NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که در کشور پول وجود دارد اما مدیریت ضعیف است، گفت: امروز برای برخی از همایش‌ها و اجلاس‌ها هزینه‌های میلیاردی می‌شود اما برای کارهای ضروری همچون مسائل دینی و تبلیغی هزینه ای صورت نمی‌گیرد.
برای همایش‌های میلیاردی پول دارید اما برای کارهای دینی نه!
به گزارش جهان به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار رییس و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان این‌که حزب مؤتلفه اسلامی از قدیمی ترین احزاب در کشور است، گفت: این مسأله مسؤولیت شما را در انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

وی آیات قرآن خداوند را یاری دهنده مؤمنان دانست و ابراز کرد: قیام امام خمینی(ره) در این زمینه یک تجربه عملی بود، ایشان در اوائل انقلاب از عده و عده برخوردار نبودند اما با اتکا به خداوند قیام کردند و به پیروزی رسیدند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که امام خمینی(ره) به دنبال مرجعیت نبودند، اظهار کرد: امام راحل وقتی احساس وظیفه کردند قدم جلو گذاشتند و به خاطر اخلاص امروز همه جهانیان ایشان را می‌شناسند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر ستاد حامیان دولت یازدهم از برگزاری مراسم سالگرد 24 خرداد با حضور آقای هاشمی رفسنجانی در ورزشگاه شهید شیرودی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، «علیرضا ناطقی» امروز (سه شنبه) در نشستی خبری افزود: همچنین برنامه ای به مناسبت سالگرد 24 خرداد، روز پنجشنبه در تالار وزارت کشور توسط نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

هنوز روشن نیست که هزینه های این جشن های انتخاباتی را خود دولت و مقامات دولتی تامین می کنند یا منبع دیگری برای تامین آن اعلام آمادگی کرده است.

با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی در کشور، برگزاری این جشن های انتخاباتی با انتقادات مختلفی روبرو شده است.

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسول خدا (ص ) فرمود: بهترین آبهاى روى زمین آب زمزم ، و بدترین آبها، آب برهوت است که در بیابان حضرموت واقع شده و ارواح کفار با بدن هاى مثالى خود به آنجا منتقل مى شوند.

بلاغ- برای معرفی برهوت از زبان معصومین که صدیق ترین مردمانند استفاده میکنیم.

1- مرحوم شیخ کلینى در کافى به نقل از حضرت صادق (ع ) آورده است :

... عن ابى عبدالله (ع ) عن آبائه علیهم السلام قال : قال امیر المومنین (ع ): شر ماء على وجه الارض ، ماء برهوت و هو الذى بحضرموت ترده هام الکفار 

بدترین آب هاى روى زمین آبى است که در برهوت است و آن در بیابان حضرموت واقع است ، ارواح کفار را به آنجا مى برند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برداشت گیاه دارویی و چای سنتی گل گاوزبان در روستاهای کوهستانی غرب شهرستان آستارا از جمله چملر، از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده و تا آخر خردادماه ادامه می یابد.
[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

درخواست ازدواج یک آتش‌نشان از یک افسر پلیس زن بعد از عملیات مهار آتش یک خانه در شهر هوستون آمریکا

درخواست ازدواج یک آتش‌نشان از یک افسر پلیس زن بعد از عملیات مهار آتش یک خانه در شهر هوستون آمریکا

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 راهی که این روزها وزیر محترم فرهنگ و ارشاد انتخاب نموده است و در آن تک تازی می کند، هم جهت مسیر و هم جنس آسفالت و خط کشی‌اش بسیار شبیه راهی است که قبلا عطاء الله مهاجرانی آنرا طی کرده بود و نتیجه اش بجایی رسید که حتی سید محمد خاتمی میدان دهند اصلی به بروز تفکرات مهاجرانی نیز از وی انتقاد کرد.

به گزارش بی باک، توهین به بزرگان دینی و انقلابی هیچ گاه از چشم مردم دور نمانده است. مهاجرانی که از استیضاح نمایندگان مجلس با لطایف‌الحیل فراوان جان به در برده بود؛ بر جرأت و جسارت خود افزود و در کتابی با عنوان "استیضاح" توهین‌های عدیده‌ای را به نمایندگان ملت روا داشت.

