم و مقامات عراقی همراه شده است. این روزنامه از جمله روزنامه‌های کم‌تیراژ عراق است که به دلیل اطلاع مردم عراق از وابستگی‌های آن به سفارت آمریکا، اقبال عمومی در این کشور ندارد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بر عکس آل‌سعود که تروریست‌های تکفیری را ساماندهی و بحران خاورمیانه را تشدید می‌کنند، در میان شیعیان چنین رویکردی وجود ندارد. شیعیان، کنش‌گرانی اجتماعی‌اند که تنها درصدد تأمین حقوق مدنی خود هستند و همه تاکتیک‌ها و چارچوب‌های فعالیت‌‌های‌شان مدنی است.
گراهام فولر: آمریکا به نفعش هست با اسلام شیعی کنار آید تا اسلام سعودی‌ها / اماده انتشار /اماده /آماده / آمادهگروه بین‌الملل مشرق - "گراهام فولر" استاد علم ادیان در دانشگاه نیویورک و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی خاورمیانه، در مقاله‌ای با عنوان«شیعیان؛ مسلمانان فراموش‌شده» به صورت نظری و مستدل نشان می‌دهد که رویکرد آمریکا در نزدیکی و دنباله‌روی به کشورهایی مانند عربستان اشتباه است زیرا پتانسیل این کشور برای پرورش نیروهای تکفیری خطرناک در جهان ضربات سختی به منافع آمریکا و نیز سایر کشورهای جهان وارد خواهد کرد.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آمریکا می گوید همان چیزی که من دارم ایران هم دارد. چگونه با او بجنگم؟ ایران ایدئولوژی مقابله هم دارد و مثل روس ها بی غیرت نیست یا مثل چینی ها سربرده در اقتصاد نیست.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، شنبه شب، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران با حضور در مسجد حوری واقع در بلوار قیام تهران و به مناسبت ایام الله دهه فجر به بحث و گفتگو در مورد موضوعات مختلف پرداخت. انقلاب اسلامی، پیشرفت های اقتصادی و تکنولوژی و بحث عفاف و حجاب از مهم ترین بخش های سخنرانی وی بود. او همچنین در قسمت هایی از صحبت های خود در مورد دسیسه و توطئه دشمنان به خصوص انگلیس و تهاجم فرهنگی آمریکا و غرب علیه ایران سخن گفت. چکیده ای از صحبت های وی به شرح زیر است:  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قم به مامنی برای ابراز نظرات مخالف و مغایر سیاست‌های کلی نظام و دفاع از سران و عوامل فتنه آنهم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شد.
تردید در دینداری منتقدان توافق‌ژنو / دندانه‌های کلید روحانی پیدا شد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک‌شنبه شب نخستین نشست شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان قم با حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب برگزار شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«نگرانی از بیماری های ناشی از پارازیت»، «سبز شدن دکل در خانه‌های پایتخت!» و «هشدار درباره بیماری های ناشی از پارازیت» تنها تعدادی از تیترهایی بود که رسانه‌ها در چند سال اخیر درباره تاثیر پارازیت‌های ماهواره‌ای بر سلامت مردم منتشر کردند. البته اینها تازه تیترهای نسبتا خوبی بود، وگرنه رسانه‌های ضدانقلاب خارجی از این سوژه دندان‌گیر تیترهای تند و تیزتری هم درآورده بودند: «سانسور با چاشنی سقط جنین و سرطان»!
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 2 موشک جدید ساخت وزارت دفاع از نسل جدید بالستیک و لیزری تست شد.
موشک‌های نسل جدید بالستیک و لیزری ایران تست شدند
به گزارش جهان به نقل از مهر، در آستانه یوم الله 22 بهمن، 2 موشک جدید ساخت وزارت دفاع با موفقیت تست شد.
 نسل جدید موشک بالستیک برد بلند بارانی و موشک جدید «بینا» که یک موشک هوا به سطح و سطح به سطح با هدایت لیزری است، با موفقیت تست شد.
سردار حسین دهقان در این مراسم گفت: موشک بینا هدایت شونده لیزری است که قابلیت شلیک از هواپیماها و انواع سکوهای پرتاب زمینی را داراست.
وزیر دفاع افزود: این موشک قادر است اهداف مهمی از جمله پل ها، تانک ها، ادوات جنگی و مراکز فرماندهی دشمن را به دقت مورد اصابت قرار دهد.
دهقان تاکید کرد: سرعت عمل فوق العاده زیاد در از بین بردن اهداف مورد نظر، نگهداری آسان و قدرت سریع بکارگیری و عملیاتی شدن از ویژگی های مهم موشک هدایت لیزری بیناست.

[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 ،  سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان که طی آن برخی انتقادات به توافق ژنو به «عده‌ای کم‌سواد» نسبت داده شده بود، هنوز هم با واکنش‌های منفی روبه‌روست؛ هرچند محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت دیروز به فارس گفت که «روی سخن رئیس‌جمهور با همه منتقدان دولت نبوده؛ بلکه خیلی از منتقدان دولت، انسان‌های فهیم و آگاه هستند»، اما این سبب نشد تا نامه 270 نخبه دانشگاه شریف خطاب به رئیس‌جمهور منتشر نشود؛ نامه‌ای که در آن نوشته شده بود: «نه معدودیم، نه بی‌سواد، ولی به توافق ژنو نقد داریم». همچنین سعید زیباکلام، برادر صادق زیباکلام طی نامه‌ای جداگانه به رئیس‌جمهور نوشت: «آقای رئیس‌جمهور! آیا اساتید دانشگاه از جریان مذاکرات کمترین اطلاعی دارند که بتوانند اعلام نظر کنند؟»

در همین حال روزنامه جمهوری اسلامی که از رسانه‌های حامی دولت محسوب می‌شود، دیروز در سرمقاله خود تاکید کرد: «به شخص رئیس‌جمهور یادآور می‌شویم که علاوه بر ماجرای «سبد کالایی» یک عذرخواهی دیگر نیز بدهکار است؛ عذرخواهی بابت این‌که منتقدان یا حتی معترضان به توافق نامه ژنو را کم‌سواد دانسته است.»


[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، حجت‎الاسلام مهدی طائب را همه به روشنگری و صراحت لهجه می ‎شناسند. دلبستگی ایشان به انقلاب و آرمان‎ها بر کسی پوشیده نیست. از سویی نگاه‎‎های عمیق و ظریف تاریخی وی ما را بر آن داشت در خصوص رابطه گذشته و آینده دکتر روحانی و آیت الله هاشمی با او به گفت‎وگو بنشینیم. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

3 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم حمایت از برگزاری رزمایش‌های نظامی و موشکی به رئیس‌جمهور تذکر دادند.

خبرگزاری فارس: جلوگیری از رزمایش موشکی نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 23تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکر کتبی خطاب به رئیس‌جمهور نسبت به عدم حمایت از برگزاری رزمایش‌های نظامی و موشکی به وی تذکر دادند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/20 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 932
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406751