NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حسین شریعتمداری گفت: روزنامه های زنجیره ای مثل همیشه آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده اند.
اگر فاش کنم اصلاح‌طلبان آب می‌شوند و کارگزاران عصبانی
به گزارش جهان به نقل از فارس، ملاقات وزیر اطلاعات با حسین شریعتمداری در موسسه کیهان که ظهر یکشنبه 11 خرداد 1393 انجام شد، بازتاب های رسانه ای گسترده ای در محافل داخلی و خارجی داشت.

بسیاری از خبرنگاران در جستجوی پاسخ به این سئوال که در ملاقات یک ساعت و نیمه حجت الاسلام سیدمحمود علوی با مدیر مسئول کیهان چه گذشته است، بارها با شریعتمداری تماس گرفتند اما وی حاضر به پاسخ نبود و توضیح می داد که انتشار مطالب رد و بدل شده را از سوی خود بلامانع می داند ولی باید آقای علوی نیز موافق باشد.

امروز خبرنگار فارس در تماس مجدد با حسین شریعتمداری به گمانه زنی روزنامه دولت اشاره کرد که در آن علوی را حامل هشدار به مدیرمسئول کیهان دانسته بود. شریعتمداری گفت:« روزنامه های زنجیره ای و از جمله روزنامه ایران مثل همیشه آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده اند.»

وی در مقابل اصرار خبرنگار ما گفت:« اگر درباره این ملاقات سخنی بگویم اصلاح طلبان از خجالت آب می شوند و کارگزاران از عصبانیت بی تاب.»

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از منصوبین و منتسبین به دولت، می‌خواهند که در 24 خرداد جشن بگیرند. این جشن به مناسبت کسب آرای قاطع پنجاه و هفت دهم درصدی آقای روحانی در انتخابات سال پیش است.

گروه طنز بولتن نیوز - 

1

چندی‌‌ست حاج خانم پیشین یعنی معصومه علی‌نژاد قمی و صدالبته لیدی پرفشنال فعلی یا همان مسیح علی‌نژاد معروفه، کمپین راه انداخته و مردم را دعوت به آزدای‌های یواشکی کرده است. طرحش هم این است که ملت بریزند بیرون و آزادی‌های سلب شده توسط حکومت را ذره‌ذره عملی کنند تا شاید به قول رئیس جمهور روحانی در ساختمان این ممنوعیت‌ها تِرِک ایجاد شود و کم‌کم، چیزهایی که جزء حق آزدی مردم محسوب می‌شود اما توسط جمهوری اسلامی غدقن اعلام شده، دچار سلب تابوییت گردد و اندک اندک برای همگان عادی. تا شاید حکومت هم دست از گیرهای بی‌خودش برداشته و ایران بشود ترکیه. 

(طنز‌): یواش یواش ...

شیخ ما در این رابطه شعری منظم کرده است که به نظرتان می‌رسانیم:

 

یواش یواش موهاتو رنگش کردی

یواش یواش مانتوت‌و تنگش کردی

 

یواش یواش اومدی، توی کوچه

فکر کردی که ملت رو، منگش کردی

 

می‌‌خواستی آزاد کنی، آدما رو

پر از لجن کردی و، ترکش کردی ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرزاد فرزین که در یک فستیوال موسیقی در روسیه حضور داشت، متوجه شد که در کنار یک خواننده‌ی اسرائیلی قرار گرفته و به همین دلیل از ادامه کار انصراف داد. خودش در این رابطه می‌گوید: در رویدادهای بین‌المللی این اقدام واجب و غیر قابل انکار همه ماست که بر اساس ایدئولوژی نظام کشورمان هیچ گونه مراوده و رقابتی با شرکت کنندگان رژیم صهیونیستی نداشته باشیم. من هم از این قاعده مستثنی نبودم و حتی در مراسم اختتامیه و اجرای مشترک با خواننده این رژیم حضور پیدا نکردم.