دامنه این توهین‌ها به حدی رسید که وی در این کتاب با توهین‌های بسیار زشت به مرجعیت شیعه، آیت الله نوری همدانی را که علیه سیاست‌های فرهنگی دولت سخنرانی کرده بود، بی‌مروت نامید. آیت‌الله نوری همدانی طی سخنانی که نسخه پیاده شده آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود به شدت از سیاست‌های فرهنگی دولت وقت انتقاد کرده بود: «از موقعی که آقای مهاجرانی سرکار آمده اند تغییرات زیادی که با موازین و معیارهای اسلامی سازش ندارد در مملکت اسلامی و انقلابی ما بوجود آمده است، از این نظر ما اعتراض و گله داریم.» ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بلاغ: کمپین آزادی های همیشگی

 زن ایرانی با حجاب، آزادی همیشگی را به دست آورده و این آزادی همیشگی را فدای بی غیرتی های تجویز شده توسط دست نشاندگان انگلیس نخواهد کرد.

به گزارش بلاغ، چند وقتی است کمپین «آزادی های یواشکی» که توسط یکی از عوامل ضد انقلاب راه‌اندازی شده، زمینه ای برای هنجارشکنی و تهدید فرهنگ عفاف و حجاب را فراهم کرده است.

گردانندگان و ایجادکنندگان این صفحه در تلاشند حجاب را به عنوان بزرگ‌ترین مانع برای تحقق آزادی های زنان ایرانی معرفی کرده و واضح است که با این نگاه، بانوان ایرانی باید برای پرش از این مانع در گوشه و کنار و به دور از انظار عمومی، حجاب را از سر بدر کنند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با آیت‌الله سعیدی:

زمزمه فتنه به گوش می‌رسد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: به نظر ما زمزمه فتنه به گوش می‌رسد و این مسئله تمام نشده است و باید فکری به حال آن کرد.

بلاغ- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موتلفه اسلامی، "محمد نبی حبیبی" صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم اظهار کرد: رژیم پهلوی با مأموریت دین‌ستیزی بر سر کار آمد و پس از رحلت مرحوم آیت‌الله بروجردی احساس کرد میدان خالی از مرجعیت شده و فرصت برای دین‌ستیزی آنها فراهم‌تر شده است.

وی افزود: امام راحل در آن زمان سخنرانی بسیار شیوایی داشتند و خطاب به شاه فرمودند «شما خیال کرده‌اید بروجردی مرد و اسلام هم مرد؟ آیا شما گمان کردید بروجردی اسلام را ساخته است؟ اسلام است که بروجردی‌ها را می‌سازد.» ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در هفته گذشته وقتی آقای موسوی نژاد پشت پرده واردات بنزین را منتشر کرده و گفت که همسر سرکار خانم ابتکار در این رانت بنزینی دست دارند و معلوم شد که تمام جنجال آلودگی سوخت بی مبناست مناسب دیدیم که آن اسناد را برای روشن شدن بهتر پشت پرده داستان سوخت وارداتی مجددا منتشر نماییم.
شرکت پشت‌ پرده واردات‌ بنزین متعلق به چه‌کسی است؟ +اسناد
به گزارش جهان؛ پس از بالاگرفتن دوباره بحث بنزین پتروشیمی و بنزین وارداتی، یکی از اعضای کمیسیون انرژی از دست داشتن همسر یکی از مقامات دولتی در این اقدام پرده برداشت. در همین رابطه سایت عصر امروز در گزارشی [که محتویات آن توسط جهان‌نیوز نه تایید و نه تکذیب می‌شود] اسنادی را منتشر کرده است که در ادامه می‌آید.

×××

در دی ماه سال 91 وبلاگی به نام بانوی فتنه اسناد مدارکی مبنی بر تخلف همسر معصومه ابتکار (عضو جبهه منحله مشارکت) به همراه جمعی دیگر ا اعضای خانواده وی را در فضای مجازی انتشار داد که ما نیز آن را برای پاسخگویی وی و روشن شد افکار عمومی انتشار داده بودیم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سازمان محیط زیست اتهامات وارد شده در مورد واردات بنزین توسط همسرش را تکذیب کرد.

به گزارش بی باک به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در خصوص اتهامات وارد شده به همسرش در خصوص واردات بنزین گفت: کسانی که منافعشان با بنزین سرطانی پتروشیمی گره خورده این تهمت ها را نسبت می دهند در حالی که این موضوع از وزارت نفت قابل پیگیری و استعلام است.

وی ادامه داد:متاسفانه این افراد استعلام نمی کنند چون می خواهند دروغ بگویند، خوشبختانه مردم ما آگاه هستند.
ابتکار افزود:من کاملا بر سر منافع مردم و حفظ سلامتی آنها ایستاده ام و کوتاه نمی آیم و با هر اقدامی که سلامتی مردم را به خطر بیندازد مقابله خواهم کرد.

[ سه شنبه 93/3/20 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1073
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424415