NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک محکوم دیگر فتنه 88 به جمع بولتن نویس‌های آقای هاشمی پیوست.
یک فتنه‌گر دیگر به جمع بولتن نویسان دانشگاه آزاد پیوست
به گزارش جهان، ندای انقلاب نوشت: مسعود باستانی از همکاران بی بی سی فارسی و محکومین فتنه 88 که در اقاریرش در همان ایام، از سند سازی و شب نامه نویسی علیه نظام اسلامی با محوریت مهدی هاشمی رفسنجانی در سایت جمهوریت متعلق به دانشگاه آزاد خبر داده بوده، این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد(فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است. 

گفته می شود وی با دعوت احسان مازندرانی سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد که او نیز سابقه دستگیری در فتنه 88 را دارد به این روزنامه بازگشته و مشغول به تهیه بولتن های خبری - سیاسی برای رئیس هیات امنا و نیز ریاست این دانشگاه است.

[ شنبه 92/11/12 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ جمعه 92/11/11 ] [ 6:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از حضور هیئت‌های 3 نفره وزارت علوم در دانشگاه‌ها، این هیئت‌ بازرسی در دانشگاه آزاد هم تشکیل شد.
تشکیل هیأت بازرسی 3 نفره، این بار در دانشگاه آزاد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از حضور هیئت‌های 3 نفره وزارت علوم در دانشگاه‌های دولتی به منظور بررسی عملکرد دانشگاه‌ها و تصمیم‌گیری درباره روسای این دانشگاه‌ها، هیئت 3 نفره‌ای در دانشگاه آزاد هم ایجاد شد و به عنوان بازویی برای ایجاد تغییر در مدیریت و رویکرد واحد‌های این دانشگاه فعال شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/11/11 ] [ 6:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با موافقت مجلس شورای اسلامی با لایحه پیشنهادی وزارت نفت، سال آینده بدون احتساب افزایش قیمت حامل‌های انرژی در قالب فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، قیمت هرمترمکعب گاز 13 تومان و قیمت هر لیتر بنزین و گازوئیل پنج درصد افزایش می‌یابد.
گرانی مقدماتی بنزین، گاز و گازوئیل کلید خورد + جدول
به گزارش جهان به نقل از مهر، از ابتدای سالجاری تاکنون با اضافه شدن بندی به نام عوارض بهای هر مترمکعب گاز طبیعی مشترکان خانگی و تجاری 10 تومان افزایش یافت تا عملا متوسط قیمت گاز طبیعی مشترکان خانگی از 70 به 80 تومان به ازای هر متر مکعب افزایش یابد. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/11/11 ] [ 6:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گزارشگر مشهور شبکه سی ان ان مدعی شد، حسن روحانی در مصاحبه با وی از آزادی سران جنبش سبز در چند ماه آینده خبر داده است.

به گزارش جهان، تسنیم به نقل از واشنگتن پست نوشت: فرید زکریا گزارشگر مشهور شبکه سی ان ان مدعی شد حسن روحانی در مصاحبه با وی از آزادی سران جنبش فتنه در  چند ماه آینده خبر داده است.

ادعای فرید زکریا در شرایطی است که بعید به نظر می رسد رئیس جمهور کشورمان چنین اظهاراتی داشته باشد. با توجه به عدم عذرخواهی سران فتنه و مطالبه مردمی برای مجازات تمام و کمال این فتنه گران موضوع آزادی سران فتنه به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله مصباح یزدی در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی:
انحراف برخی از بزرگان انقلاب از یک مسامحه هنگام رقابت در انتخابات نشأت گرفت

 

  نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جریان‌های سیاسی و مبهم سال‌های اخیر گفت: برخی می‌پندارند که پهلوانان میدان انحراف از سی سال پیش تصمیم به براندازی نظام داشته‌اند و آگاهانه و به قصد تخریب، دست به فساد زدند؛ در صورتی‌که به هیچ‌وجه چنین چیزی ثابت نیست و من باور به آن ندارم؛‌ انحراف برخی از بزرگان انقلاب از یک مسامحه هنگام رقابت در انتخابات نشأت گرفت. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی رغم ابهامی که برای کارشناسان و افکار عمومی دراین باره به وجود آمده بود مسئولان وزارت امور خارجه از بیان اینکه ایران قرار است در مذاکرات گام نهایی درباره کدام یک از حقوق خود مذاکره کنند طفره می رفتند،با این حال با بررسی توافقنامه ژنو این نتیجه به دست آمد که یکی از امتیازات ایران که برای طرف مقابل نیز بسیار جذاب می تواند باشد پذیرش پروتکل الحاقی است چرا که در بخشی از توافقنامه ژنو آمده است:«در طرح نهایی پروتکل الحاقی در چارچوب اختیارات رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی (از سوی ایران) به تصویب و اجرا در آید.» ادامه مطلب...
[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درحالی وزیر اقتصاد و معاون اول رئیس جمهور بر شیب ملایم افزایش قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی تأکید دارند که تبصره هدفمندی یارانه‌ها که توسط دولت به مجلس ارائه شده حاکی از افزایش 85 تا 125 درصدی قیمت سوخت در سال آینده است.

 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، "شیب ملایم افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده" مهمترین نکته‌ای بود که از اظهارات دیروز علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش جهت‌گیری اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگاران گفت و به تیتر یک اکثر رسانه‌های جمعی تبدیل شد.در همین باره، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در جریان سفر روز گذشته خود به قم، هم در جمع خبرنگاران و هم در دیدار با مراجع تقلید بر عدم افزایش شوک آور قیمت سوخت در سال 93 تاکید کرده بود. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه صهیونیستی معاریو از درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره عدم فروش سامانه موشکی s-300 از سوی مسکو به ایران خبر داد.

به گزارش بی باک، روزنامه معاریوروز پنج شنبه گزارش داد:"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل سه هفته پیش از "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه خواسته است تا این کشور سامانه موشکی s-300 را به ایران نفروشد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه همچنین ضمن تکرار ادعاهای خود پیرامون برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران بار دیگر،ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای کرد.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد،توافق گام به گام ایران را از برنامه هسته ای خود فقط 6 هفته دور کرد.


[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاون اول رئیس جمهور شب گذشته در آخرین برنامه از سفر خود با یوسف صانعی دیدار کرد.

 

به گزارش مشرق، طبق روال سفر مسئولین دولت یازدهم به قم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در آخرین برنامه سفر کاری خود در این شهر با شیخ یوسف صانعی به صورت خصوصی دیدار کرد.

لازم به ذکر است یوسف صانعی به دلیل مواضع خود در انتخابات سال 88 و همچنین ارائه برخی از فتواهای شاذ از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرجعیت خلع شده است.

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/11 ] [ 5:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450943