ذره‌بین فرهنگی: واقعاً باید به وجود چنین هنرمندانی افتخار کرد که در بزنگاه‌ها هویت خودشان را حفظ کرده و برای خوشایندهای کوتاه مدت، اهداف بلند نظام سیاسی و رسالت دینی خود را ترک نمی‌کنند. از این گذشته، مهم این است که کشور ما در شرایط امروزی نباید صاحب حاشیه‌های مختلف شود. در حالی که اگر رفتار فرزاد فرزین چیزی غیر از این بود، الان باید وزارت ارشاد را در گیر و دار حاشیه‌های جدیدی می‌دیدیم که جز ضرر برای فرهنگ و منافع ملی ما چیز دیگری به همراه نداشت.


[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اولین سوالی که مطرح می شود این است که آیا یاسر هاشمی به عنوان یک سفر فردی به عربستان رفته یا دارای ماموریتی از سوی دولت بوده است؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصر امروز، برخی خبرها حکایت از آن دارد که یاسر هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی چند روز گذشته را در عربستان سعودی به سر برده و به تازگی به ایران بازگشته است.

بنا بر این گزارش خبر چند نکته اساسی در این زمینه وجود دارد که باید برای افکار عمومی مشخص گردد.

1- اولین سوالی که مطرح می شود این است که آیا یاسر هاشمی به عنوان یک سفر فردی به عربستان رفته یا دارای ماموریتی از سوی دولت بوده است؟

2- به گزارش عصر امروز همچنین دومین پرسشی که مطرح می شود این است که آیا این سفر با هدف های اعلامی دولت درباره تلاش برای بهبود روابط با عربستان و نقش آفرینی هاشمی رفسنجانی در این میان مرتبط است یا نه؟

3- به گزارش خبرنگار ما اما مهم ترین مسئله این است که این موضوع مطرح است که آیا برای آقای هاشمی و دولت روحانی صرف برقراری رابطه با سعودی ها اهمیت دارد یا اینکه این برقراری رابطه ابزاری است برای تغییر رفتار عربستان در منطقه و تصحیح سیاست های ضد شیعی و ضد اسلامی آن؟ به عبارت دیگر، آیا دولت هدف تغییر رفتار عربستان را تعقیب می کند یا اینکه صرفا در پی برقراری رابطه به هر قیمت است؟

4- ودر پایان خوب است این سوال از دولت مطرح شود که اساسا برقراری رابطه و مذاکره با عربستان چه سودی برای منافع ملی ایران دارد؟ 

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پرده‌برداری از توطئه اصلاح‌طلبان برای سواری گرفتن از دولت

این اظهارات را علاوه کنید به سخنان ابراهیم اصغرزاده که چندماه پیش تصریح کرد اصلاح‌طلبان به دولت به عنوان رحم اجاره‌ای نگاه می‌کنند. در حقیقت افراطیون از یک سو به اعتبار آگاهی از فقدان پایگاه اجتماعی درخور، طی این سالها به زیست انگلی از قِبَل خاتمی و هاشمی و سپس روحانی روی آورده‌اند و از طرف دیگر از موضع طلبکاری و منت‌داری با نوع این سیاستمداران مواجه شده‌اند که ماجرای تعامل از موضع بالا با روحانی، از همه طنز‌آمیزتر است.
به گزارش پایگاه 598 ، محمد ایمانی در کیهان نوشت:‌

1- «این منم طاووس علّیین شده»، حکایت سالیان تندروهایی است که عکس رفتار خویش عنوان اصلاح‌طلبی را یدک کشیده‌اند. آنها اکنون با تهور تمام می‌گویند رئیس‌جمهور روحانی گفتمانی از خود ندارد و در زمین گفتمان ما حرکت می‌کند. لابد حکایت طاووس علّیین را شنیده‌اید. مولوی روایت نغزی درباره شغالی دارد که دچار سوءتفاهم شده بود و در کمتر از ساعتی، از خود طاووس می‌ساخت! «آن شغالی رفت اندر خُمّ رنگ- اندر آن خُم کرد یک ساعت درنگ/ پس برآمد پوستش رنگین شده- که منم طاووس علیین شده/ دید خود را سبز و سرخ و فور و زرد- خویشتن را بر شغالان عرضه کرد/ جمله گفتند ای شغالک حال چیست؟ - که تو را در سر نشاطی ملتوی است/ ... یک شغالی پیش او شد کای فلان- شید کردی یا شدی از خوش‌دلان/ شید کردی تا به منبر برجهی- تا زلاف این خلق را حسرت دهی/ بس بکوشیدی، ندیدی گرمی‌یی- پس ز شید آورده‌ای بی‌شرمی‌یی/ گرمی آن اولیا و انبیاست- باز بی‌شرمی پناه هر دغاست/ کالتفات خلق سوی خود کشند- که خوشیم و از درون بس ناخوشند...» ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مادر معصومه علی‌نژاد در روستایی در شمال زندگی می کند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، چندی است که کمپین آزادی‌های یواشکی زنان ایرانی در فیس بوک راه‌اندازی شده است و در ظاهر تعدادی از کاربران عکس های بدون حجاب خود را در این صفحه منتشر می‌کنند.

