NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روحانی در مشهد مقدس بیان کرده بود که از رکود اقتصادی عبور کرده‌ایم اما بعد از حدود دو سال در کرمانشاه اعلام می‌کند که رکود یکی از مشکلات مهم کشور است.
حرف‌های دیروز و امروز روحانی چه تفاوتی با هم دارد؟
گروه سیاست مشرق – روحانی امروز در جمع مردم کرمانشاه سخنرانی را ایراد کرد که با سخنان پیشین وی تفاوت معناداری داشت.

روحانی در مشهد: از رکود عبور کردیم

 

روحانی در کرمانشاه: مشکل رکود داریم

رئیس‌جمهور در شهریورماه سال 93 در مشهد مقدس و در حرم مطهر رضوی گفت: «ما به شما قول داده بودیم که بر رکود غالب خواهیم شد، ما طرح لازم برای عبور از رکود را آماده کرده‌ایم؛ بخشی از آن را که نیاز به قانون داشت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده‌ایم، اما امروز در کنار حرم علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به ملت ایران اعلام می‌کنم ما خوشبختانه از رکود عبور کردیم    .  »[1] ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امروزی بودن با خوردن خوراک حلزون!   /  بازار داغ حرام گوشتها برای سفره های غرب زده +عکسمشرق گزارش می‌دهد؛
حالا دیگر خوراکی‌هایی که از نظر شرعی حرام است، منحصر به فروشگاه‌های خاص برخی اقلیت‌های مذهبی نیست و برخی فروشگاه‌های پایتخت، گوی سبقت را از قاچاق‌فروشان ایام قدیم ربوده‌اند.
 به گزارش سرویس جامعه مشرق، حالا مسابقه چشم و هم چشمی است و غذاهای فرنگی بازیگر مهم این رقابت محسوب می شوند. خیلی بد است سر سفره ات تیرامسو نباشد و اگر آب دوغ خیار هم میخوری، نام فارسی اش را بگویی. ارزش ها، تغییر کرده اند و اگر از مزه برخی غذاها حس چندش آور داشته باشی و کمی هم به مقیدات پایبند، باز هم در بعضی مواقع حلال و حرام رنگ ببازد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارشناس ارشد بین‌الملل و مسئول پروژه ایران در اندیشکده مطرح آمریکایی اظهار داشت: عربستان هر گزینه و ابزار در دسترس که بتواند بالقوه بر ایران فشار وارد کند، چون حمایت از منافقین و نیز دیگر مخالفان ایران بهره می‌جوید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بسیج، «پیام محسنی» مسئول پروژه ایران در اندیشکده آمریکایی «بلفر» و از اساتید دانشگاه «هاروارد» درباره موضوع‌های روز منطقه و ایران به اظهار نظر پرداخت و در زمینه آینده دولت «حسن روحانی» گفت: «تلاش روحانی در زمینه بهبود اقتصاد ایران از طریق روابط بهتر با غرب شاید مبدل به پاشنه آشیل او شود.»  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران سردار سلیمانی و احمدی نژاد را تنها کسانی خواند که می توانند روحانی را به چالش بکشند و رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی را جدی تر کنند.

به گزارش فتن، حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره اینکه اصولگرایان باید چه رویکردی را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده در پیش بگیرند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم اگر کل کشور را در نظر بگیریم، اگرچه توفیق لازم به دست نیامد، ولی بازهم اکثریت مجلس از آن اصولگراها شد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

00

ربیعی با تاکید بر اینکه در دورانی قرار نداریم که بتوانیم حتی یک ریال اشتباه کنیم، گفت: در این 3 سال تلاش کردیم مزد از تورم پیشی بگیرد، چراکه ما درک می‌کنیم که سفره‌ها تهی‌تر شده است.

