NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
منابع وابسته به مخالفان در استان الرقه سوریه از تشکیل دو گردان جدید زنانه توسط گروه تروریستی داعش خبر می دهند.
به گزارش مشرق، پایگاه خبری النشره اعلام کرد: گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی در عراق و شام) به تازگی دو گردان جدید به نامهای "الخنساء" و "ام الریان" تشکیل داده که اعضای آن فقط از دختران و زنان مجرد تشکیل شده است.

داعش اعلام کرده است که زنان عضو این دو گردان بین 18 تا 25 سال دارند و در ازای فعالیتهای خود ماهانه 25 هزار لیر سوری (معادل 200 دلار آمریکا) دریافت می کنند.

این گروه تروریستی با تاکید بر اینکه زنان عضو گردانهای الخنسا و ام الریان نباید فعالیت دیگری داشته باشند، اعلام کرده است: هدف از تشکیل این دو گردان بازرسی بدنی افرادی است که در پوشش زنانه تلاش می کنند از ایستهای بازرسی داعش عبور کنند.

این در حالی است که سن افراد عضو این گردانها و شرط مجرد بودن آنها، ناگزیر مسائل دیگری را گوشزد می کند.

برخی منابع اعلام کرده اند که اخیرا اعضای این گردانهای زنانه را در سطح خیابانهای الرقه مشاهده کرده اند.


[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این سایت هتاک با تشبیه توافقی که هم «جنگ تنزیل» و گزینه نظامی را روی میز شیطان بزرگ نگه داشته است و هم «جنگ تأویل» و تفسیر به راه انداخته است با صلح حدیبیه و فتح مبین پیامبر نوشته است؛ پیامبر دیپلمات بود ولی پیروان وی انقلابی اند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یک سایت مدعی حمایت از دولت در صفحه نخست خو، توهین فاحشی را به منطق دین، جمهوری اسلامی و مقامات عالی نظام کرد.

این سایت هتاک با تشبیه توافقی که هم «جنگ تنزیل» و گزینه نظامی را روی میز شیطان بزرگ نگه داشته است و هم «جنگ تأویل» و تفسیر به راه انداخته است با صلح حدیبیه و فتح مبین پیامبر نوشته است؛ پیامبر دیپلمات بود ولی پیروان وی انقلابی اند! 

این سایت هتاک در موضعی احمقانه، هم به پیامبر اسلام توهین کرده است و هم به نائب امام عصر ارواحنا فداه؛ بی سوادی یا نفاق، بالاخره خود را نشان می دهد. لازم است مسؤولین امر در دفاع از حرمت پیامبر و تشبیه وی به وضعیت مذاکره کنندگان هسته ای و نیز توهین به مقام عالی رتبه نظام اقدامی کنند.

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رها کردن کسب و کار و اقامه نماز اول وقت در برخی کشورهای اسلامی به صورت اجباری اجرا می شود و در صورت باز بودن مغازه جریمه های سنگینی اعمال می شود. اما در کشور ما برخی از کسبه با احترام به اقامه نماز اول وقت این فرهنگ معنوی را به کسبه ها و مشتریان به صورت عملی و کاملا داوطلبانه انتقال می دهند.
عکس/ابتکار بازاریان برای ترویج نماز اول وقت

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی کروبی از سران فتنه 88 شب گذشته به منزل خود در محله جماران منتقل شد.
مهدی کروبی به منزل خود منتقل شد
به گزارش جهان، حسین کروبی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر گفت: شب گذشته آقای مهدی کروبی به همراه ماموران امنیتی به منزل خود در جماران منتقل شدند.

وی افزود: کارهای مقدماتی برای انجام این انتقال از حدود 10 روز پیش آغاز شده بود و شب گذشته این کار انجام شد. در حال حاضر ایشان در طبقه دوم مستقر هستند و ماموران در یک سوئیت مجزا در طبقه اول منزل حضور دارند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زاکانی از سیاست های 35 ساله انقلاب می گوید ازگفتمان های مختلف سازندگی، اصلاحات، مهرورزی و گفتمان اعتدال بر سر کار آمده اند، و اینکه هر کدام چه میزان توانسته اند بیشتر نظر مردم را جلب کنند.
چرا دولت‌هایی که بر سر کار می آیند، شعارهایشان را فراموش می‌کنند
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است که روند و چارچوب کلی سیاست داخلی نظام در 35 سال گذشته حرکت و جهت کاملا مشخصی داشته است و بخشی از سیاست ها در کشور نیز بسته به تغییر دولت ها و گفتمان آنها متغیر بوده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضور دختر خردسال سید محمود رضوی از تهیه کنندگان سینمای ایران، با چادری زیبا از حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود. چادری که زیبایی و شکوه خاصی به صورت معصوم این دختربچه بخشیده است، درسی بزرگ برای بازیگران مانکن زن سینمای ایران است که متاسفانه روی فرش قرمز جشن سینمای انقلاب اسلامی با ظاهری نامناسب ایستاده بودند.حضور دختر خردسال سید محمود رضوی از تهیه کنندگان سینمای ایران، با چادری زیبا از حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود. چادری که زیبایی و شکوه خاصی به صورت معصوم این دختربچه بخشیده است، درسی بزرگ برای بازیگران مانکن زن سینمای ایران است که متاسفانه روی فرش قرمز جشن سینمای انقلاب اسلامی با ظاهری نامناسب ایستاده بودند.حضور دختر خردسال سید محمود رضوی از تهیه کنندگان سینمای ایران، با چادری زیبا از حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود. چادری که زیبایی و شکوه خاصی به صورت معصوم این دختربچه بخشیده است، درسی بزرگ برای بازیگران مانکن زن سینمای ایران است که متاسفانه روی فرش قرمز جشن سینمای انقلاب اسلامی با ظاهری نامناسب ایستاده بودند.


[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
12 بهمن 1357 مراسم استقبال از امام خمینی با حضور هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا و در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد مهدی واعظی اصفهانی معروف به محمد اصفهانی همان کسی است که در مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا به تلاوت قرآن پرداخت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فعالیت هسته‌ای را تعطیل کنیم!
صادق زیباکلام بار دیگر به حسین شریعتمداری در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران نامه نوشت و عنوان کرد: یقین دارم که اگر می‌خواستم 4 یا 5 عملی را که در درستی آنها یقین دارم برگزینم، مطمئنا دفاع از متهمین گروه امیرمنصور آریا و بی‌گناهی آنان یقینا یکی از آنها می‌شد.
مه‌آفرید قطعا بیگناه است/ فعالیت هسته‌ای را تعطیل کنیم!
به گزارش جهان به نقل از نامه‌نیوز، متن این نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

محضر محترم جناب حاج حسین شریعتمداری کثرالله امثالهم

مدیرمسئول و نماینده مقام معظم رهبری در روزنامه کیهان ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس سازمان سینمایی در واکنش به حرف‌های سعید راد صریحا اعلام کرد حتی اگر کسی پشت تریبون افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حرفی بزند،‌ سخنان او ارتباطی به موضع سازمان سینمایی یا وزارت ارشاد ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» تأکید کرد: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 6:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 430
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436875