در معرفی این صفحه آمده: «این صفحه متعلق به هیچ گروه و جریانی نیست. صفحه دغدغه‌های زنانِ داخل ایران است و عکس‌ها تماما مربوط به عکس‌هایی از شهرهای مختلف ایران است که زنان خودشان می‌فرستند. تمامی دختران و زنان ایرانی در زادگاه‌شان گرفتار محدودیت‌های اجتماعی و قوانین بازدارنده هستند و در انتخاب پوشش آزاد نیستند. اما با وجود تمام این محدودیت‌ها گاهی خودشان آزادی‌هایی را تجربه می‌کنند که برای لحظه‌ای از بند این حصار‌ها‌‌ رها می‌شوند. این صفحه فقط همین لحظه‌ها را ثبت می‌کند تا دست یابی زنان به حق انتخاب پوشش. آزادی‌های یواشکی زنان در روایت‌های این صفحه آشکار می‌شود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشاء برنج در مزارع کشاورزی گیلان.
[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری هنوز در قید حیات است و امیدها برای بهبود وی نسبت به روز نخست حمله قلبی بیشتر شده است، اقدامات و برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای معرفی فرد جایگزین وی در مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است.
گروه سیاسی مشرق- در حالی که آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری هنوز در قید حیات است و امیدها برای بهبود وی نسبت به روز نخست حمله قلبی بیشتر شده است، اقدامات و برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای معرفی فرد جایگزین وی در مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است.

برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخاب جایگزین آیت‌الله مهدوی کنی

رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام مهدی کروبی و عضو هیئت مؤسس حزب اعتماد ملی در گفت‌وگویی با سایت پویش، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به عنوان فرد جایگزین آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان معرفی کرده است!

وی اظهار داشت: «امیدوارم خداوند ایشان را شفا دهد و ایشان به زندگی برگردند ولی اگر خدای ناخواسته برای ایشان اتفاقی بیفتد و یا اینکه ایشان دیگر نتوانند در مجلس خبرگان حضور یابند، به نظر من بهترین گزینه، ریاست قبلی مجلس خبرگان، آیت الله هاشمی رفسنجانی است و ما در میان خبرگان شخصی نداریم که به حد ایشان بتواند مجلس را به خوبی اداره کند.» 

وی در ادامه در مورد نظر اعضای مجلس خبرگان نسبت به آیت‌الله هاشمی گفت: «جمع زیادی از اعضا روی ریاست ایشان اتفاق نظر دارند اما ممکن است جمعی هم نظر دیگری داشته باشند ولی قطعاً آنها باید به مسأله شایستگی‌ها توجه کنند و انگیزه‌های دیگر را دخالت ندهند و شایستگی افراد را تحت الشعاع قرار ندهند. چون اگر رئیس مجلس خبرگان فردی باشد که شایستگی لازم را نداشته باشد، ممکن است به اساس نظام لطمه وارد شود؛ چه با دخالت دادن مسائل جناحی در مجلس خبرگان و یا افرادی که وابسته به جریانات غیر انقلابی و ارتجاعی بوده‌اند.»

