NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مروز شنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس شنیده شد که یکی از مدیران برکنار شده از سوی محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، فرزند علی مطهری است.
گروه سیاسی - علی مطهری گفت: زهیر مطهری که از سوی نجفی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سمت خود برکنار شده، فرزند من نیست.



به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز امروز شنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس شنیده شد که یکی از مدیران برکنار شده از سوی محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، فرزند علی مطهری است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت الله مصباح یزدی در پاسخ به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر بی سواد خواندن منتقدان توافقنامه ژنو، گفت: علما، بزرگان و خانواده‌های شهدا شما را نصیحت می کنند که فریب آمریکا را نخورید، عزت ملت را نفروشید و خون شهیدان را به باد ندهید.
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امشب در حسینیه امام خمینی(ره) قم، در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنو را افراد بی سوادی خوانده بود به آیه «نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت: اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند، طاقت یک جمله را ندارند. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعضی این حرف را زدند که دوران امام تمام شده و امروز دوران جدیدی است که نسبت به قبل منقطع است. در حالی که رهبری از ابتدا تا امروز بر این اندیشه ایستاده‌اند که راه ما همان راه امام و اصول ما بر همان اصولی استوار است که امام بر آن معتقد بودند.

گروه سیاسی - حجت‌ الاسلام سید‌علی خمینی یادگار و نواده حضرت امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی به پرسش هایی در حوزه اجتهاد در اندیشه و دوران امام خمینی (ره) و چگونگی تطبیق سیره و نظر امام پاسخ داده است.

 

به گزارش بولتن نیوز، وی در این گفت‌و‌گو متن امام را متن مقدس انقلاب و فاصله گرفتن از امام را مخل مقبولیت و مشروعیت نظام دانسته است و در عین حال  معتقد است که داوری در خصوص تطبیق سیره و متن امام در دوران نخست، با توجه به دور شدن از پارادایم آن دوران، نیازمند دقت و ظرافت فوق‌العاده است ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به نظر می رسد هدف دولت این است که هر طور شده مدالیته جدید را با آژانس توافق کند.
به گزارش مشرق، دور جدید مذاکرات ایران و آژانس با هدف تدوین یک مدالیته جدید صبح روز شنبه 19 بهمن 1392 (8 فوریه 2014) آغاز شد.
در این مذاکرات رضا نجفی سفیر ایران در آژانس مسئولیت تیم ایران و تره واریووانتا معاون امور پادمان آژانس بر عهده دارد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
*شنیده های مشرق درباره علت تاخیر در پخش مصاحبه حسن روحانی از تلویزیون به این شرح است:
الف- روز قبل از مصاحبه، دفتر رییس جمهور به صدا و سیما اعلام می کند، آقای روحانی نژاد و خانم سپانلو برای انجام این مصاحبه در نظر گرفته شده اند.
ب- پس از این هماهنگی، خانم سپانلو از دسترس خارج می شود،به نحوی که نه مسئولان سازمان و نه دفتر رییس جمهور نمی توانند وی را برای انجام این مصاحبه دعوت کنند.
ج-دفتر رییس جمهور روز چهارشنبه و این بار بدون هر گونه هماهنگی با صدا و سیما،خانم پوریامین را برای انجام مصاحبه دعوت می کنند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/19 ] [ 7:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه رهبری نه با شمشیر بلکه با تدبیر فتنه بسیار بزرگ و بی‌سابقه سال 88 را خاموش کردند، گفت:‌ فتنه 88 با حماقت سران فتنه از بین رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی پنچ‌شنبه شب در تجمع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی خویش همانند حضرت علی(ع) چشم فتنه را کور کرد به ادامه راه امام توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: رهبری نه با شمشیر بلکه با تدبیر فتنه بسیار بزرگ و بی‌سابقه سال 88 را خاموش کردند چراکه این فتنه پس از سال‌های سال مقاومت و شهید دادن همه ارزش‌های انقلاب را هدف‌گیری کرده بود. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/11/18 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در اولین یادواره شهید شاطری ضمن بیان خاطره ای از شهید شاطری گفت: اگر شرمن‌ها(معاون وزیر خارجه آمریکا) شاطری ‌ها را می شناختند زبان به گزافه گویی باز نمی کردند.
به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی در یادواره شهید شاطری به خاطره های خود از شهید شاطری اشاره کرد و گفت: شهید حسن شاطری به خصلت بشاش،خلاق و فعال بودن معروف بودند.حاج حسن در روزهای آخر جنگ کسل بودند آن روز با ایشان صحبتی نکردم بعد از حضور در کردستان مجددا دیدم حاج حسن کسل است. 
 
وی ادامه داد: در محله بین بوکان و مهاباد بودیم که گفتم حاج حسن خیلی کسلی گفت؛جنگ جنوب تمام شد دلخوش بودیم به جنگ کردستان و غرب حالا اگر به مرگ طبیعی مردیم فردای روز قیامت آیا جلوی رفیقهایمان می توانیم ادعا کنیم، گفتم حتما نمی توانیم راهش چیه؟ گفت آقای رادان من راهم را پیدا می کنم و شرمنده نمی شوم تو ببین راهت را چطور پیدا می کنی. 
 
