NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به پرونده انتخاب سه باره قالیباف به عنوان شهردار گفت: پرونده انتخاب قالیباف به عنوان شهردار در نوبت رسیدگی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: پرونده انتخاب قالیباف به عنوان شهردار در نوبت رسیدگی قرار گرفت
به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: پرونده انتخاب سه باره قالیباف به عنوان شهردار تهران در نوبت رسیدگی قرار گرفته است.

 

پیش از این عده‌ای معتقد بودند که انتخاب قالیباف برای بار سوم به عنوان شهردار، خلاف قانون بوده و وی نمی‌تواند بار دیگر شهردار تهران شود.


[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 6:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجوز دولت به پورمحمدی برای مذاکره قضایی با 2 عضو شورای امنیت سازمان ملل، عضو کارگزاران چگونه این مدعیان اقتصادی را هماهنگ می‌کند؟، حمله به سبد کالایی دولت؛ استقبال حقیقت‌پور از کمیته بازگشت ایرانیان خارج از کشور و ... از جمله مهمترین اخبار ویژه روزنامه های شنبه است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛

*کیهان

مفت‌خوری در انتخابات و لغزخوانی بعدی برای روحانی  ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله خزعلی با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای به نقل از وی در برخی سایت‌های خبری تاکید کرد که مصاحبه‌ای با سایت‌ها انجام نداده است.

آیت‌الله خزعلی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای به نقل از وی در یکی از سایت‌های خبری تصریح کرد: من مصاحبه‌ای با سایت ها نکردم و آنچه به نقل از من منتشر کرده کاملاً دروغ است.
 وی اضافه کرد: این مطالب را خود مهدی(مهدی خزعلی) درآورده است. مهدی کارش دروغ است و دروغ‌پردازی.
 آیت‌الله خزعلی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به مواضع سیاسی و فکری مهدی خزعلی چیست، تاکید کرد: من ابداً خط مشی مهدی خزعلی را به هیچ وجه تایید نمیکنم و با آن مخالفم.
 

[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجمع روحانیون بجای تعیین تکلیف برای نظام، پاسخ خون‎های ریخته در فراخوان تجمع 30 خرداد 88 را بدهد

 

گروه سیاسی- رجانیوز: مجمع روحانیون مبارز که طی سالهای گذشته یکی از احزاب اصلی حامی فتنه و دعوت کننده به آن بوده و منجر به پدید آمدن خسارات فراوانی به کشور شده است، اخیرا با صدور بیانیه ای اعلام کرده که «پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، باید بر آثار سو ناروایی های بعد از انتخابات 88 خط پایان کشید!»

در بخشی از این بیانیه آمده است:  ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

focus 3D اسکنری سه بعدی است که می توان نقطه به نقطه ی یک منطقه را اسکن کرد، تصویر برداری سه بعدی و رنگی در کمتر از چند دقیقه این ابزار را متمایز از دوربین های عکاسی معمولی می کند.

شاید در محل اتفاق جرم به جز پلیس و نیروهای پزشکی حضور عکاسان هم به چشم بخورد وظیفه ی آنها کمتر از مابقی افراد گروه هم نیست،‌ عکاسان نقطه به نقطه ی صحنه ی جرم را تصویر برمی دارند تا به پیدا کردن مجرم و برداشتن پرده از رموز جنایت کمک کنند.
اما عکاسان نمی توانند در کوتاه ترین و با بالاترین دقت از صحنه ی جرم تصویربردارند، شاید دستگاهی قویتر از دوربین عکاسی مورد نیاز است.

عکاسی سه بعدی در چند دقیقه+عکس

focus 3D اسکنری سه بعدی است که می توان نقطه به نقطه ی یک منطقه را اسکن کرد، تصویر برداری سه بعدی و رنگی در کمتر از چند دقیقه این ابزار را متمایز از دوربین های عکاسی معمولی می کند.

اما نحوه ی عملکر این دستگاه به نوع خود جالب است، پس از تصویر برداری از یک نقطه آنها را به کامپیوتر برای رندر گرفتن ارسال می کند پس از تمام شدن تصویر برداری می توان یک نقشه ی سه بعدی کاملا رنگی با امکان نمایش جزئیات را برای شما فراهم می کند، بی شک در این مدت زمان کوتاه عکاسان نمی توانند با چنین کیفیت و دقتی از محیط تصویر برداری کنند، اما زمان کم بیشتر در منطاق وقوع جرم نیاز است و همین امر کاربرد focus 3D در منطقه ی وقوع جرم را برجسته می کند. 

