NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
«نسل جوان، گره‌گشای دوره‌های سخت و محنت‌های بزرگ است و وقتی وارد میدان می‌شود، گره‌های ریز و سخت گشوده خواهد شد. سیدعلی خامنه‌ای، 77/2/7»
پوستر / نسل جوان، گره‌گشای محنت‌ ها

[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاملی در بازی خاتمی با عارف برای انتخابات مجلس:
عدم ورود وی به قدرت اجرایی کشور و عدم حمایت مستمر از دولت توسط وی( برخلاف رویه سایر بزرگان اصلاح طلبی) موضوعی سئوال برانگیز است که تنها در صورت بازی خوانی خاتمی در فضای سیاسی قابل تبیین است. عارف به عنوان چهره ای شناخته شده با شناسنامه اصلاح طلبی به عنوان فردی برای گذار از شرایط حمایت گری به سمت استقلال طلبی اصلاح طلبان خواهد بود.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - محمدرضا یل/ پیروزی روحانی در انتخابات 92 بدون شک بزرگ ترین فرصت در طول سال های اخیر برای جبهه اصلاح طلبی است. جبهه ای که پس از ناکامی در سال 88 و تلخ کامی عمومی و ایجاد هزینه اجتماعی برای نظام درصدد راهی برای بازگشت در عرصه کنش گری سیاسی بود. راهی که با پیروزی روحانی هموار شد.

جریان اصلاح طلبی پس از انتخابات در نقش حامی دولت امتیاز های غیر قابل تصوری بدست آورد. بازسازی سازمانی نخبگان و فعالین جریان های اصلاح طلبی و ازهمه مهم تر بازسازی اجتماعی وجه ی اصلاح طلبی البته با محوریت کامل شخص خاتمی به بزرگ ترین دستاورد این جبهه بود گویی جریان اصلاح طلبی از مرگ کامل(همچون سرگذشت نهضت آزادی) رها شده و حیاتی جدیدی پیدا کرده است.



ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روسای جمهور از جمله آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در سوریه بشار اسد نیز خلیفه هستند و نیاز به امام دارند لذا حضور امام خامنه ای مظهر ثبات و موفقیت است.
تحلیل خواندنی مفتی اعظم سوریه از رابطه امام خامنه‌ای و اسد
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در صفحه شخصی خود در گوگل پلاس نوشت:

دیروز جمعی از نمایندگان مجلس که توفیق حضور در سوریه در زمان انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را داشتند به بازگویی خاطرات و گزارش سفر پرداختند که بیان گوشه هایی از آن بسیار درس آموز و افتخار آفرین است.

یکی از ملاقات های هیات اعزامی با مفتی اعظم سوریه که از علمای بزرگ اهل تسنن است، در 14 خرداد صورت گرفته بود.

مفتی اعظم سوریه گفته بود که علت ثبات و موفقیت ایران حضور امام خمینی و بعد از آن امام خامنه ای است، سپس با بیان یکی از اعتقادات برادران اهل تسنن بیان داشته بودند، علت اینکه خلیفه دوم عمر گفته بود که اگر علی علیه السلام نبود من هلاک می شدم هم این بود که ابوبکر، عمر و عثمان امام نبودند و خلیفه بودند، چون امام به اذن الهی انتخاب می شود لذا نیاز به امام علی علیه السلام داشتند و در ایران نیز روسای جمهور از جمله آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی و در سوریه بشار اسد نیز خلیفه هستند و نیاز به امام دارند لذا حضور امام خامنه ای مظهر ثبات و موفقیت است.

نکته جالب دیگر اینکه از نمایندگان مجلس ایران سووال کرده بودند آیا سخنرانی امام خامنه ای در سالگرد امام خمینی رحمه الله علیه را گوش کرده اید و در جواب منفی نمایندگان مجلس که بعلت ملاقات ها نتوانسته بودند سخنرانی حضرت آقا را در چهارشنبه گذشته گوش نمایند، مفتی اعظم سوریه گفته بود من همیشه سخنرانی های ایشان را گوش می کنم و به توضیح سخنرانی مقام معظم رهبری در سه دسته نمودن کشورهای جهان و مواضع استکبار و نظام سلطه پرداخته بودند.