منتجب‌نیا افزود: «من فکر می‌کنم این هوشیاری و دقت و انصاف در بین اعضای محترم مجلس خبرگان فعلی وجود دارد و در غیاب آیت‌الله مهدوی کنی، به جز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شخص دیگری برای ریاست این مجلس تمایل نشان ندهند و ایشان نیز در چنین شرایطی بتوانند باز به همان مسئولیت قبل از آقای مهدوی کنی برگردد و مجلس خبرگان را به خوبی اداره کند.»

اصلاح‌طلبان در حالی دلواپس ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجلس خبرگان رهبری هستند که بیشتر نگرانی حال مردم و مسؤولان دلسوز نظام معطوف به وضعیت سلامت آیت‌الله مهدوی کنی است.

اصلاح‌طلبان در حالی در مجالس و محافل خود در حال برنامه‌ریزی و گمانه‌زنی برای تعیین رئیس بعدی مجلس خبرگان هستند، که اعضای خبرگان تأکید دارند که از طرح این قبیل موضوعات در رسانه‌ها و محافل عمومی به احترام  آیت‌الله مهدوی کنی خودداری شود.

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در لبنان همه برای شفای عاجل آیت الله مهدوی کنی دعا می‌کنیم و مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل برگزار کردیم.
سید حسن نصرالله: در لبنان همه برای شفا آیت‌الله مهدوی‌کنی دعا می‌کنیمبه گزارش مشرق - حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی میرلوحی مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در گفتگو با "مشرق" گفت: از طرف سفارت لبنان در ایران پیغامی به ما رسیده است مبنی بر اظهار همدردی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره شفا آیت‌الله مهدوی کنی.

حجت الاسلام میرلوحی افزود: پیام سید حسن بدین گونه بود: در لبنان همه برای شفای عاجل آیت الله مهدوی کنی دعا می‌کنیم و مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل برگزار کردیم ....خدا انشاالله توفیق دوباره خدمت به اسلام و مسلمین را نصیب ایشان بفرمایند.

حوالی ساعت 15 بعد از ظهر چهارشنبه هفته گذشته، آیت‌الله مهدوی‌کنی در شرایطی که از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بازگشته و درحال استراحت بودند، دچار عارضه حمله قلبی شده و در بیمارستان بهمن بستری شدند.

روز گذشته دکتر باقی، از پزشکان معالج آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان آخرین وضعیت در خصوص تغییر وضعیت حال آیت‌الله مهدوی کنی از روز گذشته تا امروز، اظهار داشت: قلب ایشان کاملا احیا شده است و فاکتورهایی از جمله فاکتور خونی ایشان کاهش و به ایده آل رسیده است.

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا اصلاح‌طلبان از اعدام مفسدان اقتصادی دلواپس شدند؟
گردانندگان این نشریه که از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران هستند پاسخ دهند که آن دسته از فعالان اقتصادی که عملکردی خلاف قانون و مقررات ندارند به چه دلیل باید نگران باشند و چه ارتباطی بین "فعالان اقتصادی دلواپس" و حزب کارگزاران سازندگی وجود دارد؟
گروه سیاسی مشرق - خبر اعدام مه‌آفرید خسروی متهم ردیف اول "فساد بزرگ مالی" معروف به اختلاس 30 هزار میلیارد ریالی، انعکاس گسترده‌ای در بین مردم، رسانه‌ها، خانه ملت و فعالان سیاسی داشت و اقدام قوه قضائیه در رسیدگی به این پرونده، مورد تقدیر بسیاری از مردم قرار گرفت.

دلیل ناراحتی اعضای کارگزاران از مبارزه با مفاسد اقتصادی چیست؟احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مورد نتایج مثبت اجرای حکم مه‌آفرید امیرخسروی گفت:‌ بالا رفتن هزینه‌های فساد مالی و ایجاد بازدارندگی برای آن پیامد اجرای احکام برای مجرمان اقتصادی است.

نماینده تهران در مورد نتایج مثبت اجرای قانون در پرونده‌های فساد مالی گفت:‌ بالا رفتن هزینه‌های فساد مالی و ایجاد بازدارندگی برای آن پیامد اجرای احکام برای مجرمان اقتصادی است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 203
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4423545