به گزارش فتن، علی ربیعی در گردهمایی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و نهادهای اجتماعی استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه سخت‌ترین سال‌های اقتصادی کشور را تجربه می‌کنیم، اظهار داشت: برای گذر از این بحران بدون همدلی و همکاری نمی‌توانیم کاری کنیم و باید با عقلانیت، کار کار‌شناسی و پرهیز از حیف‌ومیل اموال، برای حل بحران‌ها کمک کنیم. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نایب رییس فراکسیون امید مجلس درباره ضعف تشکیلاتی این فراکسیون در مناسبات داخلی مجلس می‌گوید: انتظارات از این فراکسیون با توجه به نیروهایی که دارد مبتنی بر واقعیات نیست.

به گزارش فتن، محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار کرد: در حال حاضر گزینه ما برای انتخابات 96 آقای روحانی است زیرا وی مواضع مناسبی داشته و کارها و اقدامات خوبی را انجام داده است. این مواضع قاطع وی باعث شده است که جمعی از اقتدارگرایان علیه وی موضع بگیرند و ما نباید اینها را فراموش کنیم. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک عضو جامعه مدرسین از احتمال انتشار علنی نامه این تشکل به رئیس‌جمهور خبر داد و گفت که عدم پاسخ به نامه این احتمال را تقویت کرده است.

به گزارش پایگاه 598 ، آیت‌الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نامه اخیر جامعه مدرسین به حجت‌الاسلام حسن روحانی، گفت: ما در آن نامه، به برخی اشکالات آقای رئیس‌جمهور اشاره کردیم و نسبت به آن تذکر دادیم اما تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی آقای رئیس‌جمهور درباره نامه دریافت نکردیم.

وی گفت: وقتی نامه اعتراضی و انتقادی را خطاب به آقای روحانی می‌نوشتیم، بحثش بود که اگر ایشان جوابی به نامه ندادند یا اینکه تغییری در رفتار ایشان به وجود نیامد نامه را به‌صورت علنی منتشر کنیم تا مردم از محتوای آن مطلع باشند و اکنون نیز این احتمال که نامه را علنی کنیم، وجود دارد.


[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مردم کرمانشاه در استادیوم آزادی با شعارهایی در اعتراض به رکود بیکاری و حقوق های نجومی سخنرانی روحانی را قطع کردند.

- رئیس جمهور با عصبانیت گفت: خب... گوش نمی‌کنید مدام شعار می‌دهید با این شعارها که مشکلات حل نمی شود. 


[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 6:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اونی که تلویزیون ناچارانشون میده نمایی از جلو و بسته هست که اگه اینکا رو نکنه و خطای دید ایجاد نکنه و جمعیت رو زیاد نشون نده 

از بودجه صداو سیما خبری نیست و ناچارا باید باب میل دولت تدبیر  و امید(تدلیس  و فریب) تصاویر مورد دلخواه رو ارسال کنه


[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 6:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برجام جوان‌مرگ شد؛ از بس که چفت‌وبست نداشت. به‌سراغ بعضی‌ نمایندگان سابق حامی برجام رفتیم تا نظراتشان را یک‌سال بعد از اجرای توافق هسته‌ای جویا شویم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، حالا حتی ظریف هم از اجرای «کم‌رمق» تعهدات و ابهامات فراوانی که در روند اجرای برجام است، می‌گوید. یکسال از برجام گذشت؛ توافقنامه ای که بی‌اغراق تنها دستاورد قابل ذکر دوران ریاست جمهوری روحانی است، خیلی زود به آخر خط رسید. امروز حتی دست‌اندرکاران توافق هم نمی‌توانند پشت آن بایستند. از صالحی گرفته تا ولایتی؛ و تا رییس کل بانک مرکزی که رسماً تمام عائدات ایران از معاهده را «هیچ» می‌داند. برجام جوان‌مرگ شد؛ از بس که چفت‌وبست نداشت. متن مبهم و تفسیرپذیر آن، دست اطراف غربی را برای زیاده‌خواهی و انواع سوءاستفاده گشود و ترکیب نامتوازن آن، امکان اقدام متقابل را از دولت روحانی ربود.

 


ادامه مطلب...

[ شنبه 95/4/26 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406669