[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هرساله تعداد کثیری گردشگر از منطقه گیشیگان واقع در جنوب کرمان بازدید میکنند.
[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازخوانی سخنان عجیب و تند هاشمی راجع به بدحجابی در دهه شصت:
هنوز یک مقاومتهای منفی هست و خانمهایی متاسفانه پس از هفت سال از انقلاب هنوز به این راضی اند که مقداری از مویشان بیرون باشد. تا به حال با اینطور افراد خیلی با نصیحت و موعظه برخورد کرده ایم و هنوز هم بعضی از شهرهای بزرگ این بلیّه را دارند و در بعضی مغازه ها اینگونه مسائل ترویج می شود و در بعضی ادارات هنوز خوب مراعات نمی شود و اینها خطرناک است و فکر می کنم که پس از هفت سال تحملمان تمام بشود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، هاشمی رفسنجانی مدتی پیش طی سخنانی در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر که در کتابخانه ملی برگزار شد گفت:

"من می دانم رهبری راضی نیستند از اینکه ایشان بگویند سال فرهنگ، ولی عساکری پیدا شوند که فقط دنبال این باشند که مثلا یک کسی که خوب می خواند، او را از میدان در بکنند. یا کسی _ خانمی_ که قیافه زیبایی دارد او را نگذارند پیدا شود و امثال اینطور چیزها، این حالت پیش می آید.مناظر خوب را از دست مردم بیرون بکنند. این تصورات منفی در اصل دین ما آمده وگرنه اینها چیزهایی نیست که ما فکر می کنیم که امروز ما داریم می گوییم. اینها چیزهایی است که در زمان خود پیغمبر امده است."
 
این برای چندمین بار بود که هاشمی مواضعی در تضاد صد و هشتاد درجه ای با سخنان گذشته خود اتخاذ می کرد. پیش از این و طی چندین سال گذشته نیز مواضع متفاوت و متناقض او راجع به آزادی، نقدپذیری، بیان برخی خاطرات و تحلیل های نادر و متناقض از سیره امام(ره) خبرساز شده بود..
 

[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همه مناطق دیگه یه طرف، این منطقه که آزاد شد یه طرف. بقول معروف چون اطراف خود حرم بود، آزاد که شد، یعنی اصلا خیلی حال داد! از منطقه‌ای که دست اونا بود وارد حرم شدیم... عصر که کار تموم شد و رسیدیم به حرم، بچه‌ها اصلا خیلی خوشحال بودن همشون. خیلی مزه داد.
گروه جهاد و مقاومت مشرق - احمدرضا بیضایی برادر شهید محمودرضا بیضایی قسمتی از مکالمه تلفنی هجده دقیقه‌ای اش با محمودرضا در روز عاشورای گذشته که بدون اطلاع محمودرضا ضبط کرده است را منتشر کرد. متن این مکالمه چنین است:

مکالمه یواشکی با یک شهید+عکس

- نمی‌دونی چه حالی داد!
- ئه! چی؟
- اون منطقه‌ از اطراف حرمو که دست اونا بود، پاکسازی کردیم و از پشت رسیدیم به حرم. 
- یعنی مانعی بود اون وسط برای رسیدن به حرم؟ 
- نه، ببین، این حرمه، خب؟! از سمت مقابل دست ما بود ولی پشت حرم، یه منطقه وسیع، دست اونا بود که از اونجا خمپاره میزدن...
- اسم منطقه «البلد» بود؟  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هوشنگ سیحون، معمار بهایی در لس‌آنجلس به خاک سپرده شد.
به گزارش مشرق، کیهان نوشت: اوایل خرداد ماه سال جاری، یکی از معماران وابسته به دربار پهلوی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کشور گریخته بود، در ونکوور کانادا درگذشت. هوشنگ سیحون علاوه بر عضویت در فرقه ضاله بهاییت و کلوپ صهیونیستی روتاری (بازوی اقتصادی فراماسونری)، پرونده‌ای سیاه در دانشگاه تهران و شورای عالی شهرسازی از خود بر جای گذاشت که در خبر ویژه کیهان، شرح کارنامه سیاه وی با عنوان «تجلیل از معمار بهایی» در تاریخ (1393/3/7) منتشر شد.
پس از مرگ سیحون برخی رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی به ویژه روزنامه دولتی ایران در داخل کشور همراه با رسانه‌های اپوزیسیون در خارج از کشور، علاوه بر تجلیل و قبح‌زدایی از کارنامه وی، پیشنهاد انتقال جسد این معمار را به ایران مطرح کردند. روزنامه کیهان در خبری ویژه با عنوان «جاسوس سیا نشد، معمار بهایی را بیاوریم» در تاریخ (1393/3/8) به تشریح این همصدایی پرداخت. در نهایت، پس از جلوگیری از انتقال جسد «ریچارد فرای» به ایران، تلاش روشنفکرنماهای داخل و خارج بار دیگر ناکام ماند و «هوشنگ سیحون» در لس‌آنجلس دفن شد.
گفتنی است هوشنگ سیحون و ریچارد فرای، هر دو جایزه «میراث فرهنگ» را از مؤسسه صهیونیستی «هوور» دریافت کرده‌اند. مؤسسه هوور، از فعالترین مراکز جنگ نرم کشورهای سلطه‌گر غربی علیه ملت ایران می‌باشد که توسط سازمان جاسوسی آمریکا اداره می‌شود و با حزب صهیونیستی «لیکود» روابط بسیار نزدیکی دارد.