[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
آیت الله مکارم به جهانگیری در قم چه گفت؟/ بازگشت جلیلی به دانشگاه امام صادق(ع)/ بهترین استانداران از نگاه محمد خاتمی/ اولین قسط توافقنامه ژنو امروز به ایران پرداخت می شود و...*شنیده‌ایم آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نسبت به تحرکات قوم‌گرایانه برخی عناصر منتسب به دولت یازدهم هشدار داده است. آیت‌الله مکارم در پاسخ به برخی توجیهات مبنی بر برنامه‌ریزی برای جذب عناصر افراطی مذهبی عنوان  کرده‌اند: "اگر می‌خواهید برای نظام مدافع درست کنید به جذب و آموزش بسیجیان کشور بپردازید. بهترین مدافعان نظام، بسیجیان ولایی و دلاور هستند.  ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در بسیاری از موارد با نیروهای مومن و متعهدی برخورد می‌کنیم که از فساد و پلشتی در برخی از مراکز دل‌خونی دارند و هنگامی که از آنها می‌خواهیم، اسناد و گزارش‌های خود را در اختیار مسئولان و مراکز ذیصلاح بگذارند، با 3نوع پاسخ روبرو می‌شویم. برخی از آنان معتقدند که مراکز مربوطه از ماجرا باخبرند! شماری می‌گویند، موضوع را با مراکز مورد اشاره در میان گذاشته‌ایم و پاسخی نگرفته‌ایم! و تعدادی نیز، اظهار می‌دارند که دسترسی به مراکز یاد‌شده آسان نیست! و...
چرا پای کارگزاران، فتنه و انحراف در همه مفاسداقتصادی درمیان‌است؟
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: 

چند هفته قبل در ستون «گفت و شنود» کیهان به نکته‌ای اشاره کرده‌بودیم که این روزها شواهد دیگر و بیشتری در تائید آن به میان آمده است. ابتدا متن گفت‌وشنود مورد اشاره را می‌آوریم که وصف‌الحال است؛ ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فاطمه هاشمی در مورد پرونده قضایی خود گفت: بنده به حکم خود اعتراض کرده‌ام.
به گزارش جهان، فاطمه هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی عصر امروز (شنبه) در حاشیه مراسم ختم خواهر مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری که در مسجد نور تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد پرونده قضایی خود اظهار داشت: باید بگویم در بهار آزادی جای آزادی خالی است.

وی افزود: بنده به حکم خود اعتراض کرده‌ام.

فاطمه هاشمی در مورد پرونده قضایی برادر خود (مهدی هاشمی) نیز گفت: هیچ خبری ندارم.

[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم در تشریح علت بایگانی شدن اسناد فساد دانشگاه آزاد در سال 85 به کوتاهی برخی مسئولین نظارتی اشاره کرد و گفت: در زمان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در سال 85 مقدار زیادی از اسناد را از سازمان بازرسی کل کشور گرفتیم که البته بایگانی شده بود و با بررسی دقیق، علت را هیات علمی کردن مسوول بخش مربوطه یافتیم.
انتقاد
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و دبیرکل جمعیت رهپویان شب گذشته در آخرین پست خود در صفحه اجتماعی گوگل پلاس ضمن روایت بخشهایی از ابعاد فساد در دانشگاه آزاد به انتقاد از عدم برخورد با دستگاههای نظارتی در موضوع مبارزه با فساد پرداخت. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اسحاق جهانگیری پنجشنبه شب با حضور در منزل آقای صانعی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
پشت پرده دیدار جهانگیری و انصاری با آقای صانعی
به گزارش جهان در این دیدار که در غیاب خبرنگاران برگزار شد علاوه بر جهانگیری مجید انصاری و استاندار قم نیز حضور داشتند.

این دیدار در حالی برگزار شد که گفته می شد آقای صانعی از عملکرد دولت یازدهم ناراحت بوده و چندین جا نیز این گلایه خود را بیان کرده است و پیش از این دیدار نیز حاضر به پذیرش نزدیکان دولت نشده بود.

منابع خبری جهان به خبرنگار ما گفتند دلیل اصلی این نارضایتی نرفتن رئیس جمهور به دیدار صانعی در جریان سفر اخیر روحانی به قم بوده و این دیدار با هدف دلجویی از آقای صانعی صورت گرفته است.

[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450963