سردار رادان با بیان این نکته که این سخن شهید شاطری مدام در ذهن من بود ادامه داد: بعد از فتنه 88 فراغتی شد تا به جنوب لبنان سفر کنم بچه های لبنان مدام می گفتند حاج حسان من گفتم خدایا این حاج حسان کیست خوش به حالش، آمدیم عقبتر و بعد فهمیدم حاج حسان کیست همون موقع گفتم راست گفتی راهت را پیدا کردی وقتی تابوتش آمد تهران گفتم خوب راهت را پیدا کردی و خوب رفتی. 
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اگر بعضی خودی‌ها حاج حسن را خوب بشناسند می توانند خوب تصمیم بگیرند افزود:آماده هستیم هر روزی که باشد چون راه حاج حسن را برویم و اگر شرمن ها شاطری ‌ها را می شناختند زبان به گزافه گویی باز نمی کردند.

[ جمعه 92/11/18 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به بهانه سالروز میلاد اباالمهدی(عج)؛
شخصی به نام فهفکی که اشکال تراشی‌های ابن ابی العوجاء یکی...

به گزارش مشرق، امام حسن عسکری(ع) بر اساس روایت مورخان، در ماه ربیع الثانی، روز دهم(1) یا هشتم(2) یا چهارم(3) سال 232 (و به نقل خطیب(4) سال 231) چشم به جهان گشود و 28 سال زندگی کرد.(5)

القاب آن بزرگوار را «الصّامت»، «الهادی»، «الرفیق»، «الزّکی» و «النّقی» ذکر کرده‌اند؛ برخی از مؤرخان لقب «الخالص» را هم بر القاب آن حضرت افزوده‌اند، البته «ابن الرضا» عنوانی است که امام جواد و امام عسکری – علیهما‌السلام- هر دو به آن شهرت یافته‌اند.(6)

چنان که امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) به لقب عسکریین معروف شده‌اند، ناگفته نماند عسکر عنوان نامشهوری برای سامرا بوده است، همچنین نقش انگشتری امام عسکری(ع) به دو صورت «سبحان من له مقالید السموات والارض»(7) و «ان الله شهید» ذکر شده است.(8)

به مناسبت میلاد سراسر نور یازدهمین پیشوای شیعیان در ادامه چهار داستان از زندگانی این امام همام(ع) در ادامه می‌آید:

* ماجرای آن ماهی‌ که از اعماق زمین به دست یار امام حسن عسکری(ع) رسید ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/18 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پیکر جانباز فتنه 88 «سید علیرضا ستاری» از میدان شهدا به سمت قطعه صالحین بهشت زهرا(س) تشییع شد.

خبرگزاری فارس: پیکر شهید فتنه 88 تشییع شد

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، پیکر جانباز فتنه 88 «سید علیرضا ستاری»صبح امروز از میدان شهدا به سمت قطعه صالحین بهشت زهرا(س) تشییع شد. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/18 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حتی اگر بند کفشتان پاره شد ...
یونس ابن یعقوب از امام صادق علیه السلام نقل کرده است: درخصوص مومنان، هر بدنی که چهل روز آسیبی به آن وارد نشود، ملعون است و دور از رحمت خداوند. گفتم: واقعا ملعون است؟ فرمودند: بله. گفتم: واقعا؟ باز فرمودند: بله. پس چون امام علیه السلام سنگینی مطلب برای من را مشاهده کردند، فرمودند: ای یونس! از جمله ی بلا و آسیب به بدن همین خراش پوست و ضربه خوردن و لغزیدن و یک سختی و خطا کردن و پاره شدن بند کفش و چشم درد و ماننداینها است، نه لزوما مصیبتهای بزرگ. مومن نزد خداوند بافضیلت تر و گرامیتر از آن است که بگذارد چهل روز بر او بگذرد و گناهان او را پاک ننماید؛ ولو به یک غم پنهان در دلی ، که او نفهمد این غم از کجا حاصل شده است. به خدا قسم، وقتی یکی از شما سکهه ای درهم را در کف دست وزن میکند و متوجه نقصان آن شده و غصه دار میشود، سپس دوباره وزن میکند و متوجه میشود که وزنش درست بوده، همین غصه کوتاه و گذرا...موجب آمرزش برخی از گناهان اوست.

7 الوسائل: 11 / 518 ج 21 البحار: 76 / 354 ج عن کنز الکراجک?: ص 63 بإسناده عن یونس بن یعقوب
پ ن: از امام ره نقل شده وقتی یکی از نزدیکان شان از اذیت ها و گریه های بچه اش گلایه کرده بود، امام فرموده بودند کاش جای شما بودم، شما نمی دانید با تحمل این رنج چه اجری می برید.

[ جمعه 92/11/18 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2305
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436148