[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روستای سوباتان نرسیده به لیسار، در فاصله 32 کیلومتری شمال‌ غرب شهرستان تالش و چند کیلومتری جنوب شرقی دریاچه نئور اردبیل واقع شده است.
[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ماجرای عکس دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز را که یادتان نرفته است، ماجرایی که جنجالی ترین بحث آن ایام بود. عکسی که بعضی داخلی ها مدعی بودند مونتاژ است و خبرگزاری های خارجی می گفتند از کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا دریافت کرده اند و نهایتا مشخص شد که که عکس واقعی است و تفسیرها ... ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی رغم لجن پراکنی های کدیور علیه آرمانهای اسلام و انقلاب، همشهریان وی با تجلیل از یک شاعر انقلابی پیام درخوری به وی دادند.

به گزارش بی باک، جمیله و محسن کدیور این روزها حال خوشی ندارند و از دست همشهریان خود حسابی عصبانی هستند.

آنها که به همراه سایر همفکران خود هر چه توانستند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی لجن پراکنی کردند و به اصلاح خودشان مقالات علمی عرضه کردند، حالا می بینند که حتی همشهریانشان حاضر نیستند که از افکار و اندیشه های آنان استقبال کنند و برخلاف انتظارشان آنها با حضوری عجیب و معنادار، پیام روشنشان را به همه جیره خوران غرب دادند.

شب 11 خرداد از آن شب‌هایی بود که در یاد و خاطره مردم فسا می‌ماند. مردم فسا میزبان هنرمندان انقلابی و جوان در اجتماع بزرگ حسینیون بودند. همه برای ارج نهادن به هنر متعهد انقلاب آمده بودند و می‌خواستند با حضورشان محمدمهدی سیار و حامد زمانی را بزرگ‌ بدارند.

 

میدان امام حسین (ع) فسا این جمعیت را قبلاً هم به چشم دیده بود، اما نه برای تجلیل از شاعر متعهد فسایی و نه برای شنیدن ترانه‌های انقلابی، بلکه برای برپایی نماز باشکوه عید فطر. این اولین بار بود که ده هزار نفر دور هم جمع می‌شدند تا از هنر انقلابی بگویند و بشوند و تجلیل کنند.

 

ساعتی قبل از شروع مراسم مردم فسا خودشان را در میدان امام حسین (ع) حاضر کرده بودند و منتظر اقامه نماز مغرب و عشا به امامت امام‌جمعه شهرشان بودند. همه آماده برپایی جشنی به‌یادماندنی بودند. همه آمده بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و طلبه، مسئول و غیرمسئول، ... .

 

برنامه‌سازان صدای و سیمای فارس در تکاپوی، ثبت حضور حماسی مردم بودند. بعد از اینکه مراسم بانوای دل‌نشین صوت قرآن آغاز شد دیگر جایی برای نشستن نبود. بیش از 5000 صندلی پر شده بود و بقیه مردم ایستاده منتظر شاعرشان بودند.

اسماعیل حسین‌زاده، مجری صداوسیمای فارس، اجرای مراسم را به عهده گرفته بود. مجری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، مسئول فرهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور را برای 20 دقیقه سخنرانی به جایگاه دعوت کرد. ابتکار حسین زاده، برنامه را جذاب‌تر کرد تا جایی که سخنرانی به یک گفتگوی مذهبی تبدیل شد. دیگر در محدوده تعیین‌ شده مراسم جایی برای ایستادن هم نبود!

 

به نوشته سلام فسا، خواننده و هنرمند انقلابی، حامد زمانی، به مراسم رسید. خبرنگاران محلی مشغول گپ و گفت با زمانی بودند که مجری او را به جایگاه خواند و مردم او را به گرمی تشویق کردند.

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/3/19 ] [ 6:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